SiteLogo

بهترین دستگاه لاغری چیست؟

0 758
بهترین دستگاه لاغری

در گذشته افرادی که به‌دلیل بیماری یا مسائل ژنتیکی مبتلا به چاقی و اضافه وزن بودند، رسیدن به اندام ایده‌آل را دست نیافتنی می‌دانستند. اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی داشتن بدن متناسب دیگر یک رویا نیست. در این مقاله قصد داریم به معرفی روش‌های آسان، بدون عارضه و اصولی برای لاغری بپردازیم. این موارد خطرات عمل‌های جراحی و سختی‌های ورزش‌های سنگین را ندارند و نیازی به رعایت رژیم‌های سخت و غیر اصولی نیست. برای اینکه بدانید بهترین دستگاه لاغری چیست و چگونه کار می‌کند، تا انتها همراه ما باشید.

 

مزایای لاغری شکم و پهلو با دستگاه

حتما برای شما نیز پیش آمده که بخواهید در کوتاه‌ترین زمان به اندام متناسبی برسید. در این مواقع اولین روشی که به فکر هرکس می‌رسد رعایت رژیم غذایی و انجام ورزش‌های سنگین است. اما این روش‌ها تاثیر فوری ندارند و فرد پس از رها کردن رژیم و ترک کردن ورزش مجددا به وزن اولیه بازخواهد‌گشت. همچنین افرادی هستند که از خطرات احتمالی جراحی و دوران نقاهت پس از آن مطلعند اما همچنان می‌خواهند وزن خود را کم کنند. اگر شما نیز جزو این دسته افراد هستید، خبر خوبی برایتان داریم. در کنار روش‌هایی مانند کویتیشن که چند سالی است در ایران رواج دارد، دستگاه‌های جدیدی برای لاغری موضعی وارد بازار شده‌اند. روش‌هایی که به‌خوبی پاسخگوی نیاز شما بوده و در کوتاه‌ترین زمان و بدون هیچ عارضه‌ای شما را به نتیجه مطلوب می‌رسانند.

 

لاغری غیرتهاجمی؛ جدیدترین روش لاغری با دستگاه

عمل‌های جراحی که به‌منظور لاغری برای برداشتن چربی‌های اضافه بدن انجام می‌شوند در گروه روش‌های تهاجمی قرار می‌گیرند. یکی از معروف‌ترین این روش‌ها لیپوساکشن است که برای اولین بار در سال ۱۹۸۲ توسط یک پزشک فرانسوی انجام شد. عمل لیپوساکشن برای افرادی است که از بیماری چاقی و اضافه وزن بالا رنج می‌برند. پس اگر شما جزو آن دسته افرادی با اضافه وزن کم هستید و با رعایت رژیم و ورزش‌های سنگین هنوز به اندام ایده‌آل خود نرسیده اید، باید به سراغ لاغری غیر تهاجمی بروید.
ساز و کار دستگاه‌های لاغری غیرتهاجمی به‌این شکل است که با انتخاب سلول‌های چربی در مناطق خاص، آن‌ها را می‌شکند. از این طریق حجم چربی‌های زیر پوست که بالای ماهیچه‌ها قرار دارند، کم می‌شوند. چربی‌های بدن به‌تدریج و پس از چند دوره از بین می‌روند و شما به آن اندام ایده‌آل و رویایی خود دست پیدا می‌کنید.

 

بهترین دستگاه لاغری

 

بهترین دستگاه لاغری چیست؟ معرفی موثرترین روش لاغری موضعی در کوتاه‌مدت

چاقی علاوه‌بر دریافت کالری بیش از حد، به عوامل مختلفی نظیر سبک زندگی، ژنتیک و برخی بیماری‌ها نیز وابسته است. برخی از افراد به دلیل فیزیک اندامی خود نیازمند کاهش سایز در تمام قسمت‌های بدن هستند. اما عده‌ای نیز فقط می‌خواهند سایز برخی از نقاط بدنشان کم شود. هر دو دسته می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با بهره‌گیری از جدیدترین دستگاه‌ها، به اندام دلخواه برسند. شرکت آفتاب فروزان آریا (آفا) که برترین نمایندگی فروش دستگاه های لاغری و تجهیزات پزشکی محسوب می‌شود با ۱۵ سال سابقه درخشان در زمینه فروش دستگاه‌های لاغری فعالیت می‌کند. کلینیک‌ها و مطب‌های معتبر دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی خود را از آفا تهیه می‌کنند. در ادامه با پاسخ به سوال «بهترین دستگاه لاغری چیست» به معرفی و توضیح درباره بهترین روش‌های لاغری غیرتهاجمی می‌پردازیم:

 

دستگاه آر اف رافوس (RAFOS) یکی از بهترین راه‌های لاغری موضعی

دستگاه RAFOS ساخت کشور کره جنوبی است و به‌عنوان یکی از برترین دستگاه‌های لاغری غیرتهاجمی محسوب می‌شود. طرز کار رافوس به‌این صورت است که امواج الکترومغناطیسی را به جریان رادیو فرکانسی تبدیل می‌کند. سپس امواج رادیو فرکانسی با عبور از بافت بدن به چربی‌ها برخورد کرده و انرژی خود را به‌شکل دما آزاد می‌کنند. بدیهی است هرچقدر بافت چربی‌ها بیشتر باشد، دمای بیشتری آزاد خواهد شد. آر اف رافوس با داشتن دو هندپیس CET و RET چربی‌های بدن با هر ضخامتی را از بین می‌برد. در کنار لاغری موضعی، از RF رافوس می‌توان برای از بین بردن چین و چروک و جوانسازی پوست، بهبود جای زخم و جلوگیری از شل شدگی و افتادگی پوست استفاده کرد.

 

کویتیشن لیپولکس (LIPOLEX) راهی آسان برای لاغری غیر تهاجمی

دستگاه لیپولکس محصول کشور کره جنوبی است و از تکنولوژی کویتیشن بهره‌مند است. نحوه کارکرد این دستگاه لاغری غیرتهاجمی به این شکل است که امواج Ultrasound با شدت بالا و فرکانس ۲۵ تا ۴۰ کیلوهرتز را از چربی عبور می‌دهد. سپس حباب‌های کوچکی در بافت چربی به‌وجود می‌آیند. این حباب‌ها بزرگ شده و پس از ترکیدنشان، نیرویی ایجاد می‌کنند که به تخریب سلول‌های چربی ختم می‌شود. Lipolex دو هندپیس ضد حساسیت و با دوام دارد که از بهترین آلیاژها ساخته شده‌اند و برای چربی‌هایی با ضخامت متفاوت به‌کار برده می‌شوند. با تغییر پارامترهای دستگاه لیپولکس افرادی که تحمل درد پایینی دارند نیز می‌توانند از مزایای آن استفاده کنند.

 

استفاده از دستگاه لاغری ترواسکالپ آی دی (TRUSCULPT ID) به‌جای ورزش

Trusculpt ID دیگر دستگاه لاغری موضعی ساخت کشور آمریکا است و یکی از بی عارضه‌ترین و امن‌ترین دستگاه‌های لاغری شناخته می‌شود. به‌کارگیری امواج رادیوفرکانسی در کنار تکنولوژی NAT باعث می‌شود فقط در یک جلسه تا ۳۰ درصد چربی‌های بدن شما از بین بروند. داشتن دو هندپیس متفاوت برای شکم و پهلو و قسمت‌های کوچک و حساس بدن مانند غبغب از مهم‌ترین ویژگی‌های ترواسکالپ شمرده می‌شود. از مزایای Trusculp این است که می‌تواند میزان دمای امواج را کنترل کند و فرد زیباجو به‌هیچ عنوان دردی حس نمی‌کند. لازم به‌ذکر است هیچ‌گونه محدودیت سنی، جنسیتی و وزنی برای استفاده از ترو اسکالپ ID وجود ندارد.

 

بهترین دستگاه لاغری

 

خرید برترین دستگاه‌های لاغری با تجهیزات پزشکی آفا

در این مقاله به انواع روش‌های لاغری پرداختیم و مزایای هریک را توضیح دادیم. امیدواریم توانسته باشیم این سوال شما را که «بهترین دستگاه لاغری چیست» به‌خوبی پاسخ داده باشیم تا بتوانید بهترین دستگاه از بین بردن چربی‌های موضعی در بازار را خریداری کنید. شرکت آفتاب فروزان آریا ارائه دهنده انواع تجهیزات سلامتی، پزشکی و زیبایی است و بیش از ۱۵ سال تجربه فروش و ارائه خدمات به کلینیک‌های لاغری و زیبایی را دارد. برای راهنمایی و پرسش راجع‌به دستگاه‌های لاغری می‌توانید با شماره تلفن 02188107070 با کارشناسان و مشاوران تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح کنید. همچنین با مراجعه به سایت afateb.com می‌توانید تمامی عکس و توضیحات دستگاه‌ها را مشاهده کنید.