SiteLogo

سایت اصلی محصولات نوتروژینا + نمایندگی معتبر در تهران

(دلنیا یوسفی) 10 بهمن 1401
0 13626
محصولات نوتروژینا در تهران

نوتروژینا neutrogena یک برند آمریکایی از شرکت جانسون اندجانسون (Johnson & Johnson) است که محصولات آن در بیش از 80 کشور تولید و به بازار عرضه می ‎شوند. این مارک آمریکایی در حال حاضر مدل های مختلف پاک‌کننده‌ و محصولات مراقبت از پوست و مو را تولید می کند که رضایت بسیار خوبی را در بین مشتریان دارد.

 

محصولات نوتروژینا به حدی با کیفیت هستند که در کشور ایران نیز مشتریان وفادار زیادی دارد. قیمت محصولات نیتروژنا نیز در مقایسه با سایر برندها مناسب هستند. اگر تاکنون از نیتروژنا استفاده نکرده اید پیشنهاد می کنیم استفاده کنید.

 

سایت اصلی محصولات نوتروژینا neutrogena:

سایت اصلی محصولات نیتروژنا با آدرس اینترنتی https://www.neutrogena.com است. همانطور که در تصویر هم میبینید علاوه بر محصولات پوستی، محصولات مو، محصولات آرایشی و بدن نیز دارد.

توجه کنید که سایت نوتروژینا برای کشور ایران باز نمی شود و باید از فـیـلـتر شـکـن استفاده شود.

سایت اصلی نیتروژنا

توضیح عکس: صفحه سایت برند نوتروژینا که در کشور امریکا قرار دارد و برای ایرانیان در دسترس نیست.

 

نمایندگی محصولات نوتروژینا در ایران:

واقعیت این است که به دلیل تحریم ها بسیاری از برندها سایت ها را برای هموطنان ایرانی از دسترس خارج کرده اند و همچنین به فروشگاه های ایرانی نمیاندگی رسمی نمی دهند. پس دقت کنید که در ایران نمایندگی رسمی محصولات نیتروژنا وجود ندارد.

 

همچنین محصولات نیتروژتا به دو صورت اصل و تحت لیسانس (های کپی) در بازار وجود دارند. محصولات اصل را برخی فروشگاه ها به صورت محدود به فروش می رسانند. و دقت کنید که محصولات تحت لیسانس نیز در ترکیه، دبی و شاید در چین نیز تولید شوند.

 

خرید محصولات نیتروژنا در تهران:

تیم پزشک یاب بررسی خود را انجام داده است و فروشگاه معتبر ذیل را مورد ارزیابی قرار داده است.

محل فروشگاه پروویتا در تهران است و محصولات اصل از برندهای اورجینال را دارد که انواع محصولات نیتروژنا را در اختیار دارد و مورد اعتماد است. مزیت پرویتا این است که خرید محصولات در همان روز برای مشتریان تهران ارسال می شود. و برای سایر شهرها نیز 2-3 روزه می رسد و برای مشاهده لیست محصولات نوتروژینا روی لینک ذیل کلیک کنید.

https://provitaco.com/brand/neutrogena

 

فروشگاه پروویتا مانند دیگر آنلاین شاپ ها نظیر سایت روژه، خانومی، سوراو شاپ، عسل بانو، روژا شاپ، مو تن رو، زززاگرس و …  محصولات نوتروژینا (neutrogena) را دارد که سایت پروویتا برای محصولات اصل شناخته شده است. شما می توانید بر اساس قیمت محصولات و سابقه و نظرات مشتریان بررسی کنید که محصولاتشان اصل است یا خیر که سایت پروویتا در زمینه محصولات نیتروژنا بسیار خوب عمل کرده است.