SiteLogo

کاشت ریش بدون جراحی با کلینیک الهام

0 6134
کاشت ریش بدون جراحی

وجود ریش های بلند و مرتب تاثیر زیادی در جذابیت چهره آقایان می گذارد. ولی بعضی از آقایان هستند که دارای ریش های پرپشت و متراکم نیستند، یا رضایتی بر نحوه رویش آن ها ندارند. با کاشت ریش می توانند به آسانی دارای زیش های زیبا و جذاب شوند. کاشت ریش با روش های گوناگونی توسط پزشکان متخصص پوست و مو انجام می گیرد. با پیشرفت علم و تکنولوژی متد های بیش تری در این زمینه اضافه شده است، که می توان راحت تر از قبل و بدون درد و جراحی از آن ها استفاده کرد. در این مطلب قصد داریم شما را با این روش های عالی آشنا کنیم و به بررسی آن ها بپردازیم. پس همراه ما در این مطلب شوید.

 

جدید ترین و بهترین روش های کاشت ریش

کاشت و ترمیم مو های ریش بر روی همه کسانی که مشکل خاصی در این زمینه دارند، انجام می گیرد. این عمل با برداشتن ریشه های مو از محل بالای گوش یا  پشت گوش که دارای مو های نازک است، و کاشتن آن ها بر روی صورت، انجام می شود.

در برخی از کلینیک ها کاشت ریش بدون جراحی صورت می گیرد. در ادامه به برخی از روش های کاشت ریش اشاره می کنیم.

 

کاشت ریش با روش Super FUE

در مرحله اول در این روش کاشت ریش، پیش از انجام هر کاری از سر متقاضی کاشت اسکن و آنالیز توسط دستگاه های بسیار پیشرفته Super FUE گرفته می شود. در این مرحله یعنی مرحله آنالیز  پوست صورت مورد آزمایش قرار می گیرد، که  خون رسانی پوست اندازه دقیق تعداد مویی که  برای کاشت ریش احتیاج است کشسانی با کیفیت ترین و بهترین مو ها برای کاشت ریش مشخص می شود.  هم چنین عمق ریشه های مو نیز اندازه گیری می گردد که این کار باعث وارد نشدن آسیب به پیاز مو ها می شود. در مرحله بعدی اول با استفاده از نظر خود متقاضی مناسب ترین خط رویش ترسیم می گردد.

کاشت ریش بدون جراحی

بعد از این که خط رویش طراحی شد، به بی حس کردن محل اهدا کننده مد نظر توسط دستگاه جدید و بدون سوزن که هیچ درد و آسیبی را دارا نیست، پرداخته می شود. در این روش محل اهدا کننده از بخش های پشتی سر در فاصله بین دو گوش انتخاب می گردد. پوست محل اهدا کننده را به صورت نواری باریک از بانک مو برش زده و  در آن پیاز های مو از محل اهدا کننده گرفته می شود. بعد از این مرحله با استفاده از میکروسکوپ برای تشکیل صد ها پیوند سالم خیلی کوچک و طبیعی برای کاشت ریش در مکان های مورد نیاز کاشت می شوند. در نهایت پوست بالا و پایین محل برش را به یک دیگر بخیه می زنند.

 

آیا ریزش از محل اهدا هم وجود دارد؟

در این روش کاشت زخم های تشکیل شده در محل اهدا کننده بسیار کم است، بنا بر این امکان این وجود دارد، که مو از بافت دارای جراحت نیز رشد کند. پس افراد متقاضی می توانند مطمئن شوند، که نواحی اهدا کننده مو خود را از دست نمی دهند.

 

کاشت ریش با روش Super FUE Plus

روش Super FUE Plus جدید ترین روش کاشت ریش است، که در آن همه مرحله های اسکن و آنالیز سر مانند روش Super FUE انجام می شود. تنها فرق زیادی که این دو روش کاشت ریش با یک دیگر دارند این است، که در روش Super FUE plus هیچ احتیاجی به برداشت فلپ یا همان نوار پوستی از پشت سر نیست و بدون برش و جراحی صورت می گیرد.

در این روش کاشت ریش، هر یک از فولیکول ها به طور جدا و با استفاده از ابزار های خاص و ظریف، از بخش های پشت سر خارج شده و به جداسازی آن ها در زیر میکروسکوپ پرداخته می شود.  در مرحله بعد با استفاده از تیغ های دیاموند که در دستگاه پلاس قرار دارد، در نواحی تعیین شده در صورت و ریش کاشته می شوند. در این متد کاشت مو و ریش از هیچ گونه زخم، خون ریزی و بخیه خبری نیست و با کم ترین تهاجم کاشت ریش انجام میگیرد. به همین خاطر این روش را به روش کاشت ریش بدون جراحی می شناسند و به این نام معروف است.

 

مزایای کاشت ریش با استفاده از روش Super FUE Plus

  1. در روش Super FUE Plus به برداشت فلپ از پشت سر احتیاجی نیست و برش جراحی در آن وجود ندارد.
  2. بی حسی با استفاده از دستگاه بدون سوزن انجام می گیرد که در این دستگاه هیچ سوزنی یافت نمی شود و هیچ دردی نیز برای افراد ایجاد نمی کند.
  3. دستگاه هوشمند Super FUE توانایی  این را دارد که اسکن و شناسایی مو های ضخیم و چند ریشه که برای کاشت بسیار مناسب است، را انجام دهد، و بدون وارد کردن  آسیب به ریشه مو ها، با دقت زیاد مو را برداشت می کند، که نتیجه استفاده از این دستگاه برای کاشت ریش، موجب ایجاد شدن تراکم مو های کاشته شده به اندازه سه الی چهار برابر نسبت به متد های سنتی است.
  4. ایجاد شدن خط رویش ریش به صورت کاملا طبیعی، با استفاده از طراحی هوشمند و کامپیوتری دستگاه Super FUE
  5. تمام پروسه Super FUE تنها در کلینیک های بسیار پیشرفته که مجوز دارند، با نظارت مستقیم استادان بزرگ دانشگاهی، انجام می شود.
  6. در این روش جدید نسبت به روش های قبلی، مو های کاشته شده بسیار سریع تر رویش پیدا می کنند. در روش های قبلی 12 الی 14 ماه زمان نیاز بود تا مو های کاشته شده به تراکم برسند، ولی در این روش نوین، پس از 6 الی 9 ماه مو ها به حداکثر تراکم کاشته شده می رسند.

 

نتیجه گیری

با کاشت ریش بدون جراحی آشنا شدید، که می توانید آن را در بهترین کلینیک کاشت ریش  یعنی کلینیک الهام به راحتی و با  کسب نتیجه عالی انجام دهید. در کلینیک های فوق پیشرفته هم چون کلینیک الهام،  جدید ترین روش های کاشت ریش روز دنیا وجود دارد. این متد های نوین بدون ایجاد هیچ گونه جراحی و برش و بخیه ای توسط پزشکان حاذق و خبره و هم چنین کادر درمانی ماهر  انجام می گیرد. پس اگر قصد کاشت ریش دارید، با خیال راحت به این مراکز عالی مراجعه کنید و شاهد بهترین نتیجه باشید. البته می توانید در این کلینیک از خدماتی نظیر تزریق ژل، تزریق چربی و یا بوتاکس نیز بهره مند شوید.