SiteLogo

بهترین زمان برای داشتن رابطه جنسی

0 721
رابطه زناشویی مناسب

بسیاری از زوج ها در اوایل ازدواج به دلیل عدم آشنایی یا عدم داشتن رابطه جنسی با چالش هایی مواجه می شوند که منجر به عدم لذت جنسی در آنها می شود، برخی از زوج ها بعد از گذشت زمان هیجان اولیه در رابطه و لذت قبل از  آن را نمی برند.

ازدواج خوب زمانی اتفاق می افتد که هر دو نفر با علایق یکدیگر آشنا باشند، رابطه عاطفی خوبی داشته باشند و به جنسیت خود تنوع دهند. برای یک ازدواج خوب و ایده آل، راه هایی وجود دارد که به داشتن رابطه جنسی عالی با همسرتان کمک می کند. او انجام می دهد.

برخی از زوج ها پس از مدتی زندگی مشترک با علایق یکدیگر آشنا می شوند و رابطه زناشویی و جنسی بهتری را تجربه می کنند، اما برخی برعکس هستند و در طول زمان از روند تکراری رابطه خود خسته می شوند. در این مقاله رابطه زناشویی مناسب و راه ها و نکاتی که به داشتن آن کمک می کند توضیح داده شده است.

رابطه زناشویی مناسب

مناسب ترین زمانها برای برقراری رابطه جنسی

1- رابطه جنسی صبحگاهی

صبح یکی از بهترین زمان ها برای برقراری رابطه زناشویی است. در واقع در اولین ساعات روز علاوه بر انرژی بیشتر، ترشح تستوسترون (هورمون جنسی مردانه) و اکسی توسین (هورمون عاطفی زنانه) نیز افزایش می یابد. این چرخه باعث افزایش اندورفین و شادی می شود. نتیجه این فرآیند صمیمیت و وابستگی بیشتر به همسران است. به همین دلیل است که داشتن رابطه جنسی در این زمان نکته خوبی برای شروع درست روز است.

2- رابطه زناشویی در هنگام بیماری و کسالت

با داشتن رابطه جنسی در فصل سرد از سرماخوردگی خودداری کنید. سکس به طرز باورنکردنی سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. هنگامی که بیمار هستید، حتی اگر نمی توانید یک رابطه هیجان انگیز داشته باشید، رابطه جنسی مکانیسم دفاعی بدن شما را تقویت می کند.

3- رابطه جنسی قبل از کنفرانس یا سخنرانی

یکی از بهترین زمان ها برای شروع یک رابطه قبل از یک کنفرانس یا سخنرانی استرس زا است.
رابطه جنسی اعصاب را آرام می کند، فشار خون و اضطراب را کاهش می دهد. طبق آمار دقیق، کسانی که قبل از سخنرانی او رابطه جنسی داشتند، کمترین میزان اضطراب را تجربه کردند.

رابطه زناشویی مناسب

4- رابطه زناشویی پس از بحران روانی

اگر می‌خواهید از شر اضطراب‌ها و نگرانی‌های یک روز سخت خلاص شوید، داشتن رابطه جنسی با همسرتان بیش از هر چیزی به شما کمک می‌کند. مطالعات نشان می دهد که هیجان رابطه جنسی پرشور و پرشور خلق و خوی را بهبود می بخشد و اضطراب و ناامیدی را تسکین می دهد. همچنین، زمانی که عصبانیت شما ناشی از عواملی غیر از شریک زندگی شما باشد، رابطه جنسی خشن می تواند انرژی شما را تخلیه کرده و شما را آرام کند.

5- رابطه جنسی بعد از ورزش

یکی از بهترین زمان ها برای برقراری رابطه زناشویی بعد از ورزش است. در حین ورزش، هر چه ترشح هورمون تستوسترون بیشتر باشد، میل به رابطه جنسی بیشتر می شود. آزمایشات روی واکنش دوچرخه سواران زن در دانشگاه تگزاس نشان داد که پس از 20 دقیقه دوچرخه سواری و تحریک دارو، جریان خون به اندام تناسلی آنها 169 درصد افزایش یافت.

6- رابطه زناشویی پس از ترس و هیجان زیاد

بهترین زمان دیگر برای داشتن رابطه جنسی بلافاصله پس از فعالیت های هیجان انگیز و چشمگیر مانند تله کابین، بانجی جامپینگ، بند انداختن یا تماشای یک فیلم ترسناک است. طبق مطالعات انجام شده، با ترشح هورمون آدرنالین (هورمون احساسات)، میل جنسی  افزایش می یابد و بدن در حین رابطه بهتر واکنش نشان می دهد.

رابطه زناشویی مناسب