اطلاعات دکتر جلال مولودی بروز و مورد تایید است
دکتر جلال مولودی

دکتر جلال مولودی متخصص تغذیه بالینی و چاقی

1 دنبال کننده 0 نظر
امتیاز (نظرات)

تاریخ بروزرسانی: 1402/11/21

نوبت دهی
نوبت دهی

نوبت دهی حضوری

دریافت نوبت حضوری
پرداخت در مطب

نوبت دهی

ویزیت آنلاین (واتساپ)

تماس تصویری با پزشک
کارت به کارت

نوبت دهی

جدول اطلاعات دکتر جلال مولودی

📱 موبایل 09364554698
🕒️ ساعت و روز کاری ساعت ۱۶ تا ۲۰
📍️ استان/شهر آذربایجان غربی - مهاباد
📍️ آدرس ویزیت انلاین و حضوری در کرمانشاه  ۱) کلینیک تخصصی مهدیه هر روز عصر ساعت ۱۶ تا ۲۰

توضیحات

دکتر جلال مولودی ؛ استاد دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و متخصص تغذیه بالینی و رژیم درمانی هستند.  #چاقی #لاغری و کمبود وزن #کبد چرب  #رژیم غذایی و کنترل دیابت  #پایش رشد و قد کودکان  ۱) برای ویزیت آنلاین دکتر مولودی از لینک پایین استفاده کنید:  https://api.whatsapp.com/send?phone=09364554698  ۱) کلینیک تخصصی مهدیه هر روز عصر ساعت ۱۶ تا ۲۰ ۲) ویزیت حضوری در کلینیک شهید فتاحی کرمانشاه ساعت ۸ تا ۱۴ برای مشاوره خارج از شهر کرمانشاه با شماره زیر تماس بگیرید : ۰۹۳۶۴۵۵۴۶۹۸

بیوگرافی دکتر جلال مولودی

جلال مولودی متخصص تغذیه بالینی و چاقی هستند. مطب ایشان در استان آذربایجان غربی، شهر مهاباد، ویزیت انلاین و حضوری در کرمانشاه  ۱) کلینیک تخصصی مهدیه هر روز عصر ساعت ۱۶ تا ۲۰ واقع شده است. برای مشاهده اطلاعات کامل و دریافت نوبت می‌توانید در این صفحه از سایت پزشک یاب به ‌صورت اینترنتی و غیرحضوری نوبت بگیرید. ساعت کاری و تمام جزئیات دکتر جلال مولودی مطابق ذیل است.
  • موبایل: 09364554698
  • ساعت و روز کاری: ساعت ۱۶ تا ۲۰
  • استان: آذربایجان غربی
  • شهر: مهاباد
همچنین در صورت نیاز به تماس با مطب دکتر جلال مولودی متخصص تغذیه بالینی و چاقی می‌توانید با شماره تلفن‌ 09364554698 تماس بگیرید.

تغذیه و رژیم درمانی مهاباد

نظرات


کاربر گرامی نظر شما در رابطه با دکتر جلال مولودی برای پزشک یاب و دیگر کاربران بسیار ارزشمنده خواهد بود. لطفا نظرخود را در فرم زیر وارد کنید.