SiteLogo

چگونه بهترین دندانپزشک زیبایی را در اصفهان پیدا کنیم ؟

0 311
دندان پزشک زیبایی

چکیده : دندانپزشکی زیبایی با هدف اصلاح نواقص، اما برای درمان دندان های ناسالم کاربرد دارد. هر روشی که مستلزم نیاز به درمان دندانپزشکی باشد باید منحصراً توسط دندانپزشک انجام شود. با این حال، در دندانپزشکی، هر دندانپزشک می تواند در یک شاخه ای تخصص داشته باشد.

 

چگونه بهترین دندانپزشک زیبایی را پیدا کنیم ؟

بسیاری از افراد، خدمات دندانپزشکی زیبایی را با دندانپزشکی درمانی اشتباه می گیرند، اما این دو مفاهیم متفاوتی هستند. دندانپزشکی زیبایی فقط برای اهداف زیبایی استفاده می شود. بنابراین، در این نوع دندانپزشکی روش هایی به کار می رود که آسیب کم تری به دندان وارد می کنند. در دندانپزشکی زیبایی، علاوه بر دهان، کل صورت نیز مورد ارزیابی قرار می گیرد تا بین لبخند و چهره هر فرد هماهنگی به وجود آید. به طور خلاصه می توان گفت که دندانپزشکی زیبایی با هدف اصلاح نواقص، اما برای درمان دندان های ناسالم کاربرد دارد. هر روشی که مستلزم نیاز به درمان دندانپزشکی باشد باید منحصراً توسط دندانپزشک انجام شود. با این حال، در دندانپزشکی، هر دندانپزشک می تواند در یک شاخه ای تخصص داشته باشد. همانطور که پزشکان می توانند در زمینه مغز و اعصاب یا اطفال تخصص داشته باشند. بنابراین، برای اعمال زیبایی در بیمارانی که به دنبال سلامت دهان و دندان هستند، دندانپزشک باید در ایجاد دندان هایی زیبا، تخصص داشته باشد. حوزه زیبایی دندان را می توان به دو بخش تقسیم کرد که عبارتند از :

    زیبایی شناسی: هدف از اقدامات این بخش، بهبود ظاهر لبخند و در نتیجه، عزت نفس بیمار است.

ترمیم کننده:  این شاخه با هدف بازگرداندن قوس دندانی و  ایجاد هماهنگی در چهره فرد انجام می شود. دو تخصص شناخته شده دیگر نیز وجود دارد که برخی از دندانپزشک ها به دنبال آن می روند تا لبخند افراد را بهبود بخشند: ارتودنسی و ایمپلنتولوژی.

دندان پزشک زیبایی

 

بهترین دندانپزشک زیبایی چه کاری انجام می دهد؟

کسانی که  این شاخه از دندانپزشکی را انتخاب می کنند، عمدتا با ویزاژیسم، یعنی هماهنگ سازی صورت کار  دارند و بررسی می کنند که چگونه هر تغییر در چهره بر تصویر شخصی بیمار تأثیر می گذارد. فرض کنید یک بیمار می خواهد در محل کار بهتر شناخته شود، هر عملی روی صورت او باید با هدف نشان دادن اعتماد به نفس، جدیت بیش تر و غیره باشد. در دندانپزشکی زیبایی، بهترین دندانپزشک لمینت دندان اصفهان از مهارت های خود برای ایجاد لبخندی زیبا استفاده می کند. به طور معمول، مراجعه کنندگان به دندانپزشکی زیبایی مردان و زنانی هستند که از سلامت دهان و دندان خوبی برخوردار بوده و هدفشان بهبود اعتماد به نفس خود است.

درمان های اصلی دندنپزشکی زیبایی کدامند؟

اکثر بیمارانی که به دنبال کلینیک های تخصصی برای دندانپزشکی زیبایی هستند، به دلایل مختلفی از لبخند خود ناراضی هستند. بنابراین، همه به دنبال درمان هایی هستند که عزت و اعتماد به نفسشان را برای زندگی روزمره بهبود بخشد.

ایمپلنت های دندانی

ایمپلنت دندان اصفهان بدون شک دومین روش محبوب در کلینیک های دندانپزشکی این شهر است. ایمپلنت دندان برای افرادی که به هر دلیلی یک یا چند دندان از دست داده اند توصیه می شود. در بسیاری از مواقع، فقدان دندان ممکن است تفاوتی در سلامت جسمی فرد ایجاد نکند، اما به طور مستقیم بر عزت نفس او تأثیر می گذارد. در چنین شرایطی، ایمپلنت دندان یک درمان زیبایی دندانپزشکی محسوب می شود. در این موارد معمولاً درمان سریع تر برای بیماران کاملاً رضایت بخش است زیرا مشکل آن ها به سرعت برطرف می شود. در واقع باید گفت که ایمپلنت ها معمولاً مانند دندان مصنوعی هستند که برای جایگزینی دندان های از دست رفته استفاده می شوند. با این حال، ممکن است یک روش جراحی سخت باشد. بنابراین، قبل از انجام عمل، بیماران باید از سلامت دهان و جسم خوبی برخوردار باشند. این روش جراحی به طور کلی برای بیمارانی با لثه های سالم تر و در عین حال با ساختار استخوانی قابل اعتماد برای حمایت از ایمپلنت توصیه می شود. قبل از محبوبیت چنین ایمپلنت های دندانی، پروتزهای مصنوعی به عنوان جایگزین دندان بسیار محبوب بودند. به علاوه، پروتزهای مصنوعی امروزه به عنوان جایگزینی که دندانپزشکان زیبایی به بیمارانی که دندان ندارند ارائه می دهند، محبوب هستند.

دندان پزشک زیبایی

 

لمینت دندان

این روش برای پر کردن فاصله بین دندان ها، اصلاح ناهماهنگی های جزئی دندان، پوشش شکستگی ها و حتی افزایش طول نامتناسب دندان ها استفاده می شود. با این وجود، استفاده از لمینت دندان اصفهان در برخی موارد توصیه نمی شود، مانند:

  • دندان هایی با تنوع رنگ مشخص یا لکه های زیاد؛
  • پر کردن فضاهای بزرگ بین دندان ها؛
  • برای پوشاندن دندان های ضعیف یا با ترمیم های بسیار قدیمی، زیرا می توانند راحت تر از بین بروند.
  • دندان هایی با کاهش مینای دندان به علت سفید کردن نادرست دندان ها یا مسواک زدن تهاجمی.
  • افراد مبتلا به دندان قروچه

سفید کردن دندان

با گذشت زمان و با مصرف انواع مواد غذایی، افراد دندان زرد تری دارند و این موضوع بسیاری را آزار می دهد. بنابراین، امروزه سفید کردن دندان یکی از پرطرفدارترین روش های دندانپزشکی زیبایی است. سفید کردن به منظور کمک به بیماران برای داشتن دندان های سفیدتر و درخشان تر انجام می شود تا لبخند جذاب تری به فرد هدیه دهد. قبل از سفید کردن دندان باید مشاوره مناسب نزد متخصص انجام شود.

کامپوزیت دندان

برای اصلاح عیوب کوچک و همسوتر کردن لبخند، کامپوزیت دندان در اصفهان یک گزینه درمانی عالی است. در این روش، دندانپزشکان روکش های ونیر که بسیار مقاوم هستند را روی دندان های بیماران قرار می دهند. به همین دلیل تقاضا برای این نوع درمان افزایش یافته است. در موارد خاص، کامپوزیت ها حتی می‌توانند جایگزین ارتودنسی برای تراز کردن دندان‌ ها شوند. نتیجه این روش بسیار طبیعی بوده و روکش ها کاملاً مناسب اند زیرا مشابه دندان شما ساخته شده است.  پس باید گفت که ونیرها یک درمان بسیار همه کاره هستند که نتایج متحول کننده ای را روی لبخند ارائه می دهند، اما به حداقل تراش روی سطح دندان نیاز دارد. بنابراین تنها یک متخصص با تسلط و مهارت بر این تکنیک قادر به انجام این روش بدون آسیب رساندن به سلامت دندان ‌هاست.

بلیچینگ دندان

بسیاری از افراد می خواهند با استفاده از سفید کردن دندان ها کیفیت لبخند خود را بهبود بخشند. انواع مختلفی از این روش وجود دارد، اما موثرترین آن ها بلیچینگ دندان اصفهان است که در کلینیک های دندانپزشکی انجام می شود.

اساساً ماهیت روش حرفه ای بلیچینگ دندان به شرح زیر است:

  • سطح دندان از جرم و پلاک تمیز می شود.
  • یک ماده سفید کننده غلیظ بر روی دندان اعمال می شود.
  • با کمک نور، امواج گرما یا لیزر، اثر سفید کننده فعال می شود.

دکتر محمد علی ناصری

 

ارتودنسی دندان

ارتودنسی در اصفهان، ناهنجاری های دندان را حل می کند. در واقع باید گفت که ارتودنسی یک تخصص دندانپزشکی است که هدف اصلی آن اصلاح موقعیت دندان ها و استخوان های فک است. این تخصص قصد دارد روی مشکلاتی مانند دندان های کج یا دندان هایی که به درستی روی هم قرار نمی گیرند سرمایه گذاری کند. همه این مشکلات گاهی اوقات می توانند فشار اضافی بر عضلات وارد کنند که معمولاً منجر به سندرم TMJ می شود. این درمان باعث سلامت دهان می شود و ظاهری دلپذیرتر را برای فرد ایجاد می کند.

تمیز کردن دندان

در بسیاری از افراد پس از نوشیدن چای و قهوه، سیگار کشیدن، بر روی دندان های خود پلاک و جرم مشاهده می کنند که اگر اقدامات لازم و به موقع انجام نگیرد، با گذشت زمان، پوسیدگی در نواحی مربوطه ایجاد می شود که برای لثه خطرناک است. برداشتن پلاک و جرم یک روش حرفه ای پیچیده است که ترجیحا باید چندین بار در سال انجام شود. فرآیند حذف جرم های سخت را می توان با استفاده از جرمگیر اولتراسونیک انجام داد. پس از پاکسازی کامل سطح دندان از رسوبات، پولیش با خمیر مخصوص انجام می شود و مینای دندان با مواد حاوی فلوئور تقویت می شود. در نتیجه تمیز کردن حرفه ای، دندان ها صاف، براق و حتی اندکی سفید می شوند.

روش های زیبایی دندان که توسط دندانپزشک انجام می شود چگونه عمل می کند؟

حتی اگر تمرکز درمان های زیبایی بر سلامت دهان نباشد، دندانپزشک تنها پس از ارزیابی دقیق لثه ها، دندان ها و معماری صورت می تواند درمان را شروع کند. اولین قدم مشاهده و شناسایی مشکلات احتمالی مانند حفره ها، التهاب لثه و وضعیت دندان ها است. هر تکنیک زیبایی دندان، ویژگی های خاص خود را دارد. اما همه روش های ارائه شده ممکن است، کارساز نباشد. فقط یک دندانپزشک متخصص می تواند به شما کمک کند تعیین کنید کدام روش برای بهبود لبخند شما بهترین کار را دارد.

نحوه انتخاب بهترین دندانپزشک زیبایی در اصفهان

در زمان انجام درمان های زیبایی دندان، می توانید متوجه شوید که انتخاب بهترین متخصص درمان زیبایی دندان چقدر مهم است. با در نظر گرفتن این موضوع، نکاتی را برای انتخاب دندانپزشک ایده آل برای شما انتخاب کرده ایم.

جستجوی اطلاعات بهترین دندانپزشک زیبایی

پرسش از دوستان، خانواده و همکاران معمول است، اما ارزش نگاه دقیق‌تری را دارد. شما باید متخصصانی را انتخاب کنید که در شاخه مدنظر شما شناخته شده باشند و بهترین راه حل ها را برای درمان های دندان ارائه می دهند.

دکتر محمد علی ناصری

 

به دنبال حرفه ای ها باشید

علاوه بر این که دندانپزشک انتخابی شما باید فارغ التحصیل رشته دندانپزشکی باشد، باید بدانید که تخصص های او چیست و آیا او قبلاً تجربه حرفه ای در شاخه ای که قصد انجام آن را دارید دارد یا خیر.

کلینیک دندانپزشکی را بشناسید

زیرساخت کلینیک که در آن درمان های زیبایی دندان را انجام خواهید داد نیز مهم است. بهترین کلینیک دندانپزشکی، برای اطمینان از راحتی و ایمنی بیماران باید مدرن ترین تجهیزات را ارائه دهد.

عدم توجه به قیمت بسیار ارزان

متخصصانی در تمامی حوزه ها از جمله دندانپزشکی وجود دارند که از حسن نیت کسانی که می خواهند لبخند خود را بهبود بخشند، سواستفاده کرده و درمان های زیبایی را با قیمت های بسیار پایین ارائه می دهند. این ارزانی بی دیل نیست و می تواند گران باشد و به سلامت دهان و دندان شما آسیب برساند. یک دندانپزشک قابل اعتماد می تواند خدماتی با کیفیت بالا را با قیمتی منصفانه ارائه دهد.

سخن پایانی

بهترین متخصصان دندانپزشکی زیبایی به بیماران خود خدمات زیبایی را با بهترین کیفیت مواد و مناسب ترین قیمت در اصفهان ارائه می دهند. دندانپزشکی زیبایی روش و تکنیک خاصی دارد که با هدف بهبود شکل و ظاهر دندان ها و ایجاد لبخندی جذاب انجام می شود. با کمک دندانپزشکی زیبایی نه تنها می توانید دندان های خود را سفید و صاف کنید، بلکه بدون استفاده از ارتودنسی، شکل و طول آن ها را نیز تغییر دهید.  روش های زیبایی در دندانپزشکی نه تنها از نظر زیبایی، بلکه از نظر سلامت دهان نیز کمک کننده است و به شما این امکان را می دهد تا وضعیت دندان های خود را بهبود بخشید، حتی اگر روش های سنتی درمان اثر مطلوب را نداشته باشد. دندانپزشک زیبایی یک هنرمند و جواهرساز واقعی است. اغلب، حتی پزشکان شایسته و با تجربه همیشه قادر به انجام چنین کارهای پر زحمتی نیستند. بنابراین، با دقت به دنبال کلینیک های زیبایی باشید و در صورت نیاز به مشاوره در زمینه دندانپزشکی یک نوبت ویزیت با متخصصان بگیرید. در پایان، به یاد داشته باشید، یک لبخند زیبا کارت ویزیت شماست. اکنون که روش های اصلی زیبایی انجام شده توسط متخصصان دندانپزشکی زیبایی را می دانید، وقت آن است که نوبت خود را با بهترین ها در این حوزه مانند دکتر ناصری و دکتر عاطفت رزرو کنید و دریابید که کدام یک از این درمان ها می تواند به شما کمک کند با اعتماد به نفس بیش تری لبخند بزنید.