SiteLogo

۵ تا از بهترین متخصص های ایمپلنت در اصفهان

0 153
۵ تا از بهترین متخصص های ایمپلنت در اصفهان

در مقاله بهترین دندانپزشک های زیبایی اصفهان ما ۵ تا از متخصص های خوب دندانپزشک زیبایی که مطب یا کلینیک های ایشان در شهرصفهان بود را معرفی کردیم. در این مقاله لیستی شامل ۵ متخصص خوب و با تجربه ایمپلنت کار در أصفهان را معرفی خواهیم کرد. همچنین به برخی از موضوعات دیگر مثل قیمت های ایمپلنت در أصفهان چقدر است؟ یا کدام پزشکان خدمات ایمپلنت اقساطی در أصفهان ارائه می کنند؟ و …. نیز خواهیم پرداخت.

دکتر فرهاد اسماعیلی متخصص ایمپلنت دیجیتال اصفهان

دکتر فرهاد اسماعیلی

دکتر اسماعیلی در زمینه خدمات دندانپزشکی دیجیتال مانند کاشت دندان به روش دیجیتال و طراحی لبخند دیجیتال در اصفهان مهارت و تجربه بالایی دارند. در حال حاضر ایشان در زمینه ایمپلنت، خدمات ترمیمی و زیبایی، درمان ریشه، پروتز دندان در اصفهان به مراجعه کنندگان خود خدمات ارائه می‌دهند. ایشان را می‌توان به عنوان یکی از برترین دندانپزشکان زیبایی و ترمیمی اصفهان نام برد که بیش از 18 سال سابقه فعالیت تخصصی دارند.

مشخصات تماس دکتر فرهاد اسماعیلی:

  • تلفن: 03136205769
  • موبایل: 09371481416
  • آدرس: اصفهان، خیابان چهارباغ بالا، رو به روی کارخانه زمزم، کوی کاویان، مجتمع کوه نور، واحد 44
  • وبسایت: www.drfarhadesmaeili.com

دکتر آرش گلستانه

دکتر آرش گلستانه

دکتر گلستانه یکی از برترین متخصصان جراحی دهان، فک، صورت و زیبایی در اصفهان هستند. ایشان عضو هیات علمی دانشگاه بوده و خدمات زیر را به مراجعه کنندگان خود ارائه می دهند:

  • خارج سازی دندانهای نهفته
  • درمان های پیشرفته ایمپلنت در اصفهان
  • درمان اختلالات و ناهنجاری های فک و صورت در اصفهان
  • جراحی زیبایی ناحیه صورت در اصفهان
  • درمان اختلالات مفصل گیجگاهی فکی(TMJ) در اصفهان
  • جراحی ضایعات پاتولوژیک ناحیه فک و صورت أصفهان

مشخصات تماس دکتر آرش گلستانه:

  • تلفن: ۰۳۱۳۱۳۱۳۳۳۰
  • موبایل: ۰۹۱۳۰۲۰۶۵۴۷
  • آدرس: اصفهان، خیابان چهارباغ بالا،بعد از برق منطقه، نبش کوچه ۲۲، ساختمان اخرا، واحد۴۰۳
  • وبسایت: www.drgolestaneh.ir
  • ساعت پذیرش کلینیک شنبه تا چهارشنبه بعدظهر 3 تا 7 پنجشنبه صبح 9 تا 12

دکتر محمد عاطفت

دکتر محمد عاطفت

دکتر عاطفت، یکی از برترین متخصصان دندانپزشکی ترمیمی، زیبایی در اصفهان محسوب می شوند. ایشان خدمات تخصصی خود را در حوزه‌های لمینت دندان، ایمپلنت دندان، بلیچینگ دندان و اصلاح طرح لبخند در اصفهان را در مرکز تخصصی خود به نام “مرکز لبخند ” با بهترین کیفیت به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌دهند. البته یکی دیگر از خدمات تخصصی در مرکز لبختد کاشت ایمپلنت می باشد و با توجه به تجربه بالای این مرکز دندانپزشکی یکی از بهترین انتخاب ها برای ایمپلنت در أصفهان می باشد

مشخصات تماس دکتر محمد عاطفت:

  • تلفن: ۰۳۱۳۱۳۱۲۸۳۴
  • موبایل: ۰۹۱۳۰۷۷۷۳۰۰
  • آدرس: اصفهان، خیابان توحید جنوبی، ساختمان ژیوار طبقه ۵ واحد ۵۰۴
  • وب سایت: www.markazlabkhand.com

دکتر مهدی ابریشمی متخصص جراحی دهان فک و صورت در اصفهان

دکتر مهدی ابریشمی

دکتر ابریشمی دارای دکترای دندانپزشکی و متخصص جراحی دهان، فک و صورت در اصفهان هستند. ایشان عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اصفهان بوده و در حال حاضر یکی از بهترین دندانپزشکان اصفهان به شمار می آیند. ایشان علاوه بر جراحی ایمپلنت دندان در زمینه های جنیوپلاستی و اتوپلاستی در اصفهان به بیماران خود خدمات ارائه می دهند.

مشخصات تماس دکتر مهدی ابریشمی:

  • تلفن: 03136644126
  • موبایل: 09901185490
  • آدرس: اصفهان، خیابان شیخ صدوق شمالی، حد فاصل چهار راه نیکبخت و شیخ مفید، کوچه ۳۹ (تاتار) ساختمان ارغوان (طبقه فوقانی بانک تجارت) واحد 3
  • وب سایت: www.mehdiabrishami.com

دکتر سید سجاد موسوی

دکتر سید سجاد موسوی

دکتر موسوی یکی از بهترین متخصصان ایمپلنت دیجتال در اصفهان هستند. ایشان علاوه بر خدمات ایمپلنت، خدمات طراحی لبخند و لمینت سرامیکی دیجیتال را در “کلینیک آذر”، به مراجعه کنندگان خود با بهترین کیفیت و متناسب با تکنولوژی روز دنیا ارائه می دهند. از جمله خدمات دیگر ایشان می توان به پروتز و روكش ديجيتال دندان و اصلاح رنگ و فرم لثه توسط ليزر در اصفهان اشاره کرد.

مشخصات تماس دکتر سجاد موسوی:

  • تلفن: 03136672878
  • موبایل: 09136293629
  • آدرس: خیابان میرفندرسکی، حدفاصل پل میر و چهارراه نظر، بن بست آذر ( شماره ۱۰ )
  • وب سایت: www.azardigitalclinic.com

یک دکترایمپلنت دندان خوب در اصفهان چه ویژگی هایی دارد؟

یک متخصص ایمپلنت خوب باید دارای مهارت‌، تجربه و ویژگی‌های خاصی باشد. در ادامه، به بررسی ویژگی‌های مهمی که یک دندانپزشک ایمپلنت خوب باید داشته باشد، خواهیم پرداخت:

1. تحصیلات و تخصص: دندانپزشک باید دارای تحصیلات مرتبط در زمینه ایمپلنت دندان باشد.

2. تجربه: تجربه در انجام جراحی‌های ایمپلنت دندان نقش بسیار مهمی دارد. دندانپزشک باید تعداد زیادی ایمپلنت با موفقیت انجام داده باشد و توانایی مدیریت موارد پیچیده را داشته باشد.

3. استفاده از تکنولوژی مدرن: دکتر ایمپلنت مورد نظر باید با تجهیزات و تکنولوژی‌های مدرن در زمینه ایمپلنت دندان آشنا باشد و از آنها برای درمان بیماران خود استفاده کند.

4. مهارت‌های جراحی: مهارت‌های جراحی دقیق و دانش در زمینه آناتومی فک و دهان بسیار اهمیت دارد. یک دندانپزشک خوب باید قادر به اجرای جراحی‌های پیچیده، با نهایت دقت باشد.

5. ارتباط موثر با بیمار: یک دندانپزشک برتر باید توانایی ایجاد ارتباط موثر با بیماران داشته باشد و بتواند نیازها و انتظارات آنها را به خوبی درک کند.

6. مراقبت پس جراحی: دندانپزشک باید به مراقبت و پیگیری پس جراحی اهمیت دهد و بیماران را به درستی راهنمایی کند تا پس از ایمپلنت دندان، به بهترین شکل ممکن از دندان‌های جدید خود استفاده کنند.

چگونه بهترین دندانپزشک ایمپلنت در اصفهان را پیدا کنیم؟

برای پیدا کردن بهترین متخصص ایمپلنت می توان از روش های زیر استفاده کرد:

  • جستجوی آنلاین: اولین قدم برای یافتن بهترین دکتر ایمپلنت در اصفهان، استفاده از موتورهای جستجو مانند گوگل است. با یک جستجوی ساده در اینترنت و بررسی صفحات مرتبط با هر پزشک می توانید دیدی کلی از میزان تخصص هر فرد به دست آورید.
  • پیشنهادات دوستان و خانواده: نظرات و تجربیات دوستان و خانواده که پیش‌تر از خدمات دندانپزشکان ایمپلنت در اصفهان بهره‌مند شده‌اند، می‌توانند در این زمینه به شما کمک کند.
  • ارتباط با افرادی که در حوزه پزشکی فعالیت می کنند: ا احتمال اینکه افرادی که در زمینه دندانپزشکی و پزشکی فعالیت می کنند بهترین متخصص در این زمینه را بشناسند زیاد است. بنابراین چنانچه پزشک یا دندانپزشک عمومی می شناسید می توانید از او در این زمینه کمک بگیرید.
  • بررسی تحصیلات و تخصص: بررسی تحصیلات و تخصص‌های دندانپزشکان مختلف می تواند برای انتخاب یک متخصص برتر در حوزه ایمپلنت دیجیتال دندان در اصفهان کمک کننده باشد.
  • ملاقات شخصی با متخصص: مراجعه حضوری به مطب دندانپزشک مورد نظر و مشورت با او و بررسی شرایط محیط پزشکی یکی از روش های پیشنهادی ما برای انتخاب برترین دکتر در این زمینه است.
  • نظرات بیماران پیشین: مطالعه نظرات و تجربیات بیمارانی که از خدمات دندانپزشکان ایمپلنت استفاده کرده‌اند، به شما کمک می کند تا یک درک دقیق‌تر از کیفیت خدمات دندانپزشکان به دست آورید.
  • مقایسه هزینه و خدمات: بررسی هزینه‌ها و مقایسه بازخوردهای مرتبط با خدمات ایمپلنت در سایت های شخصی هر دندانپزشک می تواند به شما در انتخاب بهتر کمک کند.

هزینه و قیمت ایمپلنت در اصفهان چقدر است؟

هزینه ایمپلنت دندان در اصفهان و هر شهر دیگری با توجه به عوامل زیر متفاوت است:

  1. نوع ایمپلنت: ایمپلنت‌ها با کیفیت و تکنولوژی بالاتر معمولاً هزینه بیشتری دارند.
  2. تخصص و تجربه دندانپزشک: دندانپزشکان با تجربه و تخصص بالا ممکن است هزینه بیشتری بگیرند.
  3. مراحل مرتبط با جراحی: هزینه هایی مانند تصویربرداری، مشاوره، جراحی، مواد استفاده شده و مراقبت‌های پس از عمل بر هزینه نهایی این درمان تاثیر می گذارد.
  4. مکان دندانپزشکی: موقعی جغرافیایی مطب در مناطق مختلف اصفهان ممکن است قیمت‌های متفاوتی داشته باشد.
  5. شرایط بالینی بیمار: مشکلات دهان و فک بیمار و نیاز به مراقبت‌های خاص هر فرد ممکن است هزینه را تحت تأثیر قرار دهد.

برای دریافت اطلاعات دقیقتر در مورد هزینه کاشت ایمپلنت دندان در اصفهان، پیشنهاد می کنیم با مطب دندانپزشکان در این زمینه تماس گرفته و از آن ها اطلاعات مورد نظر را کسب کنید. این مقاله نیز می تواند به شما یک دید تقریبی در خصوص قیمت ها بدهد

آیا در شهر اصفهان، ایمپلنت به صورت اقساطی ارائه می شود؟

بله، بسیاری از متخصصان ایمپلنت در اصفهان، با هدف ارائه گزینه‌های مالی مقرون به صرفه برای بیماران، خدمات کاشت ایمپلنت را به صورت اقساطی ارائه می‌دهند. این اقدام به بیماران این امکان را می‌دهد تا بدون نگرانی از هزینه های درمان، جراحی ایمپلنت دندان انجام دهند. برای دریافت اطلاعات دقیقتر و تعیین شرایط اقساطی، توصیه می‌شود با دندانپزشک مورد نظر خود مشورت کنید.

ارزان ترین قیمت ایمپلنت دندان در اصفهان

ایمپلنت ارزان در اصفهان، ممکن است برای بسیاری از افراد جذاب به نظر برسد. ایمپلنت دندان یک درمان حساس است که کیفیت خدمات در موفقیت آن تاثیر بسزایی دارد. به همین دلیل توصیه می کنیم که به جای توجه به قیمت، به کیفیت بالای خدمات ایمپلنت توجه کنید و فریب تبلیغات ایمپلنت ارزان قیمت را نخورید؛ چرا که در بیشتر خدمات ارزان ایمپلنت از مواد اولیه با کیفیت پایین استفاده می شود.

بهترین دکتر فوق تخصص ایمپلنت در اصفهان کیست؟

در این مطلب 5 نفر از بهترین متخصصان ایمپلنت دندان در شهر اصفهان را معرفی کردیم. در پایان از شما خواهشمندیم چنانچه تجربه کاشت ایمپلنت نزد دندانپزشکان معرفی شده در این صفحه را دارید، تجربه خود را در بخش نظرات با دیگران به اشتراک بگذارید. تجربه شما ارزشمند است و می تواند به سایر همشریان اصفهانی برای انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت کمک کننده باشد.

ما در پزشک یاب در بخش دندانپزشکان اصفهان لیسیت کاملی از دندانپزشکان أصفهان را معرفی کرده ایم که می توانید ان را نیز بررسی کنید و البته در تهیه این لیست سعی شده است از رتبه ها و نظرات بیماران که در سایت های مختلف پزشکی و سلامتی توسط بیماران ارائه شده است نیز استفاده شود (سایت های از جمله: نوبت آی آر، پذرش ۲۴، دکتر سیما، دکتردکتر، مطب ۳۶۵، دکترتو، دکتر ساینا،‌ مرکز بیوتی، میهن پزشک، اصفهان دنتیست، ایران دنتال، الو دکتر و ….)