SiteLogo

بررسی تکنولوژی لیزر کندلا در ایران از منظر کلینیک گیتا اولین و تنها کلینیک مجهز به دستگاه لیزرجنتلمکس پرو پلاس

0 345
کلینیک گیتا - لیزر جنتلمکس پرو پلاس

اگر تصمیم گرفته‌اید موهای زائد بدن خود را یک‌بار برای همیشه با لیزر از بین ببرید، باید انتخاب کنید که بدن خود را به چه دستگاه لیزری بسپارید؟. در نگاه اول، این انتخاب کمی گیج‌کننده به نظر می‌رسد. زیرا تعداد زیادی از دستگاه‌های لیزر با برندهای مختلف در بازار موجود هستند و هر یک این ادعا را دارند که بهترین عملکرد را به مشتریان ارائه می‌کنند. برای اینکه در این بازار شلوغ بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید، قصد داریم شما را با انواع رایج دستگاه‌های لیزر موجود در ایران آشنا کنیم. همچنین به معرفی تکنولوژی لیزر کندلا خواهیم پرداخت.

کلینیک گیتا - لیزر جنتلمکس پرو پلاس

آشنایی با لیزر کندلا

شرکت کندلا توسط مهندسی ژاپنی–آمریکایی به نام هوراشی فروموتو در اوایل دهه 1970 میلادی در ماساچوست تاسیس شد. فروموتو قبل از تاسیس این شرکت در  دهه 1960 با سازمان‌های تحقیقاتی نظامی امریکایی درباره دستگاه‌های لیزر همکاری می‌کرد. شرکت کندلا با ساخت دستگاهایی، لیزر را به صنعت زیبایی معرفی کرد. در نتیجه، این شرکت از پیشگامان دستگاه لیزر زیبایی است. هر ساله، شرکت کندلا با نوآوری و خلاقیت کارکنان خود، در پی رضایت بیشتر مشتریان در سراسر جهان می‌باشد.

کلینیک گیتا - تکنولوژی لیزر کندلا

معرفی جدیدترین دستگاه‌های لیزر کندلا

در این بخش، دو مورد از جدیدترین دستگاه‌های لیزر ساخت شرکت کندلا را به شما معرفی می‌کنیم.

دستگاه لیزرجنتلمکس پرو

دستگاه لیزر جنتلمکس پرو از تولیدات سری پرو شرکت کندلا است. این دستگاه با ورود به بازار، انقلابی را در صنعت لیزر به پا کرد. با این دستگاه به ‌خوبی می‌توانید موهای زائد خود را لیزر کنید و همچنین از دیگر خدمات زیبایی لیزر بهره‌مند شوید.

این دستگاه با 2 طول موج کار می‌کند و قادر است هر پوستی را لیزر کند. همچنین در این دستگاه از هند پیس‌های مختلفی استفاده می‌شود. جنتلمکس پرو در هر پالس می‌تواند تا 24 میلی‌متر از مساحت پوست را لیزر کند. این دستگاه لیزر کندلا به سیستم ضد درد مجهز است و شما در طول جلسات لیزر، درد کمی را متحمل می‌شوید. قدرت پرتوهای لیزر جنتلمکس پرو بسیار بالا و در نتیجه، کارایی دستگاه بالا است.

در جنتلمکس پرو از تکنیک سایشی استفاده شده است. با این تکنیک، پرتوهای لیزر می‌توانند به اعماق پوست نفوذ نمایند، بدون آنکه آسیبی را به سطح پوست وارد کنند. این تکنیک در درمان رگ‌های واریسی بسیار موثر است. همچنین می‌تواند فولیکول‌های مو را با دقت زیادی از بین ببرد.

 

دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس

جدیدترین دستگاه  لیزر کندلا در سال 2022  به بازار عرضه شده است. این دستگاه جدید کندلا، در حال حاضر در دنیا بی‌رقیب می‌باشد. در این دستگاه جدید نیز مانند جنتلمکس پرو، از دو طول موج استفاده می‌شود. این دستگاه قابلیت‌های زیادی دارد که ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

سرعت بالا و بی‌نظیر

سرعت در لیزر یعنی در کم‌ترین زمان ممکن، مساحت بالایی از پوست درگیر پرتوهای آن شود. جنتلمکس پرو پلاس در هر پالس می‌تواند 26 میلی‌متر از سطح پوست را لیزر کند. این سرعت و مساحت تحت پوشش، در حال حاضر در دنیا بی‌رقیب است.

دقت زیاد

علاوه بر این که دستگاه لیزر باید قادر باشد مساحت زیادی را در هر پالس لیزر کند، در نواحی بسیار کوچک مانند گوش‌ها و بینی نیز باید دقت زیادی داشته باشد. جنتلمکس پرو پلاس می‌تواند نواحی ذکر شده را با دقت بالایی که در دنیا نظیر ندارد، لیزر کند. این توانایی به کمک هند پیس حرفه‌ای آن امکان‌پذیر است که می‌تواند مساحت‌های کوچک را در هر پالس با دقت بالا لیزر کند.

کلینیک گیتا - لیزر جنتلمکس پرو

ضد درد

سیستم ضد درد این دستگاه جدید لیزر کندلا به‌قدری پیشرفته است که شما دردی را احساس نمی‌کنید و به راحتی عمل لیزر را انجام می‌دهید.

هدیه ویژه به خانم‌هایی که موهای کرکی دارند

خانم‌های دارای موهای کرکی و پوست روشن، همیشه از نتایج لیزر ناراضی هستند. با جنتلمکس پرو پلاس این دسته از بانوان نیز می‌توانند از شر موهای زائد خود خلاص شوند.

 

دستگاه‌های لیزر مو زائد در ایران

در ایران دستگاه‌های لیزر مختلفی در کلینیک‌ها و سالن‌های زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ادامه قصد داریم که در حد مختصر، برندهای معروف این دستگاه‌ها در ایران را معرفی کنیم. همچنین دستگاه‌های معرفی شده را با دستگاه جدید لیزر کندلا مقایسه خواهیم کرد.

دستگاه لیزر  ICE Platinum

این دستگاه به دلیل قیمت ارزانی که نسبت سایر دستگاه‌ها دارد، محبوب اکثر کلینیک‌ها است. در این دستگاه از سه طول موج مختلف استفاده می‌شود که هر پوستی را می‌توان با آن‌ها لیزر کرد.

اما اگر بخواهیم این دستگاه‌ را با دستگاه‌های لیزر کندلا مقایسه کنیم، به نقاط ضعف فراوانی پی خواهیم برد. اولین نقطه ‌ضعف این دستگاه این است که درد بیشتری را به بیمار تحمیل می‌کند. دومین مورد این است که مساحت کمتری از بدن را در مقایسه با لیزر کندلا در هر پالس، لیزر می‌کند. به‌علاوه چون این دستگاه از طول موج 810 استفاده می‌نماید، احتمال بروز درد زیاد و سوختگی، در صورتی ‌که اپراتور کار نابلد باشد، زیاد است.

دستگاه لیزر ساینا شور

این دستگاه لیزر در امریکا تولید می‌شود و برند بسیار معرفی است. دستگاه سایناشور با دو طول موج مختلف، می‌تواند هر نوع پوستی را لیزر کند. سایناشور یکی از برندهایی است که در رقابتی نزدیک و تنگاتنگ با کندلا قرار دارد.

در این مقایسه به دلیل تکنولوژی بالاتر دستگاه جنتلمکس پرو پلاس، سایناشور با اختلاف کمی، از رقیبش عقب‌تر است. سایناشور مساحت قابل پوشش در هر پالس دستگاه جنتلمکس پرو پلاس را ندارد و سطح پوشش آن، 24 میلی‌متر است که موجب سرعت پایین‌تر فرآیند لیزر می‌شود. همچنین سایناشور نمی‌تواند موهای کرکی را از بین ببرد و سیستم ضد درد آن، به ‌اندازه جنتلمکس پرو پلاس قدرت محافظت از پوست را ندارد.

کلینیک گیتا - مرکز تخصصی لیزر موهای زائد

کلینیک گیتا اولین و تنها کلینیک دارنده جنتلمکس پرو پلاس در ایران

با اطمینان می‌توان گفت جنتلمکس پروپلاس برترین تکنولوژی لیزر موهای زائد است. در ایران تنها یک کلینیک وجود دارد که خدمات لیزر را با دستگاه جنتلمکس پرو پلاس ارائه می‌دهد. کلینیک گیتا به عنوان مرکز تخصصی لیزرموهای زائد اولین و تنها کلینیک دارنده این دستگاه است. شما می‌توانید به کلینیک گیتا مراجعه کنید و از قابلیت‌های این دستگاه جدید لیزر کندلا بهره‌مند شوید.

 

جمع‌بندی

لیزر موهای زائد یکی از اقدامات زیبایی پر طرفدار در تمام دنیا و همچنین کشورمان است. به همین دلیل، شرکت‌های متعددی اقدام به تولید دستگاه‌های مختلف لیزر مو زائد می‌کنند. اما در حال حاضر، جدیدترین محصول شرکت کندلا یعنی جنتلمکس پرو پلاس، برترین تکنولوژی در این زمینه محسوب می‌شود. کلینیک تخصصی گیتا به عنوان بهترین کلینیک موهای زائد نیز جهت فراهم آوردن رفاه حال مشتریان خود، از این دستگاه لیزر کندلا استفاده می‌کند. کافی است به این کلینیک مراجعه فرمایید و از خدمات این دستگاه استفاده کنید تا متوجه نتایج شگفت‌انگیز درمان با جنتلمکس پروپلاس شوید.

 

منبع

https://candelamedical.com/