SiteLogo

معرفی بهترین شامپوهای خارجی بدون سولفات اصل

0 3765
شامپو-بدون-سولفات-چیست-فواید-آن

مو یکی از عوامل زیبایی ظاهری در هر شخصی است که به دلیل فعاليت‌های روزمره، آلودگی‌ها، استرس‌ها و پرتوهای ماورا بنفش نور خورشيد (از طريق ايجاد راديكال‌های آزاد) موجب تخريب ساختمان مو و مخصوصا ريشه موها می ‌شوند اما امروزه نگهداری و مراقبت از موها یکی از مسائلی است که بیشتر افراد جامعه با آن درگیر هستند. در این مقاله قصد داریم به بررسی شامپو های بدون سولفات بپردازیم.

بیشترین استفاده شامپوها برای تمیز کردن آلودگی ها و چربی های روی پوست سر است که البته ویژگی بارز همه شامپو هاست. اما امروزه رقابت شامپوها بر سر مساله زیبا نمودن موی سر و آسیب نرساندن به موها همزمان با پاکیزگی سطح آن است.

یکی از راه های مراقبت از از مو استفاده از شامپوی مناسب و بدون سولفات است.

 

از یک شامپوی فاقد سولفات چه انتظاراتی باید داشته باشید؟

اولین جواب این است که این نوع شامپوها نسبت به محصولات عادی از قیمت بالاتری برخوردار هستند. زیرا، اغلب تولید کنندگان محصولات بهداشتی هنوز این قبیل شامپوها را تولید نمی‌کنند. از طرف دیگر، به این دلیل که شامپوهای عاری از سولفات کم‌تر کف می‌کنند، اغلب افراد احساس می‌کنند که موها را به خوبی پاکیزه نمی‌کنند. البته درواقع این طور نیست. فقط موضوع این است که باید به تدریج به شستشوی بدون کف و حباب عادت کنیم! استفاده از این نوع شوینده‌ها از آن جا که مواد شیمیایی کم‌تری در خود دارند، به شدت توصیه می‌شود.

شامپو بدون سولفات چیست

مزایای استفاده از شامپوهای فاقد سولفات:

۱ – کاهش بروز حساسیت و التهاب پوست.
۲ – افزایش و دوام رطوبت مو.
۳ – بهبود و احیای چربی طبیعی و مفید موها.
۴ – دوام و ابقای رنگ مو (به شرطی که موها رنگ شده باشند).
۵ – کاهش احتمال جذب مواد شیمیایی مضر.

معرفی شامپو بدون سولفات

آیا سولفات خطرناک است؟

وجود سولفات در شامپو ممکن است معایبی را نیز به دنبال داشته باشد. یکی از این معایب این است که سولفات در تمیز کردن، بیش از حد قوی است. سولفات به شامپو کمک می‌کند تا تمام چربی‌ها و آلودگی‌های مو از بین برود. این درحالی‌ست که مو برای اینکه سالم بماند، به حفظ مقدار کمی از رطوبت و چربی‌های طبیعی خود نیاز دارد.سولفات همچنین ممکن است رطوبت مو را بیش از حد از بین ببرد و منجر به خشک وناسالم شدن آن شود. در واقع این ماده، پوست سر را خشک و آن را مستعد تحریک شدن کند.

اگر شامپو سولفات را به درستی استفاده کنید، به غیر از خشک کردن احتمالی مو و کف سر، خطر کمی سلامت موی شما را تهدید می‌کند.در مقاله‌ای مسمومیت احتمالی سدیم لوریل سولفات بررسی شد. محققان عنوان داشتند که بیشتر دیدگاه‌های منفی افراد درباره سولفات، به نحوه تفسیر آن‌ها از انتقادات علمی برمی‌گردد.یکی از رایج‌ترین باورهای غلط درباره سولفات این است که باعث سرطان (Cancer) می‌شود. با این‌حال، هیچ مدرک علمی مشخصی برای تایید احتمال بروز سرطان و یا هرگونه مشکل دیگری وجود ندارد.

سدیم لوریل سولفات ممکن است منجر به خطرات جزئی دیگری مانند تحریک چشم و پوست و مسمویت گوارشی (در صورت نوشیدن) شود. با این‌حال احتمال تجربه عارضه جانبی در صورت استفاده از سولفات کم یا تقریبا صفر است.

 

داشتن یک پوست سر ایده آل که خارش کمتری دارد:

برخلاف فرمول های شوینده هایی که به دلیل سولفات ها مو را تحریک یا خشک می کنند ، یک شامپوی بدون سولفات بسیار ملایم تر به نظر می رسد. که باعث کاهش خارش و سفت شدن پوست سر می شود.

shampoo-free-sulfat

یکی دیگر از مزایای شامپو های بدون سولفات داشتن موهای کم چرب است که بعد از یک دوره استفاده متوجه آن خواهید شد.

کسانی که از شامپوی کلاسیک به شامپو های فاقد سولفات روی می آورند ، معمولاً متوجه می شوند که پوست سرشان در مقایسه با قبل که همیشه تحریک می شد و خارش داشت ، کمتر دچار خارش پوست سر می شوند.

این آغاز یک حلقه خوب است که به فرد اجازه می دهد تا شستشوی موی کمتری داشته باشد و در وقت صرفه جویی کند. در واقع ، هنگامی که دستان خود را ( اغلب کثیف ) به موهای خود می زنید ، این موضوع باعث می شود تا مو سریعتر چرب شود. به طور خلاصه ، از آنجا که سولفات ها موهایتان را خشک می کنند و پوست سر را تحریک می کنند ، گزینه های بسیار ملایم و طبیعی تر دیگری نیز وجود دارند که کف می کنند و شما می توانید برای شستشوی سر از آنها استفاده کنید. ( شامپو های بدون سولفات )

فواید شامپو بدون سولفات

استفاده از شامپو های بدون سولفات به منظور جلوگیری از ریزش مو

از آنجا که سولفات ها ، قدرت پاک کنندگی زیادی دارند ، به ویژه سدیم لوریل سولفات (SLS) ، به ریشه مو آسیب می رسانند که باعث ضعیف شدن مو می شود ، رشد مو را کند می کنند و با گذشت زمان باعث ریزش مو می شوند . بنابراین استفاده از شامپوهای فاقد سولفات برای مو بسیار ملایم تر است که می تواند برای مدت زمان بیشتری هم بر روی مو بماند.

 

معرفی بهترین شامپو بدون سولفات

 

1- شامپو بیوتین و کلاژن او جی ایکس

بیوتین و کلاژن، دو ترکیب بسیار مهم برای تقویت انواع مو هستند که اگر موهای آسیب دیده یا نازکی دارید، بهتر است حتماً به دریافت آن‌ها فکر کنید. کمپانی او جی ایکس در یکی از مهم‌ترین محصولات خود به نام شامپو بیوتین و کلاژن کمپانی OGX، این دو ماده‌ی مفید را برای سلامت و زیبایی موهای شما گنجانده است.

شامپو بیوتین و کلاژن او جی ایکس، یک شامپو مو تخصصی و حرفه‌ای خارجی برای ضخامت بخشیدن به موهای نازک و کم حجم است که با ترکیبات فعال خود، قادر است ساختمان تارهای مو را نیز ترمیم نماید. مکمل‌های کلاژن و بیوتین در این شامپوی محبوب، بطور موثری در درمان موهای خشک و شکننده یا آسیب دیده، موفق خواهند بود. آبرسانی و ترمیم ساختار مو از مراقبت‌های رایج برای داشتن موهایی سالم و زیبا است که اکنون او جی ایکس OGX با شامپو بیوتین و کلاژن خود، شما را در تحقق یافتن آن یاری خواهد کرد. این شامپو بدون سولفات نیز می باشد.

OGX-thick-AND-FULL-BIOTIN-COLLAGEN

2- پک شامپو و نرم کننده روغن نارگیل میراکل

شامپو و نرم کننده روغن نارگیل میراکل OGX یک پک استثنایی برای موهای خشک و آسیب‌دیده است. این پک از یک شامپو و نرم‌کننده که بطور اختصاصی برای ترمیم و احیای موهای آسیبدیده ساخته شده‌اند، تشکیل شده است. این محصولات برای روتین موهای ضخیم، خشک و آسیب دیده انتخاب بسیار مناسبی هستند. زیرا موهای زبر و وز را که حالتی آشفته به خود می‌گیرند، ضمن تمیزکردن از چربی اضافه و آلودگی، نرم و ابریشمی می‌کنند.

OGX-Damage-Remedy-Coconut-Miracle-Oil-Shampoo-2

3- پک شامپو و نرم کننده شیر نارگیل او جی ایکس

شامپو و نرم کننده شیر نارگیل او جی ایکس ، محصولی است که برای تغذیه، تقویت و نرم کنندگی موها تولید شده است. این عملکرد همان چیزی است که از ترکیبات سودمند طبیعی و از نارگیل گرفته شده است. موها برای داشتن ظاهری شاداب، خوش حالت و سالم، به آبرسانی و تقویت نیاز دارند و این محصول با قدرت ویژه‌ی خود در هیدراته کردن موها و فرمول مغذی، قادر است موهایی نرم و زیبا به شما هدیه دهد.

خرید شامپو مو و نرم کننده شیر نارگیل او جی ایکس انتخابی ویژه برای افرادی است که موهایی نرم، درخشان و خوش حالت را می‌خواهند و به آبرسانی رشته‌های موی خود اهمیت می‌دهند. ترکیب شاداب کننده و تمیز کننده‌ی مو در این شامپو، حالتی لوسیونی و خامه‌ای مانند دارد. شیر نارگیل و روغن نارگیل ارگانیک، ترکیبات طبیعی ویژه‌ای هستند که علاوه‌بر خواص بسیار مفید برای مو، رشته‌های مو را معطر و درخشان نیز خواهند کرد.

OGX-NOURISHING-COCONUT-MILK-SHAMPOO-Conditioner-3

4- پک شامپو، نرم کننده و کرم موی باندینگ پلکس ogx

پک شامپو، نرم کننده و کرم موی باندینگ پلکس ogx برای ترمیم و بازسازی موهای آسیب دیده تولید شده است. این پک حاوی بهترین محصولات شوینده و مراقبت از موی او جی ایکس است که می‌توانند ساختار خشک، شکننده و آسیب دیده‌ی مو را ترمیم کنند. اگر موهای شما بر اثر استفاده مکرر از رنگ مو یا انتخاب رنگ‌های نامناسب، دکلره کردن یا حتی دمای بالای اتو موها و سشوارها آسیب دیده است، از این سه محصول ویژه استفاده کنید تا دوباره موهای سالم و زیبا داشته باشید.

در این پک فوق العاده دوست داشتنی و موثر، سه محصول کاربردی شامل شامپو، نرم کننده و کرم مو از برند آمریکایی او جی ایکس برای سه مرحله اساسی مراقبت از موهای آسیب دیده قرار دارد. محصولات باندینگ پلکس ogx فاقد سولفات بوده و به همین دلیل برای موهای رنگ شده یا دکلره شده که معمولا احساس خشکی و شکنندگی در آن‌ها شایع است، بهترین انتخاب هستند

پک-شامپو،-نرم-کننده-و-کرم-موی-باندینگ-پلکس-ogx-2

 

 

لینک خرید از سایت معتبر سوراو

 

https://suraw.com/product-category/hair-products/hair-shampoo/free-sulfate-shampoo