SiteLogo

یافتن پزشکان خوب برای ارتودنسی نامرئی در تهران

0 381
انتخاب متخصصان ارتودنسی نامرئی در تهران

ارتودنسی نامرئی تهران یکی از خدمات مهم در زمینه دندانپزشکی محسوب می‌شود که افراد در رنج‌های سنی مختلف، تقاضای آن را دارند. همه ما تمایل داریم که دندان‌های یکدست و خط لبخند مرتبی داشته باشیم. ارتودنسی دندان را می‌توانیم مؤثرترین روش برای دستیابی به این حالت بدانیم که کمک شایانی در این زمینه می‌کند.
ارتودنسی به روش‌های مختلفی انجام می‌شود که یکی از آن‌ها ارتودنسی نامرئی دندان است. برای اینکه بتوانید بهترین نتیجه را از ارتودنسی نامرئی تهران داشته باشید، لازم است که به بهترین دکتر های ارتودنسی نامرئی در تهران مراجعه کرده و این خدامت را از مراکز معتبر دریافت کند. در ادامه به ارائه تو ضیحات بیشتر در این باره می‌پردازیم.

 

ارتودنسی نامرئی چیست؟

همان‌طور که می‌دانیم، ارتودنسی دندان در روش‌ها و سبک‌های مختلفی مانند ارتودنسی فلزی، سرامیکی، دیمون، نامرئی و … انجام می‌شود که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌ها و متقاضیان مخصوص به خود را دارند. ارتودنسی نامرئی روشی است که اغلب بزرگ‌سالان آن را انتخاب می‌کنند. در این روش تمام براکت‌ها و تجهیزات ارتودنسی به گونه‌ای بر روی دندان‌های فرد قرار می‌گیرند که هیچ اثری از ارتودنسی از رو به رو مشاهده نمی‌شود.
نصب بریس های ارتودنسی در این روش با سختی‌ها و دشواری‌هایی همراه بوده، به همین دلیل لازم است تا شما به بهترین دکتر ارتودنسی نامرئی در تهران مراجعه کرده تا بتوانید خدمات باکیفیتی را بدون کوچک‌ترین ایراد، دریافت کنید. طبیعتا در صورتی که نصب بریس ها در این حالت به درستی انجام نشود، احتمال بازگشت ناهنجاری دندان‌ها و عدم ترمیم آن‌ها وجود دارد.

انواع ارتودنسی نامرئی شفاف

ارتودنسی نامرئی انواع مختلفی داشته و به روش‌های متفاوتی انجام می‌شود؛ به همین دلیل باید به دنبال بهترین دکتر ارتودنسی نامرئی تهران بروید تا بهترین روش را برای شما انتخاب کند. ارتودنسی سرامیکی یکی از روش‌های مطلوب در این زمینه بوده که در آن به جای استفاده از براکت‌های فلزی، به سراغ براکت‌های سرامیکی می‌روند که تفاوت رنگ زیادی با دندان‌ها نداشته و باعث ظاهر نامطلوب دندان‌ها نمی‌شوند.
ارتودنسی متحرک شفاف نیز دیگر روش موجود در این زمینه است که شما می‌توانید انتخاب کنید. این مدل ارتودنسی در واقع پلاک شفافی بوده که باید در طول روز حدود 24 ساعت در دهان فرد قرار بگیرد. شما می‌توانید برای غذا خوردن و یا مسواک زدن، این پلاک شفاف و ژله‌ای را از دهان خود خارج کنید. روش دیگر برای ارتودنسی نامرئی، ارتودنسی از پشت دندان و یا لینگوال بوده که امروزه بسیار موردتوجه قرار گرفته است.
در این روش تمام تجهیزات ارتودنسی در پشت دندان‌ها قرار می‌گیرند و به همین دلیل به آن ارتودنسی پنهان نیز می‌گویند. این روش مزایا و معایب مخصوص به خود را دارد که حتما باید قبل از نصب بریس‌ها، با پزشک خود در این زمینه مشورت‌های لازم را انجام دهید.

لیست بهترین دکتر های ارتودنسی نامرئی در تهران

همان‌طور که اشاره کردیم، امروزه متخصصان زیادی در زمینه ارتودنسی نامرئی و شفاف در تهران مشغول فعالیت هستند و انتخاب یکی از آن‌ها با دشواری‌های زیادی همراه است. برای اینکه شما بتوانید انتخاب بهتری و هوشمندانه‌تری داشته باشید، در این قسمت به معرفی چند نمونه از بهترین دکتر های ارتودنسی نامرئی در تهران با آدرس می‌پردازیم. شما می‌توانید با اطمینان خاطر کامل به این متخصصان مراجعه کرده و خدمات مربوط به ارتودنسی نامرئی و شفاف را از آن‌ها دریافت کنید.

  • دکتر سعید قریشی: تهران، سعادت آباد، میدان فرهنگ، بلوار ۲۴ متری، پلاک ۱۱
  • دکتر احسان مهریزی: تقاطع سعادت آباد و بلوار دریا، نبش توحید چهارم، پلاک 4
  • دکتر غلامرضا امیرآبادی: خیابان شهیدبهشتی، خیایان شهید صابونچی، پلاک 139
  • دکتر علیرضا خدیوی: ميرداماد، ميدان مادر، نبش يكم سنجابي، ساختمان پاسارگاد
  • دکتر مسعود داوودیان: شریعتی، بین میرداماد و ظفر، خیابان منظرنژاد، ساختمان پزشکان منظرنژاد
  • دکتر مرضیه مرساقیان: خيابان الهيه، خيابان شهيد فياضي، نرسيده به چناران، ساختمان روديوم پلاك٢٨
  • دکتر محمد بهناز: میدان آرژانتین؛ بلوار بیهقی، نبش کوچه هشتم، پلاک ۶،
  • دکتر سهیل سالاری: قیطریه، بلوار اندرزگو، نبش کوچه حسینی، ساختمان تیام
  • دکتر پروین خرازی: خیابان آفریقا (جردن)، بالاتر از خیابان میرداماد، نبش کوچه سرو، ساختمان سرو

نکات مهم در انتخاب بهترین دکتر ارتودنسی نامرئی تهران

امروزه متخصصان متعدد و زیادی در زمینه ارتودنسی نامرئی تهران فعالیت می‌کنند. همین امر باعث شده تا اغلب افراد متقاضی ارتودنسی، نتوانند به خوبی پزشک موردنظر و دلخواه خود را در این میزان از تنوع انتخاب کنند. برای اینکه بتوانید یک متخصص مجرب ارتودنسی نامرئی در تهران انتخاب کنید، لازم است تا نکات ویژه و مهمی را در این زمینه در نظر داشته باشید. در این قسمت به معرفی چند نمونه از نکات مهم می‌پردازیم.

رضایت بیماران

یکی از مهم‌ترین و مؤثرترین فاکتورها برای این انتخاب، رضایت بیماران و سابقه مثبت دکتر ارتودنسی نامرئی است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. می‌دانیم که ارتودنسی نامرئی و یا ارتودنسی شفاف، از گران‌ترین خدمات در بین خدمات دندانپزشکی محسوب می‌شوند و درمان فوق‌العاده طولانی دارند. از همین رو شما باید به سراغ ارتودنتیستی بروید که سابقه کاری بالا و مثبتی در این زمینه داشته باشد. این موضوع باعث می‌شود تا شما با اطمینان خاطر بیشتر و کامل‌تری، درمان ناهنجاری‌های دندانی خود را به دست متخصص بسپارید. رضایت بیماران قبلی، نشان از مهارت و تخصص بالای پزشک بوده و توصیه می‌کنیم که حتما به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشید.

نمونه ارتودنسی نامرئی با بریس شفاف

داشتن بورد یا تابلوی اختصاصی

از دیگر نکاتی که برای پیدا کردن متخصص ارتودنسی خوب باید در نظر داشته باشید، داشتن تابلوی اختصاصی است. در تابلوی هر ارتودنتیست در این زمینه، باید نام و تخصص او به صورت کامل درج‌شده باشد تا بیماران بتوانند با اعتماد کافی به مطب او مراجعه کنند. طبیعتا پزشکی که بدون تابلو و زر نظر یک متخصص دیگر فعالیت می‌کند، نمی‌تواند حس اعتماد کافی را به بیماران خود بدهد. هر متخصص باید در مرکز درمانی جداگانه به بیماران خود رسیدگی کرده و تمام مسئولیت مربوط به آن‌ها را به صورت تمام و کمال، بر عهده بگیرد.

انجام تمام مراحل درمان توسط خود متخصص ارتودنسی

قبل از شروع درمان و در جلسه مشاوره، شما باید اطمینان پیدا کنید که تمام مراحل مربوط به ارتودنسی نامرئی دندان‌های شما، توسط خود ارتودنتیست انجام شده و هیچ مرحله‌ای به دستیار، واگذار نخواهد شد. درواقع ارتودنتیست می‌تواند از این طریق، ارزشی را که برای بیماران خود قائل است را به خوبی نمایش دهد. همچنین میزان مهارت، دانش و اعتماد به نفس متخصص ارتودنسی نامرئی نیز از این طریق نمایان می‌شود. شما متوجه می‌شوید که تمام خدمات ارائه‌شده، ناشی از دانش متخصص هستند و دستیاران، تنها نقش کادر درمانی او را دارند.

استفاده از بهترین تجهیزات و متریال در روند درمان

از دیگر نکاتی که هنگام انتخاب دکتر ارتودنسی نامرئی تهران باید موردتوجه قرار دهید، مواد و تجهیزات مصرفی در طول درمان است. به صورت کلی همه ما نمی‌توانیم از میزان کیفیت مواد و تجهیزات در این زمینه مطلع شویم، پس لازم است تا حتما ا یک متخصص و یا مراکز درمانی معتبر در این زمینه، خدمات دریافت کنیم تا اطمینان بیشتری به مواد استفاده‌شده داشته باشیم. بدیهی است که افراد دارای اعتبار بیشتر، با استفاده از مواد بی‌کیفیت، به اعتبار خود خدشه‌ای وارد نمی‌کنند.
از طرف دیگر به دلیل بالا بودن هزینه ارتودنسی نامرئی شفاف، شما باید نهایت دقت خود را به کار بگیرید تا بتوانید در ازای هزینه پرداختی، بهترین و مطلوب‌ترین سطح کیفیت را دریافت کنید. طبیعتا متخصصی از بهترین متریال در این زمینه استفاده کرده و برای بیمار و اعتمادش ارزش قائل است را می‌توان در دسته بهترین دکتر های ارتودنسی نامرئی در تهران قرار داد.

آشنایی به متد جدید

می‌دانیم که همواره روش‌ها و متدهای درمانی جدیدی در زمینه‌های مختلف پزشکی ارائه می‌شوند که حوزه دندان‌پزشکی نیز از این قائله مستثنا نیست. ابزار، تجهیزات و روش‌های جدید همواره جایگزین روش‌های قدیمی می‌شوند. این روش‌های جدید تأثیر بالاتری داشته و نحوه اجرای آن‌ها نیز راحت‌تر است. یک دکتر ارتودنسی نامرئی، باید از تمام متدهای جدید و به روز، اطلاعات کافی داشته باشد و آن‌ها را در فرآیند درمان بیماران خود به کار ببرد. پس در زمان انتخاب دکتر ارتودنسی شفاف و نامرئی، حتما به این نکته نیز توجه داشته باشید و به سراغ متخصصی بروید که دانش خود را همواره زنده و به روز نگه می‌دارد.

ارتودنسی نامرئی متحرک که به راحتی جدا می شود
سخن پایانی
ارتودنسی دندان را می‌توانیم به عنوان بهترین و مؤثرترین روش برای از بین بردن ناهنجاری و بی‌نظمی‌های دندان و فک به شمار آورد. این درمان امروزه در روش‌های مختلفی انجام می‌شود تا تمام افراد با شرایط گوناگون، بتوانند از خدمات ارائه‌شده در این زمینه بهره ببرند. بسیاری از بزرگ‌سالان، تمایلی به بریس های فلزی ارتودنسی نداشته و ترجیح می‌دهند به سراغ روشی بروند که کمتر این بریس‌ها در دهانشان نمایان باشد. ارتودنسی نامرئی شفاف در این زمینه بهترین گزینه محسوب می‌شوند. در قسمت‌های قبلی روش‌های موجود برای اجرای این سبک از ارتودنسی را معرفی کردیم که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. نکات مهم و مؤثر برای انتخاب دکتر ارتودنسی نامرئی تهران را نیز موردبررسی قرار دادیم تا شما بتوانید به بهترین متخصصان فعال در این زمینه مراجعه کرده و نهایت رضایت را از اجرای خدمات داشته باشید.