اطلاعات دکتر مهدی کریمی بروز و مورد تایید است
verified دکتر مهدی کریمی

دکتر مهدی کریمی دندانپزشک

0 دنبال کننده 0 نظر
امتیاز (نظرات)

تاریخ بروزرسانی: 1402/11/21

نوبت دهی
نوبت دهی

نوبت دهی حضوری

دریافت نوبت حضوری
پرداخت در مطب

نوبت دهی

ویزیت آنلاین (واتساپ)

تماس تصویری با پزشک
کارت به کارت

نوبت دهی

جدول اطلاعات دکتر مهدی کریمی

📱 موبایل 09120330650
️ تلفن 02122080090
📍️ استان/شهر تهران - تهران
📍️ آدرس سعادت آباد-خ سرو غربی-خ بخشایش-پایین تر از بیمارستان عرفان-ساختمان پزشکان افتخار-پ56-ط4-واحد402
📧️ ایمیل dr.karimi.mehdi@gmail.com
📢️ شبکه های اجتماعی

توضیحات

دکتر مهدی کریمی جراح دندانپزشک به شماره نظام پزشکی ۱۲۷۹۳۸ می باشند ایشان بعد از فارغ التحصیلی در سال ۱۳۸۹ به منظور افزایش دانش و تخصص خود در اکثر دروه های زیبایی و ایمپلنت دندانی شرکت نموده اند. ایشان دارای مدرک فلوشیپ زیبایی از دانشگاه Genova ایتالیا و عضو ITI(international team for implantology ) بوده و همچنین در حال حاضر دوره فلوشیپ لیزر (Laser) دندانپزشکی از دانشگاه Aachen آلمان را می گذراند. خدمات: طراحی لبخند (Smile design) لمینیت های (veneers) سرامیکی لمینیت های (veneers)کامپوزیتی روکش های تمام سرامیک (زیرکونیا و Emax) ایمپلنت دندان (اشترومن سوئیس)با روکش تمام سرامیک درمان زیبایی لثه(اصلاح تیرگی ها و فرم لثه) ترمیم های سرامیکی ساخته شده با تکنولوژی CAD-CAM (اینله وآنله) ترمیم های کامپوزیتی(هم رنگ دندان) دندانپزشکی پیشگیرانه درمان های دندانپزشکی در محیط آرام و بدون درد و با رعایت اصول استریلیزاسیون انجام می شود

بیوگرافی دکتر مهدی کریمی

مهدی کریمی دندانپزشک هستند. مطب ایشان در استان تهران، شهر تهران، سعادت آباد-خ سرو غربی-خ بخشایش-پایین تر از بیمارستان عرفان-ساختمان پزشکان افتخار-پ56-ط4-واحد402 واقع شده است. برای مشاهده اطلاعات کامل و دریافت نوبت می‌توانید در این صفحه از سایت پزشک یاب به ‌صورت اینترنتی و غیرحضوری نوبت بگیرید. ساعت کاری و تمام جزئیات دکتر مهدی کریمی مطابق ذیل است. همچنین در صورت نیاز به تماس با مطب دکتر مهدی کریمی دندانپزشک می‌توانید با شماره تلفن‌ 09120330650 | 02122080090 تماس بگیرید.

دندانپزشک تهران

آدرس

(تهران - تهران) سعادت آباد-خ سرو غربی-خ بخشایش-پایین تر از بیمارستان عرفان-ساختمان پزشکان افتخار-پ56-ط4-واحد402

نظرات


کاربر گرامی نظر شما در رابطه با دکتر مهدی کریمی برای پزشک یاب و دیگر کاربران بسیار ارزشمنده خواهد بود. لطفا نظرخود را در فرم زیر وارد کنید.