SiteLogo

چرا رژیم آنلاین بهتر از رژیم حضوری است؟ + 10 نکته که نمیدانستید!

0 470
رژیم آنلاین بهتر از رژیم حضوری

برنامه‌ی غذایی روزانه شامل وعده‌های اصلی و میان‌وعده‌ها، رژیم غذایی فرد را تشکیل می‌دهد. رژیم‌ها با توجه به شرایط و نیازهای هر فرد متغیرند و اهداف متفاوتی را دنبال می‌کنند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، رژیم آنلاین یکی از گزینه‌های موثر و در دسترس برای پیروی کردن از یک برنامه‌ی غذایی سالم است.

افراد به دلایل مختلفی تصمیم می‌گیرند که از رژیم غذایی خاصی تبعیت کنند. سلامتی، درمان و پیشگیری از بیماری‌ها و تناسب اندام از جمله بزرگترین انگیزه‌های افراد برای رژیم گرفتن است.

رژیم آنلاین بهتر از رژیم حضوری

چرا رژیم آنلاین

بسیاری از افراد به دلیل مشغله‌ی کاری فرصت دریافت رژیم به صورت حضوری و پیگیری‌های مربوط به آن را ندارند. رژیم آنلاین نسخه‌ی مناسب افرادی‌ست که به دلایل مختلف قادر به پیروی کردن از رژیم‌های متفرقه نیستند.

بیماری‌هایی همچون دیابت نوع2، کبد چرب و فشار خون از جمله جدی‌ترین بیماری‌هایی محسوب می‌شوند که برای کنترل آن‌ها باید برای گرفتن رژیم و کاهش وزن اقدام کرد.

مزایای رژیم آنلاین

رژیم غذایی آنلاین به لحاظ محتوا تفاوت چندانی با رژیم حضوری ندارد اما در نوع استفاده و کاربرد و امکانات بسیار متفاوت است و مزایای فراوانی دارد که به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم

صرفه جویی در هزینه

رژیم آنلاین زحمت و هزینه‌ی رفت و آمد را کم می‌کند و نسبت به رژیم حضوری که حداقل ماهی یک بار نیاز به مراجعه و ویزیت دارد به صرفه‌تر محسوب می‌شود.

صرفه جویی در زمان

برای رژیم آنلاین کافیست گوشی همراه دستتان باشد تا آن را بررسی، خریداری و استفاده کنید. همه‌ی این مراحل تنها با چند کلیک ساده میسر خواهد بود؛ علاوه بر اینکه رژیم لاغری آنلاین دکتر کرمانی امکان ارتباط با کارشناسان از طریق پشتیبانی را دارد و اعلام وزن و بررسی و اعمال تغییرات در برنامه همه به صورت آنلاین انجام می‌شود.

افزایش انگیزه

رژیم آنلاین یک یار همیشگی در کنار شماست و در هر زمان و مکانی به آن دسترسی دارید. رژیم آنلاین و پشتیبانی آن شما را در مهمانی، مجالس و مسافرت تنها نمی‌گذارد و با امکان جابجایی وعده‌ها و غذاها، رژیمتان را با شرایط خودتان تطبیق می‌دهید.

به این صورت احتمال ترک برنامه و ریسک شکستن رژیم نیز پایین می‌آید و کاربر انگیزه‌ و دلایل بیشتری برای کاهش وزن و ادامه‌ی رژیم خواهد داشت.

شخصی سازی

رژیم آنلاین نسخه‌ی واحد برای همه‌ی افراد نمی‌پیچد و با توجه به سن، متابولیسم، سبک زندگی، محدودیت‌ها و سلایق غذایی افراد برنامه‌ای منحصر به فرد برای هر کس تنظیم می‌کند.

شرم حضور

بسیاری از افراد از مواجهه‌ی رو در رو با پزشک اکراه دارند و از صحبت کردن درباره‌ی مسائل و مشکلاتشان دچار اضطراب می‌شوند. رژیم غذایی آنلاین از جمله گزینه‌هایی‌ست که بدون مراجعه‌ی حضوری و با کمترین میزان خطا می‌توان به آن پایبند بود.

خدمات رژیم آنلاین

یک رژیم آنلاین کامل با پشتوانه‌ی علمی، نیازهای تغذیه‌ای شما را پاسخ می‌دهد و با پشتیبانی همه جانبه مشکلاتتان را برطرف خواهد کرد. در ادامه به چند مورد از خدمات رژیم آنلاین دکتر کرمانی اشاره می‌کنیم:

  • مدیریت سبک زندگی
  • کنترل کاهش یا افزایش وزن
  • ارائه‌ی برنامه‌ی ورزشی در صورت تمایل کاربر
  • برنامه‌ی هوشمند با قابلیت تغییر و تبدیل
  • منوی روزانه
  • منوی هفتگی
  • ارائه‌ی رژیم متناسب با شرایط یا بیماری افراد
  • پشتیبانی تغذیه‌ای
  • پشتیبانی روانشناسی

رژیم آنلاین بهتر از رژیم حضوری

رژیم های آنلاین دکتر کرمانی

رژیم آنلاین دکتر کرمانی، هوشمند است و از طریق اپلیکیشن با نیازهای شما تطابق پیدا کرده و می‌توانید به صورت مرتب تغییرات وزنی را در آن وارد کرده و شاهد تطبیق برنامه با شرایط جدیدتان باشید.

رژیم لاغری

رژیم برای کاهش وزن یا همان رژیم لاغری درخواست فراوانی دارد و افراد زیادی در صدد لاغری و کاهش وزن هستند. رژیم آنلاین دکتر کرمانی با ارائه‌ی برنامه‌ی ویژه برای لاغر شدن احتمال بازگشت اضافه وزن را بسیار کم کرده است.

رژیم چاقی

رژیم گرفتن تنها برای لاغر شدن نیست. کم نیستند افرادی که کمبود وزن دارند و می‌خواهند چند کیلو وزن اضافه کنند. بر خلاف باور عموم افزایش وزن سخت‌تر از کاهش وزن است و نیاز به پیروی از برنامه‌ای دقیق و جامع دارد تا به صورت نرمال و استاندارد وزن اضافه کنند.

رژیم کودک

نیاز کودکان به مواد مغذی کمتر از بزرگسالان نیست و باید غذای سالم، ویتامین و انواع درشت مغذی‌ها را دریافت کنند تا در روند رشدشان خللی ایجاد نشود. مسئله‌ی کمبود یا اضافه وزن از کودکی می‌تواند گریبان‌گیر افراد بشود و در کیفیت زندگی و رشد کودک تاثیر بگذارد. یک رژیم سالم و اصولی مخصوص کودک و با توجه به نیازهای وی کمک زیادی به کنترل وزن او خواهد کرد.

رژیم بارداری

یکی از مهم‌ترین دوران از نظر تغذیه‌ای برای زنان، دوران بارداری‌ است. مادر باردار باید تغذیه‌ی سالم، اصولی و کافی داشته باشد تا سلامتی خودش و جنینش تضمین شود. جنین از بدن مادر تغذیه می‌کند لذا لازم است مادر تغذیه‌ی کافی و مناسب داشته باشد.

رژیم بارداری باید شامل همه‌ی گروه‌های غذایی از جمله میوه و سبزیجات، نان و غلات کامل، شیر و لبنیات و گوشت و پروتئین باشد. در دوران بارداری باید از مواد کافئین‌دار و شیرینی‌های مصنوعی پرهیز کرد.

رژیم دیابت

رژیم افراد مبتلا به دیابت نوع 2 لزوما برای کاهش وزن نیست و بیشتر ناظر بر اعمال محدودیت در مصرف مواد قندی و مدیریت تغذیه است تا هم میزان قند خون کنترل شده و هم از عوارض این بیماری بکاهد و فرد دچار اضافه وزن نشود.

رژیم+ ورزش

چه چیزی می‌تواند تاثیر برنامه‌ی غذایی لاغری و حتی چاقی را دو چندان کند؟ پاسخ بدون شک ورزش است. اگر افراد در کنار رعایت رژیم غذایی، ورزش اصولی و متناسب با شرایطشان را تحت نظر متخصص انجام دهند و روزانه تمرین کنند کاهش و افزایش وزن چشمگیر و درخشانی را تجربه خواهند کرد و میزان رضایتشان از تناسب اندام خود بسیار بیشتر خواهد بود.

رژیم تثبیت وزن

شاید شما هم از آن دسته افرادی هستید که فکر می‌کنید بعد از پایان دوره‌ی رژیم و رسیدن به وزن دلخواه، کارتان با رژیم غذایی تمام می‌شود. اما نگه داشتن وزن روی یک عدد ثابت از پایین آوردن وزن مهم‌تر است و بسیاری از افراد در تجربه‌ی لاغری، از بازگشت وزن و چاقی مجدد گلایه می‌کنند. رژیم تثبیت وزن دکتر کرمانی به شما کمک می‌کند که وزن کاهش یافته را ثابت نگه دارید و ریسک چاقی رو پایین‌تر بیاورید و زحماتتان بر باد نرود.

آنچه از مقاله رژیم آنلاین آموختیم:

در دنیای علم و تکنولوژی، سرعت و سهولت دسترسی حرف اول را می‌زند و تبدیل به اولویت افراد شده است. اموری نظیر خرید کردن، ویزیت پزشک و دریافت رژیم و برنامه‌ی ورزشی نیز از جمله خدماتی‌ست که دنیای آنلاین به بشر هدیه کرده است. به کمک رژیم آنلاین دکتر کرمانی می‌توان به روز و مستمر و به راحتی از سلامتی مراقبت کرد.