SiteLogo

راهنمای انتخاب بهترین کلینیک برای لیزر موهای زائد

0 382
پوست پدیا - مرکز تخصصی لیزر موهای زائد - کلینیک گیتا

خلاص شدن از شر موهای زائد بدن با استفاده از روش‌های حذف موقت موهای زائد مانند اصلاح، موچین، اپلاسیون و … می‌تواند خسته کننده باشد. اگر شما هم از استفاده از این روش‌ها خسته شده‌اید و می‌خواهید نتایج طولانی‌تری داشته باشید، می‌توانید از راهکار دیگری به نام لیزر موهای زائد استفاده کنید. البته در صورتی که تصمیم به انجام لیزر گرفتید، لازم است اطلاعات لازم در این زمینه را داشته باشید. برای مثال لازم است بدانید که کدام دستگاه برای انجام لیزر مناسب است یا بهترین کلینیک برای انجام موهای زائد کدام است.

ما در این مقاله سعی کرده‌ایم که اطلاعات لازم و موردنیاز شما را برای انجام لیزر بدن را ارائه دهیم. بنابراین اگر قصد استفاده از لیزر را دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که این مطلب را مطالعه کنید.

پوست پدیا - مرکز تخصصی لیزر موهای زائد - کلینیک گیتا

آشنایی با لیزر مو زائد

لیزر مو زائد یک روش پزشکی است که در آن از یک پرتو متمرکز نور برای از بین بردن موهای زائد استفاده می‌کنند. در طی انجام لیزر بدن، پرتوهای لیزر از دستگاه به بدن تابیده می‌شوند. این پرتوها توسط رنگدانه (ملانین) موجود در مو جذب خواهند شد. سپس انرژی نور به گرما تبدیل می‌شود که این گرما به کیسه‌های لوله‌ای شکل درون پوست (فولیکول‌های مو) آسیب می‌رساند. در نتیجه، باعث خواهد شد رشد مو در آینده مهار شود یا به تاخیر افتد. میزان اثر گذاری لیزر به عوامل مختلفی مانند دستگاه لیزر و مدت زمان انجام آن بستگی دارد.

 

بهترین دستگاه‌  لیزر موهای زائد

یکی از نکات مهمی که لازم است در زمان انتخاب کلینیک برای انجام لیزر به آن توجه شود، دستگاهی است که برای انجام این کار استفاده می‌شود. به همین دلیل، در ادامه، بهترین دستگاه‌ لیزر معرفی شده است.

دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس به عنوان بهترین دستگاه در میان دستگاه‌های لیزر کندلا شناخته می‌شود. شعار این دستگاه، همه چیز در یک دستگاه می‌باشد. زیرا این محصول شرکت کندلا، تمامی کاربردهای زیبایی و درمانی تمام دستگاه‌های لیزر را در خود جای داده است.

این دستگاه تمام کارهای دستگاه‌های نسل قبل خود را با سرعت، دقت و قدرت بیشتری انجام می‌دهد. جنتلمکس پرو پلاس می‌تواند این تضمین را به شما بدهد که بهترین و موثرترین درمان ممکن را برای شما و متناسب با نیازهای‌تان ارائه خواهد داد. این دستگاه هیچ‌گونه عوارضی ندارد و برای انواع پوست‌ها و موها مناسب است. همچنین این محصول شرکت کندلا می‌تواند بهترین و موثرترین درمان غیر تهاجمی برای بیماری‌های پوست مانند ضایعات عروقی، وجود برخی لکه‌های پوستی و … را متناسب با نیاز هر فرد ارائه دهد.

دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس به عنوان یکی از جدیدترین و پرکاربردترین دستگاه‌های لیزر در سطح جهان شناخته شده است. همچنین این دستگاه دارای مزایای بسیاری می‌باشد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره خواهد شد.

  • دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس دارای بیش‌ترین دقت در میان تمامی دستگاه‌های لیزر کندلا می‌باشد.
  • این دستگاه به عنوان قدرتمندترین دستگاه لیزر برای حذف موهای زائد شناخته شده است.
  • این محصول قدرتمند می‌تواند بهترین نتیجه را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست بیاورد.
  • دستگاه لیزر موهای زائد جنتلمکس پرو پلاس برای تمامی افراد و در تمامی سنین مناسب است.
  • این دستگاه دارای کاربردهای بسیاری مانند درمان واریس، جوانسازی پوست، از بین بردن جوش‌های صورت و جای آن‌ها و … دارد.

پوست پدیا - مرکزئتخصصی لیزر بدن

عوامل موثر در هزینه لیزر موهای زائد

یکی دیگر از نکاتی که لازم است در هنگام انتخاب کلینیک لیزر بدن به آن توجه کنید، هزینه‌ای است که باید برای انجام لیزر پرداخت کنید. زیرا با توجه به این که برای تاثیرگذاری لیزر لازم است چندین بار از این روش استفاده شود، ممکن است مجبور شوید هزینه بالایی را پرداخت کنید. در ادامه برخی از عوامل تاثیرگذار در هزینه‌ لیزر را برای شما آورده‌ایم.

کلینیک ارائه‌دهنده لیزر مو زائد

یکی از عواملی که در هزینه لیزر تاثیرگذار می‌باشد، کلینیکی است که خدمات لیزر را ارائه می‌دهد. هزینه‌های انجام لیزر بسته به این که کلینیک در کدام منطقه و حتی کدام شهر قرار داشته باشد، متفاوت خواهد بود. به طور مثال، کلینیک‌هایی که در مناطق شمالی پایتخت قرار دارند، مطمئنا هزینه بیشتری را از مراجعین خود دریافت می‌کنند.

نواحی موردنظر برای لیزر

به طور معمول هزینه لیزر با توجه به تعداد نواحی موردنظر برای انجام لیزر، متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال، اگر شما بخواهید تمام بدن‌تان را لیزر کنید، می‌بایست هزینه بیشتری را نسبت به زمانی که تنها پاهایتان را لیزر می‌کنید، پرداخت کنید.

انتخاب تجهیزات لیزر

نوع دستگاه مورد استفاده برای لیزر موهای زائد عامل مهمی در تعیین هزینه است. شما می‎‌بایست یک کلینیک قابل اعتماد و مطمئن را انتخاب کنید که فقط از جدیدترین و پیشرفته‌ترین دستگاه لیزر برای شما استفاده کند.

تجربه پزشک کلینیک

برای آن‌که افراد بتوانند بهترین نتیجه را از لیزر به دست آورند، لازم است لیزر بدن فقط توسط پزشکان متخصص و واجد شرایط انجام شود. به طور معمول اگر شما با یک پزشک متخصص زیبایی مجرب و باتجربه مشورت ‌کنید، باید هزینه بیشتری را پرداخت نمایید.

پوست پدیا - تنها مرکز دارنده جنتلمکس پرو پلاس

جمع‌بندی

همان‌گونه که پیشتر گفته شد، کسانی که قصد انجام لیزر برای رفع موهای زائد بدن خود را دارند، بهتر است این کار را در یک کلینیک تخصصی انجام دهند. زیرا در این مراکز افراد می‌توانند نتیجه بهتری را نسبت به سایر مکان‌ها مانند آرایشگاه‌ها به دست آورند. البته لازم است در هنگام انتخاب کلینیک لیزر به نکاتی مانند نوع دستگاه و هزینه‌ای که لازم است برای لیزر پرداخت شود نیز دقت کنند. پیشنهاد ما به افرادی که قصد انجام لیزر را دارند، استفاده از دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس است. زیرا با استفاده از این محصول قدرتمند شرکت کندلا، شما می‌توانید بهترین نتیجه را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست بیاورید.

منابع

https://www-mayoclinic-org.translate.goog/tests-procedures/laser-hair-removal/about/pac-20394555?_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=fa&_x_tr_hl=fa&_x_tr_pto=sc

https://laseraid.com.au/2015/03/20/which-candela-laser-should-you-choose/

https://www-saraswathospital-com.translate.goog/blog/cost-of-laser-hair-removal/?_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=fa&_x_tr_hl=fa&_x_tr_pto=sc