SiteLogo

اسلیو معده و چهره های معروف

(دلنیا یوسفی) 20 آبان 1402
0 346
اسیلو معده Adele

اضافه وزن و چاقی یکی از جدیدترین و خطرناک‌ترین مشکلاتی است که سبب ابتلاع افراد به بیماری‌های قلبی و اسکلتی می‌شود. در صورتی که اضافه وزن بالا دارید و تاکنون روش‌های مختلفی برای لاغری و رسیدن به وزن ایده‌آل را امتحان کرده‌اید ولی نتیجه نگرفته‌اید، ما به شما عمل اسلیو معده را پیشنهاد می‌کنیم.

این عمل یکی از پیشرفته‌ترین و موثرترین کارهایی است که شما می‌توانید برای رسیدن به وزن مناسب و رفع چربی‌های آزاردهنده بدن انجام دهید. جالب است بدانید تاکنون چهره‌های معروف فراوانی این عمل را انجام دادند و نه تنها عوارضی برای آنها به همراه نداشته است، بلکه توانسته‌اند به تناسب اندام رسیده و به سلامت خود نیز کمک کنند.

 

چه زمانی به اسلیو معده احتیاج است؟

در مراحل اولیه چاقی، می‌توان با ورزش و رعایت رژیم غذایی، وزن را کاهش داد، ولی افرادی که به چاقی مفرط مبتلا شدند و انجام ورزش برای زانو و مفاصل آنها خطرناک است یا رژیم غذایی تاثیری روی کاهش وزن آنها ندارد، باید نسبت به انجام عمل اسلیو معده اقدام کنند.

در در نظر داشته باشید اگر میزان اضافه وزن افراد از میزان معینی بالا برود و فرد موفق نشود با ورزش و کم خوری وزن خود را کنترل کند، در این مواقع نیاز است برای حفظ سلامتی و پیشگیری از ایجاد مشکلات جدی‌تر و خطرناک‌تر، هرچه سریع‌تر برای این عمل اقدام کند. جالب است بدانید در حال حاضر به دلیل پیشرفت عمل پزشکی، دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی باکیفیتی ساخته شده‌اند که کاهش وزن با آنها مشکلی برای بیمار ایجاد نمی‌کند.

چهره های مشهوری که عمل اسلیو معده انجام داده اند

تاکنون چهره‌های مشهور زیادی مانند بازیگران ایرانی و خارجی اقدام به انجام عمل لاغری اسلیو کرده‌اند. جالب است بدانید تقریباً تمامی این بازیگران از انجام عمل خود راضی بودند و توانسته‌اند به وزن ایده‌آل و مناسب خود بازگردند.

نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید، این است که برای افرادی که زمینه هیچ بیماری قبلی نداشته و کاملا سالم هستند، این عمل تقریباً بی‌خطر است. در حال حاضر دکتر علی الماسی با استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات مناسب و پیشرفته روز دنیا این عمل را برای شما انجام می‌دهد و در بازگشت به وزن ایده آل، به شما کمک می‌کند.

مهران غفوریان

مهران غفوریان به دلیل داشتن اضافه وزن بالا یک بار مورد عمل جراحی مفصل ران قرار گرفت، پس از انجام این عمل پزشکان به او توصیه کردند جهت حفظ سلامت و پیشگیری از مشکلات مجدد، اقدام به کاهش وزن کند؛ این بازیگر با انجام عمل اسلیو توانست ۲۰ تا ۳۰ کیلوگرم از وزن خود را کاهش دهد.

رضا داودنژاد

رضا داوود نژاد نیز یکی دیگر از چهره‌های معروف ایرانی است که توانست با عمل اسلیو معده و رعایت رژیم غذایی ۹۷ کیلوگرم از وزن خود را کاهش دهد؛ او در سال ۱۳۸۹ با انجام این عمل موفق شد از وزن ۱۸۷ به وزن ۹۰ کیلوگرم برسد.

بهاره رهنما

یکی از معروف‌ترین بازیگران که عمل اسلیو معده انجام داده است، بهار رهنما می‌باشد؛ او طی یک مصاحبه اعلام کرد که به دلیل اضافه وزن مفرد به بیماری‌هایی مانند تنگی نفس و اختلالات گوارشی مبتلا شده بود، در نهایت این بازیگر با انجام عمل اسلیو معده موفق شد بیش از ۲۰ کیلوگرم از وزن خود را کم کرده و در نتیجه سلامت خود را نیز به دست بیاورد.

علاوه بر بازیگران و هنرمندان ایرانی، بسیاری از چهره‌های معروف خارجی نیز اقدام به انجام عمل اسلیو معده کرده‌اند که از انجام عمل خود نیز رضایت کامل داشته‌اند؛ برخی از این چهره‌های مشهور را در ادامه نام می بریم.

اسیلو معده بهاره رهنما

جنیفر هالیدی

جنیفر هالیدی یکی از معروف‌ترین بازیگران آمریکایی است که به چاقی مفرط مبتلا شده بود، همین موضوع سبب ابتلا به افسردگی در او شده به طوری که چندین بار قصد خودکشی داشته است. در نهایت او با انجام عمل اسلیو معده توانست ۵۶ کیلوگرم از وزن خود را کم کند و از این طریق سلامت روحی و جسم خود را بازیابد.

اسیو معده جنیفر هالیدی

کریستینا آگیلرا

این خواننده آمریکایی پس از زایمان اضافه وزن زیادی را تجربه کرد، به همین دلیل تصمیم به عمل اسلیو معده گرفت تا با این روش اضافه وزن خود را از بین ببرد؛ در نهایت توانست با انجام این کار ۲۳ کیلوگرم از وزن خود را کاهش دهد.

اتا جیمز

این بازیگر و خواننده آمریکایی نیز اضافه وزن زیادی را تجربه کرده بود به طوری که به گفته خودش اعتماد به نفس او شدیدا کاهش پیدا کرده بود، در نهایت آتا جیمز توانست با انجام عمل جراحی نزدیک به ۹۰ کیلوگرم از وزن خود را کاهش دهد؛ جالب است بدانید او پس از کاهش وزن توانست پیشنهادات بیشتری برای کار دریافت کند.

موارد ذکر شده تنها چند نفر از کسانی بودند که با عمل جراحی اسلیو توانستند وزن خود را در کمترین زمان کاهش داده و زندگی بهتری را تجربه کنند.

تغذیه بعد از انجام عمل اسلیو معده چگونه باید باشد؟

نکته مهمی که پس از انجام عمل جراحی باید در نظر داشته باشید، داشتن یک تغذیه مناسب است. پس از انجام این عمل باید به خوبی به توصیه‌های پزشک و جراح خود توجه کرده تا مشکلی برای شما به وجود نیاید. به طور مثال در هفته‌های اول پس از انجام عمل جراحی، شما باید فقط از نوشیدنی‌های رقیق مانند آبمیوه‌های طبیعی استفاده کنید و خوردن مواد غذایی بزرگ مانند گوشت یا تکه‌های میوه برای شما ممنوع است.

پس از هفته‌های دوم و سوم، مصرف غذاهایی مانند سوپ، شیر و اسموتی آغاز می‌شود و شما باید با احتیاط این مواد غذایی را میل کنید. پس از گذشت دوره نقاهت نیز، باید به رژیم غذایی خود پایبند باشید تا دوباره وزن شما باز نگردد. موضوع مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که در این زمان نیز باید از پرخوری پرهیز کرده تا مشکل گوارشی برای شما ایجاد نشود و وزنتان نیز بالا نرود. به طور کلی قبل انجام عمل اسلیو، دکتر الماسی تمامی توصیه‌های لازم تغذیه‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد و شما با رعایت آن، می‌توانید عملی راحت و بدون مشکل را تجربه کنید

 

نقش سابقه کاری در انجام عمل اسلیو معده

موضوع مهمی که در زمان انجام عمل استیو معده باید به آن توجه داشته باشید، در نظر گرفتن سابقه و بهترین جراح اسلیو معده است. در حال حاضر دکتر علی الماسی عضو جامعه جراحان آمریکا است و دارای ۸ سال سابقه درخشان انجام

  • جراحی اسلیو معده
  • بای پس کلاسیک
  • بای پس معده
  • مینی بای پس
  • جراحی چاقی

در کشور ایران و آمریکا است. به همین دلیل شما می‌توانید با خیال راحت و بدون هیچگونه نگرانی، در ابتدا اقدام به دریافت مشاوره کرده و پس از در نظر گرفتن تمامی شرایط، نسبت به انجام این عمل اقدام کنید.

توجه داشته باشید چاقی در دسته خطرناک‌ترین مشکلات قرار می‌گیرد که اگر به آن اهمیتی داده نشود، می‌تواند در طولانی مدت سیستم اسکلتی شما را از بین ببرد و انواع بیماری‌های خطرناک را برای شما به همراه بیاورد؛ پس در صورت داشتن چاقی مفرط، بهتر است انجام عمل اسلیو معده را در اولویت قرار دهید.

نقش مشاوره پیش از عمل در افزایش رضایت بیماران

موضوع مهمی که ممکن است در ابتدا بی‌اهمیت باشد ولی از اهمیت بالایی برخوردار است، این است که حتماً قبل از انجام عمل اسلیو معده چند جلسه با پزشک خود صحبت کرده تا از انجام این عمل اطمینان پیدا کنید. بسیاری از بیماران پس از انجام عمل‌های لاغری پشیمان می‌شوند، پس بهتر است به خاطر پیشگیری از این مشکل در ابتدا به خوبی تمامی جوانب را در نظر گرفته و مشاوره پیش از عمل را فراموش نکنید.

پس از اینکه اطمینان کامل به دست آورده و نسبت به انجام این عمل مطمئن شدید، برای آن اقدام کنید. در حال حاضر دکتر علی الماسی برای انجام عمل‌های جراحی خود از کادری مجرب و دستگاه‌ها و تجهیزات پیشرفته و بدون خطر استفاده می‌کند؛ به همین دلیل هنگام مشاوره تمامی این موارد را برای شما به خوبی توضیح داده و استرس شما را برطرف می‌کند، به طوری که برای انجام عمل اسلیو معده و رسیدن به تناسب وزن مصمم می‌شوید.

مراقبت های کلی بعد از انجام عمل اسلیو معده

مصرف کلسیم، آهن و ویتامین D از ضروری‌ترین مراحلی هستند که شما باید طبق نظر پزشک آنها را به صورت تزریقی یا داروهای خوراکی تهیه کنید.

علاوه بر این، انجام مرتب آزمایشات و عکسبرداری از ناحیه عمل شده نیز می‌تواند در پیشگیری از مشکلات احتمالی به شما کمک کند. در طی زمان نقاهت، بهتر است به طور کامل استراحت کرده و از بالا و پایین رفتن پله‌ها یا بلند کردن اجسام سنگین خودداری کنید. همچنین طبق برنامه غذایی که پزشک برای شما تجویز کرده است عمل کنید تا بهبودی شما هرچه سریع‌تر حاصل شود.

سخن پایانی

عمل جراحی اسلیو معده یکی از پرطرفدارترین عمل‌هایی است که امروزه بسیاری از افراد مانند چهره‌های مشهور، بازیگران، خوانندگان و دیگر افراد معروف ایرانی و خارجی انجام می‌دهند.

در صورتی که اضافه وزن بیش از اندازه سبب کاهش اعتماد به نفس شما شده است و روی سلامت جسمانی شما نیز تاثیر منفی اعمال کرده، بهتر است هرچه سریع‌تر و برای پیشگیری از آسیب‌های جبران ناپذیر، نسبت به انجام عمل جراحی اسلیو معده اقدام کنید.