اطلاعات رضا افتخار بروز و مورد تایید است
رضا افتخار

رضا افتخار تغذیه و رژیم درمانی

1 دنبال کننده 0 نظر
امتیاز (نظرات)

تاریخ بروزرسانی: 1402/11/18

نوبت دهی
نوبت دهی

نوبت دهی حضوری

دریافت نوبت حضوری
پرداخت در مطب

نوبت دهی

ویزیت آنلاین (واتساپ)

تماس تصویری با پزشک
کارت به کارت

نوبت دهی

جدول اطلاعات رضا افتخار

📱 موبایل 09150406372
️ تلفن 05138683786
🕒️ ساعت و روز کاری 9:30 الی 13:30
📍️ استان/شهر خراسان رضوی - مشهد
📍️ آدرس بلوار شهید صیاد شیرازی، حاشیه صیاد 28 و 30 پلاک 107 طبقه همکف
📧️ ایمیل rezaeft.nut@gmail.com

توضیحات

مدرک کارشناسی علوم تغذیه کارشناسی ارشد علوم تغذیه از دانشگاه علوم پزشکی یزد در حوزه علمی و پژوهشی ارائه مقالات در ژورنالها و همچنین کارهای تحقیقاتی متعدد شرکت در همایشها و ارائه پوستر به صورت کتبی و شفاهی عضو انجمن علمی غذا و تغذیه حامی سلامت ایران رژیم درمانی در حوزه افراد اضافه وزن دار (***تا به حال شده بری برای کاهش وزن یا کاهش سایز، نتیجه نبینی؟ این نتیجه اعتماد به کار غیر اصولیه!!! انواع خدمات رژیم درمانی دارودرمانی رفتار درمانی دستگاه لاغری موضعی اراف کویتیشن و وکیوم اینکه هم کار تضمینی رو بخوای هم اینکه سلامتی تو تضمین کنه؟ کاهش وزن هفته ای 0.5 تا 1.5 کیلو گرم با رژیم درمانی و کاهش سایز 1 تا 3 سانتی در هر جلسه استفاده از دستگاه مگه ممکنه؟!!!!!!!!!!!! خوب اره راستش ما این امکان رو براتون بوجود اوردیم، تا در محیطی دوستانه و با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی بدون هیچ نگرانی فقط به کاهش وزن و کاهش سایزت فکر کنی***) رژیم درمانی در حوزه بیماران بدحال(ICU) سرطانی، بیمارانی که نیاز به گاواژ دارند، بیماران دیابتیک، کلیوی، و قلبی و عروقی از جمله خدماتی هست که می توان خدمت شما ارائه بدم

بیوگرافی دکتر رضا افتخار

رضا افتخار تغذیه و رژیم درمانی هستند. مطب ایشان در استان خراسان رضوی، شهر مشهد، بلوار شهید صیاد شیرازی، حاشیه صیاد 28 و 30 پلاک 107 طبقه همکف واقع شده است. برای مشاهده اطلاعات کامل و دریافت نوبت می‌توانید در این صفحه از سایت پزشک یاب به ‌صورت اینترنتی و غیرحضوری نوبت بگیرید. ساعت کاری و تمام جزئیات دکتر رضا افتخار مطابق ذیل است. همچنین در صورت نیاز به تماس با مطب دکتر رضا افتخار تغذیه و رژیم درمانی می‌توانید با شماره تلفن‌ 09150406372 | 05138683786 تماس بگیرید.

روانشناس و مشاور مشهد | تغذیه و رژیم درمانی مشهد

نظرات


کاربر گرامی نظر شما در رابطه با رضا افتخار برای پزشک یاب و دیگر کاربران بسیار ارزشمنده خواهد بود. لطفا نظرخود را در فرم زیر وارد کنید.