SiteLogo

تضمین سلامتی با خرید دستگاه تصفیه آب تصفیه آسا

(دلنیا یوسفی) 14 اسفند 1400
0 225
دستگاه تصفیه آب تصفیه آسا

آب های سطح زمین به دلایل مختلفی مثل آلودگی هوا، باران های اسیدی، سموم بهداشتی، فاضلاب کارخانه ها و پخش مواد سمی روز به روز آلوده تر می شوند. آب آلوده خطرات بسیار زیادی هم برای طبیعت و هم برای انسان دارد. به همین علت دسترسی به آب بهداشتی و سالم یکی از مهم ترین نیاز های ماست. با خرید دستگاه تصفیه آب خانگی می توان مشکل آب شهری را حل نمود و آب تمیز و بدون آلودگی را مصرف کرد. شرکت تصفیه آسا بهترین آب تصفیه کن های خانگی را به سراسر ایران عرضه می کند که شما نیز برای خرید آن می توانید به وب سایت این شرکت مراجعه نمایید. در ادامه کاربرد دستگاه تصفیه آب و مراحل تصفیه آب خانگی را توضیح می دهیم.

دستگاه تصفیه آب تصفیه آسا

کاربرد دستگاه تصفیه آب

ابتدا باید بدانیم که دستگاه تصفیه آب چیست؟ این دستگاه به ما کمک می کند تا آلودگی ها و ناخالصی های آب را حذف کرده و طعم و بوی آب را بهتر کنیم. آب تصفیه کن های خانگی به وسیله ی چند فیلتر که هر یک از آن ها وظیفه ی جدا کردن یک بخش از آلودگی آب را دارند، آب را پاکسازی می کنند. آب با ورود به دستگاه چند مرحله فیلتراسیون را طی می کند تا در نهایت آب خروجی سالم و خالص می شود. فیلتر مهم در این دستگاه ها که نقش اساسی در تصفیه آب دارد ممبران می باشد. این فیلتر نیترات موجود در آب، فلوراید، آلومینیوم، باکتری ها و میکروب و هر ناخالصی را تا ریز ترین اندازه ها از بین می برد و باعث می شود تا سختی آب نیز کاهش پیدا کند. تمام این مواد برای سلامتی بدن ما مضر هستند و در طولانی مدت به دستگاه گوارش، کلیه و کبد و قلب و عروق آسیب می رسانند. به همین علت برای دوری از عوارض آب آلوده از دستگاه آب تصفیه کن استفاده می کنیم تا از بیماری های ناشی از مصرف آب ناسالم جلوگیری کنیم.

دستگاه تصفیه آب تصفیه آسا

مراحل تصفیه آب خانگی

مرحله اول فیلتر پروپیلن:

این فیلتر در اولین قدم از عملیت تصفیه، رسوبات و مواد درشت آب از جمله شن و ماسه و گل و لای را حذف می کند. این کار باعث می شود تا این مواد وارد فیلتر های بعدی نشود و کار آن ها را مختل نکند.

مرحله دوم فیلتر کربن پودری:

فیلتر مرحله دوم کلر و مواد جانبی آن را از بین می برد و کلر ماده ی شیمیایی است که مصرف آن باعث ریزش مو و مشکلات تنفسی و کلیوی می شود.

مرحله سوم فیلتر کربن بلاک:

این فیلتر کلر فیلتر قبل را کامل می کند و مواد شیمیایی باقیمانده در آب را از بین می برد. در آخر این مرحله آب بو و مزه ی  بهتری پیدا می کند و رنگ آن نیز شفاف می شود.

مرحله چهارم فیلتر ممبران:

مرحله ی اصلی و مهم دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس این مرحله می باشد. فیلتر ممبران توانایی این را دارد که املاح و ذرات ریز آب را تا 00010/ میکرون از بین ببرد. این فیلتر دارای منافذ بسیار ریز می باشد که اجازه ی عبور هیچ ناخالصی را به آب نمی دهد. در این مرحله سختی آب کاهش می یابد و انواع آلودگی های آب از بین می رود.

مرحله پنجم فیلتر پست کربن:

 آب پس از عبور از ممبران وارد مخزن دستگاه می شود و به دلیل راکد ماندن در آن جا امکان دارد بو و مزه ی ناخوشایندی بگیرد. به همین علت فیلت پست کربن این طعم و مزه ی بد آب را حذف می کند و تصفیه نهایی آب انجام می شود.

مرحله ششم فیلتر مینرال:

از آن جایی که املاح مفید آب در مرحله ی چهارم توسط ممبران از بین می روند و سختی آب پایین می آید، فیلتر مینرال که تشکیل شده از سنگ های معدنی است مقدار معینی از املاح معدنی مفید را وارد آب می کند و آب خاصیت معدنی مفید خود را حفظ کرده و دارای مواد معدنی چون کلسیم و منیزیم می شود.

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی

آب تصفیه کن های موجود در بازار اغلب دارای سیستم اسمز معکوس هستند که بهترین روش برای تصفیه کردن آب و کاهش املاح آن است. دستگاه های اسمز معکوس دارای 6 الی 8 مرحله فیلتر می باشند و بر اساس فیلتر های تصفیه آب به کار رفته در آن ها به انواع مختلفی تقسیم می شوند. همچنین از جمله بندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی، مینروا است که نمایندگی فروش آن به عهده مینروا فیلتر می باشد.

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی  عبارتند از:

دستگاه 6 مرحله ای: این دستگاه ها شامل فیلتر پروپیلن، کربن پودری، کربن بلاک، ممبران، پست کربن و مینرال می باشند که مراحل آن ها در قبل توضیح داده شد. دستگاه های 6 مرحله ای مناسب هر نوع آبی می باشند و برای کاهش سختی آب بسیار مفیدند. این دستگاه نسبت به سایر مدل های 7 و 8 مرحله ای قیمت مناسب تری دارند.

دستگاه تصفیه آب قلیایی: یکی از پر فروش ترین آب تصفیه کن های بازار دستگاه تصفیه آب قلیایی است. این دستگاه در مرحله ی هفتم خود دارای یک فیلتر یونیزه کننده است. این فیلتر با افزایش ph یا سختی آب، خواص آنتی اکسیدانی به آب می دهد و مانع از بروز سرطان می شود. چون با مصرف آب قلیایی خون نیز قلیایی شده و اجازه ی رشد به سلول های سرطانی نمی دهد. علاوه بر این این آب باعث جلوگیری از خشکی پوست و پیری زودرس و افزایش چربی خون می شود.

دستگاه تصفیه آب فرابنفش: تصفیه آب های فرابنفش دارای 8 مرحله فیلتر می باشند که کارکردی همانند دستگاه قلیایی دارند اما در مرحله هشتم یک فیلتر فرابنفش بر روی آن نصب شده است. این دستگاه مخصوص آب های چاه می باشد که کلر زنی نشده اند و آلودگی میکروبی زیادی دارند. فیلتر فرابنفش با تابیدن اشعه یووی به آب، آن را ضد عفونی کرده و میکروب های آب را از بین می برد.

دستگاه تصفیه آب اکسیژن ساز: دستگاه های اکسیژن ساز کامل ترین نوع تصفیه آب های موجود در بازار هستند که دارای 8 مرحله فیلتراسیون می باشند. در مرحله هفتم فیلتر قلیایی آب را یونیزه می کند و در مرحله هشتم فیلتر اکسیژن ساز، میزان اکسیژن آب را افزایش می دهد. نوشیدن این آب باعث می شود انرژی زیادی به بدن ما وارد می شود و بدن نیز هیدراته نگه داشته می شود.

دستگاه تصفیه آب تصفیه آسا

آب تصفیه کن تایوانی تصفیه آسا

خرید آب تصفیه کن نیاز به این دارد تا از فروشگاه مطمئن آن را تهیه کنید تا یک دستگاه تصفیه آب اورجینال داشته باشید. شرکت تصفیه آسا نمایندگی تصفیه در تهران با برند های تایوانی معتبر از جمله مینروا می باشد و بهترین آب تصفیه کن های دنیا را همراه با خدمات پس از فروش و گارانتی یک ساله به سراسر ایران ارسال می نماید. برای اطلاع از قیمت و خرید بهترین برند دستگاه تصفیه آب تصفیه آسا به سایت این شرکت مراجعه نمایید.

“طبیعتا همه ما برای خرید بهترین نوع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران نیاز به تحقیق و بررسی تفاوت انواع دستگاه‌ تصفیه آب و مقایسه بهترین دستگاه های تصفیه آب در مارک و برند های مختلف با هم داریم. مینروا از میان مارک‌ های معروف، برندی خوش آوازه و درجه یک است که خدمات قبل و پس از فروش بسیار مناسبی نیز در اختیار خریداران قرار خواهد داد. یکپارچه بودن فیلتر تصفیه آب و قطعاتی همچون پمپ و مخزن این دستگاه که با برند Minerva عرضه می‌گردند، دارا بودن استاندارد و کیفیت درجه یک فیلترها و قطعات Minerva، وجود قیمت ثابت در سراسر ایران و دارا بودن نمایندگی فروش معتبر، گارانتی طلایی و خدمات ارزنده همچون مشاوره و پاسخگویی 24 ساعته، دستگاه تصفیه آب مینروا را به بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تبدیل کرده است.”

با خرید دستگاه تصفیه آب تصفیه آسا از سالم بودن آب آشامیدنی منزلتان اطمینان خواهید داشت و سلامتی خود را تضمین خواهید کرد. تمامی دستگاه های این شرکت دارای استاندارد جهانی هستند و قطهات آن نیز گارانتی دارند. برای خرید بهترین دستگاه تصفیه آب با برند مینروا می توانید با کارشناسان فروش تصفیه آسا تماس حاصل نمایید و یا به وب سایت این شرکت مراجعه کنید. لازم به ذکر است که خدمات ارسال و نصب دستگاه به تهران و شهر های اطراف آن رایگان می باشد و تعویض های دوره ای فیلتر های تصفیه آب نیز برای شما انجام می شود.