SiteLogo

بهترین مولتی ویتامین ایرانی

0 1033
بهترین مولتی ویتامین ایرانی

مولتی ویتامین‌ها مکمل‌هایی هستند که برای رساندن مواد معدنی و انواع ویتامین‌ها به بدن تجویز می‌شوند. با توجه به فقر مواد غذایی امروزی از انواع مواد معدنی و مغذی، استفاده از یک مولتی‌ویتامین مینرال در کنار وعده‌های غذایی ضروری است تا با مصرف آن تمام نیازهای بدن به مواد معدنی و ویتامین‌هایی که در مواد غذایی وجود ندارد را تأمین کنیم.

بهترین مولتی ویتامین ایرانی

 

مولتی ویتامین مینرال حاوی چه ترکیباتی است؟

بدن ما برای انجام فعالیت‌های روزانه به انواع مواد مغذی مثل فسفر، کلسیم، منیزیم، پتاسیم و سدیم نیاز دارد. در کنار آن مصرف ویتامین‌هایی مثل ویتامین A، B ،C ،D ،K و E نیز برای تندرستی و سلامت بدن ضروری هستند. تمام این مواد مغذی و ویتامین‌ها را می‌توان در ترکیبات یک مکمل مولتی ویتامین مینرال یافت که در ادامه با خواص برخی از مهم‌ترین آن‌ها آشنا می‌شویم:

  • ویتامین A: باعث تقویت سیستم ایمنی، بهبود بینایی، سلامت چشم و پوست و غیره می‌شود. به کاهش ابتدا به اسهال، سرخک و بیماری‌های عفونی در کودکان نیز منجر می‌شود.
  • ویتامین B12: به عملکرد مناسب سیستم عصبی و فعالیت سم‌زدایی بدن کمک می‌کند. همچنین دارای اثرات ضد سرطانی است و از انواع مشکلات مثل آلزایمر، لرزش دست و حواس‌پرتی در سنین بالا جلوگیری می‌کند.
  • ویتامین C: یک آنتی‌اکسیدان بسیار قدرتمند که از بروز انواع بیماری‌های ویروسی و چشمی جلوگیری می‌کند و باعث کاهش ابتلا به پیری پوست و دیگر مشکلات پوستی می‌شود.
  • ویتامین D: برای سلامت استخوان‌ها بسیار مهم است و از احتمال ابتلا به پوکی استخوان، سل، التهاب و پسوریازیس جلوگیری می‌کند.
  • ویتامین E: دارای ویژگی آنتی‌اکسیدانی که از سیستم عصبی بدن محافظت می‌کند، فعالیت ضدویروسی داشته و تنظیم‌کننده سیستم ایمنی است.
  • ویتامین K: این ویتامین به خاطر عملکرد هموستاتیک خود می‌تواند مانع پوکی استخوان و ابتلا به سرطان شود.

بهترین مولتی ویتامین ایرانی

در چه صورتی استفاده از مولتی ویتامین مینرال مفید است؟

در صورتی که رژیم غذایی سالمی نداشته باشید، استفاده از یک مکمل مولتی ویتامین باعث تأمین تمام کمبودها می‌شود. مواد غذایی غیر ارگانیک امروزه، مواد معدنی و ویتامین‌ها را به طور کامل به بدن ما نمی‌رسانند. به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، اکنون که امکان دسترسی به مواد غذایی ارگانیک و طبیعی برای بسیاری از افرادی که در مناطق شهری زندگی می‌کنند سخت‌تر از هر زمان دیگری شده، مصرف روزانه یک مکمل مولتی ویتامین برای اعضای خانواده ضروری است.

حتی اگر از خوراکی‌های ارگانیک در رژیم غذایی روزانه خود استفاده می‌کنید هم مصرف مولتی ویتامین مینرال می‌تواند تضمین کند که مواد مغذی به خوبی وارد بدن شده است.

اگر اشتهای کافی ندارید و روزانه کمتر از مقدار مناسب بدن خود غذا می‌خورید، این مکمل می‌تواند تا حد زیادی کمبود ورود مواد مغذی به بدن شما را برطرف کند. علاوه بر این اگر دچار بیماری‌های خاصی هستید که بر اثر آن سطح جذب برخی از مواد معدنی کاهش پیدا کرده یا به علت شیردهی یا بارداری نیازمند دریافت مواد مغذی بیشتری هستید، مولتی ویتامین مینرال می‌تواند به خوبی نیازهای بدن شما را برای تجربه زندگی سلامت تأمین کند.

 

بهترین و کامل‌ترین مولتی ویتامین ایرانی کدام است؟

تنوع بسیار زیاد در بین برندها، انتخاب بهترین و کامل‌ترین مولتی‌ویتامین ایرانی را دشوار کرده است. اما در بین محصولاتی که در بازار یافت می‌شود، مکمل مولتی ویتامین مینرال کارن را به شما پیشنهاد می‌کنیم. مولتی ویتامین مینرال کارن یک مکمل کامل است که می‌تواند صد درصد نیازهای روزانه یک بزرگسال به مواد مغذی را تأمین کند.

بهترین مولتی ویتامین ایرانی

چرا مولتی ویتامین کارن بهترین است؟

ما به چند دلیل، مکمل مولتی ویتامین کارن را به همه افراد توصیه می‌کنیم:

  • تمام ویتامین‌ها و مواد معدنی موجود در این مکمل توسط شرکت معتبر سوئیسی DSM تأمین می‌شود که شناخته‌شده‌ترین تأمین‌کننده ریزمغذی‌ها در جهان است. اکثر افراد هنگام خرید یک مکمل مولتی ویتامین، به ویتامین‌ها و مواد معدنی موجود در آن توجه می‌کنند و هیچ توجهی به اینکه آن‌ها از کجا تأمین می‌شوند ندارند. درحالی که کیفیت بالای این مواد مغذی برای تأثیرگذاری روی بدن بسیار مهم است.
  • با توجه به فرمولاسیون کامل خود می‌تواند نیازهای روزانه بزرگسالان را به صورت کامل تأمین کند.
  • شرکت داروسازی کارن که یکی از پیشروان و راهبران صنعت مکمل در ایران است، این محصول را تولید و وارد بازار می‌کند. کارن برای تولید مکمل در لابراتوارهای خودش از تجهیزات پیشرفته و دانش روز جهانی بهره می‌برد.

 

سخن پایانی

مصرف مکمل مولتی ویتامین در کنار وعده‌های غذایی نه‌چندان سالم و کامل امروزی، به جذب انواع ویتامین‌ها و مواد مغذی توسط بدن کمک می‌کنند. شما با مصرف روزانه یک مولتی ویتامین مینرال می‌توانید سلامت و تندرستی را به خودتان و اعضای خانواده‌تان هدیه کنید. البته مهم است که مکمل چه برندی را تهیه می‌کنید و مواد مغذی موجود در آن مکمل توسط چه شرکتی تأمین شده باشد. در بین برندهای متنوعی که در بازار وجود دارد، مولتی ویتامین کارن، بهترین و کامل‌ترین مولتی ویتامین ایرانی است که صد درصد نیازهای بزرگسالان به ویتامین‌ها را برطرف می‌کند.