SiteLogo

استخدام پرستار سالمند در کرج توسط مرکز پرستاری مهرگان نو

(دلنیا یوسفی) 30 بهمن 1402
0 444
استخدام پرستار سالمند در کرج توسط مرکز پرستاری مهرگان نو

مراقبت و نگهداری از سالمندان یک امر مهم و ضروری در دوران پیری پدر و مادر هر فردی است که باید به بهترین شکل ممکن صورت بگیرید، پرستاری از سالمندان کاری آسان نیست چنانچه اگر فرد دچار آلزایمر یا بیماری هایی نظیر دیابت، پارکینسون یا افرادی که دچار سکته مغزی و قلبی شه و همینطور سالمندان پوشکی به مراتب سخت تر نیز می باشد در یک نگاه دیگر می توان گفت برای مراقبت و پرستاری از این افراد باید شخص از نکات پزشکی و پرستاری اطلاعاتی داشته باشد. اگر اعضای خانواده ه دلیل پرمشغله بودن و نداشتن اطلاعت و وقت کافی برای فرد سالمند خود ندارید می توانید از مرکز پرستاری و پزشکی مهرگان نو پرستار سالمند را به صورت تمام وقت، ساعتی، هفتگی و خصوصی استخدام کنید. در ادامه به وظایف و قیمت پرستار سالمند از مراکز پرستاری می پردازیم.

 

پرستار سالمند

استخدام پرستار سالمند در کرج توسط مرکز پرستاری مهرگان نو

پرستار سالمند یک پرستار آموزش دیده و تحصیل کرده بوده که در مراقبت از افراد مسن تخصص دارد و معمولاً از بیماران ضعیف و مسن مبتلا به بیماری نگهداری و مراقبت می کنند. نقش اصلی این افراد ارائه مراقبت های جامع و فردی برای بیماران و خانواده ها می باشد به گونه ای که پرستار سالمند تمام وقت مسئول اجرای طرح های درمانی تعیین شده توسط پزشکان می باشد تا کیفیت زندگی فرد بیمار و سالمند را با به حداکثر رساندن آسایش، بهبودی فرد  و ارتقای ایمنی سالمند محترم شما پیش ببرد.

جهت اطلاع از قیمت پرستار سالمند در کرج با مرکز پرستاری مهرگان نو تماس بگیرید. 02634250797

 

استخدام پرستار سالمند در منزل

پرستار سالمند یا elderly nurse در مکان های گوناگونی از جمله بیمارستان‌ها، خانه‌های سالمندان و خانه ها به مراقبت‌های پزشکی، پرستاری و بهداشتی در منزل فرد به کار گرفته می‌شوند. پرستار و مراقب سالمند وابسته به محیط کاری خود وظایفی به عهده دارد که در یک تعریف کلی ارائه مراقبت مستقیم از بیمار، مانند تجویز و دادن داروها و برنامه ریزی برای نیازهای مراقبت پرستاری و پزشکی مستمر در حالی که خانواده ها را در این فرآیند راهنمایی می کند استخدام می شوند. از آنجایی که اکثر افراد مسن ترجیح می دهند در خانه خود زندگی کنند و درمان شوند ما به شما اعزام و استخدام پرستار سالمند را پیشنهاد می کنیم تا در منزل خود با بهترین کادر درمانی و با تجربه موسسه پرستاری مهرگان نو در راستای بهبود و نگهداری از فرد مسن شما پرستاری شود.

جهت اطلاعات بیشتر در مورد مراقب سالمند در منزل شبانه روزی با ما تماس بگیرید. 02634250797

 

پرستار سالمند در منزل چه خدماتی ارائه می دهد؟

پرستاران مراقبت در خانه واجد شرایط تجویز داروها، تزریقات و ارائه درمان پزشکی و مراقبت های مربوط به شرایط بهداشتی از جمله دیابت، تراکئوتومی، تنفسی، کولوستومی، جراحات پانسمان و غیره می باشند. آنها بیشتر در کمک به افراد مسنی که دارای بیمار های مزمن، ناتوانی با انجام درمان های پزشکی لازم در خانه هستند.

 

نگهداری و مراقبت از سالمند در منزل

استخدام پرستار سالمند در کرج توسط مرکز پرستاری مهرگان نو

پرستار شبانه روزی یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی می باشد که نمی توانند از پدر و مادر خود مراقبت کنندو مجبور به ترک خانه هستند، از طرفی خود فرد نیز قادر به انجام کارهای شخصی یا منزل نیست. بنابراین وجود یک پرستار و مراقب سالمند به داد شما می رسد تا در کنار نگهداری از والدین شما در امور خانه نیز به شما کمک شایانی کند.

 

وظایف پرستار سالمند در منزل

هدف از استخدام پرستار سالمند در منزل انجام امور پزشکی و غیر پزشکی برای فرد و خانواده ی وی می باشد که به انواع این خدمات در متن ذیل می پردازیم.

  • مراقبت از سالمند

همانطور که انتظار می رود اصلی ترین وظیفه ای که فرد پرستار به عهده دارد مراقبت و نگهداری دقیق و منظم از فرد مسن است تا با خیال آسوده فرد سالمند را را پرستار بسپارد.

  • داشتن تغذیه ی سالم برای فرد

همانطور که می دانید داشتن یک تغذیه ی سالم و سرشار از پروتئین و ویتامین برای سلامتی هر فردی امری مهم و به خصوص در سالمندان ضروری و حیاتی می باشد و پرستار وظیفه دارد یک رژیم غذایی مناسب با شرایط فرد آماده کند و مراقب باشد فرد از مواد غذایی مضر استفاده نکند.

  • رسیدگی به امور داروها

داروها باید دقیقا در همان ساعتی که پزشک تجویز کرده است مصرف شود تا نتایج مطلوبی داشته باشد بنابراین می توان گفت یکی از مهم ترین وظایف این پرستاران توجه به ساعت و زمان مشخص داروهای فرد سالمند می باشد.

  • رسیدگی به امور نظافتی و بهداشتی

برخی از افراد برای انجام امور بهداشتی فرد سالمند خود از پرستار و مراقب استفاده می کنند زیرا افراد مسنی که به دلیل بیماری قادر به انجام امور نظافتی و بهداشتی نظر دستشویی و حمام کردن نیاز به پرستار دارند.

  • همدردی و هم صحبت شدن با سالمند

فرد مسن در این دوران نیاز به همدرد و هم صحبت دارند زیرا ممکن است افراد خانواده وقت کافی برای صحبت کردن با فرد سالمند نداشته باشند و همینطور سالمندانی که تنها زندگی میکنند نیاز به محبت دارند که پرستار سالمند این نیاز را برطرف می کند.

  • رسیدگی به امور مالی و اداری فرد

از آنجایی که این افراد توانایی انجام فعالیت های احتماعی و اداری را ندارد در صورت در خواست خانواده و فرد با کسب مدرک کتبی پرستار می کند امور بانکی، ساختمانی از جمله پرداخت قبض ها، شارژ و… کمک بسیاری به خانواده و سالمند بکند.

  • انجام امور خانه داری

پرستار سالمند در خانه علاوه بر انجام امور پرستاری و پزشکی می تواند به شما در انجام کارهای منزل کمک شایانی کند.

  • ایجاد محیطی آرام

یکی از بزرگ ترین نگرانی های خانواده ها داشتن آسایش و رفاه سالمند عزیزشان است، پرستاران با تجربه ی موسسه مهرگان نو با ایجاد محیط کاملا خوب و راحت آرامش را برای فرد دلبند شما به ارمغان می آورد.

 

انواع خدمات پرستاری از سالمند در منزل

  • پرستار سالمند آلزایمری
  • پرستار سالمند سکته ای
  • پرستار سالمند سرطانی
  • پرستار سالمند وابسته به تخت
  • پرستار سالمند کرونایی
  • پرستار سالمند پارکینسون
  • پرستار سالمند افسردگی
  • پرستار سالمند آرتروز

 

قیمت و حقوق پرستار سالمند در منزل

استخدام پرستار سالمند در کرج توسط مرکز پرستاری مهرگان نو

همانطور که بالاتر ذکر شد، پرستاری از سالمند در انواع مختلفی ارائه می شود یعنی باتوجه به میزان خدماتی که در اختیار شما قرار می دهد و اینکه به صورت شبانه روزی برای شما کار می کند یا ساعتی، خصوصی و هفتگی (شیفت کاری) تعیین می شود، حقوق پرستار سالمند در مرکز پرستاری مهرگان با قیمت کاملا مقرون به صرفه تر نسبت به بیمارستان و خانه سالمندان برآورد شده و در اختیار شما قرار می گیرد.

 

حقوق نگهداری از سالمند در منزل کرج

کرج یکی از شهرهایی است که موسسه پزشکی مهرگان نو انواع خدمات پرستاری و پزشکی را در تمام نقاط شهر از جمله مهرشهر، گلشهر، عظیمیه، گوهردشت، جهانشهر، فردیس، محمد شهر و… ارائه می دهد.

 

اعزام پرستار سالمند ارزان درمنزل کرج

  1. پرستار سالمند ساعتی
  2. پرستار سالمند هفتگی
  3. پرستار سالمند خصوصی
  4. پرستار سالمند تمام وقت یا شبانه روزی

هر یک از موارد ذکر شده وابسته به نیاز شما و وضعیت جسمانی و روحی فرد در مرکز پرستاری مهرگان نو با بهترین پرستاران خدمات فوق تخصصی ارائه می شود.

 

فواید و مزایای استخدام پرستار سالمند در منزل

استخدام یک پرستار در منزل علاوه بر این که نیاز های شما را برای نگهداری و مراقبت از فرد سالمند برطرف می کند، از قیمت خیلی پایین تری نسبت به خانه ی سالمندان و یا بیمارستان داردو همینطور فرد مسن در منزل خود احساس خیلی بهتری نسبت به خانه سالمندان دارد. برای اطلاعات بیشتر به وب سایت https://mehreganno.com مراجعه کنید.