SiteLogo

راهنمای خرید دستگاه کش لس یا دستگاه کارت به کارت دیواری ! همه آنچه باید بدانید

(دلنیا یوسفی) 28 آبان 1401
0 930
دستگاه کش لس

دستگاه کش لس یا همان Cashless یکی از جدیدترین دستگاهها برای انجام تبادلات مالی است که میتوانید به آسانی از آن برای دریافت پول از مشتریان استفاده کنید. این یک دستگاه دیواری است که حضور آن در مکانهای عمومی، ساختمانهای تجاری و اداری و مطب ها و… میتواند بسیار سودمند باشد.

اگر قصد خرید کش لس را برای محیط کاری و اداری خود دارید، بهتر است پیش از اقدام آن را به صورت کامل بشناسید و اطلاعات کافی در خصوص آن بدست آورید.

 

جایگزینی کارت بانکی با پول نقد

جا افتادن کارتهای بانکی در میان مردم، استفاده از پول نقد را به حداقل رسانده است. تا جایی که دیگر در کیف پول کمتر کسی میتوان پول نقد پیدا کرد. این کارتها ضمن راحتی استفاده، امنیت بیشتری هم برای دارایی شما فراهم کرده است. چرا که دیگر دغدغه و نگرانی کیف قاپی و افتادن در دام سارقین را نخواهید داشت. البته باید مواظب کارتهای عابر بانک هم باشید و رمز خود را در اختیار هیچ کسی قرار ندهید. برای انجام تراکنشهای مالی و استفاده از این کارتها شما به دستگاههای عابربانک نیاز خواهید داشت.

کش لس یا کارت به کارت دیواری چیست

دستگاه کش لس چیست؟

اگر قصد خرید کش لس را دارید باید اشاره کنیم که این یک ATM یا سیستم کامپیوتری فوق پیشرفته میباشد که به منظور جلوگیری از حمل اسکناس و پول نقد طراحی شده است. میتوان با استفاده از این دستگاه تراکنشهای مختلفی را همچون موارد زیر انجام داد:

1- پرداخت کردن قبض ها

2- شارژ کردن بلیت مترو

3- خرید شارژ اعتباری برای اپراتورهای ایرانسل، همراه اول و…

4- تبلیغات

5- انتقال وجه

6- دریافت موجودی حساب

7- و…

تفاوت اصلی که این دستگاه با دیگر وب کیوسکهای دیجیتالی دارد، نبود پز بانکی در آن است. برای برقراری ارتباط با درگاه بانکی کش لس به هیچ وسیله جانبی دیگری نیاز ندارد. این دستگاه که به دیوار نصب میشود، به نام دستگاه کارت به کارت دیواری هم شهرت دارد. نکته مهمی که باید بدانید، این است که هدف از طراحی این دستگاه، حذف پول نقد میباشد. در نتیجه برخلاف عابر بانک ها امکان دریافت پول از آن وجود ندارد. کاربران تنها قادر به انجام امورات غیر نقدی خود از این دستگاه خواهند بود.

 

مزایای استفاده از دستگاه کارت به کارت دیواری

خرید کش لس یک بازی برد برد خواهد بود. چرا که هم برای کاربران مزایای بسیاری دارد و هم به نفع بانکها است. از سری مزیتهای استفاده از دستگاه کارت به کارت دیواری میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرعت بسیار بالایی در ارائه خدمات به استفاده کنندگان دارد.
  • نصب سادهای داشته و همچنین از قابلیت جابجایی برخوردار است.
  • قابلیت مدیریت و کنترل صف حجم تراکنشهای غیر نقدی شعبه های مختلف را دارد.
  • امنیت آن بسیار بالا میباشد.
  • رابط کاربری سادهای برای آن در نظر گرفته شده است. به این معنی که افراد میتوانند به سهولت از آن استفاده کنند.
  • به صورت 24 ساعته می توانید از خدمات بانکی آن بهره ببرید.
  • ابعاد کوچکی داشته و فضای زیادی را اشغال نمیکند.
  • قیمت ارزانی داشته و به همین خاطر خرید کش لس مقرون به صرفه است.
  • از امکان اختصاصی سازی برای مراکز تجاری، کسب و کارهای نوین و… هم برخوردار میباشد.
  • این دستگاه، میتواند از کارتهای مایفر، بارکد و مگنت هم پشتیبانی کند.
  • امکان احراز هویت بیومتریک یا همان اثر انگشت هم با آن وجود دارد.

هریک از این مزایای برای خرید این دستگاه کافی خواهد بود. اما پیش از خرید باید به فاکتورهای مهمی توجه کنید.

خرید دستگاه کش لس

در زمان خرید کش لس به چه نکاتی توجه کنیم؟

در هنگام خرید دستگاه کارت به کارت دیواری باید تمامی جوانب را بسنجید تا یک محصول با عملکرد عالی تهیه نمایید. به این منظور باید شاخصهای مختلفی را مورد بررسی قرار دهید. از بین مهمترین این شاخص ها میتوان به موارد زیر اشاره نمود.

برای چه محیطی قابل استفاده است؟

بدنه این کیوسک غیر نقدی از متریالهای مختلفی ساخته میشود. برخی از آنها کیفیت و مقاومت بسیار بالایی دارند تا جایی که میتوانید برای محیطهای باز از آن استفاده کنید. اما برخی دیگر به گونهای طراحی و تولید شدهاند که تنها برای فضاهای بسته و درون ساختمان قابل استفاده هستند. معمولا به این نمونههاف کش لس سالنی هم گفته میشود. با توجه به محل نصب این دستگاه میتوانید آن را انتخاب کرده و برای خرید کش لس اقدام نمایید.

از چه قابلیتهایی پشتیبانی میکند؟

این سیستم کاربردهای بسیار زیادی دارد. اما همین کاربردها با توجه به طراحی آن تعیین میشود. در برخی مدلها ممکن است قابلیتهای بسیار زیادی داشته و در برخی دیگر این قابلیتها کمتر میشود. میتوانید با در نظر داشتن این نکته بهترین نوع آن را تهیه نمایید.

از کدام نوع است؟

کیوسکهای غیر نقدی، انواع بسیار متنوعی دارند. هر یک از انها ویژگیهای متنوعی دارند. شما با بررسی هر یک از آنها و همچنین با در نظر داشتن نیاز خود میتوانید بهترین نوع این دستگاه را با توجه به بودجهای که جهت خرید کنار گذاشتهاید، خریداری نمایید.

 

قیمت کش لس به چه عوامی بستگی دارد؟

درست است که این یک دستگاه ارزان و مقرون به صرفه است اما اگر قصد خرید کش لس را داشته باشید، با قیمتهای متفاوتی در بازار مواجه خواهید شد. چرا که عوامل بسیاری هستند که در قیمت نهایی فروش آن اثر میگذارند. مهمترین این عوامل عبارتند از:

  • مانیتور
  • جنس بدنه دستگاه
  • ابعاد آن
  • لوازم جانبی ( این لوازم عبارتند از: کیبورد، موس، پرینتر، اسپیکر و… )
  • و …

این دستگاه بر روی دیوار نصب میشود. هیچگونه پایهای ندارد به همین خاطر قیمت آن از نظر سخت افزاری بسیار مناسب میباشد. البته عوامل دیگری همچون برند سازنده و کشور تولید کننده هم بر روی قیمت آن موثر است. در حالت کلی شما میتوانید این دستگاه را به صورت آنلاین در هر جای ایران که هستید، با بهترین قیمت تنها با چند کلیک از تهران خودپرداز خریداری کنید.

بهترین دستگاه کارت به کارت دیواری کش لس

خرید دستگاه کش لس برای چه مکانیهایی مناسب است؟

این دستگاه معاف از مالیات است. یعنی برای استفاده از خدمات آن نیاز به پرداخت مالیات نخواهد بود. همین مشمول مالیات نبودن باعث شده تا قابلیت استفاده در مکانهای مختلف را داشته باشد. از طرفی سود بسیاری هم برای خریداران خواهد داشت. از سری مکانهایی که میتوانید از این دستگاه در آن استفاده کرد، عبارتند از:

1- کلینکها و  مطب پزشکان

2- برجهای تجاری و اداری

3- رستورانهها و هتلها

4- مغازه داران و فروشگاهها

5-  املاک

6- آموزشگاهها

7- و…

در حالت کلی در هر محیطی که تراکنشهای غیر نقدی آن زیاد است، وجود این دستگاه میتواند بسیار سودمند باشد.

 

جهت خرید این دستگاه به چه مدارکی نیاز داریم؟

برای خرید کش لس، شما باید یک سری مدارک را ارائه دهید که عبارتند از:

  • تصویر کارت ملی
  • تصویر جواز کسب محل کارتان
  • تصویر سند یا اجاره نامه محل کار

با داشتن این مدارک به راحتی و در کمترین بازه زمانی میتوانید جهت خرید این کیوسک اقدام کنید.

امکان خرید کش لس به صورت آنلاین وجود دارد؟

در دنیای مدرن امروزف هیچ کاری غیرممکن نیست. شما میتوانید تمامی نیازهای خود را با خرید آنلاین برطرف کنید. یکی از این همین نیازهاف دستگاه کارت به کارت دیواری است که تنها با چند کلیک میتوانید از خانه خرید خود را انجام دهید. بی آنکه راهی بازار شوید و با تحمل ترافیک زمان زیادی را صرف انتخاب از بین محصولات مختلف کنید. خرید آنلاین کش لس باعث صرفه جویی در زمان و هزینههای شما هم خواهد شد.

 

این دستگاه را از کجا بخریم؟

تنها بررسی قیمت و مشخصات کش لس برای خرید کافی نخواهد بود. شما باید خرید کش لس را از یک فروشگاه معتبر انجام دهید. همانطور که پیشتر هم اشاره کردیم، شرکت تهران خودپرداز یکی از برترین مجموعههای فروش دستگاه کارت به کارت دیواری است که بهترین خدمات را برای مشتریان ارائه میدهد. از مزیتهای این فروشگاه که آن را به یک گزینه ایدهآل جهت خرید تبدیل کرده است، میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

 

ارائه محصولات اصل و با کیفیت

اگر خرید خود را از تهران خودپرداز انجام دهید، خیالتان راحت خواهد بود که یک محصول اصل را از یک برند معتبر تهیه میکنید. چرا که این فروشگاه دارای ضمانت اصل بودن کالا میباشد. در صورت بروز هر مشکلی میتوانید به آسانی جهت برگردان دستگاه و تعویض آن اقدام کنید.

 

فروش اینترنتی

بدون محدودیت زمانی و مکانی، در هر جای این کشور که باشید میتوانید این دستگاه را از بین محصولات متنوع فروشگاه انتخاب کرده و ثبت سفارش کنید. وجود درگاه امن پرداخت هم باعث میشود به راحتی سفارش خود را ثبت کنید و در بازه زمانی کوتاهی درب آدرس مد نظر خودتان تحویل بگیرید و از آن استفاده کنید. با این روش، خرید کش لس، کاملا ایمن است.

 

پشتیبانی 24 ساعته

شما میتوانید پیش از خرید این دستگاه جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره رایگان با کارشناسان باتجربه ما از طریق شماره تماسهای درج شده در سایت، در ارتباط باشید تا بتوانید یک خرید رضایت بخش داشته باشید.

 

نصب دستگاه کش لس چگونه است؟

بعد از خرید این دستگاه، احتمالا با چالش نصب آن مواجه خواهید شد. نگران نباشید، کار سختی پیش روی شما وجود ندارد. چرا که نصب این دستگاه بسیار ساده است. ابتدا محل نصب آن را مشخص کنید و سپس با توجه به دستورالعملی که در دفترچه راهنما آن وجود دارد، آن را نصب نمایید. البته اگر فکر میکنید از پس این کار برنمیآیید، بهتر است خرید کش لس و نصب آن را به یک فرد متخصص بسپارید.