اطلاعات قاسم کاویانی چراتی بروز و مورد تایید است
verified قاسم کاویانی چراتی

قاسم کاویانی چراتی جراح و متخصص چشم

کد نظام پزشکی: 60900
0 دنبال کننده 0 نظر
امتیاز (نظرات)

تاریخ بروزرسانی: 1403/02/05

نوبت دهی
نوبت دهی

نوبت دهی حضوری

دریافت نوبت حضوری
پرداخت در مطب

نوبت دهی

ویزیت آنلاین (واتساپ)

تماس تصویری با پزشک
کارت به کارت

نوبت دهی

جدول اطلاعات قاسم کاویانی چراتی

📱 موبایل 989183536113
️ تلفن 08138252587
🕒️ ساعت و روز کاری هم روزه به استثنای پنجشنبه و جمعه و تعطیلات رسمی
📍️ استان/شهر همدان - همدان
📍️ آدرس همدان بلوار خواجه رشید نبش فدا کار و اعتصامی طبقات فوقانی مؤسسه اعتباری ملل
📧️ ایمیل gkavianicharati@gmail.com
🔗️ وبسایت www.didgostar.org
📢️ شبکه های اجتماعی

توضیحات

بنام خدا دکتر قاسم کاویانی چراتی(۱۳۴۸/۰۶/۲۰)، چشم پزشک و موسس اولین کلینیک لازک غرب کشور در بخش خصوصی. زاده ۲۲ اسفند ۱۳۴۸ پس از فراغت از تحصیل در رشته چشم پزشکی در آبان ۱۳۸۰ خدمت سربازی را در سازمان بیمه تامین اجتماعی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح واقع در خیابان سرهنگ سخایی تهران گذراند و همزمان عصرها تا پاسی از نیمه شب در شهرکهای واوان و باغ فیض و قائمیه ی شهرستان اسلامشهر در جنوب غرب تهران و صالح آباد از توابع شهرستان شهریار و نسیم شهر مشغول به طبابت بود، در اسفند ۱۳۸۲ برای گذراندن ضریب کا (باقیمانده خدمات خارج از مرکز) به استان همدان و شهرستان نهاوند منتقل شد و بتدریج همزمان در بیمارستان تامین احتماعی(دکتر غرضی) ملایر نیز مشغول به فعالیت گردید و بعدها در شهر ملایر مطب هم دائر نمود و تا سال ۸۹ در نهاوند خدمات شایانی به مردم آن خطه ارائه نمود و در مقطعی با هزینه شخصی تجهیزات مورد نیاز بیمارستان دولتی شهید حیدری را ارتقاء داده و اولین بار جراحی مدرن آب مروارید را در نهاوند و ملایر راه اندازی نمود و سپس با انتقال مطب به شهر همدان و تاسیس اولین مرکز جراحی عیوب انکساری(حذف عینک) بنام درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی چشم دیدگستر در استان و غرب کشور تحولی شگرف در چشم پزشکی استان ایجاد نموده و و از مراجعت به تهران و شهرهای برخوردار جهت حذف عینک پیشگیری نمود و خدماتی را که قبلا در مراکز متعدد انجام میشدند بطور متمرکز در مجموعه ی دیدگستر راه اندازی کرد و از معطلی و سردرگمی بیماران بسیار کاست. هماکنون دکتر کاویانی چراتی در مطب و کلینیکش (کلینیک دیدگستر)، (خیابان خواجه رشید) و دی کلینیک مهدیه ( بلوار بعثت) مشغول خدمت به مردم خونگرم و دوست داشتنی خطه غرب کشور میباشد.

بیوگرافی دکتر قاسم کاویانی چراتی

قاسم کاویانی چراتی جراح و متخصص چشم هستند. مطب ایشان در استان همدان، شهر همدان، همدان بلوار خواجه رشید نبش فدا کار و اعتصامی طبقات فوقانی مؤسسه اعتباری ملل واقع شده است. برای مشاهده اطلاعات کامل و دریافت نوبت می‌توانید در این صفحه از سایت پزشک یاب به ‌صورت اینترنتی و غیرحضوری نوبت بگیرید. ساعت کاری و تمام جزئیات دکتر قاسم کاویانی چراتی مطابق ذیل است. همچنین در صورت نیاز به تماس با مطب دکتر قاسم کاویانی چراتی جراح و متخصص چشم می‌توانید با شماره تلفن‌ 989183536113 | 08138252587 تماس بگیرید.

چشم پزشک همدان

نظرات


کاربر گرامی نظر شما در رابطه با قاسم کاویانی چراتی برای پزشک یاب و دیگر کاربران بسیار ارزشمنده خواهد بود. لطفا نظرخود را در فرم زیر وارد کنید.