SiteLogo

بهترین کلینیک تزریق چربی سعادت آباد

0 3548
کلینیک تزریق چربی سعادت آباد

چکیده : کلینک‌های تزریق چربی در سطح تهران بسیار زیاد شده است. مراجعه به یک کلینیک معتبر همواره حائز اهمیت می‌باشد. کلینیک دکتر لاغری معتبرترین مرکز تزریق چربی در سعادت آباد همواره آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد.

 

آیا تزریق چربی در سعادت آباد نتیجه می دهد؟ تزریق چربی به دلیل تطبیق پذیری و کمترین ریسک، امروزه روشی رایج و محبوب است. به خصوص برای خانم هایی که کانتورهای زنانه‌تر یا شبح ساعت شنی می‌خواهند ایده آل است. چربی از مناطق خاصی از بدن گرفته می‌شود و به صورت، باسن یا سینه‌ها برای بزرگ ‌کردن یا اصلاح تغییر شکل کانتور تزریق می‌شود.

 

بهترین کلینیک تزریق چربی در سعادت آباد

این روزها کلینیک‌ها و مراکز تزریق چربی زیادی در سطح تهران مشغول بکار هستند؛ یکی از مواردی که در موفقیت و نتیجه تزریق چربی شما تاثیر گذار است معتبر بودن یک کلینیک است. کلینیک تزریق چربی دکتر لاغری به مدیریت دکتر ضرغامی به عنوان یکی از معتبرترین و بهترین کلینیک‌های تزریق چربی در سعادت آباد متشکل از تیم پزشکی مجرب و پرسنل ماهر خدمات تزریق چربی به صورت و سایر نواحی بدن را به صورت علمی و اصولی انجام می‌دهد.

کلینیک تزریق چربی سعادت آباد

 

بایوفت برای اولین بار در سعادت آباد!

تزریق چربی با استفاده از متدها و تکنیک‌های متفاوتی می‌تواند انجام بگیرد. بایوفت یکی از روش‌های تزریق چربی است که نتیجه آن از سایر تکنیک‌ها با دوام‌تر است. کلینیک دکتر لاغری به عنوان یک مرکز تزریق چربی در سعادت آباد برای اولین بار در ایران روش بایوفت تزریق چربی را ابداع کرده است و نتیج قابل قبولی نیز از این روش گرفته است.

شما عزیزان برای دریافت مشاوره و یا انجام تزریق چربی در سعادت آباد می‌توانید با شماره تماس‌های کلینیک دکتر لاغری تماس حاصل نمائید.

مشاوره ۲۴ ساعته تزریق چربی در سعادت آباد:

۹۱۰۰۷۰۵۰ – ۰۲۱

۰۹۱۲۷۳۰۰۷۹۰

۰۹۱۲۸۰۶۰۹۰۲

در ادامه این مقاله به معرفی خدمات تزریق چربی کلینیک دکتر لاغری در سعادت آباد خواهیم پرداخت. همچنین سعی شده است تا شما را هرچه بیشتر با تزریق چربی آشنا کنیم.

 

موفقیت تزریق چربی به چه عواملی بستگی دارد؟

موفقیت و نتیجه تزریق چربی به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای موفقیت این روش، چربی تزریق شده لازم است در ناحیه انتخاب شده زنده بماند. اگر چربی در طول لیپوساکشن یا در مرحله برداشت از روش به آرامی با آن رفتار شود، در محیط جدید خود رشد می کند. به طور کلی، 75 الی 80 درصد از چربی تزریق شده در طول هر روش تزریق چربی زنده می ماند، در حالی که بقیه به طور طبیعی و بی ضرر توسط بدن متابولیزه می شوند. تکنیک جراحی مورد استفاده، تجربه جراح در انجام این روش، سیگار نکشیدن بیمار و میزان چربی تزریق شده، همگی بر اثربخشی و نتیجه تزریق چربی تاثیرگذار است.

کلینیک تزریق چربی سعادت آباد

 

مناطق تزریق چربی در کلینیک سعادت آباد

خدمات تزریق چربی در سعادت آباد و کلینیک دکتر لاغری برای تزریق به نواحی از بدن با استفاده از روش های مختلفی انجام می‌گیرد. در ادامه تزریق های چربی که در کلینیک دکتر لاغری در سعادت آباد انجام می‌گیرد را معرفی کرده‌ایم.

  • تزریق چربی صورت در سعادت آباد

تزریق چربی صورت در سعادت آباد یکی از خدمات تزریق چربی کلینیک دکتر لاغری است. تزریق چربی بیشتر در نواحی چشم و صورت استفاده می شود تا با پر کردن خطوط ظریف، چین و چروک ها و چاله ها در گونه ها، حجمی جوان به آن اضافه کند. در برخی موارد، نتایج تزریق چربی به صورت در مقایسه با فرآورده‌های فیلر صورت که از شش ماه تا یک سال دوام می‌آورند، قادر است دائمی باشد یا چندین سال باقی بماند. از آنجایی که لیفت صورت فقط ماهیچه ها و پوست صورت را سفت می کند، تزریق چربی اغلب با جراحی لیفت صورت همراه می شود که جوان‏سازترین نتایج را به همراه داشته باشد.

  • تزریق چربی سینه‌ها در سعادت آباد

فرم دهی سینه یکی از خدمات تزریق چربی کلینیک دکتر لاغری در سعادت آباد است. تزریق چربی همچنین به عنوان جایگزین ایمن تر و طبیعی تر برای بزرگ کردن سینه با ایمپلنت استفاده می شود. دقت داشته باشید که تزریق بیش از حد چربی به این ناحیه، جریان خون را به خاطر چربی منتقل شده محدود می سازد و احتمال زنده ماندن آن را کاهش می دهد. بزرگ کردن سینه با تزریق چربی بیشتر در روش های بازسازی سینه استفاده می شود و در بیمارانی که خاصیت ارتجاعی و ضخامت پوست خوبی دارند بهترین نتیجه را داراست. برای بیمارانی که افتادگی سینه دارند، لیفت سینه با تزریق چربی انتخاب ایده آلی است.

  • لیفت باسن برزیلی در سعادت آباد

چربی تزریق شده به باسن به لیفت باسن برزیلی معروف است که با لیپوساکشن همراه است. این روش قادر است به طور کامل باسن را به خطوط جذاب تر تغییر شکل دهد و در مناطقی که بیشتر به آن نیاز دارند، حجم و برجستگی اضافه کند. چربی به عمق ماهیچه‌ها و در لایه‌های بافت اطراف تزریق می‌شود تا نتایج ماندگاری داشته باشد. این روش از میزان رضایت بسیار بالایی در بین بیماران برخوردار است.

نتایج تزریق چربی نیز به شدت به تجربه جراح انتخابی شما بستگی دارد. تزریق هایی که در سعادت آباد در کلینیک دکتر لاغری انجام می‌گیرد موفقیت ۱۰۰ درصدی داشته است. به همین منظور می‌توانید عکس نتیجه تزریق چربی کلینیک دکتر لاغری در سعادت آباد را در وبسایت ما مشاهده کنید.

[ آدرس اینترنتی وبسایت دکتر لاغری ]

Www.Drlaghari.Com ]

 

تزریق چربی بایوفت در سعادت آباد

تزریق بایوفت از بهترین و موثرترین روش های تزریق چربی و حجیم سازی و فرم دهی پوست به شمار می رود و بسیار روش مطمئنی است. در روش بایوفت از مدرن ترین دستگاه های تزریق چربی بهره برده می شود و در عملکرد با روش های دیگر تزریق چربی تفاوت چندانی ندارد. این روش از سه مرحله استخراج چربی، استانداردسازی و تزریق چربی تشکیل می شود. تزریق چربی بایوفت را برای جوانسازی واژن و لابیا، از بین بردن اسکار آکنه در صورت و پوست، حجیم سازی بافت های مورد نظر، رفع عیوب موجود در صورت و بدن به کار برده می شود.

تزریق چربی بایوفت به صورت و دیگر نواحی بدن روشی مطمئن است و دارای مزایای زیر است:

  • عدم زخم و اسکار خطی
  • عدم درد
  • عدم خطا به دلیل مدرن بودن دستگاه‌ها
  • بدون عوارض و مشکلات پوستی

 کلینیک تزریق چربی سعادت آباد

نتیجه تزریق چربی چیست؟ آیا تزریق چربی نتیجه می دهد؟

ما می دانیم که حجم برابر با جوانی است، به همین دلیل است که ما مفتخریم که تزریق چربی ارائه می دهیم که قادر است همه چیز را تغییر دهد. دارای این قابلیت است که اتفاقات مختلف زندگی مانند بارداری، شیردهی و روند پیری را که ممکن است از شما گرفته باشد، مانند حجم سینه، بازگرداند. همچنین می‌تواند حجم را بازیابی کند تا نواحی خاصی از بدن از جمله پشت دست‌ها، صورت و باسن‌ شما را افزایش دهد.

 

نتایج تزریق چربی چقدر طول می کشد؟

بدن شما تولید سلول های چربی جدید را در سنین 16 الی 18 سالگی متوقف می سازد. در نتیجه، زمانی که روش تزریق چربی انجام می شود، چربی هایی که از ناحیه اهدا کننده گرفته می شود برای همیشه حذف می شود. فقط همان چربی دائمی می ماند که به مناطقی که به آن نیاز دارند تزریق می شود. تنها یک روش اضافی مانند لیپوساکشن قادر است سلول های چربی تازه تزریق شده را از ناحیه بعد از درمان حذف کند. نتایج شما دائمی خواهد بود.

 

مزیت تزریق چربی در سعادت آباد

  • این یک روش طبیعی برای افزایش زیبایی است:

تزریق چربی در سعادت آباد کلینیک دکتر لاغری روشی طبیعی برای افزایش حجم، کانتور بدن، شکل یا اندازه است زیرا از چربی بدن خود بیمار استفاده می کند. هیچ ترسی از ورود مواد خارجی به بدن شما وجود ندارد. چربی خود بدن به پرکننده طبیعی تبدیل می‌شود.

 

  • تزریق چربی دارای نتایج طولانی مدت است:

یکی از مزیت های تزریق چربی صورت در سعادت آباد نتایج طولانی مدت و ظاهر طبیعی تری پس از عمل به ارمغان می آورد. هرچه حرکت در نواحی کمتر باشد چربی بهتر زنده می ماند و نتایج طولانی مدت می دهد. اگر وزن زیادی کم نکنید، نتایج ممکن است سال ها یا حتی بیشتر باقی بمانند. اما توجه داشته باشید که ممکن است نتایج از یک بیمار به بیمار دیگر هم از نظر انتخاب فناوری برای انجام جراحی و هم دستیابی به نتایج برای رسیدن به هدف زیبایی شناختی متفاوت باشد. نتیجه تزریق چربی برای گونه‌ها یا شقیقه‌ها معمولا دارای نتایج طولانی‌مدتی در مقایسه با لب‌ها است. زیرا ماهیت آن ساختار متحرک صورت است.

  • فرآیند درمان تزریق چربی آسان است:

روند بهبودی تزریق چربی کاملا روان و آسان است. به غیر از پرکننده های مصنوعی، چربی بعد از پیوند جای جدیدی می گیرد و یک منبع خون جدید قادر است دوباره در نواحی پیوند چربی رشد کند. این بافت زنده ای است که به مکان جدیدی می رود و به طور طبیعی بدون دردسر واکنش های شیمیایی یا ناراحتی زنده می ماند و رشد می کند. ناراحتی های جزئی به طور موثر با مراقبت های بعد از عمل، دستورالعمل ها کنترل می شوند.

  • این یک راه کم تهاجمی برای جوانسازی پوست است:

فرد قادر است با چند تزریق چربی، پوستی پرتر و جوان تر را تجربه کند. با این حال، بهبودی آسان و سریع با حداقل درد، تورم یا کبودی را برای شما به ارمغان می آورد. زمان توقف بسیار کمی با بهبودی سریع وجود دارد که این روش را کمتر تهاجمی می سازد. ممکن است با پیوند چربی باسن، زمان طولانی تری نیاز باشد.

  • احتمال واکنش های آلرژیک را کاهش می دهد:

در موارد نادر کیست‌های چربی، ندول‌های چربی مشاهده می‌شوند که می‌توانند به صورت محافظه کارانه درمان شوند و در بیشتر موارد خود به خود برطرف می‌شوند. اما، نگران این عوارض جانبی یا واکنش‌ها نباشید، زیرا تمام چربی خود شماست که در نواحی درمان پیوند زده می‌شود. انتقال چربی بی‌خطر است و به بدن یا صورت آسیبی نمی‌رساند.

  • زمان بهبودی بسیار کوتاه است:

بهبودی بعد از تزریق بسته به ماهیت عمل، تکنیک انتخابی برای انجام جراحی و همچنین ناحیه تحت درمان می‌تواند بین ۲ روز الی ۲ هفته طول بکشد. بنابراین، اگر دستورالعمل‌های ارائه شده توسط جراح زیبایی خود را دنبال کنید، این یک روش آسان با زمان استراحت کمتر است که بهبودی بدون دردسر را به همراه دارد.

 کلینیک تزریق چربی سعادت آباد

بهترین نتیجه تزریق چربی بعد از چه مدت قابل مشاهده است؟

روش انتقال چربی کاملا ایمن، آسان و یک روش نتیجه گرا است که با استفاده از چربی بدن خودتان انجام می شود که به جوانسازی صورت و همچنین کانتورینگ بدن با قیمتی مقرون به صرفه اهمیتی دوگانه می دهد.

نتایج نهایی تزریق چربی تقریبا شش ماه طول می کشد تا ظاهر شوند. هنگامی که بدن شما از این روش بهبود یافت، پوست شما به شکل بدن و خطوط جدید در می آید که از طریق جنبه های مختلف درمان ایجاد شده است.سلول های چربی لازم است در خانه جدید خود در بدن شما ریشه کنند که تقریبا شش ماه طول می کشد. ممکن است در دو ماه اول درمان متوجه تغییراتی شوید، اما می‌توانید مطمئن باشید که تا شش ماهگی، قادر هستید به طور کامل از نتایج خود لذت ببرید.

شما در حفظ نتایج نهایی خود نقش به سزایی دارید. برای اطمینان از بهینه ترین نتیجه، لازم است از کاهش وزن در شش ماه اول پس از عمل خودداری کنید. شما می توانید وزن خود را با خوردن آنچه بدنتان نیاز دارد حفظ کنید. یک راه آسان برای انجام این کار، جستجوی یک کالری شمار آنلاین است که بتواند به شما بگوید بدن شما برای حفظ وزن فعلی به چه مقدار کالری در روز نیازمند است. بعد از گذشتن از مرز شش ماه، تا زمانی که درصد چربی بدن شما در نوسان نیست، می توانید کالری شماری را متوقف کنید. اگر متوجه شدید که چربی بدن شما در حال نوسان است، ممکن است لازم باشد غذای خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که در مسیر خود قرار دارید.

 

تزریق چربی بدون درد در سعادت آباد

نتیجه تزریق چربی چیست؟ همه افراد تمایل دارند که بدانند نتیجه تزریق چربی چه مدت بعد از عمل قابل مشاهده است و نتیجه نهایی به بهترین شکل ممکن دیده شود. نتیجه نهایی تزریق چربی حدود 6 ماه بعد از جراحی قابل رویت است. یکی از مهمترین مواد مغذی که برای مصرف بعد از عمل به آن نیاز دارید، پروتئین است. خوردن پروتئین کافی به بهبود کیفیت پوست شما و بهبود هر چه سریعتر آن کمک می کند.

شماره تماس کلینیک: 91007050 – 021

نشانی کلینیک سعادت آباد: تهران ، سعادت آباد ، میدان کاج ، سرو شرقی ، خیابان مجد ، مرکز جراحی محدود سعادت آباد ، طبقه دوم