اطلاعات سمانه همایی بروز و مورد تایید است
سمانه همایی

سمانه همایی روماتولوژی

1 دنبال کننده 0 نظر
امتیاز (نظرات)

تاریخ بروزرسانی: 1402/11/21

نوبت دهی
نوبت دهی

نوبت دهی حضوری

دریافت نوبت حضوری
پرداخت در مطب

نوبت دهی

ویزیت آنلاین (واتساپ)

تماس تصویری با پزشک
کارت به کارت

نوبت دهی

جدول اطلاعات سمانه همایی

📱 موبایل 09338101973
️ تلفن 07191009903
📍️ استان/شهر فارس - شیراز
📍️ آدرس خیابان زند،خیابان فلسطین(باغشاه)،نبش اردیبهشت،ساختمان پزشکان مینا،طبقه چهارم
📧️ ایمیل samanehomaei@yahoo.com

توضیحات

سلام من دکتر سمانه همایی هستم،متخصص داخلی و فوق تخصص روماتولوژی از دانشگاه شیراز،با ۱۷ سال تجربه کاری در مراکز درمانی شیراز و استان فارس حوزه کاری من شامل این موارد است: ۱-تشخیص و درمان بیماری های روماتیسمی مانند روماتیسم مفصلی،لوپوس بهجت اسکلرودرما،... ۲-پوکی استخوان ۳-تشخیص و درمان التهاب در چشم،پوست،مفاصل،ماهیچه ها،... ۴-تشخیص و درمان استئوآرتریت(آرتروز یا ساییدگی مفاصل) ۵-نقرس و انواع بیماری های رسوب کریستال در مفصل ۶-درمان خشکی چشم و دهان در زمینه بیماریهای روماتیسمی ۷-آفت های دهان ۸-تشخیص و درمان سردرد با منشا روماتیسمی ۹-دردهای پراکنده عضلانی و اسکلتی ۱۰-تشخیص و درمان ضعف و التهاب ماهیچه ها (آرزوی من تندرستی و شادمانی تمام انسانهاست)

بیوگرافی دکتر سمانه همایی

سمانه همایی روماتولوژی هستند. مطب ایشان در استان فارس، شهر شیراز، خیابان زند،خیابان فلسطین(باغشاه)،نبش اردیبهشت،ساختمان پزشکان مینا،طبقه چهارم واقع شده است. برای مشاهده اطلاعات کامل و دریافت نوبت می‌توانید در این صفحه از سایت پزشک یاب به ‌صورت اینترنتی و غیرحضوری نوبت بگیرید. ساعت کاری و تمام جزئیات دکتر سمانه همایی مطابق ذیل است. همچنین در صورت نیاز به تماس با مطب دکتر سمانه همایی روماتولوژی می‌توانید با شماره تلفن‌ 09338101973 | 07191009903 تماس بگیرید.

روماتولوژی شیراز

نظرات


کاربر گرامی نظر شما در رابطه با سمانه همایی برای پزشک یاب و دیگر کاربران بسیار ارزشمنده خواهد بود. لطفا نظرخود را در فرم زیر وارد کنید.