SiteLogo

بهترین دستگاه هایفوتراپی در ایران

0 536
دستگاه هایفوتراپی در ایران

امروزه برای زیبایی و جوانی دوباره پوست صورت و بدن، روش‌های کم عارضه و کارآمدی وجود دارد. یکی از جدید‌ترین فناوری‌هایی که امروزه از آن برای جوانسازی صورت و بدن استفاده می‌شود، هایفوتراپی است. در این مقاله قصد داریم درباره روش هایفو و مزایای آن صحبت کرده و در نهایت بهترین دستگاه هایفوتراپی در ایران را به شما معرفی کنیم.

دستگاه هایفوتراپی در ایران

هایفو (هایفوتراپی) پوست چیست؟

قبل از اینکه بهترین دستگاه هایفوتراپی در ایران را به شما معرفی کنیم، باید در مورد فناوری هایفو بیشتر بدانیم. HIFU یا های فو پوست مخفف کلمات لاتین High-Intensity Focused Ultrasound است؛ تمامی این کلمات به معنای امواج متمرکز فراصوت با شدت بالا است. در این روش میکرو امواج متمرکز فراصوت، لایه‌های تحت درمان را مورد هدف قرار داده و باعث گرم شدن بافت پوست می‌شود. با افزایش حرارت در این ناحیه، فرایند تخریب سلولی شکل گرفته و پوست برای بهبود آن‌ها، کلاژن بیشتری تولید می‌کند. به عبارتی این روش جوانسازی غیر تهاجمی، بدون هیچ برش و جراحی باعث افزایش تولید کلاژن‌های جدید می‌شود.

معرفی کاربرد‌های پزشکی و زیبایی روش هایفوتراپی

استفاده از هایفوتراپی، فقط محدود به مصارف زیبایی نمی‌شود. پزشکان از این فناوری برای درمان بیماری‌هایی چون سرطان رحم، درمان تومور مغز و پانکراس و… هم استفاده می‌کنند. اما در هر حال کاربرد اصلی هایفوتراپی، اغلب برای زیبایی و جوانسازی پوست است. در ادامه به برخی از مهم‌ترین کاربرد‌های زیبایی روش هایفوتراپی اشاره می‌کنیم:
⦁ لیفتینگ صورت، گردن و بدن
⦁ کاهش چین‌و‌چروک
⦁ اصلاح خط خنده
⦁ افزایش میزان کلاژن و الاستین پوست
⦁ بالا کشیدن ابرو‌ها
⦁ جوانسازی و صاف کردن سطح پوست

 

مزایای استفاده از هایفو برای جوانی و شادابی دوباره پوست

مزایای بی‌شمار هایفوتراپی باعث شده که در چند سال اخیر، این روش به یکی از پرطرفدار‌ترین راه‌های لیفتینگ و جوانسازی پوست تبدیل شود. برخی از مهم‌ترین مزایای استفاده از روش هایفو عبارتند از:
⦁ 1 تا 3 سال ماندگاری با توجه به سن بیمار
⦁ جلسات درمانی بسیار کوتاه و سریع
⦁ بدون نیاز به بیهوشی و جراحی
⦁ انجام کامل پروسه تخصصی لیفت در 1 الی 3 جلسه

دستگاه هایفوتراپی در ایران

میزان تاثیر و ماندگاری هایفو روی پوست

به گفته پزشکان ماهر در حوزه زیبایی، به طور کلی افراد در حدود 3 ماه پس از انجام جلسات هایفو، نتیجه این روش را در پوست خود مشاهده خواهند کرد. نتایج هایفو با توجه به روتین مراقبتی از پوست، ژنتیک و سبک زندگی می‌تواند بین حداقل 1 و حداکثر 3 سال باشد. البته فرد متقاضی باید برای شارژ مجدد، سالی یکبار به پزشک خود مراجعه کند. علاوه‌بر عوامل گفته شده، استفاده از دستگاه اصل و با کیفیت هم روی نتیجه کار تاثیری مثبت خواهد گذاشت. یکی از بهترین تجهیزات پزشکی هایفوتراپی در ایران، دستگاه هایفو دابلو گلد است که تاثیر شگفت انگیزی در لیفت صورت و جلوگیری از پیری افراد دارد.

بهترین دستگاه هایفو صورت چیست؟

دستگاه‌های مختلفی برای انجام هایفوتراپی وجود دارد؛ هر یک از این دستگاه‌ها دارای مزیت و قابلیت‌های خاصی هستند. به همین دلیل بسیاری از کاربرانی که هایفو را انتخاب می‌کنند، می‌خواهند بدانند که چه دستگاهی هایفوتراپی را انجام می‌دهد. در حال حاضر بهترین دستگاه هایفوتراپی در ایران، دستگاه هایفو دابلو بوده که توسط شرکت آفا عرضه و وارد می‌شود. دستگاه هایفو دابلو (گلد پریمیوم) آخرین نسل از دابلو بوده که با به کار‌گیری فناوری هایفو در کنار درایور‌های برد با کیفیت به پرفروش‌ترین سیستم هایفو در دنیا تبدیل شده است.

امواج متمرکز فراصوت هایفو در دستگاه گلد پریمیوم (هایفو دابلو)، شدتی بالا‌تر از 5 وات ‌بر سانتی‌متر مربع دارند و به صورت متمرکز در عمق مشخصی از ناحیه تحت درمان، نفوذ کرده و مشکلات پوستی را بدون آسیب به سایر بافت‌ها برطرف می‌کنند. تشعشعات به کار رفته در دستگاه هایفو دابلو، قوام و میزان کلاژن سازی در لایه‌های زیرین را افزایش می‌دهد. دستگاه هایفو دابلو، ساخت کمپانی هایرونیک کره بوده و با 300 شات در 8 دقیقه سریع‌ترین سیستم هایفو در دنیا شناخته می‌شود.

اما مهم‌ترین مزیتی که دستگاه هایفو گلد پریمیوم را از سایر دستگاه‌های جوانسازی و زیبایی متمایز می‌کند، ویژگی MFU است. MFU مخفف عبارت Micro Focused ultrasound بوده و از آن برای لیفت صورت و درمان افتادگی پوست استفاده می‌شود. تکنولوژی MFU به عمق بافت پوست نفوذ کرده و با افزایش حرارت دمای ناحیه تحت درمان باعث جوانی و لیفت پوست می‌شود. بیمار بلافاصله پس از استفاده از فناوری MFU، در حدود 30% از نتایج درمانی را روی پوست خود مشاهده خواهد کرد. نتیجه 70% باقی مانده روال درمانی در طی 6 ماه آینده خود را نشان خواهد داد. ضمن اینکه تعداد جلسات درمانی جوانسازی با روش MFU، بسیار کم است.

دستگاه هایفوتراپی در ایران

معرفی برخی از قابلیت‌های بهترین دستگاه هایفوتراپی در ایران

دستگاه هایفو دابلو گلد بدون شک پیشرفته‌ترین و بهترین دستگاه هایفوتراپی در ایران است. در ادامه به برخی از قابلیت‌های جدید و ویژگی‌های مثبت این دستگاه اشاره می‌کنیم:
⦁ سریع‌ترین سیستم هایفو موجود در جهان با حداکثر اثر بخشی
⦁ استفاده از کارتریج‌های متنوع با عمق نفوذ‌های مختلف
⦁ عدم افت توان در کارتریج‌ها و شات‌های مصرفی
⦁ انجام همزمان لیفتینگ و جوانسازی در یک جلسه
⦁ بدون نیاز به انجام استراحت و اصول مراقبتی قبل و بعد از هایفو
⦁ اثرگذاری سریع و نتیجه بسیار مثبت
⦁ قابل استفاده برای تمامی تایپ‌های پوستی
⦁ قابل استفاده در تمامی فصول

 

کاربرد دستگاه هایفو دابلو در جوانسازی پوست

دستگاه هایفو دابلو نیز مانند سایر سیستم‌ها و تجهیزات هایفو، بیشتر برای جوانسازی و زیبایی به کار می‌رود. این دستگاه پروسه لیفتینگ و جوانسازی را در کمترین زمان ممکن با بیشترین تاثیر انجام می‌دهد. شما می‌توانید برای جوانسازی و درمان چین‌و‌چروک روی این دستگاه حساب کنید، اما برای برداشتن خال یا درمان لک و جای جوش باید به سراغ فناوری‌هایی مثل لیزر اربیوم بروید.

سفارش جدید‌ترین دستگاه هایفوتراپی در ایران از معتبر‌ترین شرکت

سیستم هایفو دابلو، بهترین دستگاه هایفوتراپی در ایران محسوب می‌شود. شرکت آفا عرضه کننده این دستگاه بروز و جدید است. شما می‌توانید برای سفارش انواع تجهیزات و دستگاه‌های پزشکی، از طریق شماره 02188107070 با مشاورین شرکت آفا در ارتباط باشید. آفا با بیش از 15 سال سابقه در زمینه خرید و فروش تجهیزات پزشکی، بهترین خدمات را به شما عرضه خواهد کرد.