SiteLogo

چگونه بهترین جراح زیبایی شکم را پیدا کنیم ؟

0 268
بهترین جراح زیبایی شکم

چکیده : انتخاب بهترین جراح زیبایی شکم می‌تواند علاوه بر نتیجه بهتر عوارض کمتری را برای شما به دنبال داشته باشد. چگونه می‌توان بهترین جراح زیبایی شکم را انتخاب کرد؟

 

افراد بسیاری وجود دارند که از اندام خود راضی نبوده و معتقدند چربی بیش از حد در ناحیه شکم و پهلوی آن‌ها انباشته می‌شود؛ گاهی اوقات ورزش‌های شکمی و رژیم خیلی کند پیش رفته و یا جواب نمی‌دهند، همین موضوع ممکن است شما را به فکر کوچک کردن شکم با عمل جراحی زیبایی بیندازد، زیرا سریع بوده و آثار آن طولانی مدت است. با این حال، جراحی زیبایی شکم یا ابدومینوپلاستی نیز مانند هر جراحی دیگری عوارض جانبی خود را دارد، لذا پیدا کردن بهترین جراح زیبایی شکم از مسائل مهمی است که باید برای آن زمان بگذارید.

بهترین دکتر ابدومینوپلاستی در تهران ، با داشتن تجربه کافی، بهترین نتایج را با کمترین عوارض جانبی برای شما به ارمغان می‌آورد. در این مقاله در مورد ابدومینوپلاستی و بهترین جراح زیبایی شکم صحبت خواهیم کرد.

بهترین جراح زیبایی شکم

 

عمل جراحی ابدومینوپلاستی چیست؟

تامی تاک یا ابدومینوپلاستی، یک جراحی زیبایی برای بهبود شکل ناحیه شکم است. این جراحی می‌تواند شامل برداشتن پوست شل اضافی، چربی و علائم کشش و سفت شدن عضلات شکم باشد.

هدف از بین بردن چربی و پوست اضافی شکم است که از طریق ورزش قابل برداشتن نیست؛ به‌عنوان‌مثال، پوست اضافی ناشی از بارداری یا کاهش وزن زیاد.

ابدومینوپلاستی یک روش مؤثر برای خلاص شدن از شر پوست اضافی و شل است که اغلب پس از کاهش وزن قابل توجه باقی می‌ماند. چربی اضافی باعث کشیده شدن پوست ما می‌شود و وقتی این وزن از بین می‌رود، پوست نمی‌تواند به حالت اولیه خود برگردد. با افزایش سن، بدن ما کلاژن کمتری تولید می‌کند، به این معنی که پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد و آن را مستعد چین و چروک و افتادگی می‌کند. این به این معنی است که حتی کاهش وزن کم‌تر نیز می‌تواند باعث افتادگی پوست به خصوص در افراد مسن‌تر با کلاژن کمتر شود.

اگر به فکر انجام جراحی ابدومینوپلاستی هستید، بهتر است بدانید که این یک عمل جراحی بزرگ است و بهتر است برای این کار از بهترین دکتر جراح ابدومینوپلاستی در تهران کمک بگیرید تا نتایج بهتری حاصل شده و عوارض کمتری را بروز دهید. دکتر احمد علی رجب پور، دارای بورد تخصصی جراحی پلاستیک، با سال‌ها تجربه در زمینه عمل جراحی پلاستیک، به شما کمک می‌کند تا نه تنها به نتیجه‌ای که انتظار دارید دست یابید، بلکه کمترین خطرات و عوارض جانبی را تجربه کنید. شما می‌توانید برای تعیین وقت مشاوره، همین حالا با مطب دکتر احمد علی رجب پور تماس حاصل نمایید.

 

پروسه ابدومینوپلاستی چگونه است؟

2 نوع ابدومینوپلاستی وجود دارد و هر دو معمولاً تحت بیهوشی عمومی انجام می‌شوند: ابدومینوپلاستی جزئی و کامل.

ابدومینوپلاستی جزئی شامل موارد زیر است:

  • ایجاد یک برش (برش) بزرگ در قسمت تحتانی شکم
  • جدا کردن پوست از دیواره شکم زیر ناف
  • از بین بردن چربی و پوست اضافی
  • کشیدن پوست باقی مانده کنار هم و بخیه زدن در جای خود

ابدومینوپلاستی کامل شامل موارد زیر است:

  • ایجاد یک برش بزرگ در قسمت تحتانی شکم، از لگن تا لگن، درست بالای ناحیه شرمگاهی
  • ایجاد برش دوم برای آزاد کردن ناف از بافتی که آن را احاطه کرده است
  • جدا کردن پوست از دیواره شکم
  • تنظیم مجدد عضلات شکم
  • از بین بردن چربی و پوست اضافی
  • بریدن یک سوراخ جدید برای ناف و دوختن آن در جای خود
  • کشیدن پوست باقی مانده کنار هم و بخیه زدن در جای خود

این عمل می‌تواند بین 2 تا 5 ساعت طول بکشد. بیشتر افراد نیاز دارند چند شب در بیمارستان بمانند. احتمالاً پس از به هوش آمدن از بیهوشی عمومی کمی درد خواهید داشت. در صورت نیاز می‌توان داروی مسکن تهیه کرد.

بهترین جراح زیبایی شکم

 

⇐ عوارض جانبی احتمالی

شما با یک اسکار در قسمت تحتانی شکم خود باقی می‌مانید و اگر ابدومینوپلاستی کامل انجام داده‌اید، زخمی در اطراف ناف شما باقی می‌ماند.

همچنین پس از ابدومینوپلاستی موارد زیر رایج است:

  • راست ایستادن برایتان مشکل است؛ ممکن است احساس کنید شکم شما کشیده می‌شود (این حالت به‌مرورزمان بهبود می‌یابد)
  • درد و کبودی
  • برای چند ماه تا چند سال در شکم خود بی حسی احساس کنید
  • یک تورم موقتی پر از مایع بالای جای اسکار
  • در 6 هفته اول اسکارهای قرمز و برجسته خواهید داشت که در نهایت محو می‌شوند.

همان طور که گفته شد، اگر عمل ابدومینوپلاستی خود را به بهترین جراح شکم در تهران بسپارید، کمترین عوارض جانبی را تجربه کرده و خطر عفونت در ناحیه زخم‌ها وجود نخواهد داشت.

آمادگی برای انجام جراحی ابدومینوپلاستی

شما با بهترین دکتر جراح زیبایی شکم در تهران در مورد جراحی شکم صحبت خواهید کرد. در اولین ویزیت شما، بهترین جراح پلاستیک شکم در تهران احتمالاً موارد زیر را انجام خواهد داد:

  • سابقه پزشکی شما را مرور می‌کند. در مورد داروهایی که مصرف می‌کنید یا اخیراً مصرف کرده‌اید، و همچنین هر گونه جراحی که انجام داده‌اید با جراح خود صحبت کنید.
  • یک معاینه فیزیکی انجام دهید. برای تعیین گزینه‌های درمانی شما، پزشک شکم شما را معاینه می‌کند.
  • در مورد انتظارات خود با بهترین جراح زیبایی شکم صحبت کنید. توضیح دهید که چرا می‌خواهید ابدومینوپلاستی انجام دهید و از نظر ظاهری بعد از عمل به چه چیزی امیدوار هستید. مطمئن شوید که مزایا و خطرات این روش، از جمله جای زخم را درک کرده‌اید.

توجه داشته باشید که بهترین جراح زیبایی شکم در تهران باید با شما در مورد تمامی موارد صادق باشد و به شما کمک کند بهترین تصمیم را بگیرید. دکتر احمد علی رجب پور، با تخصص و تجربه‌ای که دارد، در اولین روز مشاوره، تمامی خطرات و عوارض جانبی این جراحی را برای شما به طور شفاف توضیح داده و پیشنهاد خود را به شما اعلام می‌کند. همچنین در حین عمل، تمام تلاش خود را کرده تا بهترین نتیجه به دست آمده و روند بهبودی به سریع‌ترین زمان ممکن طی شود.

قبل از عمل جراحی شکم بهتر است به نکات زیر توجه کنید:

  • سیگار را ترک کنید. سیگار جریان خون را در پوست کاهش می‌دهد و می‌تواند روند بهبودی را کاهش دهد.
  • از مصرف برخی داروها، مانند آسپرین و داروهای ضد التهابی خودداری کنید.
  • وزن خود را ثابت نگه دارید. در حالت ایده آل، حداقل 12 ماه قبل از انجام عمل جراحی شکم، وزن خود را ثابت نگه دارید.
  • در طول بهبودی از شخصی کمک بگیرید.

بهترین جراح زیبایی شکم

 

روش‌های پیدا کردن بهترین جراح زیبایی شکم

بسیاری می‌پرسند که چگونه می‌توان بهترین جراح زیبایی شکم را یافت. در اینجا راه‌هایی را به شما پیشنهاد می‌دهیم:

  • پرس و جو از دوستان و آشنایان که تجربه جراحی زیبایی ابدومینوپلاستی داشته‌اند.
  • جستجو در اینترنت و بررسی نمونه کارهای واقعی جراحان
  • تعیین وقت مشاوره و مراجعه به مطب

سخن پایانی

تامی تاک که به نام ابدومینوپلاستی نیز شناخته می‌شود، یک عمل جراحی زیبایی برای بهبود شکل و ظاهر شکم است که با ورزش بهبود نمی‌یابد. در حین انجام عمل شکم، پوست و چربی اضافی از شکم برداشته می‌شود. این جراحی نیز مانند تمامی جراحی‌های زیبایی مزایا و عوارض جانبی دارد، اما اگر بهترین جراح زیبایی شکم را بیابید می‌توانید با خیال راحت جراحی خود را به ایشان بسپارید.

دکتر احمد علی رجب پور، باسابقه‌ای طولانی و درخشان در عمل ابدومینوپلاستی، همواره تمام تلاش خود را کرده است تا بیماران بهترین نتیجه را از جراحی خود به دست آورده و کمترین عوارض جانبی ممکن را تجربه کنند. دکتر احمد علی رجب پور در تمامی دواران بهبودی پشتیبان شما خواهد بود و به طور منظم وضعیت شما را بررسی خواهد کرد.

 

 

برچسب ها : جراح زیبایی شکم,بهترین جراح زیبایی شکم,بهترین جراح شکم,بهترین جراح پلاستیک