SiteLogo

راه کار هایی برای تقویت میل جنسی

0 1014
افزایش میلی جنسی

تقویت میل جنسی

اگر میل جنسی شما کم شده است حتما دلیلی دارد که باید ریشه یابی شود اما اگر بنا بر هر دلیلی دچار مشکل جنسی شده اید راه های مختلفی برای تقویت میل جنسی وجود دارد که با انجام حرکت های ورزشی مناسب و همچنین داشتن یک تغذیه مناسب و فراگیری مهارت های لازم می توانید میل جنسی از دست رفته خود را تقویت نمایید.

برخی از علائم معمول کم توانی جنسی 

. بسیار کوتاه بودن طول مدت ارگاسم

. عدم نعوظ کافی

. زود انزالی

. عدم رضایت جنسی

. عملکرد ناقص جنسی

کمبود میل جنسی

برخی از علل معمول کم توانی جنسی در مردان 

. پایین بودن سطح تستوسترون

. پایین بودن میزان استقامت

. سست بودن کمر

. زود انزالی

. پیری

. استرس و اضطراب

. بیماری مزمن مانند دیابت، بیماری قلبی و …

بی میلی جنسی در مردان

عوامل موثر در افزایش میل جنسی

از استرس‌تان کم کنید 

این اولین قدم برای بهبود توان جنسی است. استرس می‌تواند تاثیر منفی بر تمام جنبه‌های سلامتی‌تان بگذارد که شامل سلامت جنسی نیز می‌شود. طبق مطالعه‌ای که درباره‌ی تاثیر استرس بر فعالیت جنسی انجام شد، استرس باعث افزایش ضربان قلب و فشار خون شده و هر دوی اینها برای عملکرد و هیجان جنسی مضر هستند.

داشتن قرار ملاقات با همسر

برای اینکه میل جنسیتان کم نشود لازم است به جای گذراندن آخر هفته در جلوی تلویزیون ، با همسرتان قرار ملاقات بگذارید و برای صرف یک شام رمانتیک به خارج از خانه بروید اما بهتر است کودکانتان را با خود بیرون نبرید ،گاهی تنها بودن با همسرتان نیاز است.

مصرف قرص های ضدبارداری را کنار بگذارید

اگر می خواهید تمایلات جنسی خود را افزایش دهید، قرص های ضدبارداری را کنار بگذارید زیرا این قرص ها سبب کاهش تستوسترون در بدن و کاهش تمایلات جنسی و درد هنگام مقاربت می شود.

میل جنسی

افزایش میل جنسی مردان با هندوانه

هندوانه یکی از غنی ترین منابع طبیعی ال-سیترولین است، یک نوع اسید آمینه که می تواند نعوظ شما را سخت تر کند. به این دلیل که ال-سیترولین در بدن به ال-آرژنین تبدیل می شود. مانند قرص آبی کم رنگ ال-آرژینین و باعث تولید نیتریک اکسید می شود که جریان خون را در آلت تناسلی افزایش می دهد و باعث تقویت نعوظ می شود

 بهبود توان جنسی با سیب 

خوردن روزانه سیب تنها شما را از دکتر رفتن دور نگه نمی دارد، بلکه به افزایش توانایی جنسی شما نیز کمک می کند.به دلیل وجود سطح بالای کورستین، که یک فلاونوئید آنتی اکسیدان که در بهبود توان جنسی نقش مهمی ایفا می کند

پیاز 

اگر می‌خواهید توان جنسی خود را به طور طبیعی افزایش بدهید باید پیاز را وارد رژیم غذایی‌تان کنید. طبق تحقیقات، پیاز برای تقویت فوری توان جنسی مفید است. فقط کافیست چند تکه پیاز را با کره تفت بدهید. شما باید این ترکیب را همراه با عسل و با معده‌ی خالی میل کنید. این راهکار کمک‌تان می‌کند قدرت جنسی خود را بیشتر کرده و از انزال زودرس جلوگیری کنید

مصرف پیاز برای تقویت جنسی

جوانه گندم

یک قاشق غذاخوری جوانه گندم در یک فنجان ماست و یا هر غلاتی که می خورید اضافه کنید. جوانه گندم سرشار از زینک است که در تولید مهم ترین هورمون جنسی یعنی تستوسترون نقش اساسی دارد. حتی می توانید از پودر جوانه گندم روی گوشت، تخم مرغ ، غذاهای دریایی به ویژه صدف (صدف جزو خوراکی های حرام برای مسلمانان است)استفاده کنید.

افزایش مصرف ویتامین B 

کاهش میل جنسی می تواند با کمبود ویتامین B مرتبط باشد، که به طور کلی این ماده مغذی بر سطوح انرژی اثرگذار است. مواد غذایی سرشار از ویتامین B از جمله گوشت ماکیان، گوشت گاو، تخم مرغ، و سبزیجات سبز برگ را هرچه بیشتر در رژیم غذایی روزانه خود جای دهید تا از دریافت این ماده مغذی به میزان کافی اطمینان حاصل شود.

افزایش مصرف آنتی اکسیدان ها 

بهترین مکمل ها برای افزایش میل جنسی آنهایی هستند که از تولید طبیعی انرژی و هورمون ها در بدن شما پشتیبانی می کنند. در همین راستا، مصرف ویتامین های E و A – آنتی اکسیدان هایی که می توانند به تقویت انرژی، گردش خون، و رشد سلولی کمک کنند – توصیه شده است. مواد غذایی سالمی مانند میوه ها، سبزیجات، مغزهای خوراکی، و غلات حاوی این مواد مغذی هستند. همچنین، شما می توانید از مکمل های ویتامین برای تقویت میل جنسی خود استفاده کنید

انتی اکسیدان برای تقویت جنسی

خواب کافی

مشغله کاری زیاد ممکن است باعث کسری خواب در طول هفته شود و شرایط را برایتان خسته کننده و استرس زا کند. خواب به ریلکش شدن اعصاب کمک می کند و باعث می شود عملکرد بدنتان به حالت نرمال خود بازگردد. هنگامیکه بدنتان خواب کافی دارد و استرس از آن دور شده است؛ به بسیاری از کار ها علاقمند می شوید.

خستگی مفرط باعث کاهش میل جنسی می شود. در طرق مقابل؛ استراحت به موقع و رژیم غذایی غنی از پروتئین در افزایش میل جنسی زنان در بلند مدت موثر است.

مصرف دارو

داروهایی وجود دارند که در افزایش میل جنسی زنان موثر هستند. قبل از اینکه به مصرف داروهای تحریک میل جنسی فکر کنید، حتما با پزشک خود مشورت کنید. هر کدام از این داروها موارد مصرف خاص خود را دارند و حتما باید توسط پزشک تجویز شوند.

تقویت-قوای-جنسی-با-مصرف