SiteLogo

رستوران شب نشین اصفهان + منو و لوکیشن

(دلنیا یوسفی) 29 بهمن 1402
0 212
رستوران شب نشین اصفهان

یکی از محبوب‌ترین مقاصد داخلی برای سفر، شهر کهن و زیبای اصفهان است. این شهر رستوران‌ها و هتل‌های خوب و با کیفیتی دارد و اقامتی راحت و لذت بخش را برای مسافران امکان‌پذیر می‌کند. یکی از بهترین رستوران‌های اصفهان برای صرف یک وعده غذایی لذیذ و خوشمزه، رستوران شب نشین است که از لحاظ کیفیت با رستوران ارم شاندیز رقابت می‌کند. در ادامه منو و لوکیشن این مجموعه خاص و منحصربه‌فرد را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

 

رستوران شب نشین اصفهان کجاست؟

یکی از بزرگ‌ترین رستوران‌های اصفهان، رستوران شب نشین نام دارد که سفارش غذای بیرون بر و سرو غذا در محل را ممکن کرده است. این رستوران در خیابان آتشگاه و بعد کوه آتشگاه قرار گرفته و در تمام روز‌های هفته از مهمانان عزیز پذیرایی می‌کند. گردشگران عزیز می‌توانند پس از تفریح و بازدید از جا‌های دیدنی اطراف، برای صرف یک وعده غذایی خوشمزه به رستوران شب نشین اصفهان بروند. این رستوران که در نزدیکی آتشگاه و منارجنبان واقع شده، فضای زیبا و فوق‌العاده‌ای را برای میزبانی از مشتریان عزیز فراهم کرده است.

 

از چه مسیر‌هایی می‌توان به رستوران شب نشین اصفهان رفت؟

باغ رستوران شب نشین در فاصله ۱۰ کیلومتری اصفهان واقع شده و از مرکز شهر فاصله کمی دارد. هر مسافری می‌تواند با ماشین شخصی به رستوران شب نشین رفته و اوقات خوشی را در کنار عزیزان خود سپری کند؛ زیرا پارکینگ اختصاصی برای مهمانان این رستوران ساخته‌اند. برای رسیدن به رستوران شب نشین اصفهان، سه مسیر پیش روی شما است:

رستوران شب نشین اصفهان

1) به مرکز شهر اصفهان بروید و به سمت بلوار آتشگاه ادامه دهید. (زمان تقریبی: 23 دقیقه)

2) به بلوار آتشگاه بروید و مسیر را به سمت خیابان میرزا طاهر ادامه دهید. (زمان تقریبی: 27 دقیقه)

3) مسیر سوم هم از بلوار آتشگاه و خیابان صمدیه عبور می‌کند که در مقایسه با دیگر مسیر‌ها طولانی‌تر است.

 

منوی رستوران شب نشین اصفهان

محبوبیت یک رستوران به کیفیت و تنوع غذایی آن بستگی دارد. خوشبختانه رستوران شب نشین اصفهان از لحاظ کیفیت با رستوران هفت خوان شیراز در رقابت است و با تهیه غذا‌های متنوع، یکی از رستوران‌های خوب برای صرف ناهار و شام محسوب می‌شود. اگر هنگام سفر به اصفهان قصد خوردن غذا در این مجموعه را دارید، ما به شما خورشت ماست اصفهانی را پیشنهاد می‌کنیم. این غذای محلی بسیار معروف است و شما می‌توانید آن را همراه با سالادهای رنگارنگ این رستوران سفارش دهید. در ادامه شما را با محبوب‌ترین غذا‌های این رستوران آشنا می‌کنیم. این غذا‌های لذیذ و خوشمزه در منو رستوران شب نشین موجود هستند:

  • کباب میکس
  • کباب شیشلیک
  • کباب فیله پیچ
  • کباب باغی بلدرچین
  • کباب کوبیده گوسفندی
  • خوراک ماهی قزل آلا
  • باقالی پلو با ماهیچه
  • باقالی پلو با گوشت گردن
  • جوجه چینی با سس تاتار
  • جوجه کباب بختیاری
  • جوجه کباب ران مخصوص
  • فیله کباب سالمون با سس رمولاد
  • سینی مخصوص سه نفره و شش نفره شب نشین
  • باقالا پلو با شنیسل ماهی قزل آلا
  • باقالا پلو با ماهی شوریده مخصوص و…

 

چرا به رستوران شب نشین اصفهان برویم؟

رستوران شب نشین اصفهان در مقایسه با رستوران ارم شاندیز، به مرکز شهر نزدیک‌تر است و فاصله کمی از جا‌های دیدنی دارد. این رستوران شامل امکانات و خدمات رفاهی متعدد بوده و غذا‌های متنوع، لذیذ و خوشمزه را با کیفیت بالایی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. امکان رزرو غیر حضوری میز، سیستم تهویه مطبوع هوا، اینترنت پرسرعت رایگان، اجرای موزیک زنده در هتل و… تنها بخشی از امکانات این مجموعه هستند که در کنار آماده کردن غذایی لذیذ و خوشمزه، یک روز خاطره‌انگیز را برای شما می‌سازند. رستوران شب نشین همه روزه از ساعت ۱۱:۳۰ ظهر تا ساعت ۱۶:۳۰ برای سرو ناهار، باز است. همچنین از ساعت ۱۹ تا ۱۲ شب هم می‌توانید برای سرو شام به این رستوران بروید.

رستوران شب نشین در اصفهان یک بخش VIP هم دارد که برای میل کردن غذا و برگزاری جشن‌های کوچک پیشنهاد می‌شود. از طرفی با داشتن کادر مجرب و حرفه‌ای آماده است تا به بهترین شکل از شما میزبانی کند. رستوران شب نشین، محوطه داخلی و بیرونی داشته و فضای بسیار زیبایی را برای صرف غذا در کنار عزیزانتان به وجود آورده است. از این رو می‌تواند مکان خوبی برای دورهمی‌های خانوادگی یا دوستانه شما باشد.

رستوران شب نشین اصفهان

رزرو هتل‌های نزدیک به رستوران شب نشین اصفهان

برای اینکه مسافران، سفر راحت و لذت بخشی داشته باشند، بخشی از هزینه‌های خود را برای خوردن ناهار و شام در رستوران و اقامت در هتل اختصاص می‌دهند. برای خوردن یک وعده غذایی لذیذ و خوشمزه، رستوران شب نشین در شهر اصفهان بهترین انتخاب محسوب می‌شود. هتل‌های شیک و مدرنی در نزدیکی این مجموعه قرار دارند که اقامت مسافران عزیز در این مجموعه‌های اقامتی ممکن شده است. از این رو هر مسافری می‌تواند با رزرو اتاق در یکی از هتل‌های سپاهان، خواجو یا عباسی اوقات خوشی را در این شهر سپری کند. خوشبختانه امروزه رزرو اینترنتی هتل از سایت‌هایی مانند علی بابا امکان‌پذیر است و مسافران می‌توانند خیلی راحت محل اقامت خود را پیش از سفر بدانند. بدین ترتیب پس از رسیدن به مقصد بدون سردرگمی به هتل رفته و پس از کمی استراحت برای سفارش غذا به رستوران می‌روند. اینگونه می‌توانند اوقات خوشی را در کنار عزیزان خود سپری کنند و خاطرات خوب و به یادماندنی را برای خود و همسفرانشان بسازند.

اکنون که می‌دانید رستوران شب نشین کجاست، هنگام سفر به اصفهان حتما به این مجموعه سری بزنید. همان‌طور که رستوران هفت خوان شیراز معروف است، باغ رستوران شب نشین هم در تمام اوقات سال شلوغ بوده و مشتریان زیادی دارد. این مجموعه با داشتن کادر مجرب و حرفه‌ای، به بهترین شکل از مهمانان عزیز پذیرایی می‌کند. سرو ناهار و شام در فضای باز یا بسته و حتی سفارش غذا به‌صورت بیرون بر از این رستوران امکان‌پذیر است. به همین دلیل بسیار معروف شده و توانسته رضایت حداکثری مشتریان خود را به دست بیاورد. شما می‌توانید با رزرو اینترنتی هتل‌های اصفهان و خرید آنلاین بلیط سفر خود به این شهر از سایت علی بابا، اقامت خوشی را در نصف جهان تجربه کنید. برای خوردن غذاهای اصیل ایرانی با بهترین طعم و کیفیت، رستوران شب نشین در خدمت شما است.