اطلاعات دکتر منیره خلعت بری بروز و مورد تایید است
verified دکتر منیره خلعت بری

دکتر منیره خلعت بری روانشناس و مشاوره عمومی

7 دنبال کننده 5 نظر
امتیاز (نظرات)

تاریخ بروزرسانی: 1402/11/21

نوبت دهی
نوبت دهی

نوبت دهی حضوری

دریافت نوبت حضوری
پرداخت در مطب

نوبت دهی

ویزیت آنلاین (واتساپ)

تماس تصویری با پزشک
کارت به کارت

نوبت دهی

جدول اطلاعات دکتر منیره خلعت بری

📱 موبایل 09352678522
️ تلفن 02133082838
📍️ استان/شهر تهران - تهران
📍️ آدرس تهران میدان شهدا خیابان شکوفه میدان شکوفه کوچه شریعتی
📢️ شبکه های اجتماعی

توضیحات

خانم دکتر منیره خلعتبری روانشناس عمومی و درمانگر اختلالات در حوزه های

زوج درمانی

طلاق عاطفی، خیانت زناشوی

برگزار کننده دوره کلاس های بانوان با رویکرد 

سکس تراپی ،درمان واژنیسموس و مشکلات حریم خلوت

منجر به

ارتقا چشمگیر رابطه های عاشقانه 

تربیت فرزند_کودک و نوجوان

برگزار کننده دوره کلاس های فرزند پروری و تست  نقاشی کودک بارویکرد

درمان اختلالات

شب ادراری،ناخن جویدن، ترس از حیوانات،اضطراب جدایی از مادر و درمان ده ها اختلال در رده سنی کودک و نوجوان به همراه تکنیک دهی به اولیا جهت مواجه صحیح با عملکرد فرزند‌.

مشاوره فردی

 افسردگی، وسواس، عدم اعتماد به نفس، هوش هیجانی، ذهن آگاهی و درمان ده ها اختلال فردی در حوزه ی بزرگسال

بیوگرافی دکتر منیره خلعت بری

منیره خلعت بری روانشناس و مشاوره عمومی هستند. مطب ایشان در استان تهران، شهر تهران، تهران میدان شهدا خیابان شکوفه میدان شکوفه کوچه شریعتی واقع شده است. برای مشاهده اطلاعات کامل و دریافت نوبت می‌توانید در این صفحه از سایت پزشک یاب به ‌صورت اینترنتی و غیرحضوری نوبت بگیرید. ساعت کاری و تمام جزئیات دکتر منیره خلعت بری مطابق ذیل است. همچنین در صورت نیاز به تماس با مطب دکتر منیره خلعت بری روانشناس و مشاوره عمومی می‌توانید با شماره تلفن‌ 09352678522 | 02133082838 تماس بگیرید.

روانشناس و مشاور تهران | مشاوره فردی تهران | مشاوره کودک تهران | روان درمانی تهران | درمان مشکلات جنسی (سکس تراپی) تهران | زوج درمانی تهران | مشاوره خانواده تهران | مشاوره ازدواج تهران | مشاوره نوجوان تهران

نظرات

ازادی 4 هفته قبل
من نزدیک به یک سال هستش مراجع خانم دکتر هستم ،قبل از اینکه با خانم دکتر آشنا بشم به شدت شخصیت پرخاشگر ،پر تنش ، نا آروم و بی هدف بودم که به دلایلی با خانواده هم چالش های زیادی داشتم اما این یک سال با جلسات مشاوره ای که با خانم دکتر داشتم و مهارت هایی که به من یاد میدادن خیلی شرایط متفاوت شد هم خُلقاً وشخصیتی و هم ارتباطم با خانواده . و یک نکته خیلی مهم اینکه من به اقتضا رشته دانشگاهی با اساتید روانشناس و مشاور ارتباط داشتم اما متاسفانه خیلی از مشاورین امروزی رویکرد سکولار دارن اما خانم دکتر با دیانت و بردباری خودشون نه تنها مشاور خوبی هستن که به سمت و مسیر خوبی هم هدایت میکنن. خدا حفظشون کنه🌹
حیدری 4 ماه قبل
با سلام خدمت دوستان عزیز خانم دکتر در زمینه مشاوره بسیار مجرب و توانمند میباشند. بنده برای مشاوره در زمینه ارتباط موفق با دخترم چندین بار خدمت خانم دکتر رسیده ام.واقعا در زندگیم تاثیر گذار بوده همچنان هم مشاوره میشوم .در دوره های حضوری ایشان هم شرکت کرده و بهره برده ام. دخترم هم همزمان مشاوره میشود و راضی هست.از خانم دکتر عزیز سپاس گزارم.با آرزوی موفقیت روزافزون برای ایشان و گروه محترمشون.
حیدری 4 ماه قبل
با سلام خدمت دوستان عزیز من چندین جلسه از مشاورهای خانم دکتر برای برقرای ارتباط بهتر با دختر ۱۸ ساله ام استفاده کرده ام واقعا موثر بوده،یک دوره هم در کلاسهای حضوری ایشان شرکت کرده ام واقعا در حرفه خود مجرب و توانمند میباشند.
فاطمه 4 ماه قبل
فردبسیارمتعهد ومهربان وخداشناس.دوست داشتنی. وتلاش درجهت یادگیری راه رفتن درعین حمایت . صبور. درک بالا.
طاهره شمسعلی 5 ماه قبل
سلام خدمت بزرگواران،در مورد ایشون باید بگم بسیار بسیار مجرب و کاربلد هستن.تو مشکلاتی که با دختر نوجوانم داشتم خیلی خوب منو راهنمایی کردن. با هر کسی که صحبت میکنن تو همون جلسه اول میدونن چه خصوصیاتی دارن و میتونن از اون طریق تو شخص نفوذ کنن.تو این زمینه راهی که من فکر می‌کردم غیر ممکنه ایشون تو یک جلسه برای من و همسرم حل کردند و خداروشکر به نتیجه هم رسیدیم.از کلاسهای سکس تراپی که نگم عالی بودن بسیار موثر در ایجاد آرامش واقعی خانواده.خلاصه که دم مسیحایی ایشون به زندگی من خیلی کمک کرد و من همه ی دوستانم رو با ایشون آشنا کردم و الحمدا…بسیار نتیجه بخش بود.با آرزوی طول عمر با عزت برای ایشون و گروه محترمشون🙏🙏🌹🌹

کاربر گرامی نظر شما در رابطه با دکتر منیره خلعت بری برای پزشک یاب و دیگر کاربران بسیار ارزشمنده خواهد بود. لطفا نظرخود را در فرم زیر وارد کنید.