SiteLogo

عمل اسلیو معده بدون عوارض توسط دکتر موسوی نائینی متخصص جراحی چاقی

0 632
عمل اسلیو معده بدون عوارض

انتخاب جراح لاغری یا عمل اسلیو معده از نظر که تاثیر مستقیم بر حفظ سلامت افراد دارد، بسیار حائض اهمیت است. اگر این سؤال که بهترین جراح لاغری ایران و خاورمیانه چه کسی است، برای شما هم ایجاد شده است، نشان می دهد که به کیفیت اجرای عمل جراحی اهمیت می دهید و مطالعه این مقاله مناسب شماست.

عمل اسلیو معده بدون عوارض

بهترین جراح لاغری ایران و خاورمیانه کیست؟

اینکه بهترین جراح لاغری ایران و خاورمیانه چه کسی است را فقط در صورتی می توان تشخیص داد که بدانید یک متخصص خوب جراحی چه ویژگی هایی دارد. به همین منظور تصمیم گرفتیم ویزگی های بهترین جراح لاغری را با شما به اشتراک بگذاریم تا بدانید در ایران و خاورمیانه چه کسی بهترین جراح لاغری است.

البته در انتهای این صفحه بهترین جراح لاغری در تهران را نیز معرفی کرده ایم. اگر ساکن تهران یا سایر شهرستان ها هستید می توانید برای مشاوره با کلینیک این جراح که متخصص فلوشیپ جراحی لاغری در ایران است تماس بگیرید.

حتی اگر در خارج از کشور ساکن هستید و قصد سفر به ایران برای انجام جراحی لاغری نزد جراح متخصص لاغری با قیمت مناسب هستید، می توانید از طریق این مقاله برای کسب اطلاعات بیشتر  با بهترین دکتر اسلیو معده در تهران تماس بگیرید. این جراح نیز در لیست بهترین جراح لاغری ایران در خاورمیانه قرار دارد.

عمل اسلیو معده بدون عوارض

 

ویژگی های بهترین جراح لاغری در ایران و خاورمیانه چیست؟

صرفه جویی در هزینه ها روش خوبی برای پس انداز کردن و کاهش هزینه ها است، اما در شرایطی که پای سلامتی و جان انسان در میان است، منطقی به نظر نمی رسد. بنابراین هرگز جراحی لاغری با به پزشک عمومی و غیر متخصص نسپارید. پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از ویژگ یهای بهترین جراح لاغری به نکات و ویژگی های زیر توجه داشته باشید:

  1. برخی متخصصین محترم جراحی عمومی، عمل های جراحی لاغری را انجام می دهند، پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از اینکه آیا حراج عمومی صاحب صلاحیت هست، نظر انجمن جراحان را جویا شوید. بر این اساس اهمیت و حساسیت عمل های لاغری، هرگز به منظور کاهش هزینه های جراحی، عمل لاغری خود را دست افراد بی تجربه و غیر متخصص نسپارید.
  2. گزارش های پزشکی نشان می دهد که انجام عمل جراحی توسط متخصصان دارای صلاحیت و تجربه کافی با کمترین درد و عوارض ممکن همراه خواهد بود. برای اینکه با ویژگ یهای بهترین جراح لاغری در ایران و خاورمیانه آشنا شوید، می توانید به  موارد زیر توجه داشته باشید. می توانید برای انتخاب بهترین جراح لاغری، ویژگی های زیر را ملاک قرار دهید:
  3. بهترین جراح لاغری در ایران و خاومیانه کسی است که مدرک فلوشیب فوق تخصصی لاپاراسکوپی پیشرفته داشته باشد. این جراح دارای بالاترین سطح عملی و تخصص عملی طی دوره های آموزشی تکمیلی برای انجام جراحی لاغری است.
  4. انواع عمل جراحی لاغری وجود دارد، بهترین جراح لاغری با ارائه مشاوره در زمینه انواع روشها، بیمار را آگاه کرده و بهترین روش جراحی را پیشنهاد می کند.
  5. بهترین جراح لاغری در ایران و خاورمیانه یا هر کجای دنیا، کسی است که به بیمار نگاه تجاری نداشته باشد و هدف او حفظ سلامت بیماران باشد. به این ترتیب بهترین جراح لاغری برای تشخیص اینکه آیا فرد به عمل جراحی نیاز دارد یا خیر، به محاسبه شاخص توده بدنی BMI می پردازد.
  6. احتمال ایجاد عوارض جانبی در عمل های جراحی لاغری، حدود 0.2 درصد است، البته اگر این جراحی توسط بهترین جراح لاغری که دارای فلوشیپ فوق تخصصی جراحی چاقی و لاپاراسکوپی پیشرفته است انجام شود، احتمال ایجاد این عوارض به نزدیک صفر خواهد بود.
  7. بهترین جراح لاغری در ایران و خاورمیانه کسی است که از تجربه، تخصص، تحصیلات و مهارت بالایی برخوردار باشد.
  8. از ویژگی های بهترین جراح لاغری در هر کجای دنیا این است که بداند چگونه به روح و کرامت انسان ها احترام بگذارند.
  9. همراهی بیمار تا زمان بهبودی کامل از ویژگی های بهترین جراحان در ایران و خاورمیانه است.
  10. تعهد داشتن به انجام جراحی لاغری با دقت بالا
  11. انجام فرایند درمان با برنامه تا زمان کسب بهبودی کامل بیمار
  12. پاسخگویی به بیمار در تمامی فرایندهای جراجی و بعد از جراحی لاغری
  13. ارائه دستورات و رژیم غذایی مناسب به بیمار برای بعد از انجام جراحی برای بهبودی کامل و جلوگیری از عوارض بعد از عمل
  14. استفاده از جدیدترین تکنولوژی و دستگاه های مورد نیاز برای انجام عمل جراحی لاغری
  15. انجام آزمایشات مربوط برای هر یک از روش های جراحی لاغری
  16. پزشک زمان کافی در اختیار بیمار بگذارد، بهترین جراح لاغری در ایران و خاورمیانه کسی است که بتواند اطلاعات لازم و کافی را در اختیار بیمار قرار دهد.
  17. لازم است بیمار را پیش از اقدام به انجام جراحی لاغری، در زمینه عوارض، خطرات احتمالی، دوران نقاهت بعد از جراحی، میزان هزینه جراحی لاغری و … آگاه کرد.
  18. بهترین جراح لاغری در ایران و خاورمیانه کسی است که به بیمار اطلاع دهد که بعد از انجام هر نوع عمل جراحی، احتمالا دچار درد خواهد شد. البته اگر جراحی توسط متخصص انجام شود، بیمار کمترین درد را خواهد داشت.

 

بهترین جراح لاغری تهران کیست؟

دکتر موسوی متخصص جراحی لاغری با مدرک فلوشیب فوق تخصصی لاپاراسکوپی پیشرفته، از لیست بهترین جراج لاغری تهران در ایران هستند. این متخصص در حال انجام انواع عمل های جراحی لاغری با استفاده از جدیدترین متد روز دنیا و دستگاه های پیشرفته برای درمان چاقی است.

عمل های جراحی لاغری معده از جمله اسلیو  و بای پس معده توسط دکتر موسوی، فوق تخصص لاپاراسکوپی پیشرفته و جراحی چاقی با مدرک فلوشیپ فوق تخصصی انجام می شود. تیم جراحی لاغری دکتر موسوی، فوق تخصص جراحی چاقی و لاپاراسکوپی پیشرفته، بعد از ارائه خدمات مشاوره، بهترین گزینه درمانی را در اختیار شما خواهد گذاشت. می توانید برای اطلاعات بیشتر به سایت دکتر موسوی جراح لاغری مراجعه نمایید.