SiteLogo

قرص ال کارنیتین ساخت کدام کشور است؟

0 610
قرص ال کارنیتین

قرص ال کارنیتین، یکی از مهم‌ترین مکمل‌های ساخته شده در جهت افزایش چربی‌سوزی و کاهش وزن است. از آنجایی که مصرف این مکمل در بین افراد زیادی محبوبیت پیدا کرده تولید آن توسط کشورهای مختلفی انجام می‌شود.

اگر شما نیز قصد خرید مکمل برای لاغری را دارید، بهتر است با انواع قرص‌های ال کارنیتین تولید شده که اثربخشی خوبی داشته و از طرفداران زیادی در بین ورزش‌کاران برخوردار است آشنا شوید.

ما در این مقاله به معرفی چند قرص ساخته شده توسط کشورهای مختلف پرداخته‌ایم که بیشترین اثرگذاری را در افراد داشته‌اند؛ پس تا انتها با ما همراه باشید.

قرص ال کارنیتین

آیا ال کارنیتین باعث لاغری می‌شود؟

قبل از معرفی قرص‌های ال کارنیتین بهتر است آشنایی کاملی با نحوه عمل‌کرد این مکمل پیدا کنید. در واقع یکی از مشتقات طبیعی اسید آمینه که به شبه پروتئین یا شبه اسید آمینه نیز معروف است، ال کارنیتین می‌نامند.

از ویژگی‌های مهم این شبه پروتئین می‌توان به افزایش سوخت‌وساز بدن که در اثر انتقال اسیدهای چربی انباشته شده در بدن به میتوکندری و آزادسازی آن‌ها انجام می‌شود اشاره کرد.

البته کارایی ال کارنیتین به این یک مورد خلاصه نمی‌شود و شامل موارد دیگری مانند کمک به درمان بیماری دیابت، بهبود عمل‌کرد قلب و… است.

از این رو کشورهای زیادی تصمیم به ساخت مکمل‌های ال کارنیتین گرفتند و امروزه در بازار با برندهای متفاوتی از این محصول روبه‌رو می‌شوید.

اما برای خرید کارنیتین بهتر است با معتبرترین قرص‌های تولید شده و کارآیی هرکدام آشنا شوید. هرچند عمده استفاده از ال کارنیتین توسط ورزش‌کاران و برای افزایش انرژی، کاهش چربی‌های اضافه و… می‌باشد.

 

بهترین قرص ال کارنیتین کدام است؟

مکمل‌های ال کارنیتین مانند بسیاری دیگر از داروها و چربی‌سوزها باتوجه به ساختار بدن افراد نتایج متفاوتی از خود نشان می‌دهند.

اما در بین برندهای مختلف سازنده این قرص تعدادی وجود دارد که تاثیرگذاری بیشتری روی افراد مختلف داشته است. این برندها عبارت‌اند از:

 

ال کارنتین اپتیموم نوتریشن (L-Carnitine 500 Optimum Nutrition)

این قرص محصول کشور آمریکا بوده و علاوه‌بر ایجاد چربی‌سوزی و کاهش وزن در افراد، باعث افزایش کلسیم و فسفر بدن نیز می‌شود.

این محصول برای افرادی که به ورزش حرفه‌ای مانند وزنه‌برداری و.. مشغول هستند بسیار مناسب است؛ زیرا باعث آزاد شدن انرژی و در نتیجه افزایش مقاومت ورزش‌کاران می‌شود.

 

ال کارنیتین داروسازی کارن

در بین کشورهای تولیدکننده ال کارنیتین نام کشور ایران نیز وجود دارد. شرکت داروسازی کارن با ارائه قرص‌های باکیفیت و اثر بخش برای ورزش‌کاران در این زمینه به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است.

قرص ال کارنیتین داروسازی کارن در دوزهای 500 و 1000 میلی‌گرم تولید شده و بهتر است برای جلوگیری از خطر ابتلا به تپش قلب ابتدا از دوز پایین‌تر استفاده کنید.

این قرص علاوه‌بر تبدیل اسیدهای چرب به انرژی، که به آن اکسیداسیون اسیدهای چرب نیز گفته می‌شود از ویژگی‌های دیگری نیز برخوردار است که می‌توان به بهبود بیماران مبتلا به امراض کلیوی و کرامپ عضلانی، جلوگیری از خستگی زودهنگام حین انجام فعالیت‌های هوازی، افزایش باروری در آقایان، کاهش وزن، درمان کبد چرب، عدم کوفتگی عضلات بعد از فعالیت ورزشی شدید و کمک به عمل‌کرد صحیح قلب اشاره کرد.

قرص ال کارنیتین

ال کارنیتین اپکس 90 عددی

از دیگر مکمل‌های ساخت ایران قرص ال کارنیتین اپکس می‌باشد. ویژگی‌ها و کاربردهای این قرص شامل موارد زیر می‌باشد:

  • افزایش سوخت‌وساز بدن که باعث چربی سوزی و لاغری افراد می شود.
  • تقویت‌کننده بافت‌های عضلانی مناسب برای ورزش‌کاران
  • پیشگیری از زوال و تحلیل عضله‌های بدن
  • آنتی اکسیدان و از بین برنده رادیکال‌های آزاد بدن

 

قرص ال کارنیتین پی اچ دی نوتریشن

قرص پی‌ اچ دی از مکمل‌های ساخت انگلستان است که نقش مهمی در افزایش سوخت‌وساز بدن دارد. اگر قصد استفاده از این قرص را دارید، رژیم غذایی مناسب و انجام فعالیت‌های ورزشی در کنار آن را فراموش نکنید.

 

جمع‌بندی

قرص ال کارنیتین یکی از محبوب‌ترین داروهای چربی سوز بوده که عمدتا به‌عنوان مکمل ورزشی شناخته و برای کاهش وزن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وجود ال کارنیتین طبیعی در بدن باعث تجزیه چربی‌های بدن و تبدیل آن‌ها به انرژی می‌شود. از این‌رو ساخت مکملی با همان خاصیت یک راهکار مهم برای ورزش‌کاران حرفه‌ای شد.

زیرا این افراد حین فعالیت سنگین نیازمند آزادسازی انرژی زیادی هستند که از طریق این قرص امکان‌پذیر است.

ال کارنیتین توسط شرکت‌های معتبر در سراسر دنیا تولید شده که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به داروسازی کارن، اپتیموم نوتریشن ساخت آمریکا، پی اچ دی نوتریشن ساخت انگلیس و… اشاره کرد.

اگر با توجه به شرایط فعلی کشور،  به‌دنبال قرصی با بهترین کیفیت و کم‌ترین هزینه هستید، خرید ال کارنیتین داروسازی کارن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.