SiteLogo

راهنمای کامل نوبت‌گیری اینترنتیِ مطب بهترین دکترها از درمانکده

0 613
راهنمای کامل نوبت‌گیری اینترنتیِ مطب

اگر تا همین چند سال قبل به دنبال دریافت نوبت از پزشک متخصص بودید قطعاً متحمل زحمت‌های فراوان می‌شدید و می‌بایست که زمان و انرژی زیادی را برای دریافت نوبت از پزشک متخصص صرف می‌کردید. البته که منظور از چند سال قبل ۲۰ یا ۳۰ سال قبل نیست بلکه این فرایند سخت دریافت نوبت از پزشک متخصص تا کمتر از ۱۰ سال قبل پابرجا بود.

اما این سختی از جایی برداشته شد و این سد از جایی شکسته سیستم‌های مختلف نوبت دهی اینترنتی مانند درمانکده به روی کار آمدند و فرایند دریافت نوبت از پزشک متخصص را از تلفن‌های پی در پی و مراجعات متعدد حضوری و پرس و جو از آشنایان، به باز کردن یک سایت و چند کلیک محدود کردند.

امروزه به لطف نوبت دهی اینترنتی پزشک درمانکده و سایر سیستم‌های مشابه فرایند نوبت‌گیری بسیار ساده شده و شما عزیزان می‌توانید در مدت زمان بسیار کوتاه پزشکان متخصص در حوزه مد نظر خود را مقایسه کرده و بر اساس بسیاری از فاکتور‌ها که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد، اقدام به دریافت نوبت از پزشک متخصص خود کنید. در ادامه این نوشته با ما همراه باشید تا راهنمای کامل نوبت‌گیری اینترنتی مطب بهترین دکتر‌ها از درمانکده را برای شما عزیزان شرح دهیم.

 

درمانکده چیست؟

پیش از آنکه بخواهیم راهنمای کامل نوبت‌گیری اینترنتی مطب بهترین دکتر‌ها از درمانکده را برای شما عزیزان شرح دهیم، بهتر است قدری در رابطه با خود این سیستم صحبت کنیم.

شرکت درمانکده یک استارتاپ حوزه سلامت و خدمات پزشکی است و با وجود این که خود این شرکت حتی یک پزشک هم در اختیار ندارد، اما می‌توان برای مراجعه به صد‌ها پزشک در سراسر تهران از طریق این سیستم اقدام کرد. شما عزیزان به سادگی می‌توانید با مراجعه به وبسایت درمانکده سرچ تخصص یا پزشک مورد نظر خود، وقت‌های خالی پزشک را مشاهده نموده و بهترین وقت بسته به شرایط خودتان را تنها با چند کلیک انتخاب کنید.

یکی از بهترین مزایای وب سایت درمانکده وجود پزشکان متخصص در تمام گرایش‌ها از دکتر زنان و زایمان گرفته تا دکتر کلیه یا پوست و مو و بسیاری موارد دیگر است.

درمانکده یکی از اولین مراکزی است که امکان مقایسه پزشکان را فراهم کرده! تا پیش از این اگر قصد داشتید در مورد تبحر یک پزشک اطلاعاتی کسب کنید راه حل مشخصی در دسترس نبود مگر اینکه با تعداد زیادی از بیماران آن پزشک در ارتباط می‌بودید.

اما در درمانکده هر پزشک دارای یک پروفایل کاربری است که شامل رزومه کاری، تحصیلات، تخصص و تمام مشخصه‌های علمی پزشک است و در سمت دیگر در قسمت نظراتی که برای صفحه هر پزشک وجود دارد می‌توانید نظرات مراجعه‌کنندگان و میزان رضایت آن‌ها از پزشک را مشاهده کنید.

هم‌چنین لازم به ذکر است که علاوه بر خدمات نوبت دهی آنلاین می‌توانید در سایت درمانکده از خدمات مشاوره آنلاین پزشکی نیز بهره‌مند شده و از این طریق سوالات پزشکی خود را با بهترین پزشکان متخصص در میان بگذارید.

راهنمای کامل نوبت‌گیری اینترنتیِ مطب

 

راهنمای نوبت‌گیری اینترنتی از درمانکده

پس از اینکه در رابطه با خدمات و مزایای سیستم درمانکده صحبت کردیم، اکنون زمان آن رسیده که در رابطه با مراحل و فرایند نوبت‌گیری در سایت درمانکده از پزشک متخصص مدنظرتان صحبت کنیم.

تنها ابزاری که برای دریافت نوبت آنلاین از درمانکده نیاز دارید یک تلفن همراه یا کامپیوتر متصل به اینترنت است. در ابتدا نیاز است که به وب سایت درمانکده مراجعه کنید؛ می‌توانید یا از طریق آدرس کامل و یا با سرچ کلمه درمانکده در گوگل این کار را انجام دهید.

در قدم بعدی با  یک باکس جستجو در صفحه اصلی سایت درمانکده در کنار سایر پنل‌ها به خدمات وبسایت مواجه می‌شوید. می‌توانید در صورتی که نام پزشک متخصص را در ذهن دارید از طریق باکس جستجو اقدام کرده و در صورتی که آن پزشک در درمانکده فعالیت داشت به سمت پروفایل کاربری او راهنمایی شوید.

راهنمای کامل نوبت‌گیری اینترنتیِ مطب

 

در غیر این صورت تنها کافیست که نام تخصص مدنظر خود را جستجو کنید تا بهترین پزشکان برای شما به نمایش دربیاید. هم‌چنین شما عزیزان می‌توانید در صفحه اصلی از قسمت پزشکان پر بازدید اخیر درمانکده، پزشک متخصص خود را انتخاب کرده و به مرحله مقایسه بروید.

پس از انتخاب و باز کردن صفحه پزشک مورد نظر در سمت چپ زمان‌های خالی پزشک و هم‌چنین یک راهنمایی برای سریعترین زمان ویزیت برای شما باز خواهد شد. در سمت راست یک بیوگرافی کلی از پزشک را مشاهده خواهید کرد و در صورتی که قدری پایین‌تر بیاید آدرس مطب و هم‌چنین تحصیلات پزشک را می‌توانیم مشاهده کنید.

با اسکرول به انتهای صفحه امتیازاتی که بیماران برای این پزشک در نظر گرفته‌اند و همین‌طور نظرات مراجعه‌کنندگان قابل مشاهده است و شما عزیزان بر اساس این فاکتور‌ها می‌توانید بین پزشک‌های مختلف مقایسه انجام داده و اقدام به دریافت نوبت کنید.

پس از انجام مقایسه و انتخاب پزشک مورد نظر تنها کاری که برای رزرو آنلاین نوبت باید انجام دهید مراجعه به بخش زمانبندی پزشک در ابتدای صفحه و کلیک بر روی یکی از روز‌های هفته که مدنظر شما است، است.

 

سپس تایم‌های خالی در آن روز برای شما به نمایش در خواهند آمد و با کلیک بر روی آن‌ها و سپس ورود به حساب کاربری خود می‌توانید بسادگی نوبت را برای خود رزرو کنید. لازم به ذکر است که تمام فرایند رزرو نوبت برای شما کاملاً رایگان بوده و نیاز به پرداخت هیچ مبلغی برای اینکار به سایت درمانکده وجود ندارد.

راهنمای کامل نوبت‌گیری اینترنتیِ مطب

 

کلام آخر

همان‌طور که در سطر‌های ابتدایی نوشته نیز اشاره شد، تا گذشته‌ای نه چندان دور دریافت نوبت از پزشکان متخصص کار راحتی نبود. اما امروزه تمام تلاش ما در سایت درمانکده آسان‌سازی فرایند دریافت نوبت از پزشک متخصص و هم‌چنین فراهم کردن امکان مقایسه پزشک و انتخاب بهترین پزشک بسته به نیاز شما عزیزان است.

هم‌چنین در این نوشته سعی کردیم تا راهنمای کامل نوبت‌گیری اینترنتی بهترین دکتر‌ها از درمانکده را برای شما عزیزان شرح دهیم تا بتوانید به سادگی هرچه تمام‌تر از طریق این سرویس اقدام به دریافت نوبت از پزشک متخصص مدنظر خود کنید و دیگر برای این کار نیازی نباشد تا وقت و انرژی زیادی را صرف کنید.