SiteLogo

دکتر بوتاکس معده در تهران

0 1215
دکتر بوتاکس معده در تهران

امروزه، جراحی های چاقی به عنوان یکی از بهترین روش ها برای کاهش وزن افراد توصیه می شوند. اما، این جراحی ها تهاجمی بوده و با برش و بخیه همراه هستند. اگر شما هم جز آن دسته افرادی هستید که به هر دلیل حاضر به جراحی باز نیستید؛ نظرتان درباره بوتاکس معده چیست؟ اصلا می دانید این جراحی به چه صورت است و چه تاثیراتی به همراه دارد؟ و اینکه هر پزشکی می تواند این روش را پیاده سازی کند یا خیر!

 

بوتاکس معده چیست؟

چه کسی فکرش را می کرد که تزریق بوتاکس بتواند باعث کاهش وزن شود؟ بله، واقعا امکان پذیر است! این تزریق‌ ها فقط و فقط برای درمان‌ های پوستی مفید نیستند. بلکه می ‌توانند اعصاب خاصی را در معده که اشتها و سیری را کنترل می ‌کنند، مهار کرده و منجر به کاهش وزن شوند. بوتاکس معده یک روش جدید است که گسترش پیدا کرده و تقریبا در بین افرادی به دنبال کاهش وزن هستند؛ محبوبیت زیادی هم پیدا کرده است.

بوتاکس معده یک جایگزین عالی برای کسانی است که به دنبال گزینه های کاهش وزن غیر جراحی هستند تا از بیهوشی و برش های تهاجمی اجتناب کنند. اگر چه اثر این روش برای مدت کوتاهی (6 ماه) دوام می آورد؛ اما همچنان بسیار رضایت بخش است و ارزش امتحان کردن را دارد.

دکتر بوتاکس معده در تهران

بوتاکس معده باید توسط چه دکتری انجام شود؟

از مهمترین مراحل برای تزریق بوتاکس انتخاب پزشک است. مسلماً برای رسیدن به نتیجه دلخواه و موثر بودن این تزریق بایستی به سراغ پزشکی بروید که علاوه بر تخصص و علم در این زمینه، تجربه زیادی هم داشته باشد. این روش قبلا توسط متخصصین گوارش انجام می گرفت. برای تزریق بوتاکس معده نمی شود به هر متخصصی اعتماد کرد. تزریق بوتاکس باید توسط جراح چاقی انجام شود، چرا که نحوه تزریق و محل تزریق بسیار مهم است. بوتاکس معده مانند سایر عمل لاغری باید توسط یک جراح فوق تخصص چاقی انجام شود.

 

بهترین دکتر برای بوتاکس معده در تهران

برای انجام هر نوع جراحی به خصوص جراحی چاقی، بایستی در وهله اول در انتخاب پزشک خود دقت نمایید. هر چقدر که میزان تجربه و تخصص پزشک بیشتر باشد؛ مسلماً به نتیجه و انتظاری که از عمل جراحی خود دارید؛ می رسید. در خصوص، تزریق بوتاکس معده نیز به همین شکل است و پزشک علاوه بر تخصص خود بایستی در زمینه اندوسکوپی و لاپاراسکوپی هم مهارت و دانش لازم را داشته باشد.

بوتاکس معده

دکتر سعید شمس فوق تخصص جراحی های چاقی و لاپاراسکوپی در تهران هستند که با سابقه درخشان خود به عنوان یکی از بهترین پزشکان با توجه به رضایت بالا بیماران، برای تزریق بوتاکس در تهران محسوب می شوند. ایشان، با انجام بیش از 4000 هزار انواع عمل های چاقی و ارائه خدماتی نظیر پشتیبانی بیمار قبل و بعد از جراحی، یکی از برجسته ترین پزشکان در این عرصه هستند.

 

جمع بندی

تزریق بوتاکس معده مانند اسلیو معده یک انقلاب جدید در دنیای درمان چاقی است. این یک روش غیر جراحی است که به افرادی که به طور قابل توجهی از اضافه وزن رنج می برند و تمام تلاش ها برای کاهش وزن را بدون هیچ پاسخی خسته کرده اند، کمک می کند. اگر قصد انجام هر گونه جراحی کاهش وزن را دارید، ابتدا لازم است با یک جراح متخصص که می تواند ملاقات کنید.