SiteLogo

معرفی بهترین مارک سرم طلا برای پوست

1 21439
پوست شفاف با سرم طلای

امروزه عوامل مختلفی مانند سبک زندگی، استرس، آلودگی هوا، عوارض دارویی، نور خورشید، بیماری های پوستی، ژنتیک و … بر روی تیره شدن رنگ پوست موثر هستند. مطمئنا این تغییر در رنگ پوست برای هیچ کس خوشایند نیست و همه افراد و به ویژه خانم ها دوست دارند پوستی روشن، درشخان و زیبا داشته باشند.

پوست زیبا چهره براي اغلب افراد به خصوص خانم ها از اهميتي زيادي برخوردار است تا جايي كه برخي افراد هزينه هاي زيادي براي زيبايي صرف مي كنند برخي لک هاو چین و چروک صورت تحت تاثير سن به وجود آمده همچنين يكي ديگر مواردي كه زيبايي صورت را تحت تاثير قرار مي دهد جوش ها، آكنه ها و اسكار هاي پوستي است.

 

معرفی بهترین مارک سرم طلا برای پوست

سرم طلا (گلد کلاژن) بالانس انگلیس | جوانساز و آبرسان قوی ۳۰ میل (balance gold collagen rejuvenating serum)،  حاوی ذرات طلا می باشد که به حفظ جوانی پوست، بهبود جریان خون در صورت کمک می کند دارای خاصیت هیدراته است که در رفع خشکی پوست تاثیر زیادی دارد.

محصولات شرکت بالانس اکتیو فرمول انگلیس با جدیدترین فرمول روز دنیا و با بالاترین کیفیت و قیمت بسیار مقرون به صرفه یکی از برندهای مطرح در زمینه حفاظت و مراقبتی تخصصی پوست خود را مطرح کرده است. این برند دارای بالاترین تاثیر همانند بهترین و گرانترین برندهای دنیا عمل میکند. سوراو نماینده و وارد کننده مستقیم این برند از اروپا می باشد.

سرم جوانساز و آبرسان گلد کلاژن بالانس ، محصولی برای رهایی از پیری زودهنگام می باشد. همه ما می دانیم که نمی توان جلوی پروسه افزایش سن را گرفت و با بالا رفتن سن چین و چروک هایی در صورت ما نمایان می شود.

سرم طلا برند بالانس - فروشگاه سوراو

خرید سرم طلا مارک بالانس از فروشگاه سوراو

 

کرم دور چشم گلد کلاژن بالانس

خرید کرم دور چشم گلد کلاژن بالانس از فروشگاه سوراو

 

 

نکاتی ساده برای آنکه حال پوست صورت خود را خوب کنید:

1- داشتن خواب کافی در شب

پوست در شب، خود را ترمیم و نو می کند.بعد از یک خواب بد، زیر چشمان شما گود می افتد و پوستتان نیز به زردی می گراید.برای همین پیشنهاد می شود، ۷ تا ۸ ساعت در شب بخوابید تا پوست عملیات جوانسازی خود را به طور مطلوبی انجام دهد.

بهترین ماسک باری پوست صورت

2- پاکسازی کردن پوست

قبل از هر چیزی یک بار در روز، پوست را پاکسازی می کنند.اگر دارای پوست معمولی (به جز پوست چرب) تنها کافی است، یک بار شب با پاک کننده کرم دار و آب ولرم صورت خود را شستشو دهید.

برای پاک کردن صورت زمان بگذارید.بعد از زدن پاک کننده به پوست ، بجای اینکه سریع آن را بشورید و آبکشی کنید، بگذارید چند ثانیه روی پوست بماند تا هر گونه آرایش، آلودگی، چربی را از پوست جدا کند.

صبح ها صورت خود را تنها با آب ولرم بشویید ولی اگر پوست چرب دارید، از یک پاک کننده فومی در صبح و شب استفاده کنید.

 

3- اضافه کردن ماهی به رژیم غذایی

ماهی دارای مقادیر زیادی امگا۳ است که به رطوبت رسانی پوست از داخل کمک می کند و التهاباتی که منجر به قرمزی پوست می شود را کاهش می دهد.اسید چرب امگا-۳ به کاهش التهاب در بدن و بازگرداندن رطوبت به پوست کمک می کند.علاوه بر این، امگا-۳ در ترمیم سلول ها و دفاع در برابر آسیب های سلولی کمک می کند.

ماهی باری پوست

4- شستشوی صورت:

شستشوی صورت صبح و شب به شما کمک شایانی در خصوص شفافیت پوست می کند زیرا باعث زدودن آلودگی های روزانه از صورت می شود.

 

5- صابون کاکائو کره ای:

خشک کردن پوست با صابون کاکائو کره ای صبح و شب برای جوان ماندن پوست شما و همچنین حفاظت پوست شما در برابر آلودگی ها گزینه بسیار مناسبی است.

 

6- خوردن هویج یا ویتامین آ و ای

هویج منبع بسیار مناسبی از ویتامین آ است که روند پیری پوست را به طور مجعزه آسایی کاهش می دهد همچنین برای شادابی و شفافیت پوست صورت می توانید از ویتامین ای استفاده کنید.

0-vitamin-a

7- نوشیدن آب

75% بدن آب است. نوشیدن فراوان آب می تواند کمک زیادی به آب رسانی پوست بکند و در نتیجه باعث شفافیت و روشنی پوست شود.

 

سایت معتبر ارایش و محصولات پوست سوراو

برگرفته از سایت تخصصی سوراو شاپ

https://suraw.com