SiteLogo

لبخند زیبا با لمینیت های بدون تراش

0 486
لمینیت های بدون تراش

زیبایی فوق العاده دندان ها با لمینت های کم تراش

همه ما تمایل داریم که دندان های مرتب، صاف و سفیدی داشته باشیم اما ممکن است به دلایل مختلف دندان های ما ظاهر زیبای خود را از دست داده باشند. ممکن است دندان ها ترک خورده یا شکسته شده یا سفیدی خود را از دست داده و تغییر رنگ داده باشند.

این مشکلات می تواند با روش های مختلفی رفع شود یکی از بهترین گزینه ها استفاده از ونیر برای دندان ها است. ونیرها در اصل پوسته ای سرامیکی یا کامپوزیتی هستند که به سطح دندان متصل می شوند تا بدون نیاز به برداشتن دندان های اصلی ظاهر آن ها را بهبود بخشند.

برای قرار دادن ونیرها معمولاً به تراشیدن ساختار دندان نیاز بوده و فرد برای چندین روز با دندان هایی که بخشی از ساختار آن تراشیده شده است ظاهری ناخوشایند را تجربه می کرده است ولی امروزه دیگر اینگونه نیست.

امروزه استفاده از ونیرهایی که برای نصب خود نیازی به تراش ساختار دندانی ندارند جای ونیرهای دیگر را می گیرد. در این روش دیگر نیازی به استفاده از بی حسی نیست و این ونیرهای بسیار مقاوم معمولاً بدون آماده سازی دندان یا با آماده سازی بسیار کم آن با چسب بر روی دندان اصلی فرد چسبانده می شود.

پس دندان های طبیعی فرد سالم می مانند. همچنین با این شرایط این روش برگشت پذیر است و هر زمان بیمار تمایل داشته باشد می توان آن ها را از دندان جدا کرد.

 

لمینتهای سرامیکی کم تراش و بدون تراش

تا کنون دو دهه از رواج لمینت سرامیکی ، بدون تراش دادن دندان و یا با تراش دادن بصورت بسیار جزئی در کلینیک های دندان پزشکی می گذرد و این روشی با حداقل تهاجم وایده آل برای انجام لمینتی مستحکم با حفظ مینای دندان است. این روش مستلزم افزودن لایه ی سرامیکی با حداکثر ضخامت 5/0 میلی متر (صرف نظر از نام تجاری یا نوع آن) به دندان است.

 

تفاوت لمینت های سرامیکی بدون تراش و یا کم تراش

لمینت های سرامیکی با تراش کم

در این روش از مواد سرامیکی نازک با کیفت فوق العاده بالا برای افزایش زیبایی شما لبخند استفاده می شود. لمینت های سرامیکی به طور معمول از جنس پورسلین هستند و در روند کار ساختار دندان پس از یک تراش جزیی مجددا باز سازی شده و به فرمی کاملا یکنواخت می رسد.

.  لمینتهای سرامیکی بدون تراش

لمینتهای سرامیکی بدون تراش لمینت های فوق نازک (کانتکت لنز) هستند که به علت ضخامت کمتر آنها (حدود 3/0 میلی متر) نسبت به لمینت سرامیکی معمولی، برای چسباندن آنها به دندان نیازی به آماده سازی و تراشیدن دندان نیست این لمینت ها به طور مستقیم به لایه ی بیرونی دندان ها پیوند می خورند.

لمینت سرامیکی بدون تراش در برخی شرایط جایگزین خوبی برای لمینت معمولی است و به مراجعه کننده این امکان را می دهد تا دندان خود را بدون  تراشیدن و از بین رفتن مینای دندان لمینت کند و نگران برگشت ناپذیر بودن درمان خود نباشد.

این روش برای مشکلات خفیف مانند فاصله بین دندان ها، تغییر ابعاد دندان، اصلاح شکل یا سطح دندان، سفید کردن دندان، ترمیم ترک خوردگی  و موارد دیگر استفاده می‌شود. در حال حاضر برندهای مشهوری از لمینت بدون تراش وجود دارند که کیفیت ، دوام و طول عمر آنها دقیقاً مشابه با های پرسلین استاندارد می باشد.

 

مزایای استفاده از لمینت های سرامیکی بدون تراش

زیبای و دوام بسیار زیاد : اگر دندان لک دار و یا مشکلات زیبایی کوچک اما پر اهمیت دارید ، ونیر پورسلین یا لمینت های سرامیکی با حداقل تراش گزینه بسیار مناسبی برای شما است. ماده ی پورسلین ظاهر و حس مینای طبیعی دندان را شبیه سازی می کند .

کم تهاجمی بودن نسبت به لمینت معمولی  : یکی از معایب لمینت سرامیکی معمولی تهاجمی بودن آن است. یعنی برای لمینت کردن، باید دندان تراشیده شود اما در لمینت های سرامیکی بدون تراش نیازی به تراشیدن دندان و تغییر ساختار آن نیست و این به معنای عدم دستکاری مینای دندان عدم دریل‌کاری و عدم استفاده از داروی بی حسی است.

برگشت پذیر بودن : لمینت های سرامیکی بدون تراش به علت عدم تراشیدن مینای دندان قابل برگشت هستند.

مراجعه ی کم به دندانپزشک در طول درمان: لمینت دندان با این روش بسیار سریع انجام می شود و شما میتوانید با تنها دو بار مراجعه به یک دندان پزشک متخصص دندان های خود را لمینت کنید.

 

نمونه درمان های دکتر عزیز گشاده رو با روکش های سرامیکی

لمینیت های بدون تراش

لمینیت های بدون تراش  لمینیت های بدون تراش

لمینیت های بدون تراش

 

 

مرکز تخصصی ایمپلنت دکتر عزیز گشاده رو:

در مرکز ما درمانهای فوق تخصصی ایمپلنت دندان مثل ایمپلنت فوری ، بازسازی های سه بعدی استخوان فک ، ایمپلنت دیجیتالی،ایمپلنت فوری یکروزه ، سینوس لیفت با استفاده از بهترین برندهای ایمپلنت دنیا ، و مواد درجه یک پودر استخوان انجام میشود.

خدمات VIP دندانپزشکی دکتر گشاده رو

خدمات VIP ایمپلنت دندان

خدمات VIP دندان پزشکی زیبایی

خدمات VIPارتودنسی

دکتر عزیز گشاده رو ، متخصص ایمپلنت و پروتزهای دندانی هستند و استاد دانشگاه شهید بهشتی تهران( بهترین دانشکده دندانپزشکی ایران) میباشد.دکتر عزیز گشاده رو رتبه اول بورد تخصصی کشور هم در بخش عملی و هم بخش کتبی میباشد.

در مرکز تخصصی ایمپلنت دکتر عزیز گشاده رو بهترین برندهای ایمپلنت دنیا در سریعترین زمان ، بدون درد و بدون خونریزی انجام میشود.

‏با توجه به رزومه و سابقه کاری و علمی دکتر عزیز گشاده رو که سابقه بیش از20.000 درمان موفق ایمپلنت را دارند، به جرات میتوان ایشان را بهترین متخصص ایمپلنت تهران نامید.

برای دیدن نمونه درمان های بیشتر به وب سایت دکتر عزیز گشاده رو به آدرس www.drgoshaderoo.com و یا به صفحه اینستاگرام به آدرس instagram.com/Dr_aziz_goshaderoo مراجعه بفرمایید .