SiteLogo

هزینه کاشت مو در شیراز

(دلنیا یوسفی) 10 شهریور 1402
0 444
کاشت مو در شیراز

تنها راه جبران موهای از دست رفته، کاشت مو می باشد که جزء خدمات زیبایی محسوب می شود. هزینه کاشت موی سر برای افرادی که قصد کاشت مو دارند بسیار مورد اهمیت قرار می گیرد. در ایران به دلیل تعداد بالای متخصصین در حوزه زیبایی برای انجام این متد، هزینه کاشت مو و دیگر خدمات زیبایی نسبت به دیگر کشورها کم تر می باشد. شما می توانید برای نتیجه گیری بهتر به بهترین دکتر کاشت مو در شیراز مراجعه کنید. همچنین سایت تاپتنا لیست اسامی بهترین دکتر کاشت مو را برای شما معرفی کرده است که می توانید با مراجعه به سایت، لیست را مشاهده نمایید.

 

کم هزینه ترین روش کاشت مو

برخی از افراد که دچار ریزش مو شده اند؛ دنبال روشی برای جبران موهای از دست رفته خود هستند. برخی از زیباجویان به دنبال روشی کم هزینه و اقتصادی می باشند. یکی از این روش ها، روش FUT  می باشد که گرافت مو را از ناحیه بانک مو خارج می کنند و این کار بدون استفاده از دستگاه های پیشرفته انجام می دهند. در این روش یک لایه پوست که حاوی فولیکول مو است را از ناحیه پشت سر برداشته و به ناحیه مورد نظر بخیه می زنند. این متد برای افرادی که طاسی سر دارند بسیار مناسب می باشد.

کاشت مو در روش FIT و دیگر روش ها از متدهای دیگر پیروی می کنند به دلیل این که این متدها نیازمند استخراح تکی و جداگانه فولیکول های مو هستند و همچنین نیاز به زمان و دقت بیش تری نیز دارند که این امر موجب می شود هزینه بیشتری نسبت به روش FUT داشته باشند. شما می توانید برای انجام متدهای ذکر شده به بهترین دکتر کاشت مو در شیراز مراجعه کنید و بهترین نتیجه را کسب کنید.

کاشت مو در شیراز

 

هزینه کم کاشت مو در مراکز غیر معتبر

امروزه در برخی مواقع شاهد کاشت مو با قیمت پایین هستیم که با در نظر گرفتن حجم کار انجام شده، دستمزد پزشک، مواد مصرفی و دستیارهای پزشک بسیارعجیب و غیر قابل اطمینان می باشد. به طور کلی هزینه بسیار بالا و بسیار پایین نشان دهنده کیفیت کار نمی باشد و به شما توصیه می کنیم که به این دست از مراکز اعتماد نکنید. قبل از انتخاب مرکز زیبایی شما باید تحقیقات کامل را انجام دهید و با کسب اطلاعات درباره تجربه پزشک و سوابق کلینیک، اقدام به کاشت مو فرمایید. شما می توانید برای کاشت مو به بهترین کلینیک پوست و مو در شیراز مراجعه کنید و از هزینه دقیق کاشت مو مطلع شوید.

برخی از کلینیک ها به دلیل رعایت نکردن اصول بهداشتی، عدم حضور پزشک متخصص و نداشتن مجوز محیط کاشت بعد از گذشت زمان، توسط سازمان های معتبر متوقف می شوند. در برخی از مراکز نیز جای پزشک به آرایشگران آموزش می دهند که به دلیل عدم توانایی این افراد، عوارض جبران ناپذیری برای زیباجو به وجود می آید.

 

عوامل موثر بر هزینه کاشت مو

برای بیش تر افرادی که متقاضی کاشت مو هستند، هزینه کاشت بسیار مهم است و سعی دارند کم ترین هزینه را برای کاشت مو خود پرداخت کنند. لازم به ذکر است که نباید هزینه باعث شود، مراکزی را انتخاب کنید که این عمل به خوبی انجام نگیرد. هزینه کاشت مو به عوامل متعددی بستگی دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد:

 

وضعیت بانک مو

بانک مو قبل از کاشت توسط متخصص بررسی می شود تا میزان موفقیت و تراکم کاشت مو در آینده را تعیین کند. یکی از عوامل موثر بر هزینه کاشت مو، وضعیت بانک مو است. بخشی از هزینه پیوند مو مربوط به پروسه برداشت مو است که اگر تراکم در قسمت بانک مو مناسب باشد با برداشتن گرافت های مورد نیاز می توان به راحتی کاشت مو انجام شود و پزشک زمان کم تری را برای برداشت مو صرف خواهد کرد. زمانی که پزشک برای عمل می گذارد با هزینه کاشت مو رابطه مستقیم دارد. هر چه وضعیت بانک مو بهتر باشد، هزینه کاشت به صرفه تر خواهد بود. کم ترین هزینه کاشت مو برای افرادی است که بانک موی مناسبی دارند.

کاشت مو در شیراز

 

تعداد گرافت ها

یکی دیگر از عوامل موثر بر هزینه کاشت مو، تعداد گرافت هایی است که از بانک مو برداشته می شود و به ناحیه طاسی سر انتقال داده می شود. هر چه تعداد گرافت ها بیش تر باشد، زمان بیش تری باید صرف کاشت مو شود و در نهایت هزینه کاشت مو نیز افزایش خواهد یافت.

 

روش های کاشت مو

روش های مختلفی برای کاشت مو وجود دارد که هر کدام یک مزایا و معایبی دارند. برخی از روش های کاشت مو برای برخی از افراد  ممکن است قابل اجرا نباشد. قیمت کاشت مو به روش انتخابی بستگی دارد به دلیل این که هر روش هزینه منحصر به فرد خود را دارد.

 

انتخاب کلینیک

هر کلینیک با توجه به روش های درمانی و خدماتی که به زیباجویان ارائه می دهند، هزینه مشخصی را در نظر می گیرند. قیمت کاشت مو رابطه مستقیمی با خدمات و دستگاهی که در کاشت مو مورد استفاده قرار می گیرد، دارد.

سایت تاپتنا با دارا بودن بیش از هزاران بازدید ماهانه بعنوان یکی از برترین و پر بازدیدترین وب سایتهای تخصصی در زمینه آرایشی و بهداشتی،‌ سلامتی و زیبایی می‌باشد. تمامی بازدیدکنندگان سایت تاپتنا علاقه مند به حوزه های زیبایی و سلامتی هستند. بنابراین تبلیغات در سایت تاپتنا برای پزشکان، کلینیک های زیبایی و شرکت های فعال در حوزه پزشکی و زیبایی میتواند کاملا هدفمند باشد.

کاشت مو در شیراز

 

کلام آخر

افرادی که متقاضی پیوند موی طبیعی هستند، میزان طاسی و کم پشتی مو در آن ها متفاوت است. به طور کلی هر چه میزان طاسی بیش تر باشد، زیباجو به تعداد گرافت های بیش تری برای کاشت نیاز دارد. گرافت های مورد نیاز، تعیین کننده هزینه نهایی کاشت مو می باشد. از شما عزیزان سپاسگزاریم که ما را همراهی کردید.