SiteLogo

سایت اصلی محصولات اوردینری + پیشنهاد فروشگاه معتبر

3 27197
برند اوردینری

برند اوردینری ساخت شرکت دسیم deciem از کشور کانادا است. وب سایت شرکت اوردینری برای کشور ایران قابل مشاهده نیست و لازم است از وی پی ان استفاده شود. اوردینری به حدی محصولات خوب و با کیفیتی دارد که دو سالی است که در کشور ایران نیز شناخته شده است و مصرف می شود.

شرکت اوردینری محصولات را به کشور ایران نمی فروشد و نمایندگی در ایران ندارد. برخی فروشگاه ها محصولات اوردینری را از کشور های دیگر خریداری می کنند و در داخل ایران می فروشند.

 

سایت اصلی محصولات اوردینری

در ذیل تصویر سایت شرکت دسیم که مالک برند اوردینری است را مشاهده می کند.

https://theordinary.deciem.com

سایت اصلی اوردینری

عنوان عکس: سایت اصلی محصولات اوردینری

 

محصولات اوردینری به سفارش برخی از کشور های اروپایی نظیر انگلیس، سوئد و … نیز تولید می شوند. کارتن محصولات برند اوردینری made in canada زده شده است.

 

کیفیت محصولات اوردینری

برای زیبایی و سلامت پوست نیاز نیست هزینه بالایی پرداخت کنید زیرا اوردینری این نیاز را به خوبی برآرده کرده است. برند اوردینری فرمولاسیون زیبایی بدون ایرادی را در حوزه پوست دارد. تیم تولید کننده اوردینری از بهترین ترین شیمی دانان می باشند تا با هزینه کم بتوانند بهترین محصول را تولید کنند. از خرید محصولات مارک اردینری اطمینان کامل داشته باشید و قطعا بعد از مصرف آن رضایت ۱۰۰درصد خواهید داشت.

 

تمرکز تیم بزرگ و موفق اوردینری در تولید محصولاتی با کیفیت که پیشرفته ‌ترین و قدرتمند ترین فرمولاسیون را در کنار قیمت مناسب دارند، موجب شد بتواند در مدتی کوتاه، جایگاه خوبی در بازار محصولات پوستی بدست بیاورد. اوردینری برای تولید انواع محصولات خود، ترکیبات فعال و مفید برای پوست را با رعایت استانداردهای دارویی به کار گرفته است. بنابراین برندی کاملا مطمئن و قابل اعتماد در دنیای گسترده‌ی امروزی محصولات مراقبت از پوست است.

 

محصولات اصل اوردینری را از کجا بخریم؟

فرشگاه های نسبتا زیادی محصولات اوردینری را می فروشند. بر اساس بررسی و تجربه تیم پزشک یاب محصولات اصلی این برند را باید با مشاوره خرید کنید و نحوه مصرف آن را بدانید. پیشنهاد می کنیم در خرید محصولات اوردینری دقت داشته باشد. بهترین فروشگاه معتبر خرید محصولات اوردینری در ایران فروشگاه اینترنتی سوراو است، هم قیمت محصولات مناسب است و هم مشاوره بسیار حرفه ای را به شما می دهند.

لوگو سوراو

https://suraw.com/brand/the-ordinary

با کلیک روی لینک بالا می توانید لیست محصولات اوردینری را در سایت سوراو مشاهده کنید

 

 

فروشگاه سوراو به دلیل اینکه محصولات را از شرکت دسیم (شرکتی اصلی اوردینری در کانادا) خریداری می کند مورد اعتماد است. یکی از همکاران فروشگاه سوراو در کانادا ساکن است و ویدئوی یکی از بلاگرهای مورد اعتماد توضیحاتی را در مورد فروشگاه سوراو ارائه می دهد.

ارسال دیدگاه

آخرین دیدگاه ها

پروین بصام
پروین بصام

میگوید

8 ماه قبل

سلام من از محصولات اودینری میخوام استفاده کنم ولی نمیدونم چطور باید به سایت شما اطمینان کنم میخواستم از قشم سفارش بدم ولی سایت شما رو دیدم اما نمیدونم به شما سفارش بدم یا به قشم چند محصولش رو دکتر برام نوشته

mohsenprj

سلام، سایت معرفی شده با تضمین محصولات اوردینری را در اختیارتون قرار می دهد، پزشک یاب صرفا در صورت اعتماد کامل سایت ها را معرفی می کند. با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

مقدم
مقدم

میگوید

2 سال قبل

من اوردینری برای خودم و خواهرم استفاده کردم. سرم لایه بردار پیلینگ اوردینری که رنگش قرمز تیره داره و سرم دورچشمش رو تابستون از سوراو خرید کردم و استفاده کردم 100 درصد اصل بود و در خرید اوردینری های سوراو شک نکنید و قیمت منصفانه هم دارن

مقالات مرتبط