SiteLogo

معرفی 10 جراح خوب بینی گوشتی + راه های ارتباطی

(دلنیا یوسفی) 01 مرداد 1403
0 359
معرفی 10 جراح خوب بینی گوشتی

قطعا می‌دانید که در جراحی بینی‌های گوشتی نیاز به تکنیک‌های خاصی وجود دارد. در این مدل عمل‌ها، جراح باید سابقه کار بالایی داشته باشد؛ با دقت و ظرافت کار کند و در نهایت رضایت‌مندی مراجعه‌کننده خود را به‌دست بیاورد. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد اهمیت انتخاب دکتر در جراحی بینی گوشتی بگوییم، همچنین اطلاعات تماس با جراح‌هایی را در اختیارتان قرار دهیم که تا الان عمل‌های موفق زیادی را در کارنامه خود ثبت کرده‌اند.

بهترین جراح بینی در شیراز

چرا جراحی بینی گوشتی حساس است ؟

شاید بپرسید که چه تفاوتی میان جراحی بینی گوشتی با سایر بینی‌ها وجود دارد؟ آیا نمی‌توان همان تکنیک‌های استاندارد را روی این مدل بینی‌ها هم پیاده کرد؟ دقت داشته باشید که هرچه یک بینی گوشتی‌تر باشد، عمل اسکلت غضروفی آن دشوارتر می‌شود و این موضوع اصلا قابل مقایسه با بینی‌های استخوانی نیست!

در این راستا مراجعه‌کننده‌هایی که بینی گوشتی دارند، همواره با این گفتگو مواجه می‌شوند که اگر جراح کار خود را به‌درستی انجام ندهد، احتمال بازگشت بینی آن‌ها به حالت قبل وجود دارد. همچنین این دسته از متقاضی‌ها تحت هیچ شرایطی نباید انتظار بینی فانتزی و عروسکی را از جراحی داشته باشند!

ویدئو زیر در معرفی جراحان بینی همچنین کسب و کار های مختلف به شما کمک می کند

بارگیری ویدیو

چه کسانی نباید برای جراحی بینی گوشتی خود اقدام کنند؟

عمل جراحی بینی تصمیم مهمی است که هر فرد در زندگی خود اتخاذ می‌کند. در حقیقت این موضوع ریسک بزرگی محسوب می‌شود! به همین دلیل برای کاهش احتمال‌های منفی، همواره بهترین جراح‌ها توصیه می‌کنند که افراد فهرست پایین:

  • کسانی که غضروف‌ بینی بسیار ضعیفی دارند؛
  • افرادی که بیماری‌های زمینه‌ای دارند؛
  • مراجعه‌کننده‌های کم‌خون؛
  • دختران و پسرانی که هنوز در سن رشد هستند؛
  • خانم‌ها باردار؛
  • افرادی که به مواد مخدر و دخانیات اعتیاد دارند؛

باید از انواع جراحی‌های بینی اجتناب کنند، چون نمی‌توانند نتیجه‌ای را که به‌دنبال آن هستند، شاهد باشند.

دررابطه با ویژگی های بینی گوشتی در سایت دکتر رفیع نیا آمده است که : 

ویژگی بارز بینی های گوشتی پوست ضخیم، غدد چربی فراوان در نوک بینی، پهن بودن نوک بینی است. بینی های گوشتی برخلاف ظاهر بزرگ و نوک پهنی که دارند، غضروف های بسیار سست و ضعیفی دارند. به همین دلیل است که می گویند؛ عمل بینی گوشتی نسبت به عمل بینی استخوانی سخت تر است و نمی توان پیش هر جراح و پزشکی عمل این نوع از بینی ها را انجام داد. جراح به جای برداشتن غضروف و کوچک کردن غضروف بینی های گوشتی باید اقدام به تقویت و اصلاح آنها کند.

لیست  10تایی از جراحان خوب برای بینی گوشتی

حال که در مورد پیش‌نیازهای جراحی بینی گوشتی با شما صحبت کردیم، وقت آن است تا 10 جراح برتر را در کشور به شما معرفی کنیم که تاکنون موفق به جلب رضایت مراجعه‌کننده‌های خود شده‌اند.

1.دکتر مجتبی سهراب پور

اگر ساکن شیراز هستید، حتما این سوال که بهترین جراح بینی گوشتی در شیراز کیست در ذهن دارید! در این راستا باید بگوییم که یکی از بهترین جراح‌هایی که در این شهر به شهرت رسیده، دکتر مجتبی سهراب پور است. ایشان متخصص گوش، حلق و بینی بوده و سابقه زیادی در انواع جراحی‌های زیادی ازجمله بینی، پلک و عمل‌های ترمیمی داشته است. در ادامه روش‌های دسترسی به مطب آقای سهراب پور را آورده‌ایم:

  • آدرس: شیراز، قدوسی غربی، بین کوچه 21 و 23، درمانگاه میلاد
  • شماره تماس: 07136317682
  • صفحه اینستاگرام: drsohrabpour

جراحان خوب برای بینی گوشتی

در رابطه با سوالاتی که باید قبل از جراحی از پزشک باید پرسیده شود در وبسایت پزشک 24 آمده است که :

حتما این سوال‌ها را از دکتر جراحی بینی خود بپرسید: آیا بینی من برای جراحی مناسب است؟ می‌توانم نمونه کارهایتان را ببینم؟ چه گزینه‌های دیگری به‌جای عمل بینی برای من وجود دارد؟

2.دکتر یوسف شفایی

دکتر یوسف شفایی به‌عنوان یک جراح خوب برای بینی گوشتی شناخته می‌شود، چون بیش از 20 سال است که در حوزه جراحی بینی فعالیت می‌کند و تاکنون مراجعه‌کننده‌های زیادی، رضایت خود را از عملکرد ایشان به‌ثبت رسانده‌اند. خدماتی که دکتر یوسف شفایی به‌صورت تخصصی در اختیار افراد قرار می‌دهد شامل جراحی زیبایی بینی گوشتی، استخوانی و ترمیمی می‌شود. برای دسترسی به اطلاعات این دکتر می‌توانید از فهرست پایین کمک بگیرید:

  • آدرس: تهران، خیابان مطهری، نرسیده به خیابان فجر، قبل‌از مترو مفتح، پلاک 282، ساختمان پزشکان کوه نور
  • شماره تماس: 09912551226 – 02188840167
  • وب‌سایت: https://drshafaee.com/

3.دکتر علی جاودانی

دکتر علی جاودانی یک متخصص مشهور دیگر در تهران است که نامش همواره در فهرست جراح خوب برای بینی گوشتی قرار می‌گیرد. ایشان دارای مدرک فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی هستند و در حال حاضر یکی از اعضای انجمن جراح‌های پلاستیک و زیبایی ایران به‌حساب می‌آید. برترین خدمات این دکتر را می‌توان در عمل بینی ترمیمی و گوشتی خلاصه کرد. درصورتی‌که قصد رفتن به مطلب ایشان را دارید، می‌توانید از اطلاعات پایین استفاده کنید:

  • آدرس: سعادت آباد، خیابان فرحزادی، روبه‌روی اریکه ایرانیان، کوچه عباسی اناری و پلاک 51
  • شماره تماس: 09120164372 و 88690909_021
  • وب‌سایت: https://javdanimd.com/

4.دکتر محمد اکبریان

دکتر محمد اکبریان یکی از اعضای انجمن راینولوژی ایران است و تجربه زیادی درزمینه جراحی بینی‌های گوشتی دارد. آقای محمد اکبریان ساکن مشهد هستند و تا الان توانسته‌اند رضایت مراجعه‌کننده‌های خود را به‌دست بیاورند. درصورتی‌که ساکن مشهد هستید و به‌دنبال جراح خوب برای بینی گوشتی می‌گردید، می‌توانید از اطلاعاتی که در فهرست پایین آورده‌ایم استفاده کنید:

  • آدرس: مشهد، خیابان احمدآباد، عارف 3، پلاک 24، ساختمان خورشید و طبقه اول
  • شماره تماس: 051-38418813

5.دکتر حسین مرادیان

دکتر حسین مرادیان به‌عنوان بهترین جراح بینی شیراز شناخته می‌شود. این پزشک طی سال‌های گذشته به‌عنوان متخصص گوش و حلق و بینی و جراح سر و گردن فعالیت کرده و بهترین نتایج را در اختیار مراجعه‌کننده‌های خود قرار داده است. درصورتی‌که نیاز به مراجعه به ایشان دارید، می‌توانید از اطلاعات پایین استفاده کنید:

  • آدرس: چمران، بلوار شاهد، نبش کوچه پنج، ساختمان افلاک، طبقه 4
  • شماره تماس: 09052890606
  • اینستاگرام: dr_hosseinmoradian

6.دکتر کمال هادی

دکتر کمال هادی یک جراح خوب برای بینی گوشتی است که درصورت مراجعه به او، پشیمان نخواهید شد. ایشان متخصص گوش و حلق و بینی و جراح پلاستیک صورت هستند و سال‌های زیادی است که درزمینه عمل انواع بینی فعالیت می‌کنند. شما می‌توانید برای دسترسی به ایشان، از اطلاعات درج شده در فهرست پایین استفاده کنید:

  • آدرس: تهران، جردن (بلوار نلسون ماندلا)، خیابان آرش غربی (جنب داروخانه حنان) پلاک 24، طبقه ششم و واحد 14
  • شماره تماس: 09122274571 و 09112481590
  • اینستاگرام: drkamalhadi

7.دکتر رزیتا جعفری

دکتر رزیتا جعفری از سال 1381 تا الان به‌عنوان یک متخصص درزمینه جراحی بینی‌های گوشتی شناخته می‌شود. از خدمات و تخصص‌های بی‌نظیر این دکتر می‌توان به جراحی زیبایی بینی، درمان بیماری‌های گوش و حلق و بینی، جراحی زیبایی صورت و جراحی سر و گردن اشاره کرد.

برای مراجعه به ایشان، می‌توانید از آدرس تهران، چهارراه فرمانیه، جنب باشگاه فرمانیه، ساختمان پزشکان 241، طبقه 4 و واحد 14 کمک بگیرید. دقت داشته باشید که این دکتر تا الان رضایت مراجعه‌کننده‌های خود را به‌دست آورده است. پس اگر در پی یک جراح خوب برای بینی گوشتی می‌گردید، حتما نسبت به مشاهده نمونه‌کارهای دکتر رزیتا جعفری اقدام کنید.

8..دکتر مسعود جانی پور

دکتر مسعود جانی پور یک متخصص حرفه‌ای درزمینه جراحی بینی‌های گوشتی است که سابقه کاری 9 ساله را در کارنامه خود به‌ثبت رسانده است. ایشان یک پزشک شیرازی هستند که در حوزه جراحی بینی، جراحی سینوس قائده و جمجمه و جراحی سر و گردن شهرت بسیاری کسب کرده‌اند. شما با مشاهده نمونه‌کارهای دکتر مسعود جانی پور متوجه می‌شوید که چرا مراجعه‌کننده‌ها، حتی اگر ساکن شهرهای دیگری باشند، ترجیح می‌دهند تا به شیراز سفر کنند و عاقبت زیبایی بینی خود را به ایشان بسپارند. شما می‌توانید از اطلاعات فهرست پایین برای دسترسی به دکتر مسعود جانی پور استفاده کنید:

  • آدرس: شیراز، چهارراه زرگری، ساختمان پزشکی تجاری بارانا
  • شماره تماس: 09172177273
  • اینستاگرام: drjanipour

9.دکتر ونون آصفی

یکی دیگر از متخصص‌های شیرازی که نامش در فهرست جراح خوب برای بینی گوشتی دیده می‌شود، دکتر ونون آصفی است. ایشان 17 سال است که درزمینه جراحی زیبایی و ترمیمی بینی فعالیت می‌کنند و تا الان، موفق به ثبت 7000 عمل جراحی موفق در کارنامه خود شده‌اند. به همین دلیل اگر در انتخاب وسواس دارید و نمی‌توانید تصمیم خود را نهایی کنید، پیشنهاد می‌کنیم که برای مشاهده نمونه کارهای این دکتر اقدام کنید. همچنین درصورت نیاز به برقراری ارتباط با دکتر ونون آصفی، می‌توانید از اطلاعات پایین کمک بگیرید:

  • آدرس: شیراز، خیابان زرگری، جنب کوچه 18، ساختمان مدیکال و طبقه 3
  • شماره تماس: 36266644 (071)

10.دکتر حامد عباسی

دکتر حامد عباسی یک جراح خوب برای بینی گوشتی است که به‌عنوان آخرین متخصص قصد معرفی ایشان را داریم. این دکتر خدمات جراحی زیبایی بینی، درمان بیماری‌های گوش و حلق و بینی، جراحی زیبایی صورت و جراحی سر و گردن را در اختیار مراجعه‌کننده‌های خود قرار می‌دهد. سابقه زیادی درزمینه جراحی بینی دارد و کارنامه موفقی را از آن خود کرده است. برای دسترسی به مطب دکتر حامد عباسی می‌توانید از اطلاعات پایین استفاده کنید:

  • آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، نرسیده به تجریش، بالاتر از 3 راه زعفرانیه، نبش کوچه عباس کیارستمی، برج فردوس، طبقه 4 و واحد 19
  • شماره تماس: 09120746712‌ و 02122731912

جمع‌بندی

اگر بینی بزرگ و گوشتی دارید، احتمالا انتخاب متخصصی که تجربه زیادی در این زمینه دارد، برای‌تان راحت نباشد. به همین دلیل ما 10 جراح خوب برای بینی گوشتی را در این مطلب به شما معرفی کردیم که هریک از آن‌ها دارای سابقه کاری قابل توجه و کارنامه فوق‌العاده بودند. همچنین اطلاعات تماس و دسترسی به این 10 جراح را در اختیارتان گذاشتیم. بنابراین، اگر تصمیم خود را برای جراحی نهایی کرده‌اید و در یکی از شهرهای شیراز، تهران و مشهد ساکن هستید، از این مطلب نهایت استفاده را ببرید.