SiteLogo

دانلود فیلم های لئوناردو دی کاپریو | آرشیو کامل Leonardo DiCaprio

(دلنیا یوسفی) 18 اردیبهشت 1401
0 382
دانلود فیلم های لئوناردو دی کاپریو

لئوناردو دی‌ کاپریو Leonardo DiCaprio بازیگر و تهیه کننده متولد امریکا است. لئوناردو دی‌کاپریو بخاطر بازی های حرفه ای در ژانرهای بیوگرافی و دورانی موفق به کسب یک جایزه اسکار، یک جایزه فیلم بفتا و سه جایزه گلدن گلوب شد. دی‌کاپریو اولین هنرمندی خود را در فیلم پدر و مادری آغاز کرد و سپس در ۱۹ سالگی برای بازی در چه چیزی گیلبرت گریپ را آزار می‌ دهد مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و نامزد دریافت جایزه اسکار و گلدن گلوب شد.دی‌کاپریو بخاطر نقش زیاد در فیلم های رمانتیک به شهرت جهانی رسید. از جمله فیلم های عاشقانه دی‌کاپریو: درام جنایی اگه می‌تونی منو بگیر (۲۰۰۲) ، دارو دسته‌ های نیویورکی (۲۰۰۲). او برای به تصویر کشیدن هیو گلاس در بازگشته برنده جایزه اسکار و بفتا در رشته بهترین بازیگر نقش اول مرد شد. دی کاپریو بنیان‌ گذار اپین وی پروداکشنز—کمپانی تولیدی که برخی از فیلم‌ هایش و مجموعه مستند گرینزبرگ (۲۰۰۸–۲۰۱۰) را تولید کرده—و بنیاد لئوناردو دی‌کاپریو—یک سازمان غیرانتفاعی اختصاص داده‌ شده به ارتقا آگاهی از محیط زیست—است. او به‌طور مکرر از اهداف خیرخواهانه حمایت می‌ کند و چندین فیلم مستند در زمینه محیط زیست تولید کرده‌ است. او در سال ۲۰۰۵ به پاس مشارکت‌ هایش در فعالیت‌ های هنری به مقام عضو ارشد نشان هنر و ادب منصوب شد و در سال ۲۰۱۶، نام او در فهرست مجله تایم از ۱۰۰ شخص تأثیرگذار در جهان قرار داده شد. دانلود فیلم های لئوناردو دی کاپریو در رسانه نیکی دیلی با آرشیو کامل لذت بخش است.

 

معرفی فیلم های لئوناردو دی‌ کاپریو

1- رفتگان

دانلود فیلم های لئوناردو دی کاپریو

فیلم سینمایی خارجی رفتگان The Departed محصول 2006 کشور امریکا به کارگردانی مارتین اسکورسیزی ژانری جنایی، درام و هیجانی دارد. نویسندگی این فیلم را ویلیام موناهان – آلن مک – فلیکس چونگ بر عهده دارد. در این فیلم هنرمندانی چون لئوناردو دی کاپریو مت دیمون جک نیکلسون ایفای نقش کرده اند.! داستان فیلم : در این تور جنایتکار، نیروی پلیس ایالت بوستون جنوبی در حال جنگ با جنایات سازمان یافته ایرلندی-آمریکایی است. بیلی کوستیگان، پلیس مخفی جوان، مأمور نفوذ به سندیکای اوباش می شود که توسط فرانک کاستلو، رئیس گروه باند، اداره می شود. در حالی که بیلی به سرعت اعتماد کاستلو را به دست می آورد، کالین سالیوان، یک جنایتکار جوان سرسخت که به عنوان یک خبرچین سندیکا به پلیس ایالت نفوذ کرده است، در واحد تحقیقات ویژه به یک موقعیت قدرت می رسد. هر مردی عمیقاً درگیر زندگی دوگانه خود می شود و اطلاعاتی در مورد نقشه ها و طرح های متقابل عملیاتی که به آن نفوذ کرده اند جمع آوری می کند. اما وقتی هم برای اوباش و هم برای پلیس مشخص می‌شود که یک خال در میان آنها وجود دارد، بیلی و کالین ناگهان در معرض خطر گرفتار شدن و قرار گرفتن در معرض دشمن قرار می‌گیرند – و هر کدام باید برای کشف هویت مرد دیگر مسابقه دهند. زمان برای نجات خود اما یا می‌خواهد دوستان و رفقای خود را که در طول دوره‌های مخفیانه طولانی‌شان پیدا کرده‌اند سرکوب کند.

 

2- گتسبی بزرگ

فیلم سینمایی خارجی گتسبی بزرگ The Great Gatsby محصول 2013 کشور امریکا و استرالیا به کارگردانی باز لورمن ژانری عاشقانه، درام و هیجانی دارد. نویسندگی این فیلم را باز لورمن (فیلمنامه) کریگ پیرس (فیلمنامه) اف. اسکات فیتزجرالد بر عهده دارد. در این فیلم هنرمندانی چون لئوناردو دی کاپریو کری مولیگان جوئل ادگرتون ایفای نقش کرده اند.! داستان فیلم : اقتباسی از رمان لانگ آیلند اثر اف. اسکات فیتزجرالد، که در آن نیک کاراوی، اهل غرب میانه، به دنیای مجلل همسایه‌اش، جی گتسبی، اغوا می‌شود. با این حال، به زودی، کاراوی از شکاف‌های موجودیت ثروتمند گتسبی، جایی که وسواس، جنون و تراژدی در انتظارش است، خواهد دید. دانلود فیلم گتسبی بزرگ با دوبله فارسی دیدنی است.

 

3- بالا رو نگاه نکن

دانلود فیلم های لئوناردو دی کاپریو

فیلم سینمایی خارجی بالا رو نگاه نکن Don’t Look Up محصول 2021 کشور امریکا به کارگردانی آدام مک کی ژانری علمی تخیلی و هیجانی دارد. نویسندگی این فیلم را آدام مک کی (فیلمنامه) دیوید سیروتا بر عهده دارد. در این فیلم هنرمندانی چون لئوناردو دی کاپریو، جنیفر لارنس، مریل استریپ ایفای نقش کرده اند.! داستان فیلم : کیت دیبیاسکی (جنیفر لارنس)، دانشجوی فارغ التحصیل نجوم، و استادش دکتر راندال میندی (لئوناردو دی کاپریو) کشف شگفت انگیزی از یک دنباله دار در حال گردش در منظومه شمسی انجام می دهند. مشکل این است که در مسیر برخورد مستقیم با زمین است. مشکل دیگر؟ به نظر می رسد هیچ کس واقعاً اهمیت نمی دهد. به نظر می رسد هشدار دادن به بشر در مورد قاتل سیاره ای به اندازه کوه اورست یک واقعیت ناخوشایند برای پیمایش است. کیت و رندال با کمک دکتر اوگلتورپ (راب مورگان)، یک تور رسانه ای را آغاز می کنند که آنها را از دفتر رئیس جمهور بی تفاوت اورلئان (مریل استریپ) و پسر متفکر و رئیس ستاد او، جیسون (جونا هیل) می برد. به امواج پخش‌کننده The Daily Rip، یک برنامه صبحگاهی شاد که توسط بری (کیت بلانشت) و جک (تایلر پری) میزبانی می‌شود. تنها شش ماه تا تاثیرگذاری ستاره دنباله‌دار، مدیریت چرخه اخبار 24 ساعته و جلب توجه افکار عمومی وسواس رسانه‌های اجتماعی قبل از اینکه خیلی دیر شود، به‌طور تکان‌دهنده‌ای خنده‌دار است – چه چیزی لازم است تا دنیا فقط به بالا نگاه کند. برای دانلود فیلم خارجی از رسانه نیکی دیلی کلیک کنید.