SiteLogo

معرفی بهترین کلینیک ارائه دهنده خدمات زیبایی پوست و مو در تهران

0 401
کلینیک پوست و مو در تهران

ویژگی های بهترین کلینیک زیبایی در تهران 

شهر تهران به دلیل وسعت و جمعیت زیاد و همچنین به دلیل اینکه پایتخت کشور است، از نظر تعدد کلینیک‌های پزشکی، پیراپزشکی، پوست و مو و زیبایی، از هر شهر دیگری در کشور جلوتر است. کلینیک‌هایی که به منظور انجام خدمات زیبایی در سطح شهر تهران وجود دارند، هر کدام دارای ویژگی ها و خصوصیاتی هستند. به همین دلیل نمی توان به سادگی به همه آنها نمره مطلوب داد یا به راحتی آنها را از نظر ارائه خدمات مردود اعلام کرد. به همین دلیل بهتر است ویژگی های یک کلینیک زیبایی با درجه کیفی بالا را بشناسیم. سپس با مقایسه ویژگی های کلینیک مورد نظر با این شاخص ها، در رابطه با نحوه خدمات دهی آنها قضاوت کنیم:

 

ویژگی های یک کلینیک زیبایی خوب

1) اولین و مهمترین ویژگی که باید هنگام برخورد با یک کلینیک در نظر بگیرید، مجوز قانونی آن کلینیک است که از وزارت بهداشت و سازمانهای مربوطه دریافت کرده است. معمولا کلینیک های مجوزدار، تمامی آیین نامه و ضوابط قانونی را به صورت یک تابلو جلو چشم مراجعین قرار می دهند. به این ترتیب خیال مراجع را بابت قانونی بودن فعالیت های کلینیک، آسوده می کنند.

2) انجام کلیه خدمات زیبایی، نیاز به دستگاههای پیشرفته و به روز دارد. دومین نکته ای که شما باید در نظر داشته باشید این است که دستگاههای آن مجموعه، به روز و استاندارد باشد. اگر دستگاههای مربوطه پیشرفته نباشد، به طور حتم عملکرد دلخواه شما بر روی پوست یا مو صورت نمی گیرد.

3) یکی از مهمترین نتایج معتبر بودن و مجوزدار بودن کلینیک، این است که از داروها و مواد معتبر و قانونی به عنوان ابزار کار استفاده می شود. یک کلینیک معتبر و مجهز، تمام توان خود را به کار می بندد که از داروهای استاندارد و با کیفیت و اصل، برای انجام خدمات خود بر روی مراجع استفاده نماید. به این ترتیب هم عملکرد آنها رضایت بخشی بالایی خواهد داشت و هم عوارضی مثل آلرژی و مشکلات پوستی و… روی مراجع بوجود نخواهد آمد.

4) پرسنل و کادر پزشکی که در این مراکز فعالیت دارند باید کاملا آموزش دیده و متخصص باشند. بسیاری از خدمات زیبایی نیاز به آموزش تخصصی دارد که فقط پزشکان متخصص ( نه عمومی) دوره آنها را گذرانده‌اند. به همین دلیل توصیه ما به شما برای انتخاب یک کلینیک زیبایی معتبر، توجه به تخصص و مدرک پزشکانی است که در آن مجموعه مشغول به کارند.

5) یک کلینیک زیبایی معتبر باید قبل از هر گونه اقدامی، تمام جوانب و نتایج احتمالی، نحوه انجام کار و هر مورد دیگری که دانستن آن برای مراجع ضروریست را به او گوشزد نماید. اغلب افرادی که به این مراکز مراجعه دارند، اطلاعات کافی و تخصصی در زمینه عمل های زیبایی ندارند. این وظیفه پرسنل کلینیک زیبایی است که به مراجع مشورت های لازم را بدهند.

6) تمیزی، زیبایی محیط، حفظ بهداشت کلینیک و پرسنلی که در آنجا مشغول به کار هستند از دیگر ویژگی های تشخیص یک مرکز معتبر با کلینیکی بی کیفیت است.

7) همه کلینیک های زیبایی موظفند با تهیه بروشور و کاتالوگ ها در مورد انواع خدمات و اعمال زیبایی که در آن کلینیک صورت می گیرد، به مراجعین توضیحات کافی و لازم را بدهند. حتی باید آنها را با خطرات و معایب عمل های زیبایی هم آشنا شوند.

8) برخورد مناسب، پیگیری مشکلات و مسائل بیماران، توجه به نگرانی ها و پرسش هایی که افراد در رابطه با عمل زیبایی خود دارند، همگی جزو وظایف پرسنل یک مجموعه معتبر و باکیفیت است که باید به نحو احسن انجام شود.

9) کلینیک های معتبر معمولا قیمتی مناسب و معقول را به مراجعین خود پیشنهاد می دهند. هزینه های بالاتر از حد مجاز همیشه به معنای کیفیت بالا نیست! همانطور که پیشنهاد هزینه های خیلی پایین نیز می تواند غیر منطقی به نظر برسد.

 

ارائه بهترین خدمات زیبایی در کلینیک دکتر ندا ابراهیمی فر 

کلینیک دکتر ندا ابراهیمی فر یکی از مراکز معتبر ارائه خدمات زیبایی است که می تواند به طور ویژه و با دقت بسیار بالا، آنچه را که شما در حوزه زیبایی از یک مرکز زیبایی، انتظار دارید برای شما عملی سازد.

 

شما با مراجعه به این مرکز می توانید بیشترین خدمات زیبایی که در معمولا در کلینیک های زیبایی، به ندرت می توان دید را یکجا مشاهده نمایید. در این مرکز تخصصی زیبایی، با دستگاههای به روز و مجهزی روبرو خواهید شد که می توانند خیال شما را بابت نتیجه مطلوب و دلخواهتان آسوده نماید. علاوه بر این، به دلیل تخصص خانم دکتر ندا ابراهیمی فر در زمینه پوست، مو و زیبایی، می توانید قبل از هر گونه اقدامی مشورت لازم را گرفته، سپس با اطمینان خاطر بیشتری عمل زیبایی مورد نظر خود را اجرایی نمایید. این مرکز تمامی خدمات خود را با توجه به مجوزهای قانونی که زیر نظر وزارت بهداشت اخذ کرده است، انجام می دهد. محیطی آرام، زیبا و بهداشتی، همچنین استفاده از تجارب و نظرات دیگر مراجعین به این کلینیک زیبایی می تواند شما را در تصمیم گیری بهتر، کمک نماید. در بخش بعدی شما را با انواع خدمات کلینیک زیبایی دکتر ابراهیمی فر آشنا خواهیم کرد.

 

عمل بلفاروپلاستی

در عمل بلفاروپلاستی چربی های اضافه ای که زیر پوست پلک بالایی یا پایینی تجمع کرده اند، برداشته می شوند. در نظر داشته باشید که همیشه این عمل جنبه زیبایی ندارد و گاهی جنبه درمانی آن از اهمیت بیشتری برخوردار است. این عمل طی 2 تا 3 ساعت انجام می شود و فرد نیازی به بستری شدن ندارد. بلفاروپلاستی سبب جوانتر شدن و شاداب شدن چهره فرد شده و سبب باز شدن چین و چروک های اطراف چشم فرد می شود. در برخی از افراد هم میدان دید آنها را بازتر می کند.

شما این عمل را می توانید به شکلی کاملا تخصصی در مرکز دکتر ندا ابراهیمی فر با بهترین عملکرد انجام دهید و از نتایج به دست آمده شگفت زده شوید.

 

میکرونیدلینگ صورت، ابرو، مو

میکرونیدلینگ عملیاتی تکنیکی و با کمک دستگاههای ویژه است که می تواند ساختار پوست را تا حدود زیادی تحت تاثیر قرار داده و آن را ترمیم کند. با کمک این روش چین و چروک پوست، انواع جای زخم، جای جوش و هر گونه تخریب پوستی را می توانید تا حدود زیادی بهبود ببخشید و از بین ببرید.

کلینیک پوست و مو در تهران

این دستگاه قلم ریزی است که سر آن دارای سوزن های بسیار ریز است. این سوزنها حفره های کوچکی را بر روی پوست بوجود می آورند. به این ترتیب مواد و سرم های مخصوص راحت تر و سریعتر وارد پوست می شوند و بازسازی پوست بهتر و سریعتر اتفاق می افتد. از طرف دیگر پوست تحریک به کلاژن سازی می شود. این عمل منجر به از بین رفتن چین و چروکها خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر از هزینه و قیمت میکرونیدلینگ صورت ، ابرو، مو میتوانید بر روی این لینک کلیک کنید.

 

تزریق بوتاکس به صورت و زیر بغل

یکی دیگر از خدمات زیبایی مهمی و رایجی که در کلینیک دکتر ندا ابراهیمی فر صورت می گیرد، تزریق بوتاکس است. حتما مطلع هستید که بوتاکس نوعی سم باکتریایی به نام بوتولیم است که با وارد شدن و تزریق به زیر پوست، انقباضات پوست را از بین برده و سبب باز شدن چین و چروک های آن ناحیه از صورت می شود. تزریق بوتاکس علاوه بر جنبه زیبایی در صورت، در زیر بغل هم انجام می شود.

تزریق بوتاکس در زیر بغل به دلیل کم کردن تعریق انجام می شود. در حقیقت جنبه درمانی این عمل زیاد است. این تزریق باعث می شود که غدد عرق در زیر بغل فعالیت شان کمتر و گاه متوقف شده و فرد از عرق کردن زیاد، نجات پیدا کند. این روش مورد تایید بسیاری از سازمانهای پزشکی جهانی است. برای کسب اطلاعات درباره قیمت تزریق بوتاکس زیر بغل می توانید بر روی این لینک کلیک کنید.

 

سخن نهایی

کلینیک زیبایی دکتر ندا ابراهیمی فر علاوه بر خدماتی که در قسمت قبل به توضیح آنها پرداختیم، انواع اعمال زیبایی مانند: تزریق فیلر (ژل)، لیفت، مزوتراپی، لیزر موهای زائد بدن، تزریق آنزیم به بینی، بوکال فت، تزریق چربی به صورت را هم انجام می دهد.

کلینیک پوست و مو در تهران

توصیه ما به شما عزیزان قبل از هر گونه اقدامی در خصوص زیباتر شدن، این است که با دقت و وسواس بیشتری به این موضوع نگاه کنید. به طور کامل از مزایا و معایب هر عمل زیبایی که در نظر دارید، اول مطلع شوید و سپس تصمیم نهایی را بگیرید. در انتخاب کلینیک و پزشک متخصص خود دقت داشته باشید و اسیر تبلیغات زیاد و یا قیمت های بسیار پایین نشوید.

در مورد نحوه عملکرد و نتایج عمل های زیبایی که بر روی افراد دیگر، پیاده سازی شده است تحقیقات لازم را انجام دهید. زیبا بودن و زیباتر شدن مساله ای است که هر چه بیشتر در مورد آن توجه به خرج دهید، به طور قطع پشیمان نخواهید شد.

کلینیک زیبایی دکتر ندا ابراهیمی فر آماده است تا خدمات متعدد زیبایی را با بهترین شرایط و بهترین نتایج برای شما خوبان ارائه دهد.