SiteLogo

نعنای ارگانیک در محصولات پاستا دل کاپیتانو

(دلنیا یوسفی) 22 خرداد 1401
0 284
نعنای ارگانیک در محصولات پاستا دل کاپیتانو

نعنای ارگانیک در محصولات پاستا دل کاپیتانو

چرا نعنا و چرا نعنای ارگانیکِ محصولاتِ مراقبتیِ پاستا‌دل‌کاپیتانو؟

انسان به طور معمول می‌تواند صدها و نزدیک به هزار طعم را تشخیص دهد؛ ولی طعمِ غالبِ خمیردندان‌ها از دیرباز، نعنا بوده است. از صدها سال پیش که آدمی به فکرِ خو‌ش‌بو کردنِ دهان و نفسِ خود افتاد؛ نعنا به دلیلِ ماندگاریِ بلندمدت و قیمتِ نسبتا ارزان در کنارِ اثر گذاریِ بالایی که داشت؛ انتخاب نخست قرار گرفت.

ایجادِ حس تازگی و ماندنِ طعم و عطر نعنا در دهان، به مرورِ زمان، در خاطره‌ی ذهنی مصرف‌کنندگان ثبت شد و خنکی‌ای که از نعنا احساس می‌کردند؛ موجب شد تا نعنا در خمیردندان جایگاهی همیشگی پیدا کند. در کنارِ این، خواص و ویژگی‌های مفید دیگر نعنا نیز موجب شد تا استفاده از آن ماندگار شود و جایگاهی همیشگی پیدا کند.

در میانِ خمیردندان‌های داخلی و خارجی، همه‌ی برندها طعم نعنا را در سبد محصولی خود دارا هستند و برندهای با اصالت و عموما خارجی، نام‌ها و ترکیباتِ دیگری نیز را در کنارِ این طعم قرار داده‌اند. ولی نکته‌ی مشترک میانِ تمامیِ این خمیردندان‌ها، استفاده از اسانسی‌ست که به روش‌های متفاوت از گیاه نعنا به دست می‌آید.

این مورد اما در محصولاتِ مراقبت از دهان و دندانِ پاستا دل‌کاپیتانو، طعم و بوی متفاوتی دارد. در محصولاتِ Pasta del Capitano، نعنای ارگانیک با سایرِ فرآورده‌های مصنوعیِ موجود جایگزین شده، تا علاوه بر احساسِ تازگی و بو و طعم غنی در محیطِ دهان، غدد بزاقی را تحریک به ترشحِ بزاق کنند. نعنای ارگانیک بسیار بیشتر از نعنای معمولی و فرآورده‌ها و اسانسِ آن، حسِ شادابی و خنکی را به دهان و دندان منتقل کرده و بوی خوشی ماندگار و بلندمدت را در دهان خلق کرده و به جا می‌گذارد.

در همه‌جای دنیا، بهره‌گیری از محصولاتِ ارگانیک، نمایشی کامل از اصالت و اهمیت داشتنِ یک برند برای خود و مشتریان‌اَش است و این از کشوری که طعم و بوی غذای آن در جهان زبانزد است و مردمانِ آن به خوش‌پوشی و خوش‌بویی شهرت دارند؛ دور از انتظار نیست. با خمیردندان‌ها و محصولاتِ مراقبت از دهان و دندانِ پاستا دل‌کاپیتانو، دارای تاییدیه‌ی نعنای ارگانیک، عطر و طعم و تازگیِ نعنای را از ایتالیا به دهانِ خود بیاورید.