SiteLogo

معرفی چند مورد از تجهیزاتی که کلینیک های زیبایی استفاده میکنند

(دلنیا یوسفی) 25 آبان 1402
0 332
کلینیک زیبایی

این مقاله به بررسی چند مورد از بهترین و به روز ترین تجهیزاتی خواهد پرداخت که امروزه در بهترین کلینیک های زیبایی کشور مورد استفاده قرار می گیرد . البته به دلیل محدودیت در این مقاله تنها به چند مورد از این دستگاه ها و تجهیزات اشاره خواهد شد به همین دلیل اگر شما نیز مواردی را می شناسید که میتواند تکمیل کننده این لیست باشد را حتما در قسمت نظرات با ما و بقیه دوستان به اشتراک بگذارید .

 

برای خرید تجهیزات پزشکی و زیبایی به چه نکاتی بایستی دقت کنیم ؟

اگر مدیریت یک کلینیک زیبایی و درمانی را به عهده دارید یا اینکه به تازگی قصد تاسیس آن را دارید حتما باید دقت داشته باشید که دستگاه های خریداری نمایید که هم اورجینال و اصل باشند و هم مناسب خدماتی که میخواهید ارائه بدهید و هم دارای قیمت مناسب و از همه این موارد مهمتر دارای پشتیبانی خوبی نیز از سمت فروشنده آن وجود داشته باشد .
یکی از شرکتهای بسیار خوبی که در این زمینه فعالیت می نماید شرکت ورناطب می باشد که میتوانید با یک جستجوی ساده در گوگل سایت آنها را بیابید و با خیال آسوده تجهیزاتی را که برای کلینیک خود نیاز دارید از آنها تهیه نمایید همچنین میتوانید از مشاوره رایگان و تخصصی آنها برای خرید بهترین دستگاه های زیبایی نیز بهره ببرید .

دستگاه های هایفوتراپی

احتمالا عبارت هایفوتراپی یا هایفو را در کلینیک‌های زیبایی یا از زبان دوستانتان شنیده‌اید. هایفوتراپی یکی از روش‌های جدید برای جوانسازی پوست و سفت شدن آن است. این روش برای بسیاری از خانم‌ها و آقایان کاربرد دارد. هایفو (HIFU) مخفف کلمه «High-intensity focused ultrasound» بوده و به معنای اولتراسوند متمرکز با شدت بالا است. اولتراسوند انرژی فراصوتی است که در این روش زیبایی استفاده می‌شود. هایفوتراپی یک روش درمانی غیرتهاجمی و بدون درد، برای سفت کردن و لیفت صورت است. در این روش درمانی برای تحریک پوست به تولید کلاژن از امواج اولتراسوند با فرکانس بالا استفاده می‌شود که درنتیجه آن پوست سفت خواهد شد. اگرچه تأثیر هایفوتراپی روی پوست بسیار چشمگیر است اما مانند دیگر درمان‌های زیبایی لازم است که جوانب مثبت و منفی آن در نظر گرفته شود. آیا هایفوتراپی می‌تواند درمانی مناسب برای شما باشد

 

برخی از بهترین دستگاه های هایفوتراپی شامل موارد زیر می باشد

  • هایفو مونالیزا
  • هایفو 4 بعدی بلک اولترا
  • هایفو 4 بعدی با آراف فرکشنال
  • هایفو الترا فورمر
  • هايفو الترا بلك ٤ بعدي با هندپيس ويمكسي
  • دستگاه هايفو التراپي 2D

 

دستگاه های فشیال

فشیال صورت (Facial)  از جمله خدمات زیبایی و مراقبت پوستی برای آقایان و بانوان به حساب می‌آید. فشیال صورت و پوست برای شادابی، زیبایی، جوان سازی و پاکسازی انجام می‌شود و امروزه به خصوص در میان بانوان بسیار محبوب است. پاکسازی صورت، لایه برداری، افزایش شفافیت، رطوبت رسانی، تقویت پوست در زیباتر شدن چهره شما بسیار تاثیر دارد و با فشیال قابل انجام است. شما می‌توانید فشیال را به صورت مرحله به مرحله انجام دهید و جز روتین زندگی خود بگذارید.

  • دستگاه هیدروفشیال 7 کاره اكواجت موتور سنگین 2022

تجهیزات کلینیک زیبایی

 

یکی از بهترین و معروفترین دستگاه های فیشیال دستگاه هیدروفشیال 7 کاره موتور سنگین می باشد دستگاه های تخصصی فیشیال که شامل هیدروفیشیال ۷ کاره نیز می شوند از بهترین دستگاه های مخصوص پاکسازی پوست صورت هستند. مراحل پاکسازی پوست صورت در این دستگاه ها بوسیله ی انواع دسته های پر قدرت دستگاه انجام می گیرد. و هیدروفیشیال ۷ کاره از دستگاه های قدرتمند و موتور سنگین ورناطب  می باشد

  • دستگاه پلاژن سه هندپیس اکسیژنئو (اصل)
  • دستگاه اسمارت فشيال ٢٠٢٢

 

دستگاه های لیزر

لیزر موهای زائد را می‌توان در هر نقطه‌ای از بدن استفاده کرد. البته مراجعات برای لیزر برخی از قسمت‌های بدن بیشتر است. مثلاً در خانم‌ها لیزر ناحیه‌ی بیکینی و تناسلی و لیزر موهای صورت شایع‌تر است. در آقایان لیزر موهای زیر بغل، لیزر خط ریش، موهای کمر و پشت گردن بیشتر انجام می‌شود. با این حال روش لیزر به قدری انعطاف پذیر، سریع و موثر است که می‌توان در یک جلسه کل بدن را در مدت کمتر از یک ساعت لیزر کرد. در ادامه برخی از دستگاه های لیزر را معرفی خواهیم نمود

برای از بین بردن موهای زائد دستگاه تیتانیوم 1600 وات 2022 با سه طول موج : دايود (808 نانومتر) الكس (755 نانومتر ) انديگ (1064 نانومتر) به صورتی نیمه هادی وارد پوست شده و رنگدانه های مویی را مورد هدف قرار می دهد و به طور کلی باعث از بین رفتن دائمی موهای زائد می شد و می توان گفت که دستگاه ليزر تيتانيوم ١٦٠٠ وات گزینه ی مناسبی برای انتخاب می باشد چرا که سه طول موج متفاوت در این دستگاه عملکرد دستگاه را به بهترین شکل ممکن در آورده است .

  • دستگاه لیزر تیتانیوم 1200 وات
  • دستگاه ليزر موهاي زائد جي اس دي (gsd)
  • دستگاه ليزر موهاي زائد اي دي اس اس (adss)
  • دستگاه ليزر كيوسوييچ پيكوشور
  • دستگاه لیزر کیوسویچ ناب وی مدل QL

 

دستگاه های لاغری

اگر قصد دارید که از دستگاه های لاغر نیز در کلینیک زیبایی و درمانی خود بهره ببرید دستگاه های زیر میتواند انتخاب خوبی برای خرید باشد

  • دستگاه كرايو آر اف كويتيشن ٣٦٠ درجه ٢٠٢٢
  • دستگاه كويتيشن RF ٥ هندپيس با پد ليزري نيو فيس ٢٠٢٢
  • دستگاه عضله ساز adss چهار هندپيس (Ems)
  • دستگاه كرايو ٣٦٠ درجه adss
  • دستگاه عضله ساز adss دو هندپيس نيو فيس (Ems)
  • دستگاه عضله ساز adss چهار هندپيس نيو فيس (Ems)

 

دستگاه های جوانسازی پوست

  • دستگاه پلاسما پن فیوژن

تجهیزات کلینیک زیبایی

قلم پاکسازی پی.ای.ای محصول کمپانی اپتیفو میباشد.پلاسما پن فیوژن برای از بین بردن لک، رنگدانه، خال، زگیل و بهبود چروک و جای جوش و زخم و همچنین لیفتینگ و جوانسازی پوست کاربرد دارد. نتایج استفاده از پلاسما پن بلافاصله قابل مشاهده و قطعی است. علاوه بر لیفتینگ و جوانسازی، تاثیرات مثبت دیگری هستند که در دراز مدت مشاهده میشوند. درمان با پلاسما پن بطور غیر مستقیم در تحریک زیستی بافت های عمقی پوست تاثیر دارد و این امر باعث تحریک تولید کلاژن و الاستین میشود. در نتیجه بافت همبند بازسازی میشود و استحکام و حجم ناحیه درمان شده بهبود پیدا میکند. این محصول با تولید فرکانس بالا بین یون های پایدار سطح پوست و یون های ناپایدار در هوا، جرقه تولید میکند که این جرقه بدون ایجاد اثرات جانبی، ضایعات پوستی را میسوزاند. (کربونیزاسیون) فرکانس تولید شده توسط این دستگاه مستقیما در بافت پوست تاثیر میگذارد و در جوانسازی پوست و لیفتینگ موثر است. بنابراین برای بهبود چروک ها و خطوط ریز، خط لبخند، افتادگی پوست صورت و پشت پلک کاربرد دارد. پلاسما پن فیوژن از انرژی ملایم و فرکانس مناسب استفاده میکند، کاملا امن است و اثرات جانبی بجای نمیگذارد. تعداد جلسات موزد نیاز به سطح ضایعه مورد نظر و نیاز فرد بستگی دارد. در بیشتر موارد یک جلسه، اما در بعضی موارد تعداد جلسات بیشتری مورد نیاز است برای خرید این دستگاه میتوانید وارد لینک ” دستگاه پلاسما پن فیوژن ” شوید .

  • دستگاه آر اف ميكرونيدلينگ فركشنال به همراه چكش سرد
  • دستگاه ليزر co2 فركشنال adss
  • دستگاه ميكرونيدلينگ دكتر پن مدل A6
  • دستگاه ميكرونيدلينگ دکتر پن a1w

 

سخن انتهایی

این خلاصه ای بود از محصولات و تجهیزاتی که میتواند برای شما ارزشمند باشد تا به وسیله ی آنها بتوانید خدمات خوبی به مشتریان خود بدهید . برای خرید تمامی محصولات بالا با بهترین قیمت و خدمات پس از فروش ده ساله میتوانید وارد وب سایت ورناطب به نشانی vornateb.com شوید و به راحتی خرید خود را انجام دهید یا از کارشناسان این مجموعه مشاوره تخصصی دریافت نمایید .

در انتها اگر شما نیز دستگاه های با کیفیت و محبوبی را اگر سراغ دارید ک میتواند در این نوشته قرار گیرد حتما در قسمت نظرات آن را به اشتراک بگذارید .