SiteLogo

معرفی مدیست، پلتفرم دریافت مشاوره آنلاین پزشکی از سراسر ایران

(دلنیا یوسفی) 02 شهریور 1402
0 270
medist

در حال حاضر با توجه به فراهم شدن بستر مناسب جهت دریافت مشاوره آنلاین پزشکی، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا به جای مراجعه حضوری به مطب پزشک تا سرحد امکان از مشاوره‌های غیرحضوری یا به عبارتی ویزیت آنلاین استفاده کنند. استفاده از مشاوره پزشکی به صورت انلاین مزایای بسیار زیادی دارد که به واسطه آن می توانید تا حد زیادی در وقت و هزینه‌های خودتان صرفه‌جویی کنید و در عین حال در سریع‌ترین زمان مشکلات و بیماری‌های خودتان را زیر نظر پزشکان متخصص و فوق تخصص مربوطه درمان کنید. در بین انواع سایت‌های ارائه دهنده مشاوره آنلاین پزشکی، مدیست به عنوان یکی از مراجع اصلی ویزیت آنلاین خدمات خود را در سطح کیفی بالایی به مراجعین در سراسر کشور ارائه می‌دهد. اگر به دنبال یک سایت مرجع برای دریافت انواع مشاوره‌های پزشکی متنی و تلفنی از پزشکان متخصص و فوق تخصص رشته‌های مختلف هستید، این سایت را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

 

 

مزایای استفاده از خدمات سایت مدیست

در ادامه مزایا و ویژگی‌های استفاده از خدمات مشاوره آنلاین پزشکی سایت مدیست را بررسی می‌کنیم.

 

بهره مندی از مشاوره پزشکان متخصص و فوق تخصص برتر ایران

وب سایت مدیست مانند دیگر پلتفرم‌های مرجع مشاوره آنلاین پزشکی تمام تلاش خود را کرده تا مراجعین خود را از وجود پزشکان متخصص و فوق تخصص برتر کشور بهره‌مند کند. در حال حاضر شما می‌توانید با مراجعه به این وب سایت بدون محدودیت زمانی و مکانی در هر نقطه از ایران از پزشکان متخصص و فوق تخصص برتر و مطرح در رشته‌های مختلف مشاوره آنلاین دریافت کنید. اکثر پزشکان فعال در این وب سایت دارای بورد تخصصی و فوق تخصصی هستند و برخی از آنها هم عضو هیئت علمی دانشگاه‌های معتبر کشور می‌باشند.

 

امکان استفاده از پشتیبانی و چت آنلاین

شما می‌توانید به صورت آنلاین و رایگان در صورت بروز هرگونه مشکل یا وجود ابهام در روند استفاده از خدمات مشاوره پزشکی، از پشتیبانی این سایت استفاده کنید. همچنین شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز بسته به نوبت رزرو شده خود با پزشکان متخصص و فوق تخصص این مجموعه ارتباط برقرار کنید. امکان برقراری چت آنلاین با پزشک برای مراجعین فراهم شده است تا راحت‌تر بتوانید به پزشک مورد نظر خود دسترسی داشته باشید و تمام موارد مورد نظرتان را با او مطرح کنید.

 

امکان دریافت مشاوره متنی و تلفنی و دریافت نسخه

شما می‌توانید به دو صورت متنی یا تلفنی از پزشکان فعال در سایت مدیست مشاوره آنلاین دریافت کنید. در نتیجه محدودیتی برای شیوه دریافت مشاوره پزشکی وجود ندارد و شما می‌توانید بسته به شرایط و موقعیت خودتان از هر یک از این دو قابلیت مشاوره استفاده کنید. به علاوه جالب است بدانید که در این وب سایت امکان ارائه نسخه دست‌ نویس یا الکترونیکی به پزشک وجود دارد. پس در صورت نیاز می‌توانید نسخه دست‌نویس یا الکترونیکی خود را در اختیار پزشکان مورد نظر خود قرار دهید و همچنین بعد از اتمام مشاوره از او نسخه آنلاین جدید خود را دریافت کنید.

medist

 

امکان رزرو نوبت برای دیگران

محدودیتی از بابت رزرو نوبت مشاوره آنلاین پزشکی برای دیگران وجود ندارد و در صورت نیاز شما می‌توانید بنام افراد دیگری که مورد نظرتان هستند هم وقت مشاوره تعیین کنید. در نتیجه هنگام رزرو نوبت برای دیگران با محدودیتی از قبیل احراز هویت مواجه نخواهید بود.

 

امکان عودت هزینه و کنسل کردن نوبت

در صورتی که به هر دلیلی نتوانید در وقت مشخص شده از مشاوره آنلاین خود استفاده کنید، می‌توانید نوبت تان را لغو کنید. در این شرایط سایت مدیست هزینه را به شما عودت خواهد داد.

 

امکان استفاده از مطالب پزشکی معتبر

در آخر هم باید به مجله پزشکی معتبر و جامع مدیست اشاره کنیم که در صورت نیاز می‌توانید از انواع مطالب و مقالات پزشکی به روز و معتبر منتشر شده در آن نهایت استفاده را ببرید. تمام مطالب موجود در این سایت بر اساس مقالات علمی معتبر و روز دنیا نوشته می‌شوند و با بیانی ساده و روان در اختیار کاربران اینترنتی قرار می‌گیرند تا بتوانید با مطالعه این موارد تا حد زیادی مشکلات خودتان را حل کنید.

 

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم ویژگی‌ها و انواع خدمات مشاوره آنلاین پزشکی سایت مدیست را از جوانب مختلف بررسی کنیم. در حال حاضر مدیست یکی از برترین سایت‌های مشاور آنلاین پزشکی کشور است که در کنار سایت‌هایی از قبیل دکتر ساینا، اسنپ دکتر و پذیرش ۲۴ به صورت شبانه روزی و در سطح کیفی بالایی خدمات مشاوره آنلاین پزشکی خود را به مراجعین در سراسر کشور ارائه می‌دهد. به طور کلی شما می‌توانید روی خدمات این سایت حساب کنید.

 

امیدواریم این مطلب برایتان مفید واقع شده باشد.

 

منبع:

 

https://www.fardanews.com?pr=1