SiteLogo

بارانا؛ کلینیک دندانپزشکی در مشهد اقساطی و %100 تضمینی

(دلنیا یوسفی) 02 اسفند 1402
0 2742
بارانا؛ کلینیک دندانپزشکی در مشهد اقساطی

جهت جلوگیری از بروز انواع بیماری های شایع مربوط به دهان و دندان؛ بهتر است هر چند وقت یکبار با ظهور اولین نشانه ها اعم از درد و یا پوسیدگی به یک مرکز معتبر دندانپزشکی در مشهد مراجعه کنید تا از اتفاقات ناخواسته بسیاری که ممکن است سلامت دندانها را به خطر انداخته و هزینه های سنگینی در آینده روی دستتان بگذارد، پیشگیری نمایید. چنانچه نیاز به خدمات دندانپزشکی اقساطی و با کیفیت دارید، می توانید اطلاعات و مشخصات کلینیک بارانا مشهد را در همین نوشته جستجو کنید.

بارانا؛ کلینیک دندانپزشکی در مشهد اقساطی

 

چند نکته مهم در انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی در مشهد

برای جستجوی یک کلینیک دندانپزشکی خوب در مشهد، باید یکسری معیارهایی را که برای گزینش بهترین مرکز درمانی مورد نیاز است شناسایی و پس از بررسی هر یک و همچنین بسته به شرایط و بودجه ای که برای درمان خود در نظر گرفته اید، بهترین مرکز دندانپزشکی در مشهد را انتخاب و سپس هر چه سریعتر برای رفع مشکل خود اقدام کنید.

در ادامه قصد داریم به معرفی روش‌های شناسایی بهترین کلینیک دندانپزشکی مشهد بپردازیم تا بتوانید با یک انتخاب ایده آل، از نتیجه درمان خود نهایت رضایت را داشته باشید.

 

1- جستجو و تحقیق:

با سرچ در بستر اینترنت و پرس و جو از دوستان و آشنایان می توانید لیستی از اسامی کلینیک های دندانپزشکی در مشهد پیدا کنید و از میزان رضایتمندی آنها به لحاظ عملکرد و نحوه خدمت رسانی به مراجعه کنندگان مطمئن شوید. به علاوه اکثر کلینیک های خوب در مشهد نمونه کارهای خود را در صفحات رسمی و یا وب سایتشان با کاربران به اشتراک می گذارند که می توانید از آنها نیز بازدید کنید.

 

2- میزان سوابق کاری و تخصص دندانپزشکان:

تجربه، مدرک تحصیلی و صلاحیت دندانپزشک از نکات مهمیست که باید درمان خود را پس از آگاهی و اطمینان در مورد آنها آغاز کنید.
میان تجربه و میزان مهارت ارتباط مستقیمی وجود دارد؛ بنابراین هرچه دندانپزشک از سوابق بالایی برخوردار باشد، به همان میزان در خدمت رسانی به بیمار در زمینه مربوطه ماهر بوده و به این ترتیب با صبر و حوصله فراوان به تمام نگرانی های وی گوش داده و بهترین روش های درمانی را برای وی به کار می گیرد.

 

3- فضای کلینیک:

محیط یک کلینیک دندانپزشکی در مشهد علاوه بر نظم و آرامش باید شامل سالن انتظار بزرگ، امکانات بهداشتی، فضای بازی و یا وسایل سرگرم کننده مناسب برای کودکان باشد.

بارانا؛ کلینیک دندانپزشکی در مشهد اقساطی

 

4- نوبت دهی سریع و منظم:

روال نوبت دهی به بیماران باید نظم مشخصی داشته و تا جایی که ممکن است، باید در تمامی روزهای هفته و در بین ساعات مختلف پراکنده باشد و مانع شلوغی ها، رفت و آمد بیش از حد و یا انتظار کشیدن برخی بیماران جهت مراجعه به اتاق دندانپزشک گردد.

 

5- شفاف سازی در ارائه هزینه خدمات مختلف:

کلینیک های دندانپزشکی باید هزینه خدمات خود را در معرض دید مراجعه کنندگان قرار دهند و با شفاف سازی تعرفه های درمان برای آنها، این امکان را در اختیار بیماران قرار دهند تا بر اساس شرایط و بودجه ای که دارند برای دریافت خدمات تصمیم گیری کنند.

 

6-تعداد بیمه های طرف قرارداد کلینیک:

برای صرفه جویی در هزینه ها، بهتر است کلینیکی که به آن مراجعه می کنید طرف قرارداد بیمه شما باشد؛ در غیر این صورت تمام تعرفه های دندانپزشکی برای شما به صورت آزاد محاسبه خواهد شد. البته باید بدانید که شمار زیادی از خدمات دندانپزشکی در مشهد، خارج از پوشش انواع بیمه ها بوده و مطابق با همان تعرفه ای که برای آنها تعیین شده ارائه می گردد.

 

7- تجهیزات و فناوری های مورد استفاده در درمان:

با ظهور روش‌های نوین در علم دندانپزشکی دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته ای روی کار آمده اند که هنگام انتخاب یک کلینیک خوب، باید حتماً توجه به این مسئله را نیز در اولویت قرار دهید.

 

8- ارائه خدمات ضروری دندانپزشکی به بیماران:

آگاهی از خدمات قابل ارائه توسط کلینیک هدف اهمیت بالایی دارد؛ زیرا گاهی ممکن است که شما با توجه به وضعیت دندان ها نیاز به چند درمان پشت سر هم داشته باشید که برای صرفه جویی در زمان؛ بهتر است کلینیکی را انتخاب کنید که تمامی خدمات مورد نظر شما را ارائه دهد.

 

9- موقعیت کلینیک:

برای صرفه جویی در زمان و هزینه، حتی الامکان در جستجوی نزدیکترین کلینیک به محل زندگی خود باشید و یا مرکزی را که دسترسی آسانی به سرویس های حمل و نقل شهری دارد انتخاب کنید تا برای تکمیل درمان هایی که نیاز به جلسات بیشتری دارند با مشکل مواجه نشوید.

 

کلینیک بارانا؛ جایی که لبخند‌های زیبا آغاز می شوند

در کلینیک دندانپزشکی بارانا مشهد انواع خدمات عمومی و تخصصی در حوزه زیبایی و درمانی به مراجعه کنندگان نظیر کامپوزیت، لمینت، ایمپلنت، بلیچینگ، جرم گیری دندان، ارتودنسی، انواع جراحی ها، کشیدن و ترمیم دندان، درمان ریشه و عصب کشی، انواع روش های کاشت دندان و خدمات دندانپزشکی اطفال ارائه می گردد.

این کلینیک دندانپزشکی در مشهد با هدف برآورده ساختن نیازها و ارتقاء سلامت دهان و دندان مراجعه کنندگان محترم، ارائه به روزترین خدمات، استفاده از مواد اولیه باکیفیت، پاسخ دهی سریع و نوبت دهی منظم، فراهم کردن زمینه رشد مستمر پرسنل و ارائه خدمات با تعرفه های مناسب آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

شما می توانید با مراجعه به سایت دندانپزشکی بارانا از قسمت مقالات، اطلاعات مورد نیاز درمان و هزینه آن را با کلیک روی خدمت موردنظر دریافت کنید. همچنین از بخش ویدئوها می توانید کلیپ های آموزشی کوتاه و یا رضایتمندی زیباجویان قبلی را مشاهده کرده و پس از کسب اطمینان و اعتبارسنجی با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید و نوبت خود را رزرو نمایید تا لبخند زیبا را برایتان تضمین کنیم.

 

هرگز از دندان های خود غافل نشوید وگرنه آنها از غفلت شما استفاده خواهند کرد!

بارانا؛ کلینیک دندانپزشکی در مشهد اقساطی

 

خدمات دندانپزشکی اقساطی در کلینیک بارانا مشهد

شاید رسیدگی منظم به بهداشت دندانها در درجه اول برای حفظ سلامت دهان کافی به نظر برسد، اما این اقدام به تنهایی نمی تواند از دندانها در برابر انواع میکروب ها و باکتری ها محافظت نماید.
از طرفی قیمت‌های بالای خدمات دندانپزشکی در مشهد و نبود بودجه کافی، سبب شده تا افراد بسیاری از مراجعه به مطب ها و کلینیک ها خودداری نمایند و در عوض از توصیه ها و تجارب غیر‌علمی اطرافیان و یا خدمات ارزان و پر خطر برای رفع مشکلات خود استفاده کنند.

کلینیک بارانا به جهت رضایت و آسودگی خاطر شما عزیزان برای بهره مندی از خدمات گران قیمت؛ سعی کرده تا علاوه بر حفظ کیفیت آنها شرایطی را فراهم آورد که به کمک آن امکان پرداخت هزینه به صورت قسطی و در دو نوبت برای افرادی که توانایی مالی بالایی ندارند، وجود داشته باشد.

توجه: لازم به ذکر است که مزایای دندانپزشکی اقساطی در مشهد برای تمامی خدمات زیبایی و درمانی کلینیک بارانا قابل استفاده نیست و قبل از هر اقدامی؛ می بایست ابتدا از شرایط مطمئن شوید. به منظور دریافت پاسخ سؤالات خود از مشاوران کلینیک، در اولین فرصت می توانید با شماره های موجود در همین صفحه و یا دایرکت اینستاگرام بارانا با آنها در ارتباط باشید.

 

خبر خوش! کاشت ایمپلنت اقساطی در کلینیک دندانپزشکی در مشهد

ایمپلنت یا گران‌ترین روش کاشت دندان در کلینیک دندانپزشکی بارانا برای کسانی که با مشکلات بی دندانی دست و پنجه نرم می کنند به صورت قسطی قابل انجام می باشد. برای استفاده از شرایط اقساطی ایمپلنت دندان در مشهد، کافیست %60 درصد از هزینه را پس از تصمیم گیری قطعی و در پایان اولین جلسه درمان به دندانپزشک پرداخت کنید و برای تسویه %40 باقی مانده، می توانید بعد از گذشت چهارماه به هنگام قالب گیری از روکش ایمپلنت اقدام نمایید.

بارانا؛ کلینیک دندانپزشکی در مشهد اقساطی

 

راه های غلبه بر ترس کودکان از دندانپزشکی در مشهد

آیا کودک شما هم از دندانپزشکی می ترسد؟ معمولاً ترس از دندانپزشکی در کودکان، مانع همکاری مطلوب آنها با دندانپزشک شده و گاهی حتی نیاز است که درمان کودک تحت بیهوشی انجام شود. نگهداشتن کودک به اجبار در حالت ثابت، بدون هیچگونه حرکتی در حین درمان می تواند تأثیر منفی بسیاری بر روان وی بگذارد.

علت ترس کودک از وسایل دندانپزشکی می تواند به خاطر تجربه دردناک قبلی او، سن کم، ترس از اسم دکتر و یا عدم برخورد مناسب والدین با وی به هنگام درمان های دندانپزشکی قبلی باشد. حال برای کنترل و غلبه بر ترس کودک چه اقداماتی باید انجام شود تا بدون نیاز به خدمات بیهوشی، شاهد بهترین نتیجه و همکاری بیشتر او با متخصص دندانپزشکی کودکان در مشهد باشیم؟!

  1. آماده سازی کودک قبل از مراجعه به کلینیک از طریق حرف زدن و نیز پاسخ دادن به سؤالات او به آرامی و ارائه یک دیدگاه کلی از خدمات دندانپزشکی؛ بدون ورود به جزئیات و یا استفاده از کلماتی مانند دکتر، آمپول و…
  2. چکاپ دوره ای و معاینه منظم دندان‌های شیری جهت آشنایی کودک با محیط دندانپزشکی و متخصص اطفال و نیز حفظ سلامت دندانهای وی از هر گونه آسیب و یا پوسیدگی
  3. ارتباط گیری مؤثر دندانپزشک اطفال مشهد با کودک
  4. حضور یکی از والدین در کنار کودک؛ حین معاینه و درمان دندان‌ها

یک کلینیک خوب دندانپزشکی در مشهد که با استانداردهای لازم برای ارائه انواع خدمات به کودکان طراحی شده، باید دربرگیرنده یک محیط مناسب بر اساس نیاز کودکان باشد تا شدت استرس و اضطراب آنها را به خصوص در دیدار اول کاهش دهد. در کلینیک بارانا شما می توانید از خدمات دندانپزشکی کودکان در مشهد برای دلبندتان در محیطی مجزا، توأم با طراحی خاص و متناسب با سن وی؛ تحت نظر بهترین دندانپزشک اطفال بهره مند شوید.

 

درباره ما

جهت درخواست مشاوره رایگان و یا در صورت وجود هر گونه پرسش در ارتباط با خدمات مختلف، می توانید از طریق یکی از راه های زیر با مشاوران کلینیک دندانپزشکی بارانا در تمامی روزهای هفته؛ به جز ایام تعطیل و جمعه ها از ساعات 9 الی 13 و 16 الی 20 در ارتباط باشید:

تماس با مشاوران بهترین دندانپزشکی در مشهد: 05137609009

موقعیت کلینیک: خراسان رضوی – مشهد – بلوار سجاد – بین سجاد 2 و 4 – روبروی روزنامه قدس

اطلاع از آخرین خبرها از طریق پیج اینستاگرام: barana_dentalclinic@

ارسال تصویر لبخند از طریق واتساپ: 09157609009

فراموش نکنید! ما در ‘کلینیک بارانا’ سخت کار می کنیم تا مطمئن شویم شما ‘بیشتر میخندید’.