SiteLogo

بهترین سرم هیالورونیک اسید خارجی و ارزان و موجود

0 29869
سرم هیالورویک پوست
تا به حال از خود پرسیده اید که چرا پوست کودکان آنقدر نرم و لطیف است؟ دلیل آن وجود هیالورنیک اسید فراوان در پوست آنهاست. هیالورونیک اسید برای پوست نقش بسیار مهمی در زیبایی و جوانی دارد. اسید هیالورونیک بطور طبیعی در بدن وجود دارد ولی با افزایش سن، میزان آن در پوست کاهش می یابد.

سرم هیالورونیک اسید بالانس

بهترین و پرطرفدارترین سرم هیالورونیک اسید خارجی اصل را در تصویر بالا می بینید.

 

?مشاهده تمامی سرم های هیالورونیک اسید?

https://suraw.com/product-tag/hyaluronic-serum

 

 

 

هیالورنیک اسید چیست و چه کاربردی دارد؟

هیالورونیک اسید نوعی کربوهیدرات می باشد که در بدن انسان بطور طبیعی وجود دارد. این ماده ی ارزشمند در علم پزشکی کاربردهای فراوانی دارد. این اسید همان ماده ای است که در غضروف، چشم و پوست انسان وجود دارد و باعث نرمی این بخش های بدن می شود. بطور کلی 15 گرم از این اسید در بدن بزرگسالان وجود دارد. در بدن کودکان مقدار هیالورنیک اسید بیشتر است و به همین دلیل پوست کودکان لطیف و گوشتالو است. با افزایش سن این ماده بطور طبیعی در بدن کم می شود و باید آن را به بدن رساند.

اسید هیالورونیک می تواند تا ۱۰۰۰ برابر وزن خود را در آب حفظ کند. یک محصول دارای  اسید هیالورونیک استفاده کنید تا به حفظ رطوبت از لایه های عمیق تر پوست کمک کند تا لایه های سطحی پوست نیز مرطوب بمانند اگر در منطقه شرجی زندگی می کنید ، هیالورونیک اسید همچنین می تواند به بیرون کشیدن آب از هوا و انتقال آن به پوست شما کمک بسیاری بکند.

پوست صاف با سرم هیالورونیک اسید

 

 

با پوست کدر و آسیب دیده خداحافظی کنید!

سرم هیالورونیک اسید | آبرسان قوی و جوانساز  Hyaluronic Deep Moisture Serum، فاقد چربی است بطوری که روی پوست شما هیچ سنگینی ایجاد نمی کند و حاوی اسید هیالورونیک است که برای پوست های خشک بسیار عالی می باشد و به عنوان یک مرطوب کننده و آبرسان عالی شناخته شده است.

سرم هیالورونیک اسید

 

 

سرم قدرتمند هیالورونیک اسید چه کاری برای شما انجام می‌دهد؟

  • سریعا یک ظاهر جوان و درخشنده برای صورتتان به ارمغان می‌آورد.
  • از طریق آبرسانی عمیق به سلول‌های پوست و فربه سازی بافت پوست ظهور خطوط ریز و چروک را کاهش می‌دهد.
  • ظهور حلقه های تیره و پف کردگی را کاهش می‌دهد.
  • بوسیله تغذیه پوست با آنتی اکسیدان های قدرتمند مانند ویتامین C و ویتامین E از آن در برابر رادیکال های آزاد، نور خورشید و تنش‌های محیطی محافظت می‌کند.

 

سوالات متداول:

1- اگر پوست حساسی دارید؟ مشکلی نیست:

سرم اسید هیالورونیک ما از ترکیبات طبیعی و ارگانیک دارای کیفیت بالا تهیه شده است که برای تمام انواع پوست مناسب بوده و برای پوست حساس ایده‌آل است!

 

2- تاثیر مراقبت از زیبایی پوست چقدر است؟

هیالورونیک اسید جزو اسیدهای طبیعی و ایمن است که به بدن آسیب و ضرری نمی‌رساند. زیرا هر انسانی از بدو تولد دارای مقدار زیادی هیالورونیک اسید در بدن خود است. هیالورونیک اسید دقیقا همان چیزی است که باعث می‌شود پوست برآمده و باطراوت به نظر برسد. آنطور که تحقیقات نشان داده است، هیالورونیک اسید در بافت استخوانی بدن وجود ندارد و جایگاه آن، تنها در ساختار سلول‌های بافت‌های پیوندی پوست است. اگر به بررسی عملکرد هیالورونیک اسید در بافت‌های پیوندی بدن بنگریم، می‌بینیم که تمام زیبایی و جلوه‌ی پوست به وجود هیالورونیک است. البته پس از نگاه‌های تخصصی متوجه خواهیم شد که صفر تا صد سلامت پوست طبیعی و جوان به این اسید طبیعی وابسته است.

 

3- حفظ کلاژن و خاصیت الاستیسیته پوست دارد؟

هیالورونیک اسید با ایجاد فضای زیادی در میان سلول‌های پوست، مانع از کاهش میزان آب درون لایه‌های متعدد آن می‌شود. در واقع ساختار هیالورونیک اسید همانند یک ژل می‌باشد که بیش از ۸۰ درصد آن را آب تشکیل داده است. در حالت نرمال، مقدار هیالورونیک اسید طبیعی که در پوست انسان وجود دارد، مانع از کاهش فرآیند کلاژن سازی می‌‎شود. در مقابل، هیالورونیک اسیدی که در مراکز درمانی و زیبایی پوست توسط آمپول به لایه میانی پوست تزریق می‌شود، تنها خاصیت حجم دهندگی به پوست دارد و نمی‌تواند مانع از کاهش کلاژن سازی شود.

نحوه استفاده از سرم هیالورونیک اسید:

همه ما برای اینکه سرم و محصولات مراقبت پوست به خوبی جذب پوست ما شوند باید نحوه استفاده از سرم  اسید هیالورونیک را بدانیم سرم هیالورونیک اسید را به آرامی روی پوست خود بزنید در هر دو قسمت صورت سپس با دست به آرامی و دایره وار جذب پوست خود کنید صبح و عصر روی پوست تمیز و مرطوب استفاده شود با حرکات ماساژ سبک 2-3 قطره سرم را روی صورت ، گردن و دکلته بمالید ، بگذارید تا کاملاً جذب شود البته به این نکته نیز توجه کنید یکی از مهم ترین قسمت نحوه استفاده از سرم  اسید هیالورونیک این می باشد که شما روی پوست تمیز خود استفاده کنید پوست خود را بشویید و به هیچ عنوان روی پوست آلوده خود استفاده نکنید. زیرا پس از آن شاهد آکنه و جوش خواهید شد.

این نوع محصولات می توانند زیر محصولات آرایشی نیز استفاده شوند به شرطی که ده دقیقه قبل از استفاده از کرمهای آرایشی، محصول حاوی هیالورونیک اسید بر روی پوست زده و بصورت کامل جذب شود، سپس از محصولات آرایشی استفاده کرد. همچنین سرم هیالورونیک اسید بالانس از بصرفه ترین و مناسب ترین سرم است که میتوانید هم از سایت سوراو و هم از سایت پروویتا تهیه کنید. که لینک آن را در ذیل قرار میدهم.

https://provitaco.com/product/balance-hyaluronic-serum/

نحوه استفاده هیالورونیک اسید

 

 

مشاهده انواع سرم هیالورونیک اسید 

?مشاهده همه سرم ها?

https://suraw.com/product-tag/hyaluronic-serum

 

 

سایت معتبر ارایش و محصولات پوست سوراو

منبع: سایت سوراو

suraw.com