SiteLogo

آشنایی با هزینه‌ها و شرایط تزریق بوتاکس اسلام‌شهر

(دلنیا یوسفی) 27 بهمن 1402
0 307
بوتاکس به‌عنوان یکی از روش‌های درمان چین و چروک‌

BOTOX چیست؟

بوتاکس به‌عنوان یکی از روش‌های درمان چین و چروک‌های پوستی شناخته می‌شود که در بسیاری از شهرهای کشور همچون اسلام‌شهر برای افراد تزریق می‌شود. با ما همراه باشید تا در یک مقاله جامع شما را با بهترین کلینیک بوتاکس اسلام‌شهر آشنا می‌کنیم و اطلاعاتی کامل و جامع را درباره تزریق بوتاکس ارائه خواهیم کرد.

بوتاکس چگونه عمل می‌کند؟

در ابتدای معرفی بهترین کلینیک بوتاکس در اسلام‌شهر می‌خواهیم شما را با درمان بوتاکس آشنا کنیم. بوتاکس به‌عنوان یک روش پزشکی و زیبایی شناخته می‌شود که به‌عنوان درمان انتخابی برای رفع چین و چروک‌های پوستی به شمار می‌رود. افراد به دلایل مختلفی همچون ژنتیک و یا بالا رفتن سن ممکن است تا برخی چین‌وچروک‌ها را بر روی پوست خود داشته باشند. این وضعیت ممکن است برای برخی از افراد آزاردهنده باشد و به دنبال راهی برای ازبین‌بردن آثار این چین‌وچروک‌ها بر روی پوست صورت خود باشند.

بوتاکس به‌عنوان یک روش ایمن برای ازبین‌بردن این چین‌وچروک‌ها شناخته می‌شود. بوتاکس در اصل نوعی سم باکتری است که از باکتری کلستریدیوم بوتولینوم تهیه می‌شود. استفاده از سم خنثی شده این باکتری باعث می‌شود تا اثرات چین‌وچروک به طور موقتی از روی پوست شما از بین بروند.

نحوه تزریق این ماده چگونه است؟

زمانی که برای رفع چروک‌های پوستی به بهترین کلینیک بوتاکس اسلامشهر مراجعه می‌کنید، متخصص زیبایی بر اساس محل چروک‌های پوست شما، مقداری از ماده بوتاکس را در بافت زیر پوست شما تزریق می‌کند. سم باکتری کلستریدیوم بوتولینوم نوعی خاصیت فلج‌کنندگی عضلات را دارد. بدین صورت که با تزریق این ماده در بافت عضلانی زیر پوست، سیگنال‌های عصبی که باعث انقباض ماهیچه‌ها می‌شوند، مسدود خواهند شد. فرایند تزریق نیز به صورت زیر است:

  • قبل از تزریق، پزشک پوست را با یک پاک‌کننده غیرالکلی تمیز می‌کند و از بیمار می‌خواهد که برخی از حالات صورت را برای تعیین محل عضلاتی که نیاز به درمان دارند، انجام دهد.

  • پزشک از یک سوزن بسیار ظریف برای تزریق مقدار کمی بوتاکس به عضلات استفاده می‌کند.

  • تزریق معمولاً سریع است و نیازی به بیهوشی ندارد. بیمار ممکن است در محل تزریق احساس نیشگون‌گرفتن یا سوزش خفیف داشته باشد.

کاربردهای زیبایی بوتاکس:

زمانی که برای رفع چروک‌های پوستی به مرکز بوتاکس در اسلامشهر مراجعه می‌کنید، ممکن است تا با اهداف زیبایی به دنبال این درمان باشید. در اینجا به برخی از کاربردهای زیبایی بوتاکس اشاره کرده‌ایم:

  • ترمیم خطوط پیشانی: بوتاکس می‌تواند خطوط روی پیشانی را که در اثر بالا بردن ابروها ایجاد می‌شوند، صاف کند.

  • ترمیم خطوط گلابلا (اخم): بوتاکس می‌تواند خطوط عمودی بین ابروها را کاهش دهد که به آن خطوط اخم نیز می‌گویند.

  • ترمیم خطوط پاکلاغی: بوتاکس می‌تواند خطوط اطراف چشم را که به آن‌ها «پای کلاغی» می‌گویند، کاهش دهد. این خطوط در اثر لبخندزدن، خندیدن یا چشم دوختن به جایی ایجاد می‌شوند.

  • لیفت ابرو: بوتاکس می‌تواند ابروها را بلند کرده و ظاهری جذاب‌تر ایجاد کند. بوتاکس همچنین می‌تواند شکل ابروها را اصلاح کند.

  • اصلاح فرم بینی: با خدمات بوتاکس اسلام‌شهر می‌توانید شکل بینی را تغییر داده و ظاهر آن را بدون نیاز به جراحی بهبود بخشید.

  • برجسته‌سازی لب: بوتاکس می‌تواند لب‌ها را برجسته کند و بدون نیاز به فیلرها، لب‌ها را پرتر، حجیم‌تر یا برجسته‌تر نشان دهد.

  • لاغری چانه: بوتاکس می‌تواند چانه را لاغر کند و بدون نیاز به جراحی، چانه را برجسته‌تر نشان دهد. بوتاکس می‌تواند با شل کردن ماهیچه‌هایی که چانه را منقبض می‌کنند یا با کاهش چربی زیر چانه به این مهم دست یابد.

بوتاکس

کاربردهای پزشکی BOTOX:

زمانی که برای رفع چروک‌های پوستی به بهترین کلینیک بوتاکس اسلام‌شهر مراجعه می‌کنید، ممکن است تا به دنبال بهره گیری از این روش درمانی با اهداف درمانی و طبی باشید. انجام این کار با اهداف مختلفی می‌تواند صورت بگیرد که در اینجا به برخی از کاربردهای پزشکی و جراحی بوتاکس اشاره کرده‌ایم:

  • بلفارواسپاسم (افتادگی پلک): بوتاکس می‌تواند افتادگی پلک یا انقباض غیرارادی پلک‌ها را درمان کند که می‌تواند بینایی و فعالیت‌های روزانه را مختل کند.

  • استرابیسم (دوبینی): بوتاکس می‌تواند چشم‌های ضربدری یا ناهماهنگ را درمان کند که می‌تواند باعث دوبینی و خستگی چشم شود.

  • دیستونی دهانه رحم: بوتاکس می‌تواند پیچ‌خوردگی دردناک و غیرطبیعی گردن را درمان کند که می‌تواند باعث کج شدن سر یا چرخش در موقعیت ناراحت‌کننده شود.

  • اسپاستیسیته: بوتاکس می‌تواند سفتی عضلات در اندام‌ها را درمان کند که می‌تواند بر حرکت، تعادل و هماهنگی تأثیر بگذارد.

  • میگرن مزمن: بوتاکس می‌تواند از حملات میگرنی که بیش از ۱۵ روز در ماه رخ می‌دهند و هر کدام بیش از ۴ ساعت طول می‌کشند، جلوگیری کند.

  • هیپرهیدروزیس (تعریق بیش از حد): بوتاکس می‌تواند تعریق بیش از حد را در نواحی مختلف بدن مانند زیر بغل، کف دست، پا یا صورت درمان کند.

  • مثانه بیش‌فعال: بوتاکس می‌تواند فوریت، تکرر ادرار و بی‌اختیاری ادرار را درمان کند که می‌تواند بر راحتی و اعتمادبه‌نفس فرد تأثیر بگذارد.

مزایای تزریق بوتاکس اسلام‌شهر

بهره‌گیری از خدمات بوتاکس اسلام‌شهر می‌تواند به شما در کاهش ظاهر چین و چروک‌های صورتتان کمک کند. این کار مزایای مختلفی خواهد داشت که در این بخش به بررسی چند مورد از مزایای تزریق بوتاکس اسلام‌شهر خواهیم پرداخت:

  • با بهره‌گیری از خدمات بوتاکس اسلام‌شهر می‌توانید، ابروهایتان را بالا ببرید، خطوط پاکلاغی، خطوط اخم، خطوط پیشانی و خطوط اطراف دهان را اصلاح کنید.

  • بهره‌گیری از خدمات بوتاکس اسلام‌شهر هزینه چندانی نخواهد داشت. بدین دلیل که تزریق در کلینیک بوتاکس اسلام‌شهر در مقایسه با سایر روش‌های اصلاح چروک‌های پوستی بسیار ارزان‌تر خواهد بود.

  • برگیری از خدمات بوتاکس اسلام‌شهر باعث می‌شود تا اعتمادبه‌نفس و عزت‌نفس فرد افزایش یابد و از ایجاد چین و چروک‌های عمیق‌تر در آینده جلوگیری شود.

  • استفاده از خدمات بوتاکس اسلام‌شهر باعث خواهد شد تا برخی بیماری‌هایی که پیش‌تر با اعمال جراحی بسیار پیچیده قابل‌درمان بودند، به‌راحتی درمان شوند.

معایب و عوارض جانبی احتمالی بوتاکس

تزریق بوتاکس در کنار تمام مزایای غیرقابل‌انکاری که دارد، ممکن است برخی معایب و خطرات را نیز با خود به همراه داشته باشد. در اینجا به برخی از این معایب و عوارض اشاره می‌کنیم:

  • بوتاکس یک راه‌حل دائمی برای رفع چین و چروک‌های پوست صورت شما محسوب نمی‌شود. شما در طول یک دوره ۳ تا ۶ ماهه نیاز به تزریق مجدد خواهید داشت.

  • درصورتی‌که تزریق بوتاکس توسط یک متخصص با تجربه انجام نشود، این احتمال وجود دارد تا ظاهری خشک و غیرطبیعی ایجاد شود. برای پیشگیری از این وضعیت توصیه می‌کنیم تا به هنگام انتخاب پزشک بوتاکس اسلام‌شهر، به دنبال بهترین پزشک و متخصص زیبایی در این حوزه باشید.

  • یکی دیگر از معایب بوتاکس را باید در وجود احتمال بروز برخی عوارض غیرقابل‌پیش‌بینی دانست. برخی از افراد ممکن است تا به دلیل حرکت ناخواسته بوتاکس به بافت‌های اطراف دچار برخی عوارض شوند که از جمله آنها می‌توان به افتادگی پلک اشاره کرد.

  • بوتاکس گاهی اوقات ممکن است باعث درد، تورم، کبودی و حتی عفونت شود. البته چنین عوارضی معمولاً خفیف موقتی هستند و در صورت رعایت دستورالعمل‌های مراقبتی پس از تزریق بوتاکس اسلام‌شهر جای نگرانی وجود نخواهد داشت.

  • گاهی اوقات ممکن است که پس از تزریق بوتاکس اسلام‌شهر علائمی همچون سردرد و علائم شبیه آنفولانزا یا درد گردن را تجربه کنید. البته چنین عوارضی معمولاً برای افرادی که از خدمات بوتاکس اسلام‌شهر با اهداف پزشکی استفاده می‌کنند، رایج‌تر هستند.

بوتاکس

مراقبت‌های پس از تزریق بوتاکس اسلام‌شهر

پس از بهره‌مندی از خدمات بوتاکس اسلام‌شهر، پزشک شما آموزش‌هایی را از بابت مراقبت‌های پس از تزریق خواهد داد. از جمله این نکات مراقبتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حداقل تا چهار ساعت پس از تزریق از لمس، مالش یا ماساژ ناحیه تحت درمان خودداری کنید. این کار می‌تواند از گسترش بوتاکس به سایر عضلات و ایجاد عوارض ناخواسته جلوگیری کند.

  • حداقل تا ۲۴ ساعت پس از تزریق از ورزش شدید یا سایر روش‌های زیبایی اجتناب کنید. اینها می‌توانند جریان خون و احتمال التهاب را افزایش دهند که می‌توانند اثربخشی بوتاکس را کاهش دهند.

  • سر خود را صاف نگه دارید و حداقل تا چهار ساعت پس از تزریق از دراز کشیدن یا خم‌شدن خودداری کنید.

  • از کمپرس یخ یا کمپرس سرد برای کاهش درد، تورم یا کبودی در محل تزریق استفاده کنید. آنها را به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه در هر بار، به مدت چند بار در روز، استفاده کنید.

  • برای تسکین ناراحتی یا سردرد پس از تزریق از مسکن‌های مجاز مانند استامینوفن یا ایبوپروفن استفاده کنید. از آسپرین یا سایر داروهای رقیق‌کننده خون خودداری کنید، زیرا می‌توانند خطر خونریزی و کبودی را افزایش دهند.

  • اگر بعد از تزریق دچار خشکی، سوزش یا حساسیت شدید، از قطره‌های چشمی یا اشک مصنوعی برای روان کردن و تسکین چشم استفاده کنید. حداقل ۲۴ ساعت پس از تزریق از استفاده از لنزهای تماسی یا آرایش چشم خودداری کنید.

  • اگر عوارض جانبی شدید یا مداوم مانند عفونت، واکنش آلرژیک، ضعف عضلانی، مشکلات بینایی یا مشکلات تنفسی را تجربه کردید، با پزشک خود تماس بگیرید.

دکتر میعاد مهدوی، بهترین پزشک پوست مو اسلام‌شهر

تا به اینجا شما را با بوتاکس به‌عنوان یک درمان زیبایی آشنا کردیم. در پایان درصورتی‌که تمایل به تزریق بوتاکس در اسلام‌شهر دارید، دکتر میعاد مهدوی را به شما معرفی می‌کنیم. دکتر میعاد مهدوی به‌عنوان برترین پزشک پوست مو اسلام‌شهر شناخته می‌شوند. ایشان مقالات علمی مختلفی را در حوزه زیبایی در مجلات علمی معتبر به چاپ رسانده‌اند. همچنین سابقه تدریس دوره‌های مختلف زیبایی را دارند. درمان بوتاکس شما در کلینیک زیبایی دکتر میعاد مهدوی تحت شرایط استاندارد و استریل پزشکی صورت می‌گیرد. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر درباره روال درمان بوتاکس در کلینیک زیبایی دکتر میعاد مهدوی، می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

ادرس کلینیک : اسلامشهر ،واوان،بلوار رجایی،نبش خیابان 40شرقی،ساختمان بهگر،طبقه 2

021-56165064

0994-0236005

آدرس سایت :www.drmiadmahdavi.com