SiteLogo

دارو های گیاهی برای قلیای شدن رحم

0 25089
قلیای شدن رحم

انتخاب دختر یا پسر دار شدن از قدیم یکی از خواسته های بشر بوده است و بسیاری از والدین علاقه مند به تعیین این جنسیت هستند. نتایج یک تحقیق علمی نشان می دهد که شاید گیاهان دارویی  بتوانند به این دسته از والدین کمک کند

اول از همه باید بدانید که جنسیت در دست پدر است و مادر ربطی به آن ندارد، بنابراین پدر دو کروموزوم x و y در اسپرم خود دارد، اما مادر فقط دو کروموزوم x، x دارد. یعنی مادر دارای کروموزوم y در تخمک نیست . اگرکه پدر در هنگام لقاح برای لقاح نوزاد وارد کروموزوم y شود، جنسیت آن مذکر خواهد بود، اما اگر کروموزوم X پدر وارد تخمک مادر شود، نوزاد دختر خواهد بود.

پس با این توضیحات راه هایی وجود دارد که کروموزوم X یا Y پدر را می توان در تخمک مادر قرار داد. اکنون به روش های تغییر جنسیت با استفاده از روش های طبیعی و داروهای گیاهی می پردازیم.

قلیای شدن رحم برای پسر دار شدن:

تمام اغضای بدن حالت اسیدی دارند و رحم نیز در حالت عادی اسیدی است . برای تعیین حنسیت جنین ph رحم باید در نظر گرفته شود باری پسر دار شدن رحم باید در شرایط قلیای باشد چون در این شرایط کروموزوم y طول عمر بیشتری نسبت به کروموزم xدارد .

برای ایجاد چنین شرایطی تغذیه ی مادر ودر حائز اهمیت است مادر باید 3 تا 4 ماه قبل از بارداری از مواد غذای قلیای وداروهای گیاهی استفاده کند تا شانس پسر دار شدن آنها افزایش یابدو پدر نیز 2 هفته قبل باید از مواد غذای قلیای استفاده کند.

قلیای شدن رحم

انواع مواد غذای  برای قلیای شدن رحم:

غذاهای شیرین بدون کافئین مانند عسل، کارامل  به افزایش تحرک اسپرم و افزایش شانس بچه دار شدن کمک می کند.سعی کنید غذاهایتان را با نمک خوب بخورید زیرا مصرف این غذاها با افزایش پتاسیم شانس بچه دار شدن را افزایش می دهد.

برای پسردار شدن بهتر است از گوشت قرمز استفاده کنید و تا زمان مشخص شدن نوزاد گوشت سفید را از برنامه غذایی خود حذف کنید.حتما صبحانه بخورید تا پسر داشته باشید.

رژیم غذایی سرشار از کلوگز شانس پسر دار شدن زنان را افزایش می دهد.گندم یکی از مواد مغذی است که با کاهش PH دستگاه تناسلی زنان، درصد پسر دارشدن را افزایش می دهد.

اگر مزاج کوتاهی دارید و می خواهید پسر دار شوید، غذاهای زیر توصیه می شود:

انواع مربا با زردچوبه، زنجبیل، ترنجبین و نارگیل، غذاهایی مانندحلیم با گوشت بز، قلیه با ادویه های تند مانند دارچین و مریم گلی، پسته، نخود با دارچین، زعفران، کدو تنبل و شلغم و شربت سیب کبابی، عصاره گوشت، نخود و پیاز و سیر، زرده تخم مرغ با عسل.

قلیای شدن رحم

گیاهان دارویی طب سنتی برای داشتن فرزند پسر 

طب سنتی داروهای گیاهی و دمنوش های زیادی را برای پسر دار شدن معرفی کرده است. طب سنتی این داروها را یکی از مهم‌ترین و مؤثرترین عوامل در داشتن فرزند می‌داند و بیان می‌کند که اگر زن و مرد از این دمنوش‌ها و داروهای گیاهی استفاده کنند، به احتمال زیاد به هدف خود یعنی پسر دار شدن می‌رسند. این داروهای گیاهی و دمنوش ها شامل موارد زیر است.

نوشیدنی قاصدک:

یکی از داروهایی که طب سنتی برای پسر دار شدن معرفی می کند دم کرده قاصدک است. این نوشیدنی بدن را قلیایی می کند و شانس پسر دار شدن را بسیار افزایش می دهد.

چای رزماری:

خانم ها و آقایانی که دوست دارند فرزندتان پسر شود، بهتر است از چای رزماری استفاده کنند. زیرا این نوشیدنی خاصیت ضد التهابی دارد و سرشار از ویتامین است.

عرق کاسنی:

عرق کاسنی یکی دیگر از گیاهان دارویی است که طب سنتی برای بچه دار شدن توصیه می کند. این عرق روحیه زن و مرد را گرم می کند.

پنج عرق داغ:

شامل عرق میخک، دارچین، زنجبیل و دو نوع عرق دیگر.

معجون 110:

تقویت کننده و تقویت کننده اسپرم (در انزال زودرس نیز مفید است و قدرت جنسی مردان را بهبود می بخشد)

دان فلفل :

2 تا 3 عدد بعد از هر وعده غذایی (اعم از خانم ها و آقایان) باید خورده شود.

قلیای شدن رحم

سایر نکات مفید برای داشتن فرزندپسر

1- زن باردار برای پسردار شدن باید هر روز یک انار ترش با سایه های ریز روی دانه های آن بخورد.

2- مردها باید یک روز در میان خاگینه بخورند. خمیر را طوری بپزید که دو عدد تخم مرغ با هم مخلوط شده و پیاز سفید رنده شده و روغن زیتون مرغوب به آن اضافه کنند و روی حرارت ملایم بپزند و بخورند

3- در هنگام آمیزش، زنان برای بچه دار شدن باید قبل از مردان انزال کنند.

4. زن و شوهر باید هفته ای یکبار رابطه جنسی داشته باشند تا دخول شوهر عمیق باشد. بهتر است این رابطه در یکی از شب های دوشنبه، سه شنبه، پنجشنبه و جمعه انجام شود و بهتر است قبل از اذان صبح انجام شود.

5- خانم ها برای پسر دار شدن در ابتدا و انتهای غذا نمک (پودر سنگ نمک یا نمک دریا) مصرف کنند و توجه داشته باشند که بیش از 4 گرم نمک در روز نخورند.

6-برای پسر دار شدن باید غذاهای حاوی پتاسیم، سدیم و فسفر در برنامه غذایی زوجین گنجانده شود. غذاهای حاوی این مواد عبارتند از: حلوای خرما (مخلوط با ارده و خرما)، کاسنی، کاهو (بدون سس) با نعنا، جعفری، میگو، خاویار، طلا (گل خرما) یا گرده خرما.

همچنین زوجین (به ویژه شوهران) برای بچه دار شدن باید صبح ها عسل طبیعی مخلوط با آویشن یا عسل طبیعی کوهی مخلوط با شیر تازه و کم چرب گاو بخورند. بهتر است بعد از غذا یک سیب رسیده شیرین بخورند و آقایان باید دو هفته قبل از نزدیکی روزی دو عدد شاه بلوط بخورند.

قلیای شدن رحم