SiteLogo

انواع دستگاه لاغری موضعی برای شکم و پهلو

0 383
دستگاه لاغری موضعی برای شکم و پهلو

چکیده : یکی از اصلی‌ترین خواسته‌های ما انسان‌ها بهره‌مندی از تناسب اندام است. خوشبختانه علم در این مسئله هم به یاری ما آمده است و لاغری موضعی شکم و پهلو با دستگاه بدون نیاز به جراحی می‌تواند آرزوی تناسب اندام را برای همگان محقق سازد. اگر خواهان اندام ایده‌آل خود هستید حتماً تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا با لاغری موضعی با روش مزوتراپی و لاغری موضعی با دستگاه کویتیشن و لاغری موضعی با دستگاه RF بیشتر آشنا شوید.

 

یکی از اصلی‌ترین خواسته‌های ما انسان‌ها بهره‌مندی از تناسب اندام است. واضح است که برخورداری از وزن ایده‌آل، سلامت جسمی و روحی را برای ما به ارمغان می‌آورد. اما متاسفانه معضل چاقی فراگیر شده و بسیاری از افراد در سراسر کره زمین به دلایل مختلف دچار اضافه وزن هستند. چاقی، منجر به نارضایتی افراد از بدن خود و کاهش عزت نفس و اعتماد به نفس می‌شود و تقریباً بر تمام جنبه‌های زندگی تاثیرگذار خواهد بود. یکی از راه‌های مبارزه با چاقی، تن دادن به عمل‌های جراحی سنگین است اما بیشتر افراد از این عمل‌ها وحشت دارند بنابراین از درمان چاقی صرف‌نظر می‌کنند. خوشبختانه علم در این مسئله هم به یاری ما آمده است و لاغری موضعی شکم و پهلو با دستگاه بدون نیاز به جراحی می‌تواند آرزوی تناسب اندام را برای همگان محقق سازد. اگر خواهان اندام ایده‌آل خود هستید حتماً تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا با لاغری موضعی با روش مزوتراپی و لاغری موضعی با دستگاه کویتیشن و لاغری موضعی با دستگاه RF بیشتر آشنا شوید.

دستگاه لاغری موضعی برای شکم و پهلو

لاغری موضعی با دستگاه چیست؟

روشی برای کاهش چربی اضافی بدن بدون نیاز به جراحی است که غیرتهاجمی محسوب می‌شود و عوارض جانبی بسیار کمی دارد. این روش برای افرادی که از تناسب اندام نسبی برخوردارند اما در برخی نواحی بدن مثل شکم و پهلو دچار اضافه وزن هستند نیز بسیار ایده‌آل است. بعضی از بافت‌های چربی بدن حتی نسبت به رژیم‌های غذایی اصولی و ورزش نیز مقاوم بوده و از بین نمی‌روند. در این شرایط لاغری موضعی شکم و پهلو با دستگاه به شما کمک می‌کند که نتایج مورد نظرتان را به دست آورید.

مزایای لاغری موضعی شکم و پهلو با دستگاه

در این روش درمانی نیازی به بیهوشی نیست و هیچ قسمتی از بدن برش داده نمی‌شود. عوارض جانبیِ اندک باعث شده است که این نوع درمان به محبوبیتی جهانی و بسیار فراگیر دست یابد. علاوه بر این، دوره نقاهتِ پس از آن بسیار کوتاه است، البته با توجه به نوع و اندازه بافت چربی ممکن است به جلسات متعدد درمانی نیاز داشته باشید.

نتایج لاغری موضعی با دستگاه به‌تدریج مشاهده می‌شود و در طول جلسات نیازی به جراحی وجود ندارد به همین دلیل، بیماران نه استرسی را تجربه می‌کنند و نه لازم است دردی را تحمل کنند.

برای ماندگاری نتایج به صورت مدت طولانی می‌بایست از رژیم غذایی اصولی تبعیت کنید و همچنین فعالیت بدنی کافی و منظم داشته باشید. در حال حاضر، در کلینیک‌های معتبر از سه روش برای کاهش چربی‌های موضعی استفاده می‌کند. در کلینیک سما، برخلاف بسیاری از کلینیک‌های دیگر به تفاوت بدن هرکس با دیگر توجه می‌شود و روش مناسب برای لاغری پس از  معاینات حضوری و بالینی فرد تعیین خواهد شد. سه روش رایج لاغری موضعی عبارتند از:

  1. لاغری موضعی با مزوتراپی
  2. لاغری موضعی با استفاده از امواج RF
  3. لاغری موضعی با استفاده از دستگاه کویتیشن

در ادامه مطلب به معرفی هر یک از این روش‌ها می‌پردازیم.

 

لاغری موضعی با روش مزوتراپی

با استفاده از روش مزوتراپی چربی بسوزانید و سایز کم کنید. ممکن است با این روش درمانی آشنایی نداشته باشید. در این بخش در مورد اینکه مزوتراپی چیست و چگونه به کاهش چربی‌های موضعی کمک می‌کند صحبت می‌کنیم.

مزوتراپی چیست و چگونه اجرا می‌شود؟

یک روش غیرتهاجمی و غیرجراحی است که با استفاده از سوزن‌های ظریف، ویتامین‌ها و مواد مغذی مفیدی را به لایه میانی پوست (مزودرم) تزریق می‌کند. ایده‌ی این روش درمانی، اصلاح عیوب و نواقص ظاهری است و به بهبود کلی زیبایی فرد کمک می‌کند.

افرادی که قصد دارند چربی‌های موضعی بدن خود را کاهش دهند اما تمایلی به استفاده از روش‌های جراحی ندارند، به مزوتراپی روی آورده‌اند. برای کاهش سلولیت در نقاط مختلف بدن نیز می‌توان از مزوتراپی کمک گرفت.

کاهش وزن موضعی با مزوتراپی

همان‌طور که گفته شد، در این روش، مجموعه خاصی از مواد به لایه‌ی میانی پوست تزریق می‌شوند. هیچ یک از کرم‌های چربی‌سوز قابلیت نفوذ به لایه‌ی میانی پوست را ندارند بنابراین مزوتراپی روش موفق‌تری است. مواد تزریق‌شده به‌سرعت رسوبات چربی را حل می‌کنند و علاوه بر این مواد مغذی ضروری برای پوست را فراهم می‌آورند.

بیمارانی که می‌خواهند علائم سلولیت را از بین ببرند نیز می‌توانند از مزوتراپی بهره‌مند شوند. در این روش مزودرم هدف قرار می‌گیرد یعنی جایی که زمینه‌ی بروز سلولیت را فراهم کرده است.

مزوتراپی روشی انعطاف‌پذیر است به این معنی که می‌تواند بر روی قسمت‌های مختلف بدن مانند شکم، قسمت داخلی ران‌ها و بازوها انجام شود. جلسات درمانی ممکن است 6 تا 8 جلسه طول بکشد تا فرایند کاهش چربی‌ها تکمیل شده و نتایج مطلوب را مشاهده نمایید.

 

سوالات متداول درمورد لاغری با مزوتراپی

  1. چگونه می‌توان نتایج لاغری موضعی با روش مزوتراپی را ماندگارتر کرد؟

برای دستیابی به نتایج موثرتر و ماندگارتر حتماً از یک رژیم غذایی اصولی پیروی کنید و ورزش و فعالیت بدنی را به سبک زندگی‌تان اضافه نمایید.

  1. نتایج مزوتراپی برای لاغری موضعی از جلسه‌ی چندم مشخص خواهد شد؟

همه چیز به سن، نوع پوست و درصد چربی بدن شما بستگی دارد اما معمولاً از جلسه دوم یا سوم متوجه تفاوت‌های ایجادشده، خواهید شد.

  1. لاغری موضعی با روش مزوتراپی برای چه کسانی مناسب است؟

بهترین کاندیدا برای مزوتراپی، افرادی هستند که به وزن ایده‌آلشان نزدیکند، رژیم غذایی دارند، ورزش می‌کنند اما در برخی نقاط بدن دچار رسوب چربی مقاوم شده‌اند.

اما استفاده از این روش برای افراد زیر مناسب نیست:

  • خانم‌های باردار و شیرده
  • افرادی که سابقه سکته مغزی دارند
  • مبتلایان به سرطان، آمبولی و دیابت

دستگاه لاغری موضعی برای شکم و پهلو

لاغری موضعی با دستگاه کویتیشن

همانطور که گفته شد، استفاده از دستگاه کویتیشن هم یکی دیگر از راهکارهای لاغری موضعی شکم و پهلو است، که در ادامه با آن بیشتر آشنا می‌شوید.

لاغری موضعی با دستگاه کویتیشن چیست؟

یک روش درمانی زیبایی و بالینی جدید است که با استفاده از فناوری پیشرفته، سلول‌های چربی را به مایع تبدیل می‌کند. این مایعات، به‌صورت طبیعی و به کمک سیستم‌های تصفیه طبیعی بدن تخلیه می‌شوند. هرچه سرعت تخلیه‌ی چربی به‌وسیله سیستم لنفاوی و سیستم ادراری بیشتر باشد، نتایج حاصل از لاغری موضعی با دستگاه کویتیشن سریع‌تر نمایان می‌شود.

استفاده از این روش برای چه کسانی مناسب است؟

  • افرادی که از سلامتی عمومی خوبی برخوردار هستند.
  • به سیگار و سایر دخانیات اعتیاد ندارند.
  • افرادی که به عنوان فرد خیلی چاق دسته‌بندی نمی‌شوند بلکه بین 2 تا 50 کیلوگرم اضافه وزن دارند.
  • افرادی که از لاغری موضعی با دستگاه انتظارات واقع‌بینانه دارند و به رژیم غذایی و فعالیت بدنی متعهد هستند.

دستگاه کویتیشن برای درمان چربی موضعی کدام مناطق بدن مناسب است؟

لاغری موضعی با دستگاه کویتیشن یک روش ایمن و بدون درد برای از بین بردن چربی اضافی و چربی‌های مقاومی در برخی نواحی بدن است که عبارتند از:

  • باسن
  • ران
  • شکم
  • پهلوها
  • بازوها
  • غبغب

هر جلسه درمانی حدود 1 ساعت طول می‌کشد و متخصص هندپیس دستگاه را روی ناحیه مورد نظر می‌چرخاند و امواج صوتی با فرکانس پایین به دیواره سلول‌های چربی نفوذ می‌کنند. پس از اینکه این سلول‌های تخریب شدند، اسیدهای چرب به شکل مایع آزاد شده و بدن می‌تواند آن‌ها را دفع نماید.

دستگاه لاغری موضعی برای شکم و پهلو

نکات مهمی که بهتر است قبل از لاغری موضعی با دستگاه کویتیشن بدانید

بسیاری از کارشناسان بر این باورند استفاده از امواج سونوگرافی برای کاهش چربی موضعی اگر طبق دستورالعمل‌های استاندارد به کار گرفته شود، کاملاً ایمن و موثر است. برخی از کارشناسان نیز هشدار داده‌اند که تخریب بیش‌از‌حد چربی با امواج فراصوت ممکن ات عوارض جانبی نظیر تحریک پوست، کبودی و بی‌حسی را در پی داشته باشد.

به خاطر داشته باشید که سونوگرافی برای پوست شما بی‌ضرر است و رگ‌های خونی، اعصاب یا بافت‌های همبند را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد. این  روش درمان بسیار بی‌خطر است و تنها عوارض جانبی که ممکن است تجربه کنید قرمزی، تورم، کبودی یا ورم است.

اگر قصد استفاده از خدمات لاغری موضعی شکم و پهلو با دستگاه کویتیشن را دارید، ابتدا یک کلینیک معتبر با متخصصین زیبایی خبره را پیدا کنید. آنها پس از معاینه بالینی مشخص می‌کنند که آیا این روش درمانی برای شما مناسب هست یا نه و تعداد جلسات مورد نیاز را برنامه‌ریزی می‌نمایند.

عوارض لاغری موضعی با دستگاه کویتیشن

  1. این نکته را درک کنید که در هر روش پزشکی و زیبایی خطرات بالقوه‌ای وجود دارد.
  2. ممکن است دچار سوزش پوست بر اثر گرم شدن بیش‌از‌حد ناحیه تحت درمان شوید.
  3. هرگونه اختلال سلولی، باعث ایجاد موجی از فشار در بدن می‌شود بنابراین ناراحتی در طول جلسه درمانی طبیعی است و به‌زودی رفع می‌شود.
  4. نتایج درمانی بلافاصله قابل مشاهده نیست و ممکن است چند هفته طول بکشد تا متوجه کاهش چربی‌های موضعی شوید. صبور باشید، نتایج بلاخره آشکار می‌شوند.

 

لاغری موضعی با دستگاه RF چیست؟

دستگاه RF سلول‌های چربی را گرم می‌کند و باعث آزاد شدن اسیدهای چرب در سیستم لنفاوی می‌شود. سیستم لنفاوی اسیدهای چرب آزاد شده را از بدن دفع می‌نماید بنابراین بدن شما لاغرتر به نظر خواهد رسید. کیفیت دستگاه RF در این روش اهمیت بالایی دارد، به همین دلیل است که کلینیک‌های معتبر مانند کلینیک سما، توجه زیادی به مدل و نوع دستگاه‌های لاغری خود دارند.

دستگاه RF علاوه بر لاغری، تمام لایه‌های پوست را در معرض گرما قرار داده و انرژی را به لایه‌های مختلف پوست می‌رساند. در این فرایند، فیبرهای کلاژن موجود در پوست منقبض شده و پوست شما سفت‌تر و جوان‌تر به نظر خوهد آمد. همچنین متابولیسم فیبروبلاست‌ها افزایش می‌یابد و این کار منجر به تولید کلاژن و الاستین جدید در زیر پوست می‌شود.

به این ترتیب، نواحی تحت درمان با امواج رادیو فرکانسی، لاغرتر و جوان‌تر خواهند شد.

از این فناوری برای لاغری موضعی کدام مناطق بدن استفاده می‌شود؟

فناوری RF برای تمامی نواحی بدن و صورت قابل استفاده است. امواج رادیو فرکانسی برای کاهش چربی و سفت شدن پوست شکم، ران‌ها و بازوها کاملاً عالی عمل می‌کند. یکی از محبوب‌ترین مناطق برای انجام RF پوست بازو است. کاهش وزن تاثیر زیادی روی پوست بازو دارد و افتادگی ظاهر آن معمولاً باعث نارضایتی است.

نکات مهم در مورد لاغری موضعی با دستگاه RF

  1. بهترین سن برای انجام این روش بین 30 تا 50 سالگی است.
  2. لاغری موضعی با RF برای همه افراد با انواع پوست قابل انجام است.
  3. دستگاه RF به سطح پوست آسیبی نمی‌رساند و آن را نمی‌سوزاند.
  4. تفاوت اصلی این دستگاه با سایر روش‌های جوان‌سازی پوست، ایمنی آن است.

مراقبت‌های قبل از لاغری موضعی با RF

  • روزانه 8 لیوان آب بنوشید.
  • از رژیم غذایی توصیه‌شده پیروی کنید و حتماً روزانه 2 تا 3 وعده میوه و سبزی تازه مصرف کنید.
  • هر روز به پیاده‌روی بروید و فعالیت بدنی کافی داشته باشید.
  • حداقل یک هفته قبل از RF از استعمال دخانیات و الکل خودداری کنید.
  • قبل از آغاز جلسه درمانی از هیچ‌گونه لوسیون و کرم موضعی برای سطح پوست بدنتان استفاده نکنید.

مراقبت‌های بعد از لاغری موضعی با دستگاه RF

  • آب فراوان بنوشید.
  • قرمزی و گرمای پوست ممکن است تا 24 ساعت پس از جلسه درمان باقی بماند و سپس بهبود می‌یابد.
  • هر روز زمان مناسبی را برای پیاده‌روی سریع در نظر بگیرید.
  • تا یک هفته پس از RF از استعمال دخانیات و الکل خودداری کنید.

دستگاه لاغری موضعی برای شکم و پهلو

چه کسانی نباید از لاغری موضعی با دستگاه Rf استفاده کنند؟

  • افرادی که در 6 ماه گذشته فیلر (ژل یا چربی) و بوتاکس تزریق کرده‌اند.
  • زنان باردار یا شیرده.
  • کسانی که در قلب خود باطری دارند.
  • به‌طور کلی افرادی که پروتز فلزی در بدن خود دارند نمی‌توانند از دستگاه RF برای کاهش وزن استفاده کنند زیرا این فلزات انرژی زیادی را به عنوان قطب منفی جذب کرده و باعث سوختگی می‌شوند.
  • بیماران قلبی و سرطانی برای کاهش وزن باید از RF اجتناب کنند.

 

سخن آخر

کاهش وزن همواره چشم اندازی چالش برانگیز است. اغلب افراد پس از ماه‌ها پیروی از رژیم غذایی و ورزش منظم، کماکان برای حذف چربی و سلولیت از بدن خود دچار مشکل هستند. اما خوشبختانه امروزه روش‌های جدیدی برای کاهش چربی‌های موضعی و مقاوم وجود دارد. در این مقاله در مورد خدمات لاغری موضعی شکم و پهلو با دستگاه صحبت کردیم و در مورد سه روش مهم لاغری موضعی با روش مزوتراپی و لاغری موضعی با دستگاه کویتیشن و لاغری موضعی با دستگاه RF اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دادیم. امیدواریم این مطلب در انتخاب بهترین روش لاغری موضعی به شما کمک کرده باشد.