اطلاعات دکتر مهدی بنایی بروز و مورد تایید است
دکتر مهدی بنایی

دکتر مهدی بنایی جراح و متخصص گوش حلق و بینی

0 دنبال کننده 0 نظر
امتیاز (نظرات)

تاریخ بروزرسانی: 1403/07/27

نوبت دهی
نوبت دهی

نوبت دهی حضوری

دریافت نوبت حضوری
پرداخت در مطب

نوبت دهی

ویزیت آنلاین (واتساپ)

تماس تصویری با پزشک
کارت به کارت

نوبت دهی

جدول اطلاعات دکتر مهدی بنایی

📱 موبایل 09352788099
️ تلفن 04433465550
📍️ استان/شهر آذربایجان غربی - ارومیه
📍️ آدرس آدرس: ارومیه خیابان حسنی روبروی بیمارستان زنان کوثر ساختمان نوبل طبقه 5 تلفن تماس ارومیه : ۰۴۴۳۳۴۶۵۵۵۰ موبایل: ۰۹۳۵۲۷۸۸۰۹۹ ایمیل : info@dr-mehdibanaei.com اینستاگرام : dr.mehdibanaei آپارات : drmehdibanaei
📧️ ایمیل info@dr-mehdibanaei.com
🔗️ وبسایت http://dr-mehdibanaei.allmateb.com/
📢️ شبکه های اجتماعی

توضیحات

دکتر مهدی بنایی در سال ۱۳۶۲ در ارومیه متولد شدند و دوران تحصیل خود را در ارومیه سپری کرده و با رتبه کنکور ۱۲۳ وارد رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی شدند.

در سال ۹۰ به  عنوان نفر برتر دانشکده پزشکی شهید بهشتی فارغ التحصیل شده و در سال ۹۱ به عنوان دستیار گوش، حلق ،بینی و جراح سر وگردن در دانشگاه تبریز آغاز به کار نمودند.

آقای دکتر از سال ۹۵ در تهران و کرج و ارومیه در حیطه تخصصی زیبایی بینی و صورت مشغول به فعالیت هستند و بالغ بر ۳۰۰۰ جراحی موفق در این زمینه انجام داده اند.

بیوگرافی دکتر مهدی بنایی

مهدی بنایی جراح و متخصص گوش حلق و بینی هستند. مطب ایشان در استان آذربایجان غربی، شهر ارومیه، آدرس: ارومیه خیابان حسنی روبروی بیمارستان زنان کوثر ساختمان نوبل طبقه 5 تلفن تماس ارومیه : ۰۴۴۳۳۴۶۵۵۵۰ موبایل: ۰۹۳۵۲۷۸۸۰۹۹ ایمیل : info@dr-mehdibanaei.com اینستاگرام : dr.mehdibanaei آپارات : drmehdibanaei واقع شده است. برای مشاهده اطلاعات کامل و دریافت نوبت می‌توانید در این صفحه از سایت پزشک یاب به ‌صورت اینترنتی و غیرحضوری نوبت بگیرید. ساعت کاری و تمام جزئیات دکتر مهدی بنایی مطابق ذیل است. همچنین در صورت نیاز به تماس با مطب دکتر مهدی بنایی جراح و متخصص گوش حلق و بینی می‌توانید با شماره تلفن‌ 09352788099 | 04433465550 تماس بگیرید.

گوش، حلق، بینی ارومیه

نظرات


کاربر گرامی نظر شما در رابطه با دکتر مهدی بنایی برای پزشک یاب و دیگر کاربران بسیار ارزشمنده خواهد بود. لطفا نظرخود را در فرم زیر وارد کنید.