SiteLogo

تخلیه غبغب و بلفاروپلاستی چگونه روی زیبایی تاثیر می‌گذارد؟

0 423
تخلیه غبغب و بلفاروپلاستی

چشم ها یکی از مهم ترین و زیباترین اجزای صورت محسوب می شوند. وقتی دیگران را ملاقات می کنید، می توانید با نگاه خود آنها را جذب کنید. اما به دلیل ظرافت و نازک بودن این ناحیه، پوست اطراف چشم اولین قسمتی از صورت است که به دلیل افزایش سن کشیده و چین و چروک می شود. گاهی اوقات عوامل ارثی باعث افتادگی ابروها و پلک ها می شود. خوشبختانه در زمینه زیبایی روش های زیادی برای رفع چین و چروک و درمان افتادگی پلک وجود دارد. بلفاروپلاستی یکی از رایج ترین جراحی های پلک است. همه ما انسان ها می خواهیم زیبا به نظر برسیم یا زیبایی خود را بازیابیم. برای اکثر افراد مبتلا به مشکل غبغب ، به خصوص خانم ها، غبغب ناخوشایند است خوشبختانه با تخلیه غبغب این مشکل رفع میشود. برخی از افراد دارای ابروهای افتاده ارثی هستند و این مشکل ناشی از عوامل محیطی نیست. اگر شما یکی از این افراد هستید، می توانید با استفاده از انواع تکنیک های لیفت ابرو، ظاهر بالای صورت خود را بهبود ببخشید.

 

تخلیه غبغب

غبغب در صورت های چاق به وجود می آید .خوشبختانه می توان از جراحی غبغب برای این مشکل استفاده کرد و چندین روش غیرجراحی برای این مشکل وجود دارد. راه حل های این مشکل اغلب در دسترس است و به خصوص روش های غیر جراحی در مراکز بی شماری ارائه می شود. متاسفانه بسیاری از این روش ها به دلیل عدم دانش یا تجربه پیچیده هستند. توصیه می کنیم تا زمانی که با پزشک خود ملاقات و صحبت نکرده اید، تصمیم نهایی را نگیرید. جراحی رایج ترین روشی است که بیماران انتخاب می کنند از آنجایی که غبغب عمدتاً به دلیل مهاجرت چربی از صورت و فک‌ها ایجاد می‌شود، هدف اصلی تخلیه چربی اضافی در این ناحیه است. اگر شلی ناشی از شلی و خطوط پیری باشد، پزشک انجام همزمان لیفت گردن یا سفت کردن پوست را توصیه می کند و این دو روش در کنار هم چهره شما را متحول می کند و شما را بسیار زیباتر می کند.همچنین به افراد دارای اضافه وزن توصیه می شود که از شر غبغب خلاص شوند. در حین عمل به شما بیهوشی داده نمی شود و مجبور نخواهید بود عوارض جانبی بیهوشی عمومی را تحمل کنید. سپس پزشک چندین برش در ناحیه چانه (زیر چانه) و ناحیه زیر فکی (زیر فک) ایجاد می کند و سپس بر اساس شلی، سفتی و به اصطلاح خاصیت ارتجاعی پوست در این ناحیه تصمیم می گیرد که کدام تکنیک را انجام دهد.

تخلیه غبغب و بلفاروپلاستی

از روش های جراحی می توان به لیپوساکشن و مینی لیفتینگ اشاره کرد.

1- روش لیپوساکشن یک روش جراحی کم تهاجمی است به این معنا که آسیب کمتری به بدن وارد می کند، معمولا در سنین 20 تا 50 سالگی انجام می شود و کیفیت پوست عامل اصلی تعیین کننده استفاده یا عدم استفاده است. در استفاده از این روش به عنوان مثال اگر پوست خاصیت ارتجاعی و پوست خوبی داشته باشد، لیپوساکشن نتیجه بسیار خوبی می دهد و اگر روی پوست شل و غیر قابل اصلاح انجام شود، فضای خالی چربی را از بین می برد و ظاهر بدی ایجاد می کند.

2-عمل مینی لیفت را می توان آخرین عمل علیه غبغب های مقاوم به درمان نامید. در این روش جراح با برش های نازک و ظریف اطراف فک و گردن، پوست اضافی ناحیه را برمی دارد. در واقع مینی لیفت با ایجاد تنش در پوست و شل شدن عضلات، پف را از بین می برد. پس از دریافت این خدمات باید 3 شبانه روز استراحت کنید، 7 تا 14 روز تحت نظر باشید و بعد از بیهوشی عمومی سایر دستورالعمل ها را رعایت کنید.

 

بلفاروپلاستی چیست؟

بلفاروپلاستی بر روی پلک های بالا و پایین انجام می شود و شامل برداشتن چربی، پوست اضافی و افتادگی ناشی از افزایش سن یا یک فرآیند ارثی در ناحیه چشم است. بلفاروپلاستی برای بلند کردن ناحیه اطراف چشم، اصلاح چین و چروک یا درمان افتادگی پلک با برداشتن پوست اضافی و بافت چربی انجام می شود. بلفاروپلاستی پلک بالا و پایین تقریباً در شصت تا نود دقیقه انجام می شود و نیازی به بستری شدن ندارد. نوع بی حسی برای جراحی افتادگی پلک، بی حسی موضعی یا بی حسی کامل است و فرد تنها چند ساعت در بیمارستان بستری می شود تا به هوش بیاید. بلفاروپلاستی شبیه جراحی پلک (پتوز) است و حتی با آن اشتباه گرفته می شود. اگر پتوز یک درمان در نظر گرفته شود و بینایی بیمار را بهبود بخشد. اما بلفاروپلاستی در دسته عمل های زیبایی قرار می گیرد و تاثیر مثبتی بر ظاهر و زیبایی فرد دارد.

جوانسازی و زیباسازی صورت امروزه به دلیل توجه بیش از حد به ظاهر خود توجه بسیاری از افراد به خصوص خانم ها را به خود جلب کرده است و یکی از راه های زیباسازی صورت تزریق چربی برای رفع چین و چروک و جوانسازی آن است. انواع مختلفی از جراحی های صورت و عمل های زیبایی وجود دارد که در کلینیک گونه goonehclinic.com به صورت تخصصی انجام شده و هر قسمت از صورت به طور جداگانه در لیست عمل های زیبایی قابل انجام برای مردان و زنان در نظر گرفته شده است. یکی از تغییرات مهم صورت با افزایش سن، افتادگی پوست وعضلات صورت است. در این موارد مثلاً افتادگی قسمت پایین صورت ایجاد می شود، زاویه بین صورت و گردن زیاد می شود و صورت ظاهر پیرتری به خود می گیرد. در این موارد جراحی لیفت وضعیت صورت را بهبود می بخشد. اثر جراحی لیفت صورت را می توان با کشیدن پوست صورت از جلو و زیر گوش به عقب و بالا شبیه سازی کرد. در لیفت صورت ابتدا ماهیچه های صورت را به سمت بالا و عقب می کشیم و با روش های مختلف آن ها را تثبیت می کنیم و سپس پوست اضافی را جدا می کنیم. زاویه جلوی گردن افزایش می یابد. در بسیاری از موارد، اقدامات جراحی اضافی نیز مورد نیاز است، مانند آسپیراسیون چربی زیر جلدی در گردن و لبه فک پایین و اصلاح غبغب . محل برش جراحی لیفت صورت معمولاً در جلوی لاله گوش قرار دارد و بسته به شدت لیفت صورت ممکن است تا پشت گوش هم کشیده شود.

دقت محل این برش، نوع برش و طول برش، عوامل بسیار مهمی هستند که بر نتیجه عمل و رضایت بیمار تاثیر می گذارند. بیشترین تاثیر لیفت روی قسمت پایین صورت و گردن می افتد و قسمت میانی صورت نسبتا موثر است. ترکیب این اثرات باعث بهبود فرم سه بعدی صورت و شادابی آن می شود. در کنار لیفت صورت می توان جراحی های مختلفی را انجام داد که رایج ترین آنها پیوند چربی، لیفت ابرو، جراحی پلک و پروتز چانه است. انجام این عمل ها به صورت همزمان با لیفت صورت یا بعد از آن تاثیر زیادی در بالا بردن نتیجه دارد. عمل لیفت صورت تغییراتی در میزان جوانسازی صورت و طبیعی بودن تغییرات دارد.