SiteLogo

معرفی بهترین مارک براش آرایشی

0 1935
براش ارایشی

آرایش تخصصی و حرفه‌ای به ابزارهای مختلفی نیاز دارد که براش آرایشی هم یکی از آن‌ها است. حتما شما هم آرایشگران حرفه‌ای را دیده‌اید که یک کیف پر از براش آرایشی دارند و از آن‌ها برای آرایش‌های حرفه‌ای مشتریان خود استفاده می‌کنند. اما شما به عنوان کسی که آرایش روزمره و گاهی هم مجلسی انجام می‌دهد به همه این براش‌های تخصصی نیازی ندارید. اما تعدادی براش آرایشی وجود دارد که همه خانم‌ها به آن‌ها نیاز دارند، البته خانم‌هایی که دوست دارند آرایش کامل و زیبایی داشته باشند. در این مقاله از بپوش رو یازده براش آرایشی را که همه خانم‌ها به آن‌ها نیاز دارند به شما معرفی خواهیم کرد و کاربرد هر یک از آن‌ها را بیان خواهیم نمود.

براش آرایشی چیست؟

 

براش آرایشی ابزاری که سر آن از مو تهیه شده است، جهت آرایش صورت استفاده می شود. موها ممکن است از مواد طبیعی یا مصنوعی ساخته شوند، در حالی که دسته ها معمولاً از پلاستیک یا چوب ساخته می شوند. هنگامی که مواد آرایشی با استفاده از براش مناسب استفاده می شود، بهتر ترکیب می شوند و روی پوست قرار می گیرند.

براش-آرایشی

قبل از خرید براش، موهای آن را تست کنید:

خانم‌های خوشگل توجه داشته باشید که قبل از خرید یک ست کامل از قلم‌های آرایشی، حتما موهای آن را با دستتان تست کنید. به این صورت که براش را بر روی دست خود فشار دهید، اگر متوجه شدید که موها کنده می‌شود و اثرشان بر روی دست شما باقی می‌ماند، از خرید آن مدل اجتناب کنید، چراکه بی کیفیت است و خیلی زود خراب می‌شود.

اما اگر با چند بار فشار دادن قلم بر روی دستتان اثری از موها را مشاهده نکردید و یا اینکه آنها کنده نشدند، نسبت به خرید آن اقدام کنید، چون طول عمر بالاتری نسبت به مورد اول خواهند داشت و یک آرایش بی عیب و نقص را به شما تحویل می‌دهند!

براش با موی طبیعی بهتر است یا موی مصنوعی؟

اگر سری به فروشگاه‌های لوازم آرایشی زده باشید، احتمالا با گفتن این اصطلاح توسط فروشنده مواجه شده‌اید که براش با موی طبیعی می‌خواهید یا مصنوعی؟ مطمئنا اصلی‌ترین قسمت براش، موی براش می‌باشد، چون قرار است شما با این بخش یو میکاپ زیبا را انجام دهید. منظور از موی طبیعی، موی سمور، سنجاب، بز و… می‌باشد. موی مصنوعی هم سنتتیک نام دارد. بدیهی است که براش با موی طبیعی قیمت بالایی خواهد داشت و با اذیت و آزار حیوانات هم در ارتباط است.

براش ارایشی چیست

آشنایی بیشتر با انواع مدل ست براش آرایشی:

فن براش

براش بادبزنی برای پخش کردن هایلایتر بر روی گونه و سایر قسمتهای صورت بسیار مناسب می باشد. از این قلم می توانید برای کارهای مختلفی استفاده کنید، با آن رژ گونه بزنید ، پودرهایی که روی صورت مانده را با این قلم پاک کنید یا یک لایه خیلی روشن و مخفی پودر روشن کننده روی استخوان گونه تان بزنید.

فن براش

براش ابرو

همانطور که از نام و شکلش پیداست این قلم برای پر کردن ابرو با پودر یا سایه ابرو است. یک براش ابروی خوب باید سر زاویه دار داشته باشد که شما بتوانید حتی انتهای باریک ابرویتان را به کمک آن پر کنید. براش ابرو به راحتی سایه ابرو را پخش نموده و شکل دلخواه را به ابرو می بخشد. این براش آرایشی باعث حالت دهی به ابرو می باشد و نمایی متقارن و منظم به ابرو می بخشد.

براش سایه بزرگ

سایه زدن یکی از مراحل مهم آرایش حرفه‌ای است و اگر می‌خواهید سایه بافت خوبی روی چشمان شما داشته باشد باید از براش سایه استفاده کنید. براش سایه انواع مختلفی دارد، براش‌هایی که سر اسفنجی دارند و معمولا در بسته بندی پالت‌های سایه قرار می‌گیرند کارایی چندانی در سایه حرفه‌ای ندارند و اگر از انگشت خود برای سایه زدن استفاده کنید احتمالا نتیجه بهتری خواهید گرفت. یکی از ضروری‌ترین براش‌های آرایشی، براش سایه بزرگ است که سایه را کاملا یکدست و زیبا، بالای چشمان شما پخش می‌کند. هرچه موهای این سایه متراکم‌تر باشد کیفیت آن نیز بهتر خواهد بود، قبل از زدن سایه، کمی اسپری تثبیت کننده آرایش روی براش بزنید تا ماندگاری آرایش شما افزایش یابد.

 

براش سایه بزرگ

 براش سایه برای خط تای پلک

اگر قصد دارید سایه خود را کامل و حرفه‌ای بزنید باید در چند مرحله این کار را انجام دهید. معمولا یک سایه با رنگ تیره‌تر روی خط تای پلک زده می‌شود تا به چشم‌ها عمق و برجستگی بدهد. برای این کار لازم است که از براش سایه مخصوص برای این کار استفاده کنید. در واقع بدون این براش، مجموعه براش آرایشی شما کامل نخواهد بود و نمی‌توان از سایه‌های چندرنگ و چند لایه استفاده کرد. استفاده از براش سایه خط پلک، اولین مرحله از سایه زدن است که زمینه‌ای عالی برای ادامه آرایش فراهم می‌کند و دست شما برای خلاقیت و ساخت آرایش چشم کامل، باز خواهد بود.

براش پودر

یکی از اصلی‌‌ترین و پرکاربردترین نوع براش است که برای استفاده از انواع محصولات پودری از جمله رژ گونه، پنکیک، فیکساتور و … کاربردی است. برس پودری با موهای پرپشت، بلند و نرم خود می‌تواند به خوبی این محصولات را روی پوست شما بخواباند.

براش کرم پودر یا فونداسیون

برس مخصوص کرم پودر در مدل‌های مختلف زاویه‌دار، سر تخت، گرد و گنبدی شکل وجود دارد ولی مدل گنبدی شکل برای این منظور بهتر است. این برس را برای پخش کردن کرم پودر و محصولات آرایش مایع یا کرمی روی پوست استفاده کنید تا بهترین پوشش دهی را به شما نشان دهد.

استفاده-از-فونداسیون-و-کرم-پودر-با-برس_-آرایشی-،-آشنایی-با-انواع-برس_ها-و-کاربرد-آن_ها-1

براش لب

براش لب برای فرم دهی لب، ترکیب رنگ‌های مختلف رژ روی لب و همچنین ایجاد سایه روشن به منظور برجسته سازی لب مورد استفاده قرار می‌گیرد.

براش چشم زاویه دار

این براش به سبب زاویه‌ای که دارد دقت کار را بالا برده و می‌توان آز آن برای داشتن آرایشی تمیز‌تر و حرفه‌ای تر برای قسمت‌هایی که به دقت بالاتری نیاز دارند  مثل کشیدن خط چشم و یا سایه ابرو بهره برد.

 براش کانتور

براش‌های نرم و زاویه‌دار کانتور، برای برجسته‌سازی اعضای صورت مثل گونه‌ها، استخوان فک یا پیشانی به‌کار می‌روند. اغلب انواع این برس سر زاویه‌دار و باریک دارند. براش کانتور یا برجسته‌سازی را در پودر بزنید و پودر اضافی را بتکانید. آن را دقیقا زیر استخوان گونه یا فک قرار دهید و به‌طرف بالا بکشید.

براش کانتور

براش زیرسازی مخروطی

موی نرم و انعطاف‌پذیر و لبه‌های مخروطی این قلم‌مو آن را به بهترین گزینه برای استفاده از انواع کرم پودرهای مایع تبدیل کرده است. با قسمت‌هایی از صورت که به پوشش‌دهی بیشتری نیاز دارند شروع کنید و با ضربه‌های نرم رو به پایین کار را ادامه دهید تا کرم پودر به شکل نرم و طبیعی روی پوست‌تان بخوابد.

 براش تخت

برای استفاده از انواع کانسیلرها می‌توانید از براش تخت استفاده کنید. سر تخت این براش برای پوشاندن خطوط چهره و اطراف چشم بسیار مناسب است. از یک طرف آن برای مالیدن کانسیلر به زیر چشم و از طرف دیگر آن که تمیز است برای ترکیب‌کردن کانسیلر استفاده کنید.

 براش پنکیک یا براش کابوکی

براش مخصوص کرم پودر فشرده یا همان پنکک، قلم‌مویی با سر پرزدار و گرد است و موهای غیر متراکم و آزاد دارد. برای استفاده از این براش، آن را روی پنکیک بکشید و قبل از مالیدن به صورت، کمی تکان دهید تا پودر اضافه آن بریزد و بعد سر براش را به نرمی به صورت بکشید.

براش پنکک

براش ساده سرگرد معرفی انواع براش آرایشی و کاربرد انها

 

براش هایی که مخصوص سایه هستند معمولا در سایز های مختلف : بزرگ ، متوسط و کوچیک هستند و هرکدام از آن ها کار مخصوصبه خودش را نیز دارد . براش بزرگ براش محو کردن و گذاشتن بهتر سایه . براش متوسط برای ترکیب.کردن سایه ها و بعضی از قسمت های ریز کاری . براش کوچیک بهترین گزینه برای ریز کاری های سایه است . مثلا گوشه های چشم که قرار سایز های.روشن بزنید یا هایلایتر بزنید مناسب است

براش رژ گونه

رایج ترین و راحت ترین براشی که تصویرش تو ذهن همه.خوب باقی می ماند براش های رژ گونه است .براش رژگونه.در اندازه های مختلف و مدل های مختلف در بازار موجود است .

براش قاشقی

جدیدترین نوع براش‌ها که به بازار این محصولات وارد شده اند به این دسته تعلق می‌گیرد. براش‌های قاشقی دارای سایزهای مختلفی هستند و معمولا در یک پک به فروش می‌رسند. براش‌های کوچک تر برای کانسیلر و برس‌های سایز بزرگ برای زدن کرم

براش قاشقی

لینک خرید براش اصل خارجی از سایت معتبر آرایشی سوراو با 10 هزار تومان تخفیف

?کد تخفیف pyab را در سبد خرید سایت سوراو وارد کنید?

https://suraw.com/product-category/cosmetics/makeup-tools/makeup-brush