SiteLogo

ساعت‌های دخترونه اورجینال برای خاطره‌های خوب

(دلنیا یوسفی) 22 شهریور 1402
0 402
ساعت‌های دخترونه اورجینال

اهمیت دادن به اکسسوری‌ها در استایل هر شخص، نشان دهنده خوش سلیقه بودن آن فرد است. به خصوص انتخاب و خرید ساعت مچی درست و متناسب با استایل، می‌تواند روی بهتر دیده شدن استایل تاثیر گذار‌ترین عامل باشد. از آنجایی که خانم‌ها در انتخاب جزئیات دقت و وسواس بیشتری خرج می کنند پس در این مقاله به صورت اختصاصی ساعت‌های دخترونه را برای دختر خانم‌ها معرفی خواهیم کرد.

 

قبل از خرید ساعت دخترانه بدانید:

خرید ساعت مچی برای هر جنسیت، تیپ استایل و شخصیتی دارای یکسری اصول است که دانستن آنها به انتخاب درست شما قطعا کمک می‌کند. برای خرید ساعت زنانه یا دخترانه بعد از اینکه رنج قیمتی مد نظرتان را مشخص کردید بهتر است در مرحله دوم مشخص کنید آن ساعت مچی را برای چه موقعیتی می‌خواهید؟ طبیعیست که هر شخصی متناسب با مکان و موقعیتی که در آن قرار دارد لباس و تیپ مناسب آن فضا را انتخاب می‌کند. در انتخاب ساعت مچی هم همینطور است و باید متناسب با استایلی که دارید ساعت دستتان کنید. و از آنجایی که خانم‌ها به جزئیات بیشتر اهمیت می‌دهند، داشتن چند ساعت مچی زنانه یا دخترانه برای استایل‌های متفاوت اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. در ادامه ما ساعت‌های دخترانه‌ای را به شما معرفی می‌کنیم که هر کدام در استایل‌های متفاوت کارایی دارند.

ساعت دخترانه شیک و مجلسی:

قطعا ساعت دخترانه‌ای که برای استایل‌های مجلسی و در مهمانی‌ها انتخاب می‌کنید، باید دارای طراحی‌های خاص‌تر و درخشان‌تری باشند. به همین علت انتخاب ساعت دخترانه نگین دار یا ساعت‌هایی که بند متفاوت و حتی متریال خاص دارند، انتخاب بهتری هستند.

ساعت دخترانه دنیل ولینگتون مدل DW00100583:

این ساعت دنیل ولینگتون دخترانه یکی از محبوب‌ترین ساعت‌هایی است که به احتمال زیاد هر خانمی آن را می‌پسندد. چرا که طراحی آن ترکیبی از سبک مینیمال و فشن است. منظور از طراحی سبک مینیمال نوع قاب مستطیلی و بند حصیری و صفحه خلوت آن است. همچنین منظور از طراحی سبک فشن جنس صدف طبیعی به کار رفته داخل صفحه ساعت و نگین‌های درخشان آن است. این ساعت دنیل ولینگتون جدید به راحتی با دیگر اکسسوری‌ها و جواهرات خانم‌ها ست می‌شود.

ساعت‌های دخترونه اورجینال

ساعت دخترانه دیوید گانر مدل DG-8460LA-D10:

اگر قیمت ساعت دخترانه برایتان اهمیت زیادی دارد و از طرفی به دنبال یک ساعت با کیفیت و طراحی مدرن هستید، این برند انتخاب مناسبی است. برند ساعت مچی دیوید گانر علاوه بر کیفیت قابل قبول و طراحی بسیار مدرن، قیمت بسیار مناسبی دارد. این ساعت دخترانه بند فلزی از دیوید گانر هم یک گزینه عالی برای استایل‌های مهمانی شماست. استفاده از رنگ سبز در صفحه این ساعت باعث شده تا جذابیت بیشتری داشته باشد. به خصوص که با رنگ سیلور و طلایی و نگین‌های دور قاب ست شده.

ساعت دخترانه ورزشی و اسپرت:

بدون شک برای روزهایی که به دل طبیعت میزنید یا قصد ورزش کردن دارید، یک ساعت اسپرت با قابلیت‌های سنجیدن ورزش و فعالیت‌هایتان اهمیت پیدا می‌کند. به خصوص اینکه ساعت‌های دخترانه ورزشی باید مقاومت بدنه بالایی هم داشته باشند.

ساعت کاسیو دخترونه مدل W-218H-3AVDF:

ساعت کاسیو به داشتن بدنه مستحکم و قابلیت‌های کاربردی شهرت دارد. بنابراین اگر به دنبال خرید ساعت ورزشی دخترانه هستید که در هر موقعیتی کارایی داشته باشد، ساعت مچی کاسیو انتخاب هوشمندانه است. این ساعت دخترونه کاسیو که معرفی کردیم هم بدنه مقاومی دارد و هم ویژگی‌های کاربردی از جمله: زنگ هشدار، زمان سنج، کرنوگراف، نور پس زمینه و …. به علاوه اینکه به نسبت دوام و کارایی که دارد، قیمت بسیاری مناسبی را هم دارد.

ساعت‌های دخترونه اورجینال

ساعت آیس واچ دخترونه مدل 020635:

ساعت‌های آیس واچ اکثرا دارای قاب و بدنه سیلیکونی بسیار نرم و انعطاف پذیر هستند و لطافت جنس به کار رفته آنها مورد توجه اکثر دختر خانم‌ها قرار می‌گیرد. این ساعت دخترانه آیس واچ اگرچه ظاهر ساده‌ای دارد اما به عنوان یک ساعت اسپرت دخترانه برای استایل‌های اسپرت جزو پرفروش‌ترین‌ها بوده. این ساعت مچی دخترانه زیبا دارای مقاومت در برابر آب بالایی است و به عنوان یک ساعت مناسب شنا هم قابل استفادست.
ساعت دخترانه مناسب استایل روزمره یا دانشجویی:
برای انتخاب ساعت‌های مناسب روزمره دو رکن را باید حتما در نظر بگیرید. یکی قیمت ساعت مچی است که باید مناسب باشد و دومی وزن سبک آن است. قیمت ساعت از این بابت اهمیت دارد که در صورت استفاده مداوم و خراب شدن آن، هزینه زیادی صرف نکرده باشید.

ساعت دخترانه تیلور مدل TLAD005:

ساعت دخترانه بند چرمی دارای وزن سبک‌تری است و برای استفاده روزمره انتخاب اکثر خانم‌هاست. این ساعت مچی دخترانه تیلور دارای طراحی ساده و مینیمالی است و رنگبندی کاملا دخترانه‌ای هم دارد. با توجه به طراحی ساعت دست شما برای ست کردن آن با اکثر رنگ لباس‌ها باز است. ویژگی کاربردی که در ساعت به کار رفته نمایش تاریخ می‌باشد. بند به کار رفته در این مدل بند چرم طبیعی است و دوام بهتری دارد. با توجه به تمام موارد گفته شده، قیمت ساعت بسیار مناسب است.

ساعت‌های دخترونه اورجینال

ساعت لی کوپر دخترانه مدل LC07458.420:

اگر جزو افرادی هستید که ساعت بند چرمی را بخاطر تعریق دست و خراب شدن بند نمی‌پسندید، ساعت بند فلزی را انتخاب کنید. این مدل ساعت دخترانه لیکوپر یک ساعت ترکیب شده از جنس استیل و پلاستیک است که هم وزن سبکی دارد و هم با تعریق دست یا برخورد با آب بند آن خراب نخواهد شد. در صفحه ساعت از صدف طبیعی استفاده شده و‌هارمونی رنگ بین صفحه و بند جذابیتش را دو چندان کرده. این ساعت مچی هم با توجه به طراحی مدرن، کیفیت بالای متریال و کارایی که دارد، دارای قیمت بسیار مناسبی به عنوان ساعت روزمره است.

خرید ساعت مچی دخترانه اورجینال و برند

برای اطلاع از قیمت و دیگر مشخصات ساعت‌های معرفی شده در این مقاله و یا دیدن تنوع بیشتر پیشنهاد ما مشاهده ویترین بزرگ ایران تایمر است. ایران تایمر اولین ساعت مرجع ساعت مچی اورجینال در ایران است که با بیش از یک دهه فعالیت حرفه‌ای یک فروشگاه مطمئن برای خریداران ساعت شناخته می‌شود. ایران تایمر تنها یک سایت آنلاین نیست و فروشگاه حضوری هم دارد. تنوع محصولات این فروشگاه به بالای 3 هزار مدل و 300 برند مطرح جهانی می‌رسد. پس برای یک انتخاب درست و مطمئن می‌توانید از متخصصان ایران تایمر نیز مشاوره رایگان دریافت کنید. خدماتی از جمله ضمانت مادام العمر اصالت کالا، 5 سال گارانتی موتور ساعت، 10 سال گارانتی تعویض رایگان باتری، ارسال رایگان به سراسر ایران و … مجموعه ایران تایمر را در زمینه ساعت مچی از دیگر فروشگاه‌ها متمایز کرده.